REFERENT / STARSZY REFERENT DS. RECEPCJI Łódź oferta pracy Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi
Stanowisko: REFERENT / STARSZY REFERENT DS. RECEPCJI
Wynagrodzenie: od 2 226 PLN
Zakres obowiązków: - dyżury w recepcji zgodnie z harmonogramem- prowadzenie rezerwacji w komputerowej bazie danych- praca w godz. 08:00 - 20:00- możliwa praca w nocy ( ustalenia indywidualne ) - miejsce pracy: Łódź, ul. Legionów 27 / ul. Zamenhofa 13
Data publikacji: 2018-11-05
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Legionów 27, 91-069 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- dyżury w recepcji zgodnie z harmonogramem- prowadzenie rezerwacji w komputerowej bazie danych- praca w godz. 08:00 - 20:00- możliwa praca w nocy ( ustalenia indywidualne ) - miejsce pracy: Łódź, ul. Legionów 27 / ul. Zamenhofa 13
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 226 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia+ dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT / STARSZY REFERENT DS. RECEPCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy biur informacji
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 226 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra obsługa komputera i internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Niekaralność
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Legionów 27, 91-069 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: KONTAKT TELEFONICZNY / E-MAIL
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Legionów
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy biur informacji
Data dodania oferty pracy: 05.11.2018
Oferta pracy ważna do: 04.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kierowca
"DARTRANS" IWONA HENZEL - 2016-01-12 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż firan, zasłon oraz innego asortymentu w sklepie, przyjmowanie zleceń na szycie , montaż dekoracji okiennych, proste podszywanie taśmy do firan,zasłon, utrzymywanie czystości w sklepie i jego obrębie, bieżący kontakt z klientami.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne "ŻAKARD" Mariola Kurzyna - 2017-07-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg Programu Stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Białystok (podlaskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie kadr, sporządzanie rejestracji. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Dźwirzynie.
PHU WSP OPOLE Sp. z o. o. - 2018-01-23 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
wg stanowiska, praca na terenie Śląska, pracodawca zapewnia transport i zakwaterowanie
Usługi Ogólnobudowlane Janusz Domek Zasadne 71 - 2016-07-20 - Zasadne (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji zakupowo-magazynowej, monitorowanie i kontrola zamówień w wewnętrznych systemach
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kwidzyn (pomorskie)
zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Strzegom (dolnośląskie)
Konkurs - Wykształcenie wyższe, kier. administracja, prawo; zakres obowiązków: obsługa klienta, ustalanie uprawnień do świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2017-01-12 - Pyskowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Obsługa klientów, sprzedaż części zamiennych, branża AGD, RTV.
FIRMA BUJAK AGD S.C. TADEUSZ BUJAK, JADWIGA BUJAK, PATRYK BUJAK, JOANNA BUJAK-DZIEWOŃSKA - 2017-01-24 - Kraków (małopolskie)
praca w sklepie AGD
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Nadzór nad dokumentacją dotyczącą produkowanych artykułów: - kontakt z dostawcami materiałów w celu pozyskania dokumentów, sprawdzanie ich poprawności,- rejestrowanie i archiwizowanie dokumentów w systemie,- weryfikacja wymagań klienta dotyczących bezpieczeństwa i zgodności produktu,- wycena i zlecanie wykonania testów w laboratoriachPrzygotowywanie zestawień, raportów, prezentacji Zlecanie przesyłek kurierskich
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
kserowanie dokumnetów, zapoznanie się z obiegiem poczty, przepisywanie pism i decyzji na komputerze, maszynie do pisania, zapoznanie się z szatą graficzną pism, zapoznanie się z z obsługą centrali telefonicznej i faxem, obsługa stron, zakładanie teczek
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Pszczyna (śląskie)
Kontakty z klientami, współpraca z handlowcami w zakresie obsługi zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Bochnia (małopolskie)
referent administracyjno-biurowy
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Krzykosy (wielkopolskie)
maszynowy montaż obuwia
Jędrzejczyk Piotr "KATI" - 2017-01-17 - Stanisław Dolny (małopolskie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera, w tym pakietu Office oraz obsługa urządzeń biurowych; umiejętność pracy w zespole; praca biurowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"EKOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-13 - Gliwice (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Trzebiechów (lubuskie)
Codzienny przegląd i analiza ogłoszeń na wykonanie robót, usług i dostaw dotyczących działalności spółki, korzystając ze stron internetowych. Wstępna analiza dokumentacji ofertowej. Prowadzenie wykazu cen materiałów i usług w poszczególnych województwach. Notowanie wyników przetargów i ich analiza. Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji do przetargów publicznych.Wymagane doświadczenie i umiejętność sporządzanie kosztorysów, umiejętność pracy pod presją czasu.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2015-12-08 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Czynności związane z obsługą maszyn w żądanym zakresie, zgodnie z udzielonymi instrukcjami, pakowanie części samochodowych, czynności pomocnicze na produkcji.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Jawor (dolnośląskie)
prasowanie tkanin. Praca w godzinach 6-14. Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż siatek oraz walcówki
MET-PRIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-18 - Radomsko (łódzkie)
Wykonywanie prac budowlanych związanych z remontami budynków oraz prace związane z budową dróg, chodników, parkingów.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Referent/ Uzupełnianie dokumentacji księgowej , uaktualnianie danych ewidencyjnych , rejestrowanie oraz wysyłanie korespondencji , obsługa wyciągów bankowych ,
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
obsługa klientów pup zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
1. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowaniem i organizowaniem prac interwencyjnych, przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenie i oceny prac interwencyjnych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizowania prac interwencyjnych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizację prac interwencyjnych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudniony w ramach prac interwencyjnych,- Przygotowanie wniosków o organizację prac interwencyjnych do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach prac interwencyjnych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowanie umów w sprawie organizacji i finansowania prac interwencyjnych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowanie prace interwencyjne oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac interwencyjnych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Analiza wniosków o jednorazową refundację i przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności prac interwencyjnych,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji prac interwencyjnych,2. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowanie i organizowanie robót publicznych, przygotowaniem dokumentacji do finansowego rozliczenia i oceny robót publicznych:- Udzielanie i wyjaśnień w zakresie organizowania robót publicznych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizacje robót publicznych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych,- Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach robót publicznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania robót publicznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane roboty publiczne, oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji robót publicznych do systemu komputerowego Syriusz,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Prowadzenie oceny efektywności robót publicznych,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji publicznych.3. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem prac społecznie użytecznych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji prac społecznie użytecznych,- Przyjmowanie rocznych planów potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych od uprawnionych podmiotów,- Przedstawienie rocznych planów do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przygotowanie porozumień dotyczących wykonywania prac społecznie użytecznych,- Przekazywanie ofert wykonywania prac społecznie użytecznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowania zobowiązań,- Przekazywanie do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń informacji na temat czasu realizacji prac społecznie użytecznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych organizatorów oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych porozumień,- Analiza wniosków o refundację wypłaconych osobom bezrobotnym świadczeń oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac społecznie użytecznych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych porozumień,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu,- Sporządzanie list wypłat dot., zwrotu kosztów badan lekarskich wykonywanych przez osoby bezrobotne przed rozpoczęciem prac społecznie użytecznych,- Kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do prac społecznie użytecznych, przekazywanie faktury do Działu Finansowo- Księgowego (wprowadzanie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ).4. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem zatrudnienia wspieranego:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie zatrudnienia wspieranego,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnianych w ramach zatrudnienia wspieranego,- Przygotowywanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert w ramach zatrudnienia wspieranego do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania zatrudnienia wspieranego,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowanych zobowiązań,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych Pracodawców i Spółdzielni Socjalnych oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację w ramach zatrudnienia wspieranego oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego, - Wprowadzanie danych dotyczących organizacji zatrudnienia wspieranego do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu.5. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją zapisów art.. 150f ustawy promocji zatrudnienia:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie udzielania przez starostę pracodawcy lub przedsiębiorcy przez okres 12 miesięcy część kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku życia,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców lub przedsiębiorców,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, którym przyznano refundację oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Wprowadzanie danych dotyczących realizowanych umów do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Analiza wniosków o refundację oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizacji art. 150f ustawy promocji.6, Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.Staż w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Płock (mazowieckie)
obsługa poczty elektronicznej, opisywanie faktur zgodnie z klasyfikacją budżetowa, dokonywanie zakupów środków czystości i artykułłów biurowych, prowadzenie inwentarza, obsługa systemu informacji oświatowej
Szkoła Podstawowa Nr 46 Im. Jana Kiepury - 2018-10-03 - Sosnowiec (śląskie)