REFERENT SPRZEDAŻY Oborniki oferta pracy "POD ROGALEM" Spółka .z o.o.
Stanowisko: REFERENT SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: biegła obsługa komputera, dobry kontakt z klientem
Data publikacji: 2017-12-13
Lokalizacja: Oborniki (wielkopolskie)
Pracodawca: "POD ROGALEM" Spółka .z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Polna 1, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
biegła obsługa komputera, dobry kontakt z klientem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
- wynagrodzenie brutto + do 300 % premii- 3 miesiące umowa zlecenie, z możliwością otrzymania umowy o pracę w późniejszym terminie
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oborniki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: obornicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oborniki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0: Specjalista do spraw sprzedaży
Nazwa pracodawcy: "POD ROGALEM" Spółka .z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Adres pracodawcy:
Polna 1, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: obornicki
Gmina pracodawcy: Oborniki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oborniki
Ulica pracodawcy: Polna
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 14.12.2017
Oferta pracy ważna do: 14.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
szycie na maszynach przemysłowych, owerlok, stębnówka, szycie z dzianiny
Grupa Ventus sp. z o.o. - 2018-01-09 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; operator samojezdnej koparko - ładowarki JCB
MELITOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-03 - Lublin (lubelskie)
Nadzór nad dokumentacją techniczną, chemiczną i procesową dotyczącą produkowanych artykułówKontakt z dostawcami materiałów w celu pozyskania dokumentów oraz weryfikacja ich poprawnościRejestrowanie i archiwizowanie dokumentów w systemieWeryfikacja wymagań stawianych przez klientów dotyczących bezpieczeństwa i zgodności produktuWycena i zlecanie wykonania testów w laboratoriachPrzygotowywanie zestawień, raportów, prezentacji zgodnie z poleceniami przełożonego
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
otwieranie zlecen produkcyjnych, wydruk i sortowanie kart identyfikacji oraz APU, drukowanie zlecen produkcyjnych, kontrola materiałowa dla planów produkcyjnych, raportowanie na potrzeby działu planowaniawykonywanie innych zadań przekazywanych przez przełożonego
BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace księgowe (rozrachunki, kontrola dokumentów, archiwizacja)
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Balice (małopolskie)
w/g potrzeb
10 ŚWIĘTOKRZYSKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 33 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2018-02-01 - Kielce (świętokrzyskie)
- Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za samodzielną całościową obsługę w zakresie kadrowo-płacowym Fakt, w tym w szczególności: Samodzielne rozliczenie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, Sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS, US, PFRON, Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS, Prowadzenie akt pracowników, Sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, Bieżącą aktualizację danych pracowników w systemiekadrowo-płacowym, Bieżącą obsługę spraw pracowniczych, kontakt z klientami, współreprezentowanie Klientów Biura Podatkowego podczas kontroli ZUS, PIP, US, w/w prace mają być wykonywane zgodnie z ustalonymi i wypraktykowanymi procedurami w Firmie, inne prace zlecone przez kierownika jednostki.- Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość podnoszenia kwalifikacji, stabilną pracę w rozwijającej się firmie, zajęcia językowe z języka angielskiego na terenie biura, samodzielność w działaniu, przyjazna atmosfera, dobry dojazd, Firma w centrum.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Kolejna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształceni średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na takim stanowisku (pracownika ds. kadr i płac), mile widziana osoba z dłuższym stażem, mile widziana osoba która obsługiwała większą ilość pracowników lub pracowała w biurze rachunkowym. Wymagane umiejętności: Bardzo dobrej znajomości przepisów i zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, podatków w szczególności ustawy UPDOP, UPDOF. Znajomości programu Excel, Word, PŁATNIK, program płacowy. Znajomość ustawy o podatku od osób fizycznych i prawnych w zakresie wynagrodzeń. Miła aparycja, doskonała organizacja pracy, zorientowania w szczegółach. Mile widziana znajomość programu FAKT. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-16:00) (Tel. 600-051-178) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. POWSTAŃCÓW 3, 41-400 Mysłowice) lub e-mail: doradca (at) zarzeczna.pl
DORADCA PODATKOWY GRAŻYNA ZARZECZNA - 2016-11-17 - Mysłowice (śląskie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2018-01-07 - Lębork (pomorskie)
PRACA WEDŁUG PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Legnica (dolnośląskie)
pomoc handlowca / nabór staż do 30 r. ż. PO WER
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
Obsługa sekretariatu, współpraca z działem finansowym i handlowym, bieżące prace administracyjno-biurowe, segregowanie, rejetrowanie poczty
Z.P.U.H. "Le Cart" Zygmunt Leś - 2018-04-10 - Mielec (podkarpackie)
przyjmowanie wniosków w ramach pomocy w postaci świadczenia wychowawczego
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Zakrzewo (kujawsko-pomorskie)
archiwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych porządkowanie akt osobowychobsługa urządzeń biurowychobsługa klienta w zakresie wydawania zaświadczeń zapoznanie się z systemem Syriusz oraz Talgosudzielanie odpowiedzi na pisma wpływające do Urzędu z innych podmiotów dot. informacji o rejestracji
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Gdynia (pomorskie)
Opis stanowiska:- Wykonywanie napraw, konserwacji i przeglądów maszyn oraz urządzeń i instalacji - Wykonywanie bieżących napraw oraz usuwanie awarii maszyn- Wykonywanie budowy linii produkcyjnych- Wykonywanie budowy instalacji przemysłowych (elektrycznych, hydraulicznych, powietrznych)- Spawanie konstrukcji stalowych- Raportowanie o przeglądach, konserwacjach oraz naprawach (m.in. dokonywanie zapisów w książkach maszyn)Wymagania: - Wykształcenie zasadnicze zawodowe lub średnie kierunkowe - mechanika- Mile widziane doświadczenie 1 rok na pokrewnym stanowisku-Ogólna wiedza z zakresu mechaniki i budowy maszyn- Posługiwanie się rysunkiem technicznym- Predyspozycje do pracy w zespole- Umiejętność szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów- Dyspozycyjność (gotowość do pracy w systemie zmianowym, soboty również pracujące)- Dodatkowo premiowana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym (nie jest to warunkiem koniecznym)Oferujemy: - umowę zlecenie zgodnie z każdym kontraktem; kontrakty kilku kilkumiesięczne;- stabilną pracę w prężnie rozwijającej się firmie;- możliwość rozwoju zawodowego poprzez ciekawe zadania oraz szkolenia;- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji.- proponujemy rozliczenie wg. przepracowanych godzin.
EUROPRIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-26 - Gliwice (śląskie)
organizowanie i prowadzenie różnych form pomocy psychologiczno - pedagogicznej dla uczniów, rodziców i nauczycieli oraz innych, udzielanie pomocy uczniom oraz zorganizowania opieki i pomocy materialnej uczniom znajdujących się trudnej sytuacji życiowej
ZESPÓŁ EDUKACYJNY NR 5 W ZIELONEJ GÓRZE - 2017-11-23 - Zielona Góra (lubuskie)
Branża turystyczna.- Obsługa wymagających klientów,- indywidualne przygotowywanie ofert wakacyjnych oraz ich sprzedaż,-prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim,- wspłópraca z kontrahentami na całym świecie.
TRADE & TRAVEL COMPANY SP. Z O.O. - 2018-01-22 - Łódź (łódzkie)
Nauka sprzedaży w systemach Merlin X, Euticket, Sart 24, bilety lotnicze, wypisywanie faktur.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej (mała i pełna księgowość)Sporzadzanie list płacRozliczanie z ZUS
CONTROLLING KANCELARIA BIEGŁYCH REWIDENTÓW- KACZMAREK,ADAMCZYK - 2016-09-14 - Słupca (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie zestawień i raportów, sporządzanie umów cywilno-prawnych, prowadzenie spraw socjalnych, prowadzenie dok. w zakresie szkoleń pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Płock (mazowieckie)
organizacja transportu oraz prace biurowe
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wykształcenie średnie ekonomiczne, doświadczenie mile widziane
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Krotoszyn (wielkopolskie)
obsługa i archiwizacja poczty elektronicznej; prowadzenie dokumentacji; prowadzenie bazy danych; obsługa klienta, zamawianie części
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Tczew (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Udział w realizacji przeglądów maszyn, diagnozowanie usterek i awarii, tworzenie spisów części zamiennych / krytycznych / na podstawie przeprowadzonych napraw, wykonywanie w określonych odstępach czasowych pomiarów instalacji elektrycznej i maszyn
BURY Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2015-12-02 - Mielec (podkarpackie)
Pomoc przy tworzeniu wzorów nowych kolekcji. Praca na dokumentacji w języku ukraińskim.Obsługa maszyn dziewiarskich.
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Kęty (małopolskie)
Praca przy produkcji lekkich paneli do drzwi i mebli; Dokładne i rzetelne wykonywanie powierzonych zadań; Nadzór jakościowy nad wyrobami - samokontrola; Praca zgodnie z instrukcją stanowiskową i zasadami BHP; Dbałość o porządek na stanowisku pracy; Praca w systemie 2-zmianowym; Dyspozycyjność
"Lightweight Technology" Sp. z o.o. - 2015-12-21 - Zielona Góra (lubuskie)
Technik administracji
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Częstochowa (śląskie)
Zapoznanie z zasadami sporządzanie umów z kontrahentami i inne
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie ewidencji rodzajów i ilości wytwarzanych odpadównaliczanie opłat za korzystanie ze środowiskamonitorowanie prac związanych z utzrymaniem zieleni oraz porządku i czystości na terenie Spółkipozyskiwanie niezbednych decyzji w zakresie ochrony środowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Gdynia (pomorskie)
1. Nauka obsługi sprzętu biurowego;2. Obsługa sekretariatu;3. Przygotowywanie dokumentów do księgowania, tj. segregowanie oraz kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;4. Wprowadzanie dokumentów do komputera;5. Nauka pracy na komputerze w zakresie obsługi programów finansowo-księgowych, kalkulacyjnych i edytora tekstów;6. Zapoznanie się z przepisami podatkowymi, z przepisami w zakresie ubezpieczeń społecznych oraz prawa pracy.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Gryfino (zachodniopomorskie)