ASYSTENT WSPARCIA DZIAŁU OPERACYJNEGO. CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH SZCZECIN. Szczecin oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: ASYSTENT WSPARCIA DZIAŁU OPERACYJNEGO. CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH SZCZECIN.
Wynagrodzenie: do 2 150 PLN
Zakres obowiązków: Terminowe wprowadzanie danych do systemu komputerowego tj. faktury kosztowe, zakładanie przesyłekKontakt z działem Obsługi KlientaWspieranie klientów wewnętrznych
Data publikacji: 2017-03-14
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Terminowe wprowadzanie danych do systemu komputerowego tj. faktury kosztowe, zakładanie przesyłekKontakt z działem Obsługi KlientaWspieranie klientów wewnętrznych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 150 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: stawka miesięczna
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT WSPARCIA DZIAŁU OPERACYJNEGO. CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH SZCZECIN.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw statystyki
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 150 PLN
warunkiPracyIPlacy_powodOddelegowania: oddelegowanie do miejsca wykonywania pracy
Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: polski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Biuro Pracy Szczecin
Adres pracodawcy:
Dworcowa 19, 70-206 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 19
danePracodawcy_nrKraz: 699
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Biuro Pracy Szczecin
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw statystyki
Data dodania oferty pracy: 14.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
•wsparcie administracyjne i marketingowe pracy doradców ds. nieruchomości•zarządzanie obiegiem dokumentów księgowych, kadrowych oraz korespondencji•współpraca z biurem rachunkowym oraz wystawianie faktur i przygotowanie raportu kasowego•prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz przygotowanie protokołów zdawczo-odbiorczych•pełna obsługa spotkań biznesowych w biurze oraz dbanie o wizerunek firmy•wsparcie procesów rekrutacji i wdrażania nowych doradców ds. nieruchomości•organizacja wyjazdów służbowych•dbanie o bieżące zaopatrzenie biuraPraca na okres próbny: umowa na czas próbny na 3 miesiąceGodzina zakończenia pracy: 17:00Kontakt z pracodawcą: biuro.wroclaw (at) lloydgroup.pl
LLOYD PROPERTIES WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Dbanie o rozwój psychofizyczny dzieci, o ich zdrowie i higienę. Opieka nad dziećmi 3,4 letnimi, pomoc przy ubieraniu, jedzeniu oraz czynnościach samoobsługowych. Pomoc nauczycielce podczas spaceru, wycieczek, zabaw w ogrodzie przedszkolnym a także w przygotowaniu pomocy dydaktycznych. Pomoc w utrzymaniu czystości sali, dbałość o wyposażenie przedszkola.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Ropica Polska (małopolskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa administracyjna dokumentacji powstałej w procesiehandlowym, wprowadzanie danych do systemów komputerowych,przygotowywanie korespondencji, organizacja wizyt kontrahentów,dokonywane czynności urzędowych i inne. Praca od 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2018-02-28 - Opole (opolskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie działalności handlowej, utrzymanie baz danych, obsługa kasy fiskalnej, zestawienia i analizy sprzedaży, współpraca z klientami chińskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wyksz. min. średnie-kierunkowe, znajomość programu AutoCad
Domar Budownictwo Architektura - 2016-03-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
PZT Inwestel - 2018-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Wągrowiec (wielkopolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Koło (wielkopolskie)
-
FIRMA BUDOWLANO -USŁUGOWA "ANDBUD" ANDRZEJ CHODOROWSKI - 2016-04-05 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych,koordynacja pieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wiertnamskimi, zgodnie z poleceniami przełozonych
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Upałty (warmińsko-mazurskie)
Wsparcie Dyrektora w jego codziennych obowiązkach,Przygotowanie zestawień, sprawozdań raportów i prezentacji,Organizacja i obsługa spotkań Organizacja i obsługa podróży służbowych Negocjacje handlowe, zapewnienie wsparcie klienta oraz budowanie długofalowych kontaktów biznesowych,Dbanie o pozytywne wizerunek firmy,Pomoc w działaniach marketingowych na rzecz firmy.MILE WIDZIANE OSOBY POSIADAJĄCE ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.WYMAGANIA:wykształcenie wyższe znajomość MS OFFICEBardzo dobra umiejętności organizacyjneotwartość łatwość nawiązywania kontaktów inicjatywa oraz zaangażowanie , Prawo jazdy kat Bdoświadczenie zawodowe minimum 1 rok dobra znajomość języka angielskiego, KONTAK Z PRACODAWCĄ: 17 864 04 70 wew.6
REH4MAT Sławomir Wroński - 2018-02-22 - Widna Góra (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Warszawa (mazowieckie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Nawiązanie współpracy z klientami z poza UEProwadzenie rozmów oraz proponowanie usług w j.angielskimPodpisanie kontraktów napisanych w j.angielskimGodziny zakończenia pracy 8:00 - 16:00Praca na okres próbny, następnie umowa o pracę 3 lata
TATI TETYANA ROSYUK - 2018-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Obróbka części gumowych lub praca przy podajniku maszyny wtryskowej
kontakt przez OHP - 2017-06-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
lakierowanie akcesoriów meblowych
Nomet Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace warsztatowe łączone z kierowaniem pojazdem osobowym/ciężarowym
Zakład Usług Komunalnych - 2018-04-12 - Tczew (pomorskie)
zamawianie towarów AGD, kontrola ilościowa i jakościowa, sprzedaż towarów oraz nawiązywanie współpracy z kontrahentami dalekiego i bliskiego wschodu, wprowadzanie nowego asortymentu na rynek
KERNHOFF Sp. z o.o. - 2017-03-17 - Janki (mazowieckie)
Pomoc dentystyczna w gabinecie, rozliczanie świadczeń NFZ, rejestrowanie pacjentów, sterylizacja i dezynfekcja narzędzi, asysta przy lekarzu.Praca w godzinach 7:00-13:30,12:0019:00
Niepubliczny ZOZ Spółka Cywilna "TRIODENT" - 2018-08-03 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Sekretarka
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Książ Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa księgowa przedsiębiorców w zakresie podatku dochodowego i VAT
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Lublin (lubelskie)
asystentowanie przy projektowaniu konstrukcji budowlanych
INŻYNIERIA BUDOWLANA PAWEŁ MŁYNEK - 2018-02-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji, sekretariatu, ewidencji zamówień, korespondencji, praca na terenie powiatu wadowickiego i oświęcimskiego w godzinach 8:00 - 16:00, wynagrodzenie do negocjacji
SUBADOM s. c. Artur Batko, Łukasz Suski - 2017-10-06 - Chocznia (małopolskie)
wykonywanie prostych czynności księgowych wspomagajacych pracę księgowego zgodnie z przepisami prawa rachunkowego i podatkowego, przyjmowanie, segregacja i weryfikacja dokumentów, przygotowywanie dowodów księgowych do zapłaty, wprowadzanie zadekretowanych dokumentów do systemu fnansowo-księgowego, sprawdzanie rachunków i wyjaśnanie rozbieżności z kontrahentami, sporządzanie raportów, zestawien przy użyciu programów finansowo-księgowych, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do kontaktu z Urzędem Skarbowym, ZUS oraz kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Łuków (lubelskie)
Obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Świeszyno (zachodniopomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie, znajomość przepisów Kodeksu Pracy, ZUS oraz zasad wyliczania wynagrodzeń i zasiłków, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych, ewidencja urlopów pracowniczych oraz nieobecności związanych z czasową niezdolnością do pracy z powodu choroby itp. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: kandydat na stanowisko Referent/ Inspektor ds. kadrowo-płacowych do dnia 29.04.2016 r. do godz. 14.00 pod adresem: ul. Hibnera 55 (pokój nr 3), 44-217 Rybnik lub przesłać na adres: kadryolr (at) o2.plWymagane dokumenty i oświadczenia: list motywacyjny i cv z opisem dotychczasowej działalności zawodowej, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopia dowodu osobistego, oświadczenia o nieakralności; korzystaniu z pełni praw publicznych; o posiadaniu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na ww. stanowisku; wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych.
Ośrodek Leczniczo-Rehabilitacyjny Dla Dzieci Niepełnosprawnych im. J. Pawła II - 2016-04-12 - Rybnik (śląskie)