REFERENT Pabianice oferta pracy Jakub Wendler PPHU
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 2聽450 - 3聽400 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Przyjmowanie dostaw na magazyn oraz ich kontrola pod wzgl臋dem ilo艣ciowym i jako艣ciowym (sprawdzanie zgodno艣ci z dokumentacj膮).Wydawanie i ewidencjonowanie wydanego towaru z magazynu. Nadz贸r prowadzenie rejestru stan贸w magazynowych, dokumentacji magazynowej. Bie偶膮ce przeprowadzanie inwenteryzacji, planowanie i sterowanie zapasami magazynowymi. 艢cis艂a wsp贸艂praca z Dzia艂em Produkcji. Zast臋powanie wsp贸艂pracownik贸w w razie ich nieobecno艣ci. Dzia艂anie zgodnie z interesem firmy.
Data publikacji: 2019-01-11
Lokalizacja: Pabianice (艂贸dzkie)
Pracodawca: Jakub Wendler PPHU
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Traugutta 4 a, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: 艂贸dzkie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Przyjmowanie dostaw na magazyn oraz ich kontrola pod wzgl臋dem ilo艣ciowym i jako艣ciowym (sprawdzanie zgodno艣ci z dokumentacj膮).Wydawanie i ewidencjonowanie wydanego towaru z magazynu. Nadz贸r prowadzenie rejestru stan贸w magazynowych, dokumentacji magazynowej. Bie偶膮ce przeprowadzanie inwenteryzacji, planowanie i sterowanie zapasami magazynowymi. 艢cis艂a wsp贸艂praca z Dzia艂em Produkcji. Zast臋powanie wsp贸艂pracownik贸w w razie ich nieobecno艣ci. Dzia艂anie zgodnie z interesem firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 2聽450 - 3聽400 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Pabianice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艂贸dzkie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pabianicki
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Pabianice
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 2聽450 - 3聽400 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 11.01.2019
Data zako艅czenia pracy: 10.04.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - ni偶szy 艣rednio zaawansowany, w pi艣mie - A2 - ni偶szy 艣rednio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - A2 - ni偶szy 艣rednio zaawansowany, w pi艣mie - A2 - ni偶szy 艣rednio zaawansowany
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
umiej臋tno艣c planowania, organozacji pracy, sumienno艣膰, dok艂adno艣c, samodzielno艣膰.
Nazwa pracodawcy: Jakub Wendler PPHU
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Pabianicach
Adres pracodawcy:
Traugutta 4 a, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: 艂贸dzkie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, kontakt telefoniczny, osobisty lub mailowy pod adresem: biuro (at) jakubwendler.com.pl
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艂贸dzkie
Powiat pracodawcy: pabianicki
Gmina pracodawcy: Pabianice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Pabianice
Adres strony pracodawcy: http://www.jakubwendler.com.pl/
Ulica pracodawcy: Traugutta
Numer budynku pracodawcy: 4 a
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Pabianicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.01.2019
Data dodania oferty pracy: 11.01.2019
Oferta pracy wa偶na do: 18.01.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 11.01.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 11.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Referent ds. ksi臋gowo艣ci. Wprowadzanie dokument贸w do systemu ksi臋gowego, wprowadzanie faktur VAT, archiwizacja dokument贸w, sporz膮dzanie raport贸w i zestawie艅, rozliczanie obci膮偶e艅 i uzna艅 sklep贸w Wymagane: wykszta艂cenie min. 艣rednie kierunkowe, sprawna obs艂uga komputera, znajomo艣膰 Excel, min. 6 - miesi臋czne do艣wiadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Pola艅ska-Bosiacka.
SPO艁EM SUL臉CIN SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-01-21 - Sul臋cin (lubuskie)
dostarczanie towaru, obs艂uga klienta
Piotr, Katarzyna Lipowicz Piekarnia Cukiernia Sp.C. - 2016-09-26 - Wonie艣膰 (wielkopolskie)
zapoznanie si臋 z przepisami BHP, struktur膮 organizacyjn膮, instrukcj膮 kancelaryjn膮, zasadami obiegu dokument贸w, zasasami ochrony danych osobowych, z systemem realizacji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozw贸j na lata 2014-2020, pomoc w bie偶膮cej pracy Zespo艂u ds. Projekt贸w konkursowych PO WER, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
obs艂uga komputera, wydawanie i przyjmowanie wniosk贸w, weryfikacja dokument贸w, prowadzenie rejestru wniosk贸w i wydawanych decyzji, archiwizacja dokument贸w, prowadzenie obs艂ugi kancelaryjnej,
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
1. Tworzenie bazy danych dotycz膮cych infrastruktury wojskowej; 2. Wykonywanie minimalnych wymaga艅 organizacyjno- u偶ytkowych oraz innych dokument贸w dotycz膮cych przedsi臋wzi臋膰 budowlanych wpisanych do plan贸w; 3. Udzia艂 w spotkaniach dotycz膮cych inwestycji budowlanych; 4. Udzia艂 w przekazywaniu i odbiorze obiekt贸w dla/od wykonawcy 5. prowadzenie ewidencji sprz臋tu infrastruktury oraz sk艂adanie zapotrzebowa艅 w tym zakresie 6. Prowadzenie rejestr贸w plan贸w konwoju, asygnat depozytowych oraz protoko艂贸w stanu technicznego i innych dokument贸w w rejestrze technicznym;
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 1517 - 2018-09-27 - Czerwie艅sk (lubuskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Warszawa (mazowieckie)
sporz膮dzanie raport贸w finansowych; - wsp贸艂praca z klientamizewn臋trznymi firmy, - weryfikacja dokumentacji pod wzgl臋dem formalnym irachunkowym; - sprawdzanie poprawno艣ci rachunkowej, ksi臋gowanie orazarchiwizacja dokument贸w, - prawid艂owe i terminowe wprowadzanie danychfinansowych, - uzupe艂nianie danych - terminowe i prawid艂owe wykonywanieoperacji ksi臋gowych zast臋pstwo w prowadzeniu kasy z艂ot贸wkowej i walutowej -przygotowywanie dokument贸w kadrowo-p艂acowych Wymagania: - Operatywno艣膰,odpowiedzialno艣膰 - logiczne my艣lenie oraz zdolno艣ci analityczne; -dyspozycyjno艣膰, - zaanga偶owanie, ch臋膰 do ci膮g艂ej nauki i poszerzaniakompetencji, skrupulatno艣膰, dok艂adno艣膰 oraz systematyczno艣膰, - Do艣wiadczeniena podobnym stanowisku w ksi臋gowo艣ci, - dobra umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera(obs艂ugi pakietu MS Office , SUBIEKT GT), praca w godz. 8-16
STARPOOL Dariusz Napieracz - 2016-01-19 - Opole (opolskie)
Obs艂uga kelnerska go艣ci restauracyjnych.
Filip W贸jcikiewicz HLT - 2018-08-31 - Gda艅sk (pomorskie)
Do obowi膮zk贸w b臋dzie nale偶a艂o m.in.:Udzia艂 w naliczaniu wynagrodze艅 i 艣wiadcze艅 pracowniczych, sporz膮dzaniu list p艂acUdzia艂 w sporz膮dzaniu rozlicze艅, zestawie艅 i sprawozda艅 do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlop贸w, zwolnie艅 lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozlicze艅 um贸w cywilno-prawnychProwadzenie spraw oraz dokumentacji p艂acowo-kadrowejUstalanie uprawnie艅 do 艣wiadcze艅 pracowniczychWystawianie za艣wiadcze艅 Wystawianie dokument贸w RP-7Oferujemy:Zatrudnienie w nowocze艣nie zarz膮dzanej, rozwijaj膮cej si臋 firmieOdpowiedzialn膮 prac臋 w du偶ej Sp贸艂ce o ugruntowanej pozycji rynkowejWsp贸艂prac臋 z do艣wiadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofert膮 prosimy o przes艂anie aplikacji zawieraj膮cej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na kt贸re kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Administratorem danych jest APATOR METRIX S.A. z siedzib膮 w Tczewie 83-110. Grunwaldzka 14. Dane zbierane s膮 dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dost臋pu do tre艣ci swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie okre艣lonym przepisami art.22.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu Pracy oraz akt贸w wykonawczych jest obowi膮zkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.Prosimy o dopisanie nast臋puj膮cej klauzuli: "Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustaw膮 z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-06-13 - Tczew (pomorskie)
ksi臋gowanie dokument贸w do cel贸w podatkowych, kadry, p艂ace
BIURO RACHUNKOWE BOLES艁AW MA艁EK - 2018-04-03 - Gubin (lubuskie)
prace ksi臋gowe
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Leszno (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji magazynowej, uzgadnianie kont ksi臋gowych, dekretowanie faktur, rozliczanie produkcjikandydaci wy艂膮cznie przesy艂aj膮 CV na adres: teresa.chromiec (at) laktopol.com.pl
Zak艂ady Mleczarskie "LAKTOPOL-A" Sp. z o.o. w 艁osicach - 2017-09-06 - 艁osice (mazowieckie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Strzelce Kraje艅skie (lubuskie)
Program sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Czechy (艂贸dzkie)
1. Prowadzenie rejestru i zapisu komputerowego ksi臋gowo艣ci.2. Prowadzenie spraw z zakresu naliczania i poboru podatk贸w i op艂at lokalnych.3. Przygotowywanie za艣wiadcze艅 przewidzianych w przepisach o podatkach i op艂atach lokalnych oraz w przepisach o podatku rolnym.4. Prowadzenie spraw z zakresu zwrotu rolnikom podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju nap臋dowego, wykorzystywanego do produkcji rolnej.5. Sprawdzanie wyci膮g贸w bankowych.6. Pomoc przy prowadzeniu rejestru i zapisu komputerowego w ksi臋gowo艣ci.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Wojnicz (ma艂opolskie)
referent
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Wi臋cbork (kujawsko-pomorskie)
j.w.
INSTYTUT "POMNIK - CENTRUM ZDROWIA DZIECKA" - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
warsztaty terapii zaj臋ciowej, dokunentowanie swojej pracy,
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Os贸b Niepe艂nosprawnych - 2016-11-03 - Aleksandr贸w 艁贸dzki (艂贸dzkie)
Wykszta艂cenie: brak wymaga艅; wymagane do艣wiadczenie; sprz膮tanie pomieszcze艅 w budynku w Gliwicach, ul. Sowi艅skiego; jedna zmiana od godz. 6:00
PRZEDSI臉BIORSTWO US艁UGOWE "TOMBOR" CELINA TOMAN, JERZY TOMAN SP脫艁KA JAWNA - 2016-09-15 - Gliwice (艣l膮skie)
I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) Spe艂nienie jednego z poni偶szych wymog贸w:wykszta艂cenie 艣rednie o profilu geodezyjnym i 2 letni sta偶 pracy, wykszta艂cenie wy偶szeb) obywatelstwo polskiec) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) 3 lata sta偶u pracy b) podstawowa wiedza specjalistyczna z zakresu geodezji i kartografii: topografia mapy zasadniczej, umiej臋tno艣膰 okre艣lenia po艂o偶enia znak贸w topograficznych w terenie i oceny ich zgodno艣ci z rysunkiem mapy, umiej臋tno艣膰 czytania zapis贸w elektronicznej ksi臋gi wieczystej i opisywania wniosk贸w sk艂adanych do ksi膮g wieczystych w sprawie dokonywania zmian, znajomo艣膰 terenu miasta Racib贸rz.c) znajomo艣膰: Kodeksu Post臋powania Administracyjnego; ustawy o gospodarce nieruchomo艣ciami ( Dzia艂 III Rozdzia艂 1 i 2); Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w w sprawie sposobu i trybu dokonywania podzia艂贸w nieruchomo艣ci; ustawy o samorz膮dzie gminnym.II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 70 %2) praca w terenie 30 %3) pe艂ny wymiar czasu pracy4) praca przy komputerzeIII.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu listopadzie 2017 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) prowadzenie spraw zwi膮zanych z zatwierdzaniem geodezyjnych podzia艂贸w nieruchomo艣ci,2) opiniowanie wniosk贸w dotycz膮cych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu pod k膮tem zasad gospodarowania nieruchomo艣ciami, spraw w艂asno艣ciowych,3) utrzymanie nieruchomo艣ci stanowi膮cych "gminny zas贸b nieruchomo艣ci" w zakresie drobnych wyburze艅 oraz wycinki drzew - z zastosowaniem przepis贸w ustawy prawo zam贸wie艅 publicznych,4) nadz贸r nad nasadzeniami zast臋pczymi.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2017-12-19 - Racib贸rz (艣l膮skie)
wed艂ug zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Zielona G贸ra (lubuskie)
obs艂uyga programu komputerowego Granitsporz膮dzanie pism, zestawie艅,ksi臋gowanie dokument贸w,analiza kont ksi臋gowych,
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Leszno (wielkopolskie)
sporz膮dzanie kart informacyjnych, sporz膮dzanie kart kompletno艣ci indywidualnej dokumentacji, sporz膮dzanie protoko艂贸w (zgodnie z programem sta偶u)
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Be艂chat贸w (艂贸dzkie)
Wsp贸艂praca z klientami, obs艂uga biura, ewidencja koszt贸w, przychod贸w, ustalanie wyniku podatkowego, wypisywanie faktur Vat, obs艂uga program贸w WF-FAKIR, WF-KAPER, rozliczanie zada艅 publicznych.
MICHALAK Kancelaria Podatkowo- Ksi臋gowa Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Siedlce (mazowieckie)
zaznajomienie z programami komputerowymi, nanoszenie danych na kartoteki, rejestr faktur VAT, ksiegowanie, konfrontacja dokument贸w z raportami.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Ostrzesz贸w (wielkopolskie)
Biezaca obs艂uga magazynu wraz z przygotowaniem towaru do wysy艂ki ( sk艂adanie i pakowanie sukienek ). Mile widziane do艣wiadczenie w bran偶y odzie偶owej.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
1.Przyjmowanie wniosk贸w oraz udzielanie informacji z zakresu ustawy z dnia 11 lutego 2016r o pomocy pa艅stwa w wychowaniu dzieci (Dz.U z 17 lutego 2016r.poz195). 2.Kwalifikowanie wniosk贸w3.Realizacja ustawy o 艣wiadczeniach rodzinnych. Wymagane dokumenty:1) aktualne CV,2) list motywacyjny,3) kserokopie dyplom贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie oraz kserokopie za艣wiadcze艅 o uko艅czonych kursach i szkoleniach,4) kserokopi臋 dowodu osobistego,5) podpisane o艣wiadczenie o niekaralno艣ci nast臋puj膮cej tre艣ci: O艣wiadczam, 偶e nie by艂em/am karany/a za przest臋pstwo pope艂nione umy艣lnie lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe i nie toczy si臋 przeciwko mnie post臋powanie karne.O艣wiadczam, 偶e posiadam pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystam z pe艂ni praw publicznych zgodnie z ustaw膮 z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorz膮dowych (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz. 1458 z p贸藕n. zm.).6) podpisane o艣wiadczenie dotycz膮ce zgody na przetwarzanie danych osobowych o tre艣ci:Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko asystent rodziny, zgodnie z ustaw膮 z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z p贸藕n. zm.). 7) podpisane o艣wiadczenie o stanie zdrowia o tre艣ci:O艣wiadczam, i偶 znajduj臋 si臋 w stanie zdrowia pozwalaj膮cym mi na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta rodziny,8) podpisane o艣wiadczenie nt. w艂adzy rodzicielskiej o tre艣ci: O艣wiadczam, 偶e nie jestem i nie by艂em/am pozbawiony/a w艂adzy rodzicielskiej oraz w艂adza rodzicielska nie jest mi zawieszona ani ograniczona.UWAGA !!! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowi膮zany b臋dzie do przed艂o偶enia do wgl膮du pracodawcy orygina艂y ww. dokument贸w.Post臋powanie rekrutacyjne:Nab贸r zostanie przeprowadzony w dw贸ch etapach post臋powania rekrutacyjnego:Etap I. Weryfikacja ofert pod wzgl臋dem formalnym oraz dokonanie wst臋pnej oceny merytorycznej,Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Miejsko Gminnego O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Nowogrod藕cu i dokonanie wyboru pracownika.
Miejsko Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej Nowogrodziec - 2016-11-24 - Nowogrodziec (dolno艣l膮skie)
Pobieranie i rejestrowanie w systemie wyci膮g贸w bankowych, uzgadnianie sald i 艣rodk贸w pieni臋偶nych w drodze na koniec miesi膮ca, uzgadnianie rozrachunk贸w (kojarzenie p艂atno艣ci z fakturami, tworzenie i ujmowanie kompensat, potwierdzenia sald), ksi臋gowanie faktoring贸w, analiza sald kont, wsp贸艂praca z dzia艂em ksi臋gowo艣ci i dzia艂em windykacji. Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze ( w tym licencjat) - ekonomiczne, rachunkowo艣膰, do艣wiadczenie w ksi臋gowo艣ci i/lub dziale finansowym, znajomo艣c system贸w ksi臋gowych (znajomo艣膰 IFS b臋dzie dodatkowym atutem), dobra znajomo艣膰 pakietu MS Office (zw艂aszcza arkusza kalkulacyjnego Excel), znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego na poziomie komunikatywnym b臋dzie atutem, umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu oraz dobra organizacja pracy w艂asnej, wysoko rozwini臋te umiej臋tno艣ci interpersonalne.
PERFECT CONSULTING - 2016-08-18 - Gdynia (pomorskie)
towrzenie projekt贸w decyzji w sprawach z pomocy spo艂ecznej, prowadzenie ewidencji decyzji, tworzenie projekt贸w list wyp艂at zasi艂k贸w, archiwizacja dokument贸w
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Chrzan贸w (ma艂opolskie)
prowadzenie ewidencji odpad贸w zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami; przygotowywanie sprawozda艅 z zakresu ochrony srodowiska - kwartalne, p贸艂roczne i roczne; przygotowywanie wniosk贸w z zakresu transportu i zbierania odpad贸w, 艣ledzenie i przedstawianie zmian w przepisach z zakresu ochrony 艣rodowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Stanowice (dolno艣l膮skie)