REFERENT/STARSZY SPECJALISTA DS. PROCESÓW KADROWYCH Tychy oferta pracy Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy
Stanowisko: REFERENT/STARSZY SPECJALISTA DS. PROCESÓW KADROWYCH
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa programu kadrowo-płacowego REKORD;- kompleksowa obsługa jednostek obsługiwanych przez CUW Tychy m.in. prowadzenie akt osobowych pracowników jednostek obsługiwanych, przygotowywanie od strony formalno-prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy, prowadzenie ewidencji, weryfikacji i rozliczania czasu pracy pracowników JO, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich (PUE ZUS), prowadzenie ewidencji badań lekarskich pracowników, obowiązkowych szkoleń BHP, monitorowanie ich aktualności i in.;- sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów;- sporządzanie sprawozdań GUS z zakresie kadrowym oraz przygotowywanie comiesięcznych danych do PFRON i DG-1;- obsługa programu PŁATNIK (zgłaszanie, dokonywanie zmian i korekt oraz wyrejestrowania).
Data publikacji: 2020-01-29
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Barona 30, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa programu kadrowo-płacowego REKORD;- kompleksowa obsługa jednostek obsługiwanych przez CUW Tychy m.in. prowadzenie akt osobowych pracowników jednostek obsługiwanych, przygotowywanie od strony formalno-prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy, prowadzenie ewidencji, weryfikacji i rozliczania czasu pracy pracowników JO, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich (PUE ZUS), prowadzenie ewidencji badań lekarskich pracowników, obowiązkowych szkoleń BHP, monitorowanie ich aktualności i in.;- sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów;- sporządzanie sprawozdań GUS z zakresie kadrowym oraz przygotowywanie comiesięcznych danych do PFRON i DG-1;- obsługa programu PŁATNIK (zgłaszanie, dokonywanie zmian i korekt oraz wyrejestrowania).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
umowa na czas określony docelowo na czas nieokreślony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT/STARSZY SPECJALISTA DS. PROCESÓW KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe lub średnie, znajomość przepisów ustawy Kodeks pracy i innych aktów prawnych związanych z prawem pracy, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office, Internet, poczta elektroniczna). Wymagane dokumenty i oświadczenia: podpisany list motywacyjny i CV; dokumenty potwierdzających wykształcenie (kserokopie); dokumenty potwierdzające staż pracy: kserokopie świadectw pracy lub/i innych dokumentów potwierdzających staż pracy; oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji; oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o tym, czy kandydat prowadzi działalność gospodarczą; oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych, dobrowolnie podanych, innych niż wskazane w art. 22 kodeksu pracy, w celu prowadzenia rekrutacji; oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji.
Nazwa pracodawcy: Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Barona 30, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem nabór na wolne stanowisko urzędnicze: referent / starszy referent ds. procesów kadrowych, w terminie do 14 lutego 2020 r. w godzinach od 7:00 do 15:00 w siedzibie Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy II p.(pokój nr 315). Dokumenty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - http://cuw.tychy.pl/art,50,2020-01-29-referent-starszy-referent-ds-procesow-kadrowych-ogloszenie-o-naborze
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Barona
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 29.01.2020
Oferta pracy ważna do: 14.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b4a141d141f7c85c4bd1c93503baec25
Podobne oferty pracy
obsługa klientów
MAKARY CATERING Zelazkiewicz Marian - 2016-09-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Umiejętność formułowania odpowiedzi ustnych i pisemnych na wnioski, pisma i podania :sporządzanie umów najmu na lokale mieszkaniowe, weryfikowanie wniosków o najem lokali mieszkalnych
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
sporządzanie listy płac i innych wypłat, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń, sporządzanie zaświadczeń, rozliczenia ZUS US, wypłaty i ewidencja funduszu świadczeń socjalnych, sporządzanie sprawozdań statystycznych
Biuro Obsługi Jednostek Oświatowych - 2018-04-05 - Łubianka (kujawsko-pomorskie)
Prace pilęgnacyjne na plantacji borówki amerykańskiej, zbiór i przygotowanie owoców do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Mogielnica (mazowieckie)
prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej;współpraca z oficerem prasowym w zbieraniu informacji, materiałów oraz wycinków prasowych z działalności Komendy Powiatowej;przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Powiatowej;realizowanie zadań z zakresu skarg, wniosków i petycji oraz prowadzenie ewidencji skarg, wniosków i petycji Komendy Powiatowej;prowadzenie sekretariatu oraz kancelarii Komendanta Powiatowego;prowadzenie ewidencji przychodu i rozchodu znaczków pocztowych;prowadzenie korespondencji urzędowej;ewidencjonowanie pieczęci i stempli, prowadzenie rejestru oraz nadzór nad prawidłowością ich użytkowania;organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej;organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego;Wymagania n i e z b ę d n e d o t y c z ą c e w y k s z t a ł c e n i a: wykształcenie średnie. Pozostałe wymagania niezbędne: znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1204 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 736 ze zmianami); znajomość przepisów w zakresie instrukcji kancelaryjnej (Zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej); umiejętność obsługi programów wspomagania pracy biurowej; umiejętność obsługi komputera (edytora tekstu Word i arkusza kalkulacyjnego Excel); pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe; umiejętność sprawnej organizacji pracy; nieposzlakowana opinia społeczna.Wymagania dodatkowe: co najmniej 6 m-cy udokumentowanego doświadczenia zawodowego. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; umiejętności analityczne, odporność na stres, komunikatywność, punktualność, samodzielność i dyspozycyjność; znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania administracji publicznej.Dokumenty należy dostarczyć w terminie do 23 stycznia 2018 r. w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30 lub pocztą pod adres:Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Iławieul. Kard. St. Wyszyńskiego 1014 200 Iławaz dopiskiem "Nabór KSC"Informacje dodatkowe: Proponowane wynagrodzenie 2 100,00 zł brutto (łącznie z wysługą lat pracy). W przypadku nie posiadania świadectw pracy (kontynuowanie pracy) proszę o dostarczenie zaświadczenia o świadczeniu pracy na rzecz obecnego pracodawcy w celu udokumentowania wymaganego stażu pracy/doświadczenia. Informujemy również, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%. Kandydaci z orzeczoną niepełnosprawnością, którzy chcieliby skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu (art. 29a ust. 2) są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie rozmowy wstępnej lub testów kwalifikacyjnych telefonicznie. Oferty niekompletne lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane /decyduje data stempla pocztowego/. Oferty odrzucone oraz po zakończeniu procedury naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Osoby spełniające warunki naboru zostaną powiadomione telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (~89) 644 95 22 lub (~89) 644 95 16. Informujemy, iż nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej Iława - 2018-01-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
referent administracyjny
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Prowadzenie sekretariatu, obsługa administracyjna biura, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad obiegiem dokumentów, współpraca z innymi oddziałami Spółki Bitunova oraz spółkami koncernu Strabag.
BITUNOVA Sp. z o.o. - 2016-12-15 - Bierawa (opolskie)
Obsługa programów komputerowych, wykorzystywanych w banku i klientów w placówce banku.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Mokobody (mazowieckie)
Zarządzanie bazą danych Sybase.. Współpraca z innymi zespolami oraz klientem. . Projektowanie i implementacja rozwiązań.Proponowany okres zatrudnienia 1 rok.
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Wrocław (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Grodków (opolskie)
wystawianie faktur i innych dokumentów dotyczących magazynu, przyjmowanie i ewidencjonowanie do systemu surowców, kontrola poprawności wystawianych dokumentów. Kontrola zapasów magazynoych.
VAN PUR Sp. akcyjna - 2016-06-02 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
w/g harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
usługi pielęgniarskie dla DPSWynagrodzenie 1958 +premia+wysługa 07:00 do 07:00 ze zmiana nocną
Dom Pomocy Społecznej w Rangórach - 2015-12-09 - Tolkmicko (warmińsko-mazurskie)
- Wydawanie posiłków kuchnii polskiej. Utrzymywanie czystości w miejscu pracy. - Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina (10,00 zł netto) a w weekendy 20,04 zł brutto (15,00 zł netto). Praca na umowę o pracę na początek na 1 miesiąc z możliwością przedłużenia.- Praca w godzinach: 8:00-20:00 + soboty, niedziele, święta. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt telefoniczny (501-017-439) w godzinach: 8:00-21:00.
BAR "OAZA" SPÓŁKA CYWILNA DOROTA ZIELIŃSKA, RENATA ĆWIERTNIA - 2018-03-06 - Chorzów (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Radom (mazowieckie)
pomoc przy sporządzaniu dokumentacji pomoc przy sporządzaniu formularzy ofertzakupu drobnego sprzętu medycznegoarchiwizacja i brakowaniu dokumnetacjiStaż odbywać się będzie: Zawisza
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie do systemu komputerowego EGAPOLTAX danych dotyczących tytułów wykonawczych
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Olesno (opolskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych wraz z załącznikiem nr 1 pn. Instrukcja Kancelaryjna; Kodeksu Postępowania Administracyjnego Dział I i Dział VIII.II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 100%2)praca w kontakcie z klientem3)praca przy komputerze4)pełny wymiar czasu pracy5)zatrudnienie od 01.05.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu styczniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do wydziału, przedkładanie Naczelnikowi, po czym przekazywanie na poszczególne stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika. 2)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta, 3)rejestracja faktur i umów oraz przekazywanie ich do Wydziału Finansowego. 4)obsługa interesantów. 5)prowadzenie ewidencji środków trwałych wytworzonych w pasie drogowym dróg gminnych. 6)dbałość o aktualność kart usług załatwianych w Wydziale. 7)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych. 8)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-02-17 - Racibórz (śląskie)
Obsługa klienta, prace administracyjno-biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Kraków (małopolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Goździn (wielkopolskie)
- przygotowywanie i monitorowanie umów na świadczenia medyczne i diagnostyczne; - przygotowywanie materiałów do zapytań ofertowych i przetargów w zakresie wykonywania świadczeń zdrowotnych; - prowadzenie rejestru umów w zakresie medycyny pracy, diagnostyki i świadczeń medycznych; - przygotowanie aktualizacji cenników;- przygotowywanie i analiza umów w zakresie medycyny pracy;- opracowywanie i prowadzenie sprawozdań dla celów medycznych;- przygotowanie korespondencji związanej z udostepnianiem dokumentacji medycznej do ZUS, Towarzystw Ubezpieczeniowych i innych organów państwowych;- prowadzenie rejestru skierowań w zakresie Lecznictwa Uzdrowiskowrgo;- prowadzenie rejestru korespondencji (przychodzącej i wychodzącej);- przygotowanie pism wskazanych przez przełożonego;- wykonanie prac zleconych przez opiekuna stażu;
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa sekretariatu,odbieranie telefonów, ustalanie terminów wizyt w poradni, obsługa interesantów, sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji, organizacja planu dnia pracowników i przełożonego, prowadzenie ewidencji, rejestrów i zestawień
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Żory (śląskie)
praca ślusarza pod ziemią
ZAKŁAD DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ "CARBON" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-08 - Ruda Śląska (śląskie)
Przygotowywanie dokumentów do odprawy celnej.
C.Hartwig Szczecin Spedytorzy Międzynarodowi sp. z o.o. - 2017-07-13 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
sprawowanie obsługi biurowej i sekretarskiej kierownictwa urzędu , dokonywanie wpisow CEIDG
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Bolesław (małopolskie)
asystent radcy prawnego
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Leszno (wielkopolskie)
Obsługa programów komputerowych, obsługa klientów. Działalność związana ze sprzętem AGD.
Zakład Usługowo-Handlowy "EWEX" Henryk Baranowski - 2018-10-11 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie ewidencji czasu pracy, tworzenie akt osobowych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, archiwizacja dokumentacji, tworzenie dokumentacji płacowej ZUS i Urzędu Skarbowego, rozliczanie zwolnień lekarskich
kontakt przez PUP - 2020-08-03 - Rokitno (lubelskie)
- sporządzanie i rozliczanie rozliczeń materiałowych;- wystawianie dokumentów przyjęcia i rozchodu wewnętrznego;- przyjmowanie dokumentów przyjęcia zewnętrznego;- sporządzanie kalkulacji wyrobów;- rozliczanie inwentaryzacji
kontakt przez PUP - 2019-10-09 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
wykonywanie obowiązków zleconych przez opiekuna stażu w zakresie prac administracyjnych oraz księgowychStaż odbywać się będzie Brdyujście
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)