REFERENT Lublin oferta pracy 32 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 2聽677,5 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - sk艂adanie zapotrzebowania na 艣rodki materia艂owego zabezpieczenia procesu szkolenia i 艣rodki biurowe- sk艂adanie zapotrzebowania na formularze szkoleniowe, prowadzenie ich zestawienia i rozdzia艂 zgodnie ze z艂o偶onymi zapotrzebowaniami- podzia艂 zgodnie ze z艂o偶onymi zapotrzebowaniami 艣rodk贸w materia艂owego zabezpieczenia proces贸w szkolenia i biurowych po ich otrzymaniu, pomi臋dzy kom贸rki organizacyjne- terminowe udzielanie informacji, wykonywanie projekt贸w pism oraz dokument贸w sprawozdawczych i analitycznych
Data publikacji: 2020-03-13
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: 32 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:ZBIGNIEWA HERBERTA 49, 20-468 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- sk艂adanie zapotrzebowania na 艣rodki materia艂owego zabezpieczenia procesu szkolenia i 艣rodki biurowe- sk艂adanie zapotrzebowania na formularze szkoleniowe, prowadzenie ich zestawienia i rozdzia艂 zgodnie ze z艂o偶onymi zapotrzebowaniami- podzia艂 zgodnie ze z艂o偶onymi zapotrzebowaniami 艣rodk贸w materia艂owego zabezpieczenia proces贸w szkolenia i biurowych po ich otrzymaniu, pomi臋dzy kom贸rki organizacyjne- terminowe udzielanie informacji, wykonywanie projekt贸w pism oraz dokument贸w sprawozdawczych i analitycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽677,5 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: wynagrodzenie zasadnicze + premia
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Lublin
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubelskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Lublin
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Lublin
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽677,5 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.04.2020
Data zako艅czenia pracy: 30.06.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
umiej臋tno艣ci interpersonalne: komunikatywno艣膰, odporno艣膰 na stres, odpowiedzialno艣膰, dok艂adno艣膰, d膮偶enie do rozwoju, praca w zespoleumiej臋tno艣膰 dobrej organizacji pracy
Nazwa pracodawcy: 32 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Miejski Urz膮d Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 2 F, 22-400 Zamo艣膰, powiat: m. Zamo艣膰, woj: lubelskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVINFORMOWA膯 KANDYDAT脫W, ABY POD CV ZAMIESZCZALI KLAUZUL臉:"Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na stanowisko starszy referent w 19 Brygadzie Zmechanizowanej zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE".
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamo艣膰
Gmina pracodawcy: Zamo艣膰
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Zamo艣膰
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 2 F
Oferta zg艂oszona przez: Miejski Urz膮d Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.03.2020
Data dodania oferty pracy: 13.03.2020
Oferta pracy wa偶na do: 20.03.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 13.03.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 13.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7a92737e8d6774bc127958fbd38a9295
Podobne oferty pracy
przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosk贸w wraz z niezb臋dnymi za艂膮cznikami do ustalenia prawa do 艣wiadcze艅 rodzinnych , 艣wiadczenia wychowawczego i innych dot. merytorycznie 艢艢R, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestr贸w (decyzji, zasi艂k贸w, 艣wiadczeniobiorc贸w), przygotowywanie pism do wnioskodawc贸w o uzupe艂nienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych brak贸w dokumentacyjnych, wsp贸艂praca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezb臋dnej dla przyznania prawa do 艣wiadcze艅 do ww. 艣wiadcze艅, przygotowywanie projekt贸w decyzji przyznaj膮cych prawo do ww. 艣wiadcze艅 lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustaw, tworzenie, bie偶膮ce prowadzenie i aktualizacja wykaz贸w, informacji i rejestr贸w przyznanych jw. 艣wiadcze艅.
Miejski O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Pruszczu Gda艅skim - 2018-09-25 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
Praca na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych polega na:- obs艂udze zaopatrzenia,- obs艂udze magazynu;- wykonywaniu prac biurowo kancelaryjnych
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Gda艅sk (pomorskie)
zgodnie z do艂aczonym do wniosku programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - 呕ywiec (艣l膮skie)
Do g艂贸wnych zada艅 osoby zatrudnionej na tym stanowisku b臋dzie nale偶a艂o mi臋dzy innymi:a) prowadzenie sekretariatu Zarz膮du Dr贸g Powiatowych w P艂ocku;b) prowadzenie rejestr贸w dokumentacji przychodz膮cej i wychodz膮cej zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 instrukcj膮 kancelaryjn膮;c) bezpo艣rednia obs艂uga petent贸w;d) przygotowywanie projekt贸w pism i dokumet贸w;e) sprawozdawczo艣膰 z zakresu wykonywanych obowi膮zk贸w;f) prowadzenie i gromadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮;g) przygotowywanie i przekazywanie akt do zak艂adowej sk艂adnicy akt;h) dokonywanie zaopatrzenia Biura Zarz膮du Dr贸g Powiatowych w P艂ocku w artyku艂y biurowe i przemys艂owe;i) 艣cis艂a wsp贸艂praca z kierownictwem Zarz膮du Dr贸g Powiatowych w P艂ocku.Praca w siedzibie Urz臋du. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy zwi膮zane z prac膮 przy komputerze powy偶ej 4 godzin dziennie, praca o charakterze biurowo - terenowym. Stanowisko pracy na I pi臋trze, budynek wyposa偶ony w podjazd dla w贸zk贸w inwalidzkich. Ci膮gi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szeroko艣ci, natomiast drzwi do pomieszcze艅 uniemo偶liwiaj膮 poruszanie si臋 w贸zkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do w贸zk贸w inwalidzkich. W budynku brak windy.
Zarz膮d Dr贸g Powiatowych w P艂ocku - 2020-06-23 - P艂ock (mazowieckie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Wg. harmonogramu FP
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Drezdenko (lubuskie)
zgodnie z za艂膮czonym do wniosku programem sta偶u/NAB脫R RPO dla os贸b w wieku powy偶ej 50 r. 偶. lub os贸b powy偶ej 30 r. 偶. z orzeczeniem o niepe艂nosprawno艣ci
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Pabianice (艂贸dzkie)
Sta偶 w godz. 07.30-15.30.Miejsce sta偶u: Terenowy Punkt Paszportowy w Zawierciu, ul. Parkowa 2
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Zawiercie (艣l膮skie)
1. Wymagania niezb臋dne:a) okre艣lone w art.6 ustawy o pracownikach samorz膮dowychb) wykszta艂cenie 艣rednie/wy偶sze c) znajomo艣膰 Kodeksu Pracyd) co najmiej p贸艂roczne do艣wiadczenie na stanowisku pracownika ds. personalnych2. Wymagania dodatkowe:a) umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera i podstawowych aplikacji takich , jak edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, klient poczty elektronicznejb) znajomo艣膰 ustawy o pracownikach samorz膮dowychc) znajomo艣膰 ustawy o ochronie danych osobowychd) umiej臋tno艣膰 planowania i sprawnej organizacji parcye) po偶膮dane cechy: wysoka kultura osobista, sumienno艣膰, rzetelno艣膰 samodzielno艣膰, komunikatywno艣膰, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole3. Zakres wykonywania zada艅 na stanowisku: a) przygotowywanie kompletu dokument贸w niezb臋dnych do zatrudniania i/lub zwolnienia pracownikab) prowadzenie teczek osobowych pracownik贸wc) redagowanie um贸w o prac臋 i innych dokument贸w zwi膮zanych ze stosunkiem pracyd) wystawianie 艣wiadectw pracy e) prowadzenie ewidencji czasu pracy i rozliczanie czasu pracyf) sporz膮dzanie sprawozda艅 m.in.do GUSg) uk艂adanie grafik贸w pracyh) nadz贸r nad terminowo艣ci膮 bada艅 lekarskich i szkole艅 z zakresu BHPi) przygotowywanie list obecno艣cij) wystawianie za艣wiadcze艅 dotycz膮cych stosunku pracy na wniosek pracownikak) ustalanie uprawnie艅 urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym zwi膮zanejl) wsp贸艂praca z organami zatrudnienia 艂) prowadzenie archiwum spraw kadrowych m) prowadzenie obs艂ugi sekretariatun) prowadzenie spraw administracyjnych , w tym: zaopatrzenie w materia艂y biurowe, wysy艂anie, odbieranie poczty, wystawianie faktur, rejestracja fakturo) obs艂uga centrali telefonicznejp) udzia艂 w organizacji imprez kulturalnych
Powiat Raciborski Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsi臋biorczo艣ci na Zamku Piastowskim w Raciborzu - 2019-08-27 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Prowadzenie spraw zwi膮zanych z archiwizacj膮 dokument贸w, wykonywanie czynno艣ci z zakresu ewidencjonowania i dokumentowania spraw za艂atwianych przez organ, u kt贸rego sta偶ysta odbywa sta偶, obs艂uga i uzupe艂nianie danych w bazie GIS, prace zwi膮zane z zabezpieczeniem i przechowywaniem dokumentacji technicznej, itd.
kontakt przez PUP - 2020-08-03 - P艂ock (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, kierowanie zespo艂em pracownik贸w dzia艂u, opracowywanie dy偶ur贸w dla pracownik贸w.Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze, 3-5 lat sta偶u na stanowisku pracownika kadr, znajomo艣膰 obs艂ugi komputera, a tak偶e prawa pracy i kodeksu pracy.
POLIFARB-艁脫D殴 SP. Z O.O. - 2016-12-13 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
pracownik rozwoju produktu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Opiesin (艂贸dzkie)
1. Rozszywanie poszczeg贸lnych element贸w.2. Obrzucanie na overlocku.3. Zszywanie gotowych sztuk odzie偶y.4. Wyko艅czenie ko艅cowe, dziurki, guziki.5. Sk艂adanie, pakowanie.
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
monta偶 instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych i centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych
US艁UGI HYDRAULICZNO-GAZOWE KUC KRZYSZTOF - 2016-01-28 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2020-06-30 - Soko艂贸w Podlaski (mazowieckie)
Wykonywanie rysunk贸w 2D, system贸w okablowania dla przemys艂u samochodowego, wycena zmian technicznych system贸w okablowania.
LEONI Kabel Polska Sp. z o.o. - 2018-01-10 - Ostrzesz贸w (wielkopolskie)
dzia艂anie wychowawczo-opiekuncze kontakt z pracodawca przez email: sekretariat (at) sp-edukacja.pl (CV+zdj臋cie)Sala C
O艣rodek Kszta艂cenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp.z o.o. - 2017-08-07 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
x
ZAK艁AD US艁UG BUDOWLANO-REMONTOWYCH MAREK PAWE艁 URYNOWICZ "MARK-BUD" - 2019-02-25 - Bia艂ystok (podlaskie)
rozliczanie floty samochodowej, wspomaganie przy sk艂adaniu wniosk贸w zam贸wie艅 publicznych, rozliczanie faktur i dojazd贸w, archiwizacja wytworzonej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Stare Babice (mazowieckie)
rozpatrywanie wniosk贸w oraz ustalanie uprawnie艅 do 艣wiadcze艅 emerytalno-rentowych, ustalanie wysoko艣ci tych 艣wiadcze艅; przygotowanie decyzji z zakresie: ustalania prawa do 艣wiadcze艅 emerytalno-rentowych, zmian w prawie i wysoko艣ci 艣wiadcze艅 emerytalno-rentowych, wstrzymywania, zawieszania i wznawiania wyp艂aty emerytur i rent, zbiegu prawa do 艣wiadcze艅 z ubezpieczenia emerytalno-rentowego z prawem do 艣wiadcze艅 z innych tytu艂贸w, ustalania prawa do zasi艂k贸w pogrzebowych; przyznawanie przys艂uguj膮cych dodatk贸w do 艣wiadcze艅 emerytalno-rentowych; ustalanie wysoko艣ci odsetek za zw艂ok臋 w wyp艂acie nale偶nych 艣wiadcze艅 emerytalno-rentowych, ustalanie okoliczno艣ci powstawania nadp艂at i niedop艂at 艣wiadcze艅 emerytalno-rentowych, ustalanie ich wysoko艣ci i dochodzenie zwrotu nienale偶nie pobranych 艣wiadcze艅, ustalanie wysoko艣ci potr膮ce艅 ze 艣wiadcze艅 emerytalno-rentowych z tytu艂u zaleg艂ych sk艂adek, nadp艂at, z innych tytu艂贸w oraz podatku dochodowego i sk艂adki na ubezpieczenie zdrowotne, opracowanie spraw kierowanych do lekarzy rzeczoznawc贸w na badanie lekarskie, przygotowanie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO - 2019-06-13 - Pozna艅 (wielkopolskie)
wprowadzanie danych do programu informatycznego, inne prace biurowe
Przedsi臋biorstwo Handlowo-Us艂ugowe Piotr Sopoli艅ski - 2017-11-21 - Twardog贸ra (dolno艣l膮skie)
obs艂uga klient贸w; pomiar, klasyfikacja wyrob贸w tartacznych; pozyskiwanie nowych klient贸w; utrzymywanie i dba艂o艣膰 o relacje z pozyskanymi klientami; sporz膮dzanie dokumentacji magazynowe;
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO US艁UGOWE "DREWTAR" Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Twor贸g (艣l膮skie)
robotnik og贸lno-budowlanyprace wyko艅czeniowe
BASOWY RADOS艁AW 艁臉TOWSKI - 2019-06-11 - Siercz (lubuskie)
Do obowi膮zk贸w pracownika nale偶e膰 b臋dzie:- bie偶膮ce wprowadzanie dokument贸w do systemu informatycznego gospodarki materia艂owej i magazynowej,- rozliczanie dostaw materia艂贸w i wyrob贸w handlowych,- sporz膮dzanie wykaz贸w cen na surowce i materia艂y,- wystawianie dokument贸w wewn臋trznych dla obrotu gospodarki magazynowej,- rozliczanie koszt贸w zu偶ycia materia艂贸w na podstawie RW,- kontrola stan贸w magazynowych,- sprawdzanie dokument贸w ksi臋gowych pod wzgl臋dem formalno-rachunkowym,- wsp贸艂praca z dzia艂em ksi臋gowym.
ERPLAST SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-11-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie czynno艣ci administracyjno - biurowych, sporz膮dzanie oraz kontrola dokumentacji.
Zak艂ad Przemys艂u Mi臋snego Biernacki Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Golina (wielkopolskie)
kontakt z klientem, obs艂uga klient贸w detalicznych i hurtowych, przygotowanie dokument贸w zwi膮zanych z procesem sprzeda偶y i logistyki, wsp贸艂praca z kom贸rkami wewn臋trznymi firmy
4IQ Group Sp. z o.o. - 2017-10-22 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
Wykszta艂cenie: min. 艣rednie administracyjne; komunikatywna znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego; obs艂uga komputera w tym pakiet Office; obs艂uga urz膮dze艅 biurowych; zakres obowi膮zk贸w: prace administracyjno-biurowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"EKOMAX" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-07-29 - Gliwice (艣l膮skie)
Fakturowanie, archiwizacja dokument贸w, wystawianie korekt sprzeda偶y, wyst. dok. P.Z. Wykszta艂cenie 艣rednie ekonomiczne/og贸lne. Wskazane do艣wiadczenie zawodowe. Umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera.
TANO DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Z膮bki (mazowieckie)
Przyjmowanie dokument贸w ksiegowych, ich weryfikacja i przygotowanie do ksi臋gowania. Zapoznanie si臋 z obs艂ug膮 program贸w ksi臋gowych. Wprowadzanie dokument贸w do systemu pod nadzorem opiekun贸w. Zapoznanie sie z prowadzeniem spraw kadrowych i ZUS.
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Wodzis艂aw 艢l膮ski (艣l膮skie)
Obs艂uga klient贸w w zakresie rozlicze艅 finansowych
Bank Sp贸艂dzielczy w W膮sewie - 2016-04-20 - W膮sewo (mazowieckie)