REFERENT PRAWNY W WYDZIALE ORZECZNICTWA ADMINISTRACYJNEGO Katowice oferta pracy WOJEW脫DZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH
Stanowisko: REFERENT PRAWNY W WYDZIALE ORZECZNICTWA ADMINISTRACYJNEGO
Wynagrodzenie: od 3聽982,6 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - Wojew贸dzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach 艢l膮ski Wojew贸dzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatk臋/kandydata na stanowisko: referenta prawnego w Wydziale Orzecznictwa Administracyjnego- Wymiar etatu: pe艂ny etat, Liczba stanowisk pracy: 1.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice- Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku pracy: rozpatruje odwo艂ania, za偶alenia, wnioski sk艂adane w I instancji, a tak偶e skargi na bezczynno艣膰 i przewlek艂o艣膰 oraz skargi w trybie art. 227 KPA, przygotowywuje projekty decyzji i postanowie艅 w celu wydania rozstrzygni臋cia przez 艢l膮skiego Wojew贸dzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego, obs艂uguje elektroniczny rejestr spraw poprzez wprowadzanie i porz膮dkowanie danych w celu zapewnienia w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w i spraw w Inspektoracie, kompletuje i porz膮dkuje akta zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮 celem ich wykorzystania w toku prowadzonych post臋powa艅 administracyjnych i przekazania do odpowiednich organ贸w oraz w艂a艣ciwej archiwizacji, przyjmuje interesant贸w celem udost臋pnienia im akt sprawy oraz ewentualnego udzielenia wyja艣nie艅, prowadzi wykaz wykonywanych zada艅 w celach statystycznych dotycz膮cych pracy wydzia艂u.- Warunki pracy: praca w siedzibie Inspektoratu, praca administracyjno-biurowa przy komputerze powy偶ej 4 godzin dziennie, miejsce pracy na VIII pi臋trze w siedzibie Inspektoratu, budynek dostosowany do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych windy, podjazd, toalety co drugie pi臋tro.- Oferujemy: ruchomy czas pracy, mo偶liwo艣膰 wyj艣cia w celu za艂atwienia wa偶nej sprawy, miejsce parkingowe na terenie urz臋du, dofinansowanie do wypoczynku pracownika, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracownik贸w, zatrudnienie na podstawie umowy o prac臋, dodatek za wieloletni膮 prac臋, kt贸ry przys艂uguje po 5 latach pracy w wysoko艣ci 5% miesi臋cznego wynagrodzenia zasadniczego i wzrasta o 1% za ka偶dy rok pracy a偶 do osi膮gni臋cia 20% miesi臋cznego wynagrodzenia zasadniczego.- Godziny pracy: poniedzia艂ek: rozpocz臋cie pracy: 7:00 a 9:00, zako艅czenie 15:00 a 17:00; wtorek - pi膮tek rozpocz臋cie pracy pomi臋dzy 7:00-8:00, zako艅czenie 15:00 a 16:00.
Data publikacji: 2020-11-30
Lokalizacja: Katowice (艣l膮skie)
Pracodawca: WOJEW脫DZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Powsta艅c贸w 41a, 40-024 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- Wojew贸dzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach 艢l膮ski Wojew贸dzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatk臋/kandydata na stanowisko: referenta prawnego w Wydziale Orzecznictwa Administracyjnego- Wymiar etatu: pe艂ny etat, Liczba stanowisk pracy: 1.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice- Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku pracy: rozpatruje odwo艂ania, za偶alenia, wnioski sk艂adane w I instancji, a tak偶e skargi na bezczynno艣膰 i przewlek艂o艣膰 oraz skargi w trybie art. 227 KPA, przygotowywuje projekty decyzji i postanowie艅 w celu wydania rozstrzygni臋cia przez 艢l膮skiego Wojew贸dzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego, obs艂uguje elektroniczny rejestr spraw poprzez wprowadzanie i porz膮dkowanie danych w celu zapewnienia w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w i spraw w Inspektoracie, kompletuje i porz膮dkuje akta zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮 celem ich wykorzystania w toku prowadzonych post臋powa艅 administracyjnych i przekazania do odpowiednich organ贸w oraz w艂a艣ciwej archiwizacji, przyjmuje interesant贸w celem udost臋pnienia im akt sprawy oraz ewentualnego udzielenia wyja艣nie艅, prowadzi wykaz wykonywanych zada艅 w celach statystycznych dotycz膮cych pracy wydzia艂u.- Warunki pracy: praca w siedzibie Inspektoratu, praca administracyjno-biurowa przy komputerze powy偶ej 4 godzin dziennie, miejsce pracy na VIII pi臋trze w siedzibie Inspektoratu, budynek dostosowany do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych windy, podjazd, toalety co drugie pi臋tro.- Oferujemy: ruchomy czas pracy, mo偶liwo艣膰 wyj艣cia w celu za艂atwienia wa偶nej sprawy, miejsce parkingowe na terenie urz臋du, dofinansowanie do wypoczynku pracownika, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracownik贸w, zatrudnienie na podstawie umowy o prac臋, dodatek za wieloletni膮 prac臋, kt贸ry przys艂uguje po 5 latach pracy w wysoko艣ci 5% miesi臋cznego wynagrodzenia zasadniczego i wzrasta o 1% za ka偶dy rok pracy a偶 do osi膮gni臋cia 20% miesi臋cznego wynagrodzenia zasadniczego.- Godziny pracy: poniedzia艂ek: rozpocz臋cie pracy: 7:00 a 9:00, zako艅czenie 15:00 a 17:00; wtorek - pi膮tek rozpocz臋cie pracy pomi臋dzy 7:00-8:00, zako艅czenie 15:00 a 16:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽982,6 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: Proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku: p艂aca zasadnicza 3982,60 z艂 plus dodatek za wieloletni膮 prac臋, kt贸ry przys艂uguje po 5 latach pracy w wysoko艣ci 5% miesi臋cznego wynagrodzenia zasadniczego i wzrasta o 1% za ka偶dy rok pracy a偶 do osi膮gni臋cia 20% miesi臋cznego wynagrodzenia zasadniczego. Praca na umow臋 o prac臋: Pierwsza umowa na czas okre艣lony 1 rok. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
REFERENT PRAWNY W WYDZIALE ORZECZNICTWA ADMINISTRACYJNEGO
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Katowice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Katowice
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: asystent prawny
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽982,6 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 04.01.2021
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania niezb臋dne:- wykszta艂cenie wy偶sze: prawnicze lub administracyjne,- bardzo dobra znajomo艣膰 Kodeksu post臋powania administracyjnego, Prawa budowlanego i dziedzin pokrewnych,- umiej臋tno艣膰 stosowania prawa w praktyce,- umiej臋tno艣ci redakcyjne,- umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera.Wymagania dodatkowe: - do艣wiadczenie zawodowe: 1 rok pracy w organach nadzoru budowlanego lub w administracji architektoniczno-budowlanej,- komunikatywno艣膰,- systematyczno艣膰,- umiej臋tno艣膰 pracy w zespole.
Nazwa pracodawcy:
WOJEW脫DZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH
danePracodawcy_nip: 9542261144
danePracodawcy_regon: 276285359
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Powsta艅c贸w 41a, 40-024 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Wymagane dokumenty i o艣wiadczenia: CV i list motywacyjny, kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania niezb臋dnego w zakresie wykszta艂cenia, o艣wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w rekrutacji, o艣wiadczenie o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych, o艣wiadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe.- Dodatkowe dokumenty i o艣wiadczenia: kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania dodatkowego w zakresie do艣wiadczenia zawodowego, kopia dokumentu potwierdzaj膮cego niepe艂nosprawno艣膰 w przypadku kandydat贸w, kt贸rzy zamierzaj膮 skorzysta膰 z pierwsze艅stwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajd膮 si臋 w gronie najlepszych kandydat贸w.-Terminy i miejsce sk艂adania dokument贸w: Dokumenty nale偶y sk艂ada膰 lub przesy艂a膰 w terminie do dnia 09.12.2020 r.Decyduje data: osobistego dostarczenia oferty do Inspektoratu/ stempla pocztowego- Miejsce sk艂adania dokument贸w: Wojew贸dzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego ul. Powsta艅c贸w 41a 40-024 Katowice- Dane osobowe Klauzula informacyjna. Na podstawie art. 13 Rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og贸lne rozporz膮dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego dalej RODO informuj臋, 偶e:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 艢l膮ski Wojew贸dzki Inspektor Nadzoru Budowlanego, 40 024 Katowice, ul. Powsta艅c贸w 41a.2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Z Inspektorem Ochrony Danych, dr Edyt膮 Wasilewsk膮 mo偶na si臋 kontaktowa膰 pisz膮c na powy偶szy adres lub przez poczt臋 elektroniczn膮: iod (at) winb.katowice.pl z dopiskiem Inspektor ochrony danych w tytule.3. Pani/Pana dane osobowe zawarte w z艂o偶onych dokumentach aplikacyjnych b臋d膮 przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wybrane stanowisko pracy na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a, art. 9 ust. 2 lit. b i art. 10 RODO oraz Kodeksu pracy, ustawy o s艂u偶bie cywilnej, i innych przepis贸w w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydat贸w oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.4. Odbiorcami danych osobowych kandydat贸w wy艂onionych do zatrudnienia mog膮 by膰 wy艂膮cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepis贸w prawa lub um贸w powierzania.5. Pani/Pana dane nie b臋d膮 przekazywane do pa艅stw trzecich lub organizacji mi臋dzynarodowych.6. Pani/Pana dane osobowe b臋d膮 przechowywane przez okres niezb臋dny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy: nie d艂u偶szy ni偶 3 miesi臋cy licz膮c od dnia zatrudnienia wybranego kandydata w procesie rekrutacji na dane stanowisko lub od dnia zako艅czenia rekrutacji na dane stanowisko, w przypadku gdy nie dosz艂o do zatrudnienia 偶adnego kandydata. 7. Posiada Pani/Pan prawo do dost臋pu do swoich danych osobowych, do ich sprostowania, usuni臋cia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do ich przenoszenia.8. Posiada Pani/Pan prawo do cofni臋cia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wp艂ywu na zgodno艣膰 z prawem przetwarzania, kt贸rego dokonano na podstawie zgody przed jej cofni臋ciem. Cofni臋cie zgody jest jednoznaczne z wykluczeniem Pani/Pana osoby z prowadzonej rekrutacji.9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urz臋du Ochrony Danych Osobowych, z siedzib膮 w Warszawie, ul. Stawki 2.10. Podanie swoich danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzi臋cia udzia艂u w wybranym procesie rekrutacji.11. Pani/Pana dane osobowe nie podlegaj膮 zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.- Inne informacje: Kandydatka/kandydat dopuszczona/y do post臋powania rekrutacyjnego zostanie powiadomiona/y mailowo lub telefonicznie.- Wszystkie sk艂adane o艣wiadczenia musz膮 by膰 opatrzone bie偶膮c膮 dat膮 oraz zawiera膰 oryginalny podpis kandydata.- Oferty po uko艅czonym naborze mo偶na odebra膰 w terminie 3 miesi臋cy, po tym terminie Komisja zastrzega sobie prawo do zniszczenia dokument贸w.- Oferty niekompletne oraz z艂o偶one po terminie nie b臋d膮 rozpatrywane/decyduje data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia oferty do WINB.- Kompletna aplikacja to taka, kt贸ra zawiera wszystkie dokumenty i w艂asnor臋cznie podpisane o艣wiadczenia.- Do dokument贸w sporz膮dzonych w j臋zyku obcym nale偶y do艂膮czy膰 kopie ich t艂umaczenia na j臋zyk polski sporz膮dzone przez t艂umacza przysi臋g艂ego.- W przypadku z艂o偶enia przez kandydatk臋/kandydata o艣wiadcze艅 o przetwarzaniu danych osobowych innej tre艣ci ni偶 wskazane na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (bip) Wojew贸dzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego (winb) http://winb.katowice.bip.info.pl/dokument.php?iddok=90&idmp=8&r=r oferta zostanie uznana jako niespe艂niaj膮ca wymog贸w formalnych. - D艂ugo艣膰 i rodzaj do艣wiadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynika膰 ze z艂o偶onych dokument贸w. - Proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku: p艂aca zasadnicza 3982,60 z艂.- Planujemy nast臋puj膮ce metody naboru:I etap analiza merytoryczna dokument贸w aplikacyjnychII etap mo偶liwo艣膰 przeprowadzenia pisemnego testu wiedzyIII etap rozmowy kwalifikacyjne.Dodatkowe informacje mo偶na uzyska膰 pod nr telefonu: (32) 606-33-08.- Nasz urz膮d jest pracodawc膮 r贸wnych szans i wszystkie aplikacje s膮 rozwa偶ane z r贸wn膮 uwag膮 bez wzgl臋du na p艂e膰, wiek, niepe艂nosprawno艣膰, ras臋, narodowo艣膰, przekonania polityczne, przynale偶no艣膰 zwi膮zkow膮, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacj臋 seksualn膮 czy te偶 jak膮kolwiek inn膮 cech臋 prawnie chronion膮.- W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia wska藕nik os贸b niepe艂nosprawnych w urz臋dzie, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, jest ni偶szy ni偶 6%.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, poczta, Termin: Dokumenty nale偶y sk艂ada膰 lub przesy艂a膰 w terminie do: 09.12.2020 r., Godziny : 7:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Ulica pracodawcy: Powsta艅c贸w
Numer budynku pracodawcy: 41a
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
KIEROWANIE W ZAKRESIE EFEKTYWNO艢CI GOSPODAROWANIA.
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|261901
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: asystent prawny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 30.11.2020
Oferta pracy wa偶na do: 09.12.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 30.11.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 30.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?946aca28f8728218f9c3e25523fe8e96
Podobne oferty pracy
Obs艂uga programu ksi臋gowego, wprowadzanie faktur zakupowych, kosztowych, sprzeda偶owych, raport贸w kasowych, wyci膮g贸w bankowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Siedlce (mazowieckie)
Praca polegaj膮ca na kompleksowej obs艂udze sekretariatu Dyrektora Zak艂adu Karnego w Czarnem. Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, przyjmowanie, rejestrowanie oraz wysy艂anie korespondencji. Rejestrowanie dokumentacji w systemie e-DOK.
Zak艂ad Karny w Czarnem - 2020-11-03 - Czarne (pomorskie)
Zaznajomienie si臋 z podstawowymi aktami prawnymi, archiwizowanie dokument贸w, wprowadzanie danych do programu, sporz膮dzanie rejestr贸w, decyzji itp.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - 艁a艅cut (podkarpackie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
Ustalanie termin贸w wyp艂at zasi艂k贸w. obs艂uga podopiecznych, wydawanie decyzji o przyznanych 艣wiadczeniach, rejestrowanie wnioks贸w o pomoc finansow膮, pomoc przy realizacji wyp艂at 艣wiadcze艅, drukowanie decyzji i list wyp艂at zasi艂k贸w, wykonywanie innych polece艅 prze艂o偶onych
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
Zamawianie, przyjmowanie, magazynowanie i wydawanie towar贸w: art. spo偶ywczych, chemicznych, biurowych, itp. Prowadzenie ewidencji rozchod贸w i przychod贸w, zg艂aszanie reklamacji.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Dobiegniew (lubuskie)
archiwizacja dokumentacji ksi臋gowej, prowadzenie rejestru zakupu i sprzeda偶y VAT, wprowadzanie przelew贸w do programu Home Banking, klasyfikowanie i dekretowanie wydatk贸w
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Rokitno (lubelskie)
wprowadzanie dokument贸w do system贸w komputerowych, archiwizacja dokument贸w
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kwidzyn (pomorskie)
*
kontakt przez PUP - 2019-07-30 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem sta偶u oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppo偶.,- obs艂uga telefoniczna beneficjent贸w,- pomoc w obs艂udze bezpo艣redniej beneficjent贸w,- archiwizacja dokument贸w,- pakietowanie dzienne dokument贸e,- zak艂adanie teczek aktowych spraw,- przyjmowanie korespondencji - rejestrowanie dokument贸w,- obs艂uga urz膮dze艅 biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Aleksandr贸w 艁贸dzki (艂贸dzkie)
przewo偶enie cz臋艣ci element贸w konstrukcji na terenie hali produkcyjnej, przewo偶enie gotowych element贸w do monta偶u, przewo偶enie gotowych element贸w do transportu wed艂ug raportu MW, MP; diagnozowanie i naprawa usterek w贸zk贸w jezdniowych
EKOL-GROUP SP. Z O.O. - 2019-06-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
Europejskie Konsorcjum Kolejowe WAGON Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie do艣wiadcze艅 polowych ,nadzor nad pracownikami
Centralny O艣rodek Badania Odmian Ro艣lin Uprawnych Stacja Do艣wiadczlna we Wr贸cikowie - 2016-07-28 - Rychliki (warmi艅sko-mazurskie)
prowadzenie post臋powa艅 w sprawach przyznawania 艣wiadcze艅 rodzinnych / przyjmowanie wniosk贸w, sporz膮dzanie decyzji, sprawozdawczo艣膰 papierowa i elektroniczna oraz inne zadania wynikaj膮ce z ustawy o 艣wiadczeniach rodzinnych,- wykonywanie zada艅 zgodnie z ustaw膮 z dnia 11 lutego 2016r o pomocy pa艅stwa w wychowywaniu dzieci ( Dz.U. z 2016r. poz., 195).-wykonywanie innych czynno艣ci zleconych przez kierownika GOPS.
O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ BOBROWICE - 2016-03-10 - Bobrowice (lubuskie)
prace administracyjno biurowe
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Pas艂臋k (warmi艅sko-mazurskie)
referent ds. biurowych
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Przyjmowanie zg艂osze艅 telefonicznych dot. usterek w budynkach o艣wiatowych i niemieszkalnych. Rejestrowanie zg艂osze艅 w rejestrze do tego przeznaczonym. Pilnowanie terminowo艣ci wykonywania zg艂osze艅. Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych. Segregowanie korespondencji wg wcze艣niejszej dekretacji przez kierownika dzia艂u. Przygotowywanie odpowiedzi do korespondencji przychodz膮cej wg wskaz贸wek kierownika dzia艂u. Wst臋pne przygotowywanie danych do sprawozda艅 okresowych. Przygotowywanie danych do por贸wna艅 ofertowych. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego dzia艂u. Kserowanie i skanowanie dokumentacji w dziale m. in. pism, wniosk贸w, map teren贸w, projekt贸w budynk贸w itp.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Legionowo (mazowieckie)
kierowca reklamy mobilnej na terenie Torunia ( auto z przyczep膮 reklamow膮)
DARRO B艂o艅ski Dariusz - 2015-12-08 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
Wykszta艂cenie: wy偶sze, ochrona 艣rodowiska lub pokrewne; do艣wiadczenie zawodowe: brak wymaga艅; prawo jazdy kat. B; obs艂uga komputera, w tym MS Office; zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony 艣rodowiska, mile widziana znajomo艣膰 przepis贸w z zakresu ochrony 艣rodowiska; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"EKOMAX" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-03-23 - Gliwice (艣l膮skie)
Prace administracyjno-biurowe w Dziale 艢wiadcze艅 Wychowawczych, obs艂uga interesant贸w, analiza poprawno艣ci skladanych wniosk贸w, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, segregowanie i archiwizacja akt
kontakt przez PUP - 2020-06-19 - Siedlce (mazowieckie)
pomo przy produkcji p贸艂produkt贸w, pakowanie, wa偶enie, utrzymywanie stanowiska pracy w czysto艣ci.
PPHU Walusiak 艢widnica - 2019-05-10 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)
Prowadzenie spraw pracowniczych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie spraw kadrowo-administracyjnych. Wymagane: wykszta艂cenie min. 艣rednie, znajomo艣膰 obs艂ugi komputera (pakiet MS Office-Excel). Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 519 805 038 Kamila Ko艣膰. Adres e-mail: kamila.kosc (at) leks.com.pl
LEKS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-09-11 - Sul臋cin (lubuskie)
obs艂uga biura,godz. pracy 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Gronowo G贸rne (warmi艅sko-mazurskie)
sprz膮tanie sal, dbanie o porz膮dek, mile widziane orzczenie o stopniu niepe艂nosprawno艣ci
AS ANNA KULUS, SYLWIA KULUS - LACHOWICZ SP脫艁KA JAWNA Komorowo - 2017-06-14 - Komorowo (wielkopolskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Siemiatycze (podlaskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Radzan贸w (mazowieckie)
obs艂uga klienta,obs艂uga kasy fiskalnej ,sprzeda偶 paliw
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - D膮browa Tarnowska (ma艂opolskie)
-prawid艂owe i terminowe naliczanie p艂ac dla pracownik贸w- prowadzenie dokumentacji p艂acowej-rozliczenia z ZUSem i Urz臋dem Skarbowym, sporz膮dzanie sprawozda艅 do GUS-naliczanie i prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej wyp艂acanych zasi艂k贸w-rozliczanie um贸w o dzie艂o i um贸w zlecenie -ustalenie wysoko艣ci potr膮ce艅 komorniczych, dokonywanie potr膮ce艅 -wykonywanie przelew贸w bankowych ( m.in. wp艂aty na PFRON, ZUS, ubezpieczenie PZU)-wystawianie za艣wiadcze艅 o zatrudnieniu i zarobkach-prowadzenie spraw zwi膮zanych z wykorzystaniem 艣rodk贸w z Zak艂adowego Funduszu 艢wiadcze艅 Socjalnych -prowadzenie korespondencji z Urz臋dem Skarbowym, Zak艂adem Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych oraz innymi podmiotami wynikaj膮ce z zakresu obowi膮zk贸w-monitorowanie zmian w przepisach prawa dotycz膮cych zasad wynagradzania, podatk贸w oraz zasad podlegania ubezpieczeniom spo艂ecznym i zdrowotnym-sprzeda偶 bilet贸w
Polkowickie Centrum Animacji - 2018-10-17 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
Analiza i rozliczanie rozrachunk贸w oraz uzgadnianie sald z kontrahentami, Sporz膮dzanie i ksi臋gowanie faktur, Sporz膮dzanie i ksi臋gowanie listy p艂ac pracownik贸w, Sporz膮dzanie i ksi臋gowanie ZUS-u, Wykonywanie wszelakich analiz finansowych, sporz膮dzanie sprawozdanie na potrzeby GUS-u
Akademia Polonijna w Cz臋stochowie - 2019-02-01 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)