REFERENT Pyskowice oferta pracy O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ Pyskowice
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: do 2聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Konkurs - wykszta艂cenie wy偶sze, kierunek: administracja; zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie spraw dot. przyznawania i wyp艂at 艣wiadczenia wychowawczego, obs艂uga klienta, ustalanie uprawnie艅 do 艣wiadcze艅 wychowawczych; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS P-ce
Data publikacji: 2016-03-01
Lokalizacja: Pyskowice (艣l膮skie)
Pracodawca: O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ Pyskowice
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Cicha 1, 44-120 Pyskowice, powiat: gliwicki, woj: 艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Konkurs - wykszta艂cenie wy偶sze, kierunek: administracja; zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie spraw dot. przyznawania i wyp艂at 艣wiadczenia wychowawczego, obs艂uga klienta, ustalanie uprawnie艅 do 艣wiadcze艅 wychowawczych; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS P-ce
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: do 2聽000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Pyskowice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: gliwicki
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Pyskowice
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali urz臋dnicy do spraw 艣wiadcze艅 spo艂ecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: do 2聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 23.03.2016
Data zako艅czenia pracy: 31.12.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat), administracyjne
Nazwa pracodawcy: O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ Pyskowice
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Cicha 1, 44-120 Pyskowice, powiat: gliwicki, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplkacyjne nale偶y sk艂ada膰 w O艣rodku Pomocy Spo艂ecznej do 11.03.2016
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, Godziny : 7:30-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Pyskowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Pyskowice
Ulica pracodawcy: Cicha
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: pomoc spo艂eczna
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali urz臋dnicy do spraw 艣wiadcze艅 spo艂ecznych
Data dodania oferty pracy: 01.03.2016
Oferta pracy wa偶na do: 11.03.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 01.03.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 01.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Sporz膮dzanie dokument贸w w zakresie zatrudniania pracownik贸w i zwalniania, prowadzenie dokumentacji kadrowo-p艂acowej, rozliczanie wynagrodze艅, sprawdzanie ewidencji czasu pracy, urlopu i zwolnie艅 lekarskich
Przedsi臋biorstwo Handlowo-Us艂ugowe "Orpod" - 2015-12-22 - Kijewo Kr贸lewskie (kujawsko-pomorskie)
Monta偶 instalacji wentylacji i klimatyzacji. Prace na wysoko艣ci powy偶ej 3 metr贸w.
Firma Klimatyzacyjno Wentylacyjna PIOWENT Janusz Pior - 2016-06-24 - Starogard Gda艅ski (pomorskie)
/
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Radom (mazowieckie)
Prowadzenie spraw administracyjnych biura oddzia艂u sp贸艂ki z elementami logistyki.
ENERGY TECHNIKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-02-17 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
- Prowadzenie dokumentacji w zakresie spraw prowadzonych przez sekcj臋. Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych. Wsp贸艂udzia艂 w sporz膮dzaniu sprawozda艅. Obs艂uga poczty tradycyjnej i elektronicznej. Archiwizacja dokument贸w oraz obs艂uga zasob贸w archiwum. Kierowanie samochodem osobowym. Realizacja zada艅 zleconych przez prze艂o偶onego.- Wynagrodzenie: 2000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny 3 miesi膮ce. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:25-15:00. Wykszta艂cenie min. 艣rednie. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KATOWICACH - 2017-05-26 - Katowice (艣l膮skie)
Wykszta艂cenie min.艣rednie, kier. rachunkowo艣膰; min.3 lata do艣wiadczenia; znajomo艣膰 przepis贸w podatkowych; zakres obowi膮zk贸w: ksi臋gowanie faktur zakupowych; sporz膮dzanie kompensat; uzgadanianie sald kont rozrachunkowych; nadz贸r nad nale偶no艣ciami sp贸艂ki; prowadzenie kasy got贸wkowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ARPEX" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-02-02 - Gliwice (艣l膮skie)
prowadzenie sekretariatu- przygotowywanie pism- przygotowywanie dyplom贸w- prace porz膮dkowe w archiwum- wystawianie faktur- uk艂adanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
Sprzeda偶 mebli
Fabryka Mebli "BODZIO" B. Szewczyk - 2018-03-05 - 艁臋czyca (艂贸dzkie)
Weryfikacja dokument贸w zakupu towar贸w pod wzgl臋dem formalno-rachunkowym zgodnie z obowi膮zuj膮cymi regulacjami prawnymi.Uzgadnianie rejestr贸w Vat dotycz膮cych zakupu towar贸w.Kontrola i rozliczanie kont zakupu towar贸w i opakowa艅.Ksi臋gowanie odpis贸w aktualizuj膮cych na towary przeterminowane.Kontrola dokument贸w magazynowych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi wewn臋trznymi procedurami.Uzgadnianie stanu zapas贸w.Sporz膮dzanie zestawie艅 dotycz膮cych nierozliczonych pozycji na kontach dot. zakupu i zwrot贸w towar贸w.Ksi臋gowanie dokument贸w PK oraz innych.Obs艂uga audyt贸w i kontroli.Sporz膮dzanie raport贸w i analiz
Ba膰 - Pol S.A. - 2016-10-21 - 艢wilcza (podkarpackie)
monitorowanie aktualnych przepis贸w prawnych w zakresie ochrony 艣rodowiska i komunikowanie o ich zmianach, przygotowywanie i archiwizowanie wymaganych pozwole艅, prowadzenie ewidencji odpad贸w, przygotowywanie sprawozdawczo艣ci w zakresie okre艣lonym przepisamiochrony 艣rodowiska (ewidencja odpad贸w, op艂aty za korzystanie ze 艣rodowiska, przygotowywanie sprawozda艅 do Urz臋du Marsza艂kowskiego i GUS-u)
Transtech Sp. z o.o. - 2018-03-15 - Police (zachodniopomorskie)
Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, praca przy komputerze (Office), zapoznanie z zakresem obowi膮zk贸w i dokumentacji wyst臋puj膮cej w szkole, zapoznanie z SIO, pomoc w 艣wietlicy szkolnej.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Smolna (dolno艣l膮skie)
obs艂uga klient贸w
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kwidzyn (pomorskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Pozna艅 (wielkopolskie)
G艂贸wnym obowi膮zkiem Starszego Eksperta IMR jest ocena u偶yteczno艣ci tworzonych przez zesp贸艂 Market Risk modeli i nadzorowanie pracy zespo艂u zajmuj膮cego si臋 ryzykiem kredytowym i rynkowym, wsp贸艂praca i wspieranie Dyrektora departamentu IMR w Krakowie, przeprowadzanie analizy ryzyka dla wybranych modeli, przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalno艣ci zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ogranicze艅, wsp贸艂praca z innymi cz艂onkami zespo艂u IMR na 艣wiecie, sprawdzanie, czy modele s膮 dobrze zrozumia艂e i przedstawione oraz, 偶e s膮 zgodne z Regulacjami Group Standard Manual and Markets IMR Policy, wspieranie oraz przygotowanie szkole艅 dla nowych pracownik贸w zespo艂u, umiej臋tno艣膰 przedstawiania anlitycznych problem贸w i syntezy analizy w spos贸b zrozumia艂y dla innych zespo艂贸w.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Krak贸w (ma艂opolskie)
I. Wymagania :1) niezb臋dne: a)wykszta艂cenie wy偶sze: ekonomia, administracja, prawo lub wykszta艂cenie 艣rednie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni sta偶 pracyb)obywatelstwo polskie,c)pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomo艣膰: ustawy o samorz膮dzie gminnym; Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykaz贸w akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia艂ania archiw贸w zak艂adowych wraz z za艂膮cznikiem nr 1 pn. Instrukcja Kancelaryjna; Kodeksu Post臋powania Administracyjnego Dzia艂 I i Dzia艂 VIII.II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 100%2)praca w kontakcie z klientem3)praca przy komputerze4)pe艂ny wymiar czasu pracy5)zatrudnienie od 01.05.2017 r.III.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu styczniu 2017 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wp艂ywaj膮cej do wydzia艂u, przedk艂adanie Naczelnikowi, po czym przekazywanie na poszczeg贸lne stanowiska pracy wed艂ug dyspozycji Naczelnika. 2)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegaj膮cej wysy艂ce, a tak偶e dokument贸w wymagaj膮cych podpisu Prezydenta, 3)rejestracja faktur i um贸w oraz przekazywanie ich do Wydzia艂u Finansowego. 4)obs艂uga interesant贸w. 5)prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych wytworzonych w pasie drogowym dr贸g gminnych. 6)dba艂o艣膰 o aktualno艣膰 kart us艂ug za艂atwianych w Wydziale. 7)pe艂nienie funkcji doradczych dla pracownik贸w Wydzia艂u w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowi膮zuj膮cych procedur wewn臋trznych. 8)zamawianie materia艂贸w biurowych, zg艂aszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2017-02-17 - Racib贸rz (艣l膮skie)
zawarty w programie sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Pelplin (pomorskie)
zapewnienie prawid艂owego funkcjonowania system贸w jako艣ci, nadz贸r nad dokumentacj膮 systemow膮 ( HACCP, BRC, IFS), opracowywanie specyfikacji wyrobu gotowego, udzia艂 w audytach oraz reprezentowanie firmy przed organami kontroli, prowadzenie szkole艅 pracownik贸w
MI臉S-POL Producent Mi臋sa-Hurt A. Jo艅czyk - 2016-07-22 - Stare Kobia艂ki (lubelskie)
prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownik贸w, archiwizacja dokument贸w, poznanie zasad pracy w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Puck (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Unin (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Wilkasy (warmi艅sko-mazurskie)
Naliczanie wynagrodze艅 dla pracownik贸w szko艂y, prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych, sporz膮dzanie stosownych sprawozda艅, w razie konieczno艣ci zast臋powanie g艂贸wnego ksi臋gowego.
ZESP脫艁 SZK脫艁 W CHOBIENI - 2017-08-23 - Chobienia (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga klient贸w salonu meblowego
FABRYKA MEBLI ' BODZIO" - 2016-05-24 - S艂ubice (lubuskie)
- prezentowanie oferty po偶yczek dla firm ze 艣rodk贸w WP - woj. pomorskiego- prowadzenie dokumentacji zw. z projektem J/NL/MP- pomoc w kompletowaniu stosownych dok. od klient贸w dot. projektu MP- przygotowywanie um贸w i aneks贸w z wykorzystaniem systemu ISOJ - wprowadzaniedanych- prowadzenie sprawozdawczo艣ci do POPF- system Pom. Funduszu Rozwoju - po uzyskaniu pozwole艅-przej艣ciu pozytywnych szkole艅- monitorowanie klient贸w - przygotowywanie pism- udzielanie informacj telef./e-mail/na temat MP- nadzorowanie i pilnowanie termin贸w i prawid艂owosci sporz膮dzanych sprawozda艅
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kartuzy (pomorskie)
zapoznanie si臋 z obiegiem dokumnetacji, kserowanie dokumnet贸w, zapoznanie si臋 z obs艂ug膮 centrali telefonicznej, obs艂uga stron, zak艂adanie teczek aktowych, przepisywanie pism na komputerze
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Pszczyna (艣l膮skie)
-Jeste艣my Contact Centerobs艂ugowym w drugiej co do wielko艣ci sp贸艂ce ubezpieczeniowej. Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty . - Telefoniczna obs艂uga Klient贸w infolinii WARTY (ruch przychodz膮cy)Udzielanie informacji nt. zawartych polis oraz dost臋pnej oferty ubezpieczeniowej firmy. Przyjmowanie zg艂osze艅 szk贸d oraz informowanie o statusie realizacji.- Firma oferuje: p艂atne, kompleksowe szkolenie przygotowuj膮ce, atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczn膮 umow臋 zlecenie, 艣wietn膮 atmosfer臋 mo偶liwo艣膰 udzia艂u w projektach i awansu w strukturach ca艂ej firmy.- Wynagrodzenie: 艣rednia stawka 15 z艂/brutto/godzina (min. 13 z艂/brutto/godzina). Praca na umow臋 zlecenie na okres dw贸ch lat.- Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty: 8:00-16:00. Pracownicy Contact Center wsp贸艂tworz膮 sw贸j grafik pracy. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Do艣wiadczenie NIE jest wymagane. Wymagana obs艂uga komputera na poziomie bardzo dobrym. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: aneta.dyczko (at) warta.pl
TOWARZYSTWO UBEZPIECZE艃 I REASEKURACJI "WARTA" SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-08-24 - Katowice (艣l膮skie)
pozyskiwanie danych ze 藕r贸de艂 infomacji na rynku wietnamskim, obs艂uga relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
Referent (sta偶)
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Katowice (艣l膮skie)