REFERENT DS. ORGANIZACJI PRZEWOZÓW I MARKETINGU Gorzów Wielkopolski oferta pracy Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. ORGANIZACJI PRZEWOZÓW I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: organizacja transportu oraz prace biurowe
Data publikacji: 2017-04-21
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PODMIEJSKA 20, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: organizacja transportu oraz prace biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ORGANIZACJI PRZEWOZÓW I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: transport
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
PODMIEJSKA 20, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 07:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: PODMIEJSKA
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy: transport osobowy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Data dodania oferty pracy: 21.04.2017
Oferta pracy ważna do: 20.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Analiza zadań gminy pod kątem możliwości pozyskiwania funduszy unijnych,- Pozyskiwanie funduszy unijnych,- Przygotowanie projektów wniosków aplikacyjnych o pozyskiwanie w/w środków,- Bieżące monitorowanie i ocena realizacji projektów, na które pozyskano środki zewnętrzne.Staż w godzinach 7.30-15.30Mazowsze 2018
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Wyszogród (mazowieckie)
praca według programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Legnica (dolnośląskie)
liczenie towaru
kontakt przez OHP - 2018-07-02 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie kosztorysów robót, nadzór nad robotami drogowymi, sporządzanie wnioskówo dofinansowania
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Olkusz (małopolskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
referent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
- Kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych. Dekretacja dokumentów księgowych. Wprowadzanie dokumentów księgowych do program FK. Sporządzanie jednostkowych sprawozdań finansowych.- Wynagrodzenie: od 4000-2700 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od połowy czerwca 2016r.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie lub wyższe o profilu ekonomicznym ( np. rachunkowość, finanse). Udokumentowane minimum roczne doświadczenie w księgowości, w tym co najmniej 6 miesięczne zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych. Znajomość klasyfikacji budżetowej. Znajomość obsługi programów Word i Excel w zakresie podstawowym. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych. - Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz. od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 27.05.2016 do 15.30- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-05-13 - Katowice (śląskie)
Obsluga klienta na stołówce pracowniczej. Praca w godzinach od 7:00-15:00 i od 11:00 - 19:00.
P.P.H.U. "WA-BI" DARIUSZ BIAŁOŻYT 2 " SIDAR "S.C. DARIUSZ BIAŁOŻYT ,DAMIAN ZADĘCKI - 2016-12-09 - Kęty (małopolskie)
Sprawdzanie oraz podział dokumentów: faktury zakupu i sprzedaży, domumenty kasowe oraz magazynowe, księgowanie faktur zakupu i sprzedaży i uzgadnianie magazynów, tworzenie i księgowanie raportów kasowych, bankowych, opisywanie dokumentów księgowych, numerowanie dokumentów sprzedaży, zakupów i kosztów w/g rejestru vat, przygotowywanie poczty, obsługa spraw związanych z samochodami służbowymi, prowadzenie spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem sekretariatu, rozliczanie dzienne poszczególnych stanowisk sprzedaży
PESTAR SP. Z O. O. - 2018-01-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
kompletowanie dokumentacji technicznej, prowadzenei strony internetowej, rozliczanie najemców z tytułu opłat za dostawę mediów, rozlizcanie opłat czynszowych i innych opłat związanych z uzytkowaniem lokali
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Libiąż (małopolskie)
obsługa urządzeń do przetwórstwa owoców. Praca na trzy zmiany: 7:00-15:00-23:00-7:00
APPOL Sp z o.o. Łąkta Górna - 2016-06-23 - Żegocina (małopolskie)
- Sporządzanie dokumentów, projektów prostych pism procesowych. Obsługa sekretariatu. Uzyskiwanie informacji z sądów, prokuratur, urzędów, banków itd.- Wynagrodzenie: 2000-2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony min. 1 roku. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Preferowana osoba studiująca prawo. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie jest bezwzględnie wymagane. Obsługa pakietu MS Office i urządzeń biurowych. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 32-253-96-88, 605-591-159) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Józefa Lompy 18 m. 2, 40-038 Katowice) lub e-mail: kancelaria_iustitia (at) poczta.onet.pl
KANCELARIA ADWOKATÓW I RADCÓW PRAWNYCH "IUSTITIA" S.C. JERZY ZALESKI, TOMASZ RAK - 2016-12-22 - Katowice (śląskie)
prowadzenie obsługi biurowej działu, przygotowanie pism urzędowych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, udział w przygotowywaniu przetargów i zamówień.
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 im. prof. Stanisława Szyszko Uniwersytetu Medycznego w Katowicach - 2018-04-05 - Zabrze (śląskie)
Analiza możliwości finansowania projektów z programów unijnych oraz przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Lewickie (podlaskie)
wykonywanie zarządzeń sędziów, przygotowywanie akt do posiedzeń, sporządzanie wokand, wysyłanie zawiadomień o rozprawach i kontrola przed terminami rozprawy, prawidłowego ich doręczenia; protokołowanie na rozprawach, anonimizacja orzeczeń sądowych;
WOJEWÓDZKI SĄD ADMINISTRACYJNY W LUBLINIE - 2017-10-23 - Lublin (lubelskie)
przygotowywanie wysyłki towarów za granicę-dokumentacja; tworzenie dokumentów na Unię Europejską i krajowe; przygotowanie dokumentacji, wysyłka na Agencję Rynku Rolnego
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Zambrów (podlaskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Białystok (podlaskie)
Referent ds. sprzedaży
"FABIOS" FABRYKA OSŁONEK BIAŁKOWYCH - 2016-08-11 - Białka (małopolskie)
Prowadzenie firmowego samochodu do 3,5t, załadunek i rozładunek towaru, rozwożenie towaru do odbiorców, drobne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Płock (mazowieckie)
Zakres zadań:1. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a w szczególności:sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczeń o braku planu,sporządzanie opinii i zaświadczeń o zgodności przedsięwzięć inwestycyjnych i innych działań w przestrzeni zzapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, ustaleniami innych dokumentów planistycznych oraz przepisami planowania przestrzennego,informowanie o przeznaczeniu terenu,współpraca z innymi wydziałami Urzędu Miejskiego w zakresie zagadnień zagospodarowania przestrzennego,udostępnianie i wypożyczanie archiwalnych opracowań planistycznych,archiwizacja miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i innych opracowań planistycznych,prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu uczestnictwo w dokonywaniu okresowych analiz realizacji planów zagospodarowania przestrzennego oraz ocen ich aktualności oraz w sporządzaniu opracowań planistycznych dla gminy,zapewnienie właściwej estetyki miasta, z uwzględnieniem m.in. wymagań ładu przestrzennego, urbanistyki i architektury, walorów architektonicznych i krajobrazowych, ochrony środowiska, ochrony dóbr kultury,opracowywanie projektów decyzji o nałożeniu opłat wynikających ze wzrostu wartości nieruchomości,prowadzenie postępowań wynikających z art.36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przygotowanie realizacji roszczeń,wprowadzanie informacji o dostępnych raportach i ocenach oddziaływania na środowisko do rejestru w zakresie prowadzonych spraw,prowadzenie i wykorzystanie do celów analitycznych baz danych o przestrzeni miasta w zakresie urbanistyki iarchitektury;przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacje Radnych Rady Miejskiej w zakresieprowadzonych spraw;przygotowywanie i rozliczanie umów z Wykonawcami opracowań planistycznych, przygotowywanie informacji dla celów sprawozdawczości, oceny wykonania planów finansowych dotyczących realizacji zadań Wydziału Urbanistyki i Architektury;
Urząd Miejski - 2016-05-06 - Jaworzno (śląskie)
wycinanie i łączenie elementów drewnianych, szlifowanie i lakierowanie elementów drewnianych, zbijanie stelarzy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE "VIOLA" sp. z o.o. - 2016-09-06 - Cybinka (lubuskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Pawłów (opolskie)
1. Zadania główne:analiza dokumentacji klientów mających wpływ na status bezrobotnego i prawo do zasiłku,analiza raportów ZUS U1,prowadzenie wyjaśnień i postępowań administracyjnych,wydawanie decyzji administracyjnych w tym drogą elektroniczną,wydawanie zaświadczeń w tym drogą elektroniczną,prowadzenie korespondencji bieżącej,wprowadzanie danych do komputerowej bazy danych,współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.2. Zadania pomocnicze:przyjmowanie dokumentów z innych komórek organizacyjnych,prowadzenie rejestrów akt spraw prowadzonych w dziale,sporządzanie raportów,skanowanie dokumentów.
Gdański Urząd Pracy - 2017-11-17 - Gdańsk (pomorskie)
(dla osób 30-50rż) bezpośrednia obsługa klienta, przyjmowanie wniosków, udzielanie informacji, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie przesyłek pocztowych do wysyłaki
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
* Kompletacja towaru, składanie sortowanie, pakowanie * przyjmowanie zwrotów * praca ze skanerem magazynowym
BIZNES PARTNER Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Swarzędz (wielkopolskie)
Prace związane z cięciem,polerowaniem,szlifowaniem i obróbką kamienia(granitu),montaż pomników.
KAMIENIARSTWO TADEUSZ JAKUBASZEK - 2016-03-03 - Otwock (mazowieckie)
Praca w dziale sprzedaży i pozyskiwania klienta.
Pośrednictwo Ubezpieczeniowo-Finansowe Wiesława Ludwikowska - 2016-02-12 - Płock (mazowieckie)
jw.
Szkoła Główna Służby Pożarniczej - 2018-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
oferta stażu do 30r.ż.: Obsługa programów komputerowych, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Karczew (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)