REFERENT SO SPRAW OBSŁUGI STUDENTA Częstochowa oferta pracy Akademia Polonijna w Częstochowie
Stanowisko: REFERENT SO SPRAW OBSŁUGI STUDENTA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa studentów w dziekanacie.
Data publikacji: 2018-11-19
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: Akademia Polonijna w Częstochowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pułaskiego 4/6, 42-226 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa studentów w dziekanacie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT SO SPRAW OBSŁUGI STUDENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera - biegła znajomość pakietu OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa klienta
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane 6-miesięczne doświadczenie w obsłudze klienta, chęć do pracy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Akademia Polonijna w Częstochowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Pułaskiego 4/6, 42-226 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Pułaskiego
Numer budynku pracodawcy: 4/6
Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo wyższe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 19.11.2018
Oferta pracy ważna do: 20.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-prace administracyjno-księgowe
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Świebodzin (lubuskie)
Referent do spraw szkolnych, prace biurowe, praca w sekretariacie szkolnym
Szkoła Podstawowa im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich - 2016-04-29 - Babięty Wielkie (warmińsko-mazurskie)
Odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, obsługa klientów. Zapoznanie się z klasyfikacją budżetową oraz planem finansowym w jednostce budżetowej. Nabywanie umiejętności opisywania faktur i dekretowania dokumentów księgowych według klasyfikacji budżetowej. Prowadzenie dziennika korespondencji, w tym rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących. Zakładanie akt sprawy i prowadzenie spisu spraw. Sporządzanie not księgowych, faktur oraz umów o wynajęcie pomieszczeń. Zapoznanie się z procesem organizacji i wycieczek. pomoc w pracach związanych z prowadzeniem składnicy akt.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Gromadzenie oraz przechowywanie dokumentacji dotyczącej stanu prawnego i technicznego muzeum- Sporządzanie projektów zarządzeń Dyrektora MSP dotyczących funkcjonowania i utrzymania obiektów infrastruktury- Prowadzenie pomocniczej ewidencji wydatków rzeczowych- Rozliczaniekierowców pojazdu służbowego oraz użytkowników maszyn i urządzeń gospodarczych ze zużytego paliwa- Prowadzenie dokumentacji gospodarki paliwami
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Dęblin (lubelskie)
Prowadzenie dokumentacji medycznej w systemie mMedica i SOLMED. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-14.35 oraz 9.25-17.00, w II Oddziale Kardiologicznym Polsko-Amerykańskich Klinik Serca w Bielsku-Białej.
American Heart of Poland S.A. - 2017-06-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wg stanowiska. Kontakt osobisty, telefonczny: 338702806 oraz e-mailowy: jurysta (at) post.pl
Zespół Radców Prawnych "JURYSTA" sp. k. J. Trojak i Wspólnicy - 2017-01-27 - Andrychów (małopolskie)
współpraca z kontrahentami zagranicznymi, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2017-01-26 - Stargard (zachodniopomorskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, karty ewidencji czasu. Pilnowanie terminów szkoleń okresowych BHP oraz badań lekarskich, wydawanie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i dochodach. Naliczanie i prowadzenie list płac
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Sępów (dolnośląskie)
- sporządzanie umów cywilno-prawnych i obliczanie wynagrodzenia - składanie raportów do ZUS- sporządzanie rozliczeń dotacji
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne Niemców Województwa Śląskiego - 2017-06-22 - Racibórz (śląskie)
1. SPRAWDZANIE STANU TECHNICZNEGO BUDYNKU I OTOCZENIA OBIEKTU CELEM USTALENIA EWENTUALNYCH USTEREK I USZKODZEŃ. 2. USUWANIE USTEREK I AWARII NA TERENIE OBIEKTU. 3. PRAWIDŁOWE I RZETELNE PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ NA STANOWISKU PRACY DOKUMENTACJI. 4. PIELĘGNACJA ROŚLIN I AKWARIÓW WOBIEKCIE. 5. INNE CZYNNOŚCI ZLECONE PRZEZ PRZEŁOŻONEGO.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2018-01-09 - Polkowice (dolnośląskie)
Praca na komputerze,obsługa interesantów, prace administracyjne
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
obsługa kasy fiskalnej,obsluga klienta
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych, współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych, sporządzanie sprawozdań,wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych,prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-02-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
praca w dziale księgowości na zastępstwo
PRZEDSIĘBIORSTWO HYDRAULIKI SIŁOWEJ "HYDROTOR" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-27 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
prace ślusarskie przy produkcji okien i drzwi, sporadycznie montaż na budowie. Możliwość przyuczenia do zawodu.Godziny pracy 7-15
Real System sp.z o.o. - 2018-08-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo - płacowej. Ewidencja i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON. Obsługa płacowa pracowników.- Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość prawa pracy, przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych. Znajomość programu Płatnik i SYMFONIA. Wymagana umiejętność naliczania wynagrodzeń. Wymagane umiejętności związane z zakresem obowiązków. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: sekretariat (at) centrumdializa.pl
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Sosnowiec (śląskie)
sprzątanie lecznicy
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Skoki (wielkopolskie)
do uzgodnienia
FIRMA BUDOWLANA "FIRBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-31 - Trzebownisko (podkarpackie)
referent do spraw udostępniania zasobu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Słubice (lubuskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Układanie glazury, terakoty, przygotowanie podłoża, fugowanie, silikonowanie, umiejętność układania płytek ceramicznych i kamienia. Szlifowanie i przycinanie krawędzi
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Mochty-Smok (mazowieckie)
wg programu stażu - POWER (6/3)
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie podań, wniosków, segegowanie i kompletowanie dokumentów ( akt). Inne zlecone prace administracyjno biurowe.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Hańsk - 2016-06-27 - Hańsk Pierwszy (lubelskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Lubań (dolnośląskie)
1.Przygotowanie stanowiska pracy2.Przyjmowanie dostaw towarów3.Obsługa urządzeń sklepowych4.Obsługa kasy fiskalnej5.Przygotowanie towarów do sprzedaży6.Bezpośrednia obsługa klienta7.Organizowanie zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Chmielno (pomorskie)
praca biurowa w kancelarii komorniczej
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
-organizowanie pracy biura-obsługa klientów-sporządzanie pism-obsługa programów kancelarii-obsługa urządzeń biurowych-oraz inne czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Sopot (pomorskie)
składanie zamowueń na surowce i materiały, kontakt z klientami zewnętrznymi, realizacja zakupów.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Łomianki (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: wyższe; znajomość pakietu MS Office; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność współpracy i komunikacji w zespole, motywacja do pracy i zdobywania nowych doświadczeń; zakres obowiązków: działania administracyjno-biurowe realizowane przez jednostkę; sporządzanie dokumentów; obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; przygotowywanie sprawozdań i raportów; obsługa klienta wew. i zew.; współpraca z pozostałymi jednostkami uczelni; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Gliwice (śląskie)