REFERENT DS. PERSONALNYCH I ORGANIZACYJNYCH Racibórz oferta pracy Powiat Raciborski Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu
Stanowisko: REFERENT DS. PERSONALNYCH I ORGANIZACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 1 800 PLN
Zakres obowiązków: 1. Wymagania niezbędne:a) określone w art.6 ustawy o pracownikach samorządowychb) wykształcenie średnie/wyższe c) znajomość Kodeksu Pracyd) co najmiej półroczne doświadczenie na stanowisku pracownika ds. personalnych2. Wymagania dodatkowe:a) umiejętność obsługi komputera i podstawowych aplikacji takich , jak edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, klient poczty elektronicznejb) znajomość ustawy o pracownikach samorządowychc) znajomość ustawy o ochronie danych osobowychd) umiejętność planowania i sprawnej organizacji parcye) pożądane cechy: wysoka kultura osobista, sumienność, rzetelność samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole3. Zakres wykonywania zadań na stanowisku: a) przygotowywanie kompletu dokumentów niezbędnych do zatrudniania i/lub zwolnienia pracownikab) prowadzenie teczek osobowych pracownikówc) redagowanie umów o pracę i innych dokumentów związanych ze stosunkiem pracyd) wystawianie świadectw pracy e) prowadzenie ewidencji czasu pracy i rozliczanie czasu pracyf) sporządzanie sprawozdań m.in.do GUSg) układanie grafików pracyh) nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń z zakresu BHPi) przygotowywanie list obecnościj) wystawianie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownikak) ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanejl) współpraca z organami zatrudnienia ł) prowadzenie archiwum spraw kadrowych m) prowadzenie obsługi sekretariatun) prowadzenie spraw administracyjnych , w tym: zaopatrzenie w materiały biurowe, wysyłanie, odbieranie poczty, wystawianie faktur, rejestracja fakturo) obsługa centrali telefonicznejp) udział w organizacji imprez kulturalnych
Data publikacji: 2019-08-27
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Powiat Raciborski Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamkowa 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Wymagania niezbędne:a) określone w art.6 ustawy o pracownikach samorządowychb) wykształcenie średnie/wyższe c) znajomość Kodeksu Pracyd) co najmiej półroczne doświadczenie na stanowisku pracownika ds. personalnych2. Wymagania dodatkowe:a) umiejętność obsługi komputera i podstawowych aplikacji takich , jak edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, klient poczty elektronicznejb) znajomość ustawy o pracownikach samorządowychc) znajomość ustawy o ochronie danych osobowychd) umiejętność planowania i sprawnej organizacji parcye) pożądane cechy: wysoka kultura osobista, sumienność, rzetelność samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole3. Zakres wykonywania zadań na stanowisku: a) przygotowywanie kompletu dokumentów niezbędnych do zatrudniania i/lub zwolnienia pracownikab) prowadzenie teczek osobowych pracownikówc) redagowanie umów o pracę i innych dokumentów związanych ze stosunkiem pracyd) wystawianie świadectw pracy e) prowadzenie ewidencji czasu pracy i rozliczanie czasu pracyf) sporządzanie sprawozdań m.in.do GUSg) układanie grafików pracyh) nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń z zakresu BHPi) przygotowywanie list obecnościj) wystawianie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownikak) ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanejl) współpraca z organami zatrudnienia ł) prowadzenie archiwum spraw kadrowych m) prowadzenie obsługi sekretariatun) prowadzenie spraw administracyjnych , w tym: zaopatrzenie w materiały biurowe, wysyłanie, odbieranie poczty, wystawianie faktur, rejestracja fakturo) obsługa centrali telefonicznejp) udział w organizacji imprez kulturalnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 120
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PERSONALNYCH I ORGANIZACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Nazwa pracodawcy:
Powiat Raciborski Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Zamkowa 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:- podanie podpisane własnoręcznie przez kandydata- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny w Biuletynie Informacjii Publicznej)https://bip.powiatraciborski.pl/agencja_promocji/wolne_stanowiska.html- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy,aktualne zaświadczenia) lub dokumentów potwierdzających wykonywanie działalności gospodarczej- kopie dyplomów lub innych dokumentów potwierdzających wykształcenie- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach- kopia dokumentu potwiedzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych- oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z ogłoszonym naborem.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:- wymiar czasu pracy- 3/4 etatu- umowa na zastępstwo- na czas określony- miejsce pracy - Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu, ul. Zamkowa 2, 47-400 Racibórz- termin rozpoczęcia pracy- 1 październik 2019r.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Agencji, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był nizszy niż 6% Miejsce i termin składania dokumentów : - osobiście w siedzibie Agencji Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu przy ulicy Zamkowej 2- termin składania dokumentów do dnia 16.09.2019 do godziny 15:00Innne informacje:Z kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne w uzgodnionym indywidualnie terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.zamekpiastowski.pl
Ulica pracodawcy: Zamkowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANEJ Z OCHRONĄ ZDROWIA, EDUKACJĄ, KULTURĄ ORAZ POZOSTAŁYMI USŁUGAMI SPOŁECZNYMI, Z WYŁĄCZENIEM ZABEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 27.08.2019
Oferta pracy ważna do: 16.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?de0ee392049f1e7122a4e790a5610732
Podobne oferty pracy
Referent
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
jw.
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
sortowanie i pakowanie kukurydzy
RUN-CHŁODNIA WE WŁOCŁAWKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- prowadzenie akt osobowych,- wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego,- wypełnianie dokumentów do ZUS,- rozliczanie czasu pracy,- naliczanie płac,- prowadzenie biura - obsługa komputera,- nauka przepisów prawa pracy.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Zgierz (łódzkie)
Sporządzanie faktur, opisywanie i ewidencjonowanie faktur zakupowych, kontrola przyjęć w programie, opracowywanie plików inwentaryzacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Oleśnica (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Głużek (mazowieckie)
- Praca przy budowie oświetlenia ulicznego, wykopy pod kable, stawianie słupów. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 16 zł/brutto/godzina + premie uznaniowe. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane osoby BEZ nałogów. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-314-11-96, 600-457-920) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (6:30-8:00) (ul. Ks. mjra Karola Woźniaka 7, 40-389 Katowice).
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA "COMPLEXUS" BAL, MAJCHER, POMPA SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-21 - Katowice (śląskie)
Udział w inwentaryzacjach, sporządzanie dokumentacji, w tym elektronicznej, rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów, czynny udział w inwentaryzacjach, obsługa skanera. Praca 40-60 godz./tydz., od poniedziałku do piątku w godzinach 6-14, 14-22, 22-6.
PARTNER Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-11-29 - Młochów (mazowieckie)
zgodnie z zakresem obowiązków
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kluczbork (opolskie)
Poszukiwanie nowych kontaktów handlowych w Polsce i za granicą. Współpraca z obecnymi klientami firmy. Pilotowanie dostaw towarów. Monitorowanie rynku. Poszukiwanie nowych odbiorców również zagranicznych w branży budowlano-wykończeniowej.
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Zabrze (śląskie)
pomoc w prowadzeniu sekretariatuzawieranie umów z uczniami młodocianymidokumentacja księgowa podstawy
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie w nienagannej kondycji i czystości pomieszczeń obiektu.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Markowskie (warmińsko-mazurskie)
segregacja dokumentów, archiwizacja dokumentow,osbsługa sprzetu biurowego ( FAX,KSEROKOPIARKA,SKANER), kompletowanie dokumentacji, przygotowywanie korespondencji do wysłania poczta tradycyjną i pocztą elektroniczną
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Słupsk (pomorskie)
produkcja opakowań kartonowych, produkcja oparta na klejeniu klejami introligatorskimi, produkcja publikacji w kilku rodzajach opraw
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Piła (wielkopolskie)
Praca biurowa połączona z kontrolą na produkcji. Wymagane wykształcenie min. średnie, wymagane min. 1 rok doświadczenia na stanowisku biurowym, znajomość pakietu MS Office, znajomość programu SUBIEKT GT, książeczka sanepidowska.
PPHU WA-BI - 2016-05-18 - Mysłowice (śląskie)
Referent ds. płac
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Praca na stanowisku referent w sekcji wychowawczej KPW. Opracowanie dokumentów dotyczacych sekcji wychowawczej.Rejestrowanie i opisywanie operacji gospodarczych dotyczących faktur i rachunków zgodnie z zawartymi umowami.Prowadzenie ewidencji pododdziałowej i magazynowej:ewidencji głównej, pomocniczej, środków trwałych w obowiązujacych systemachinformatycznych. Pobieranie i przekazywanie faktur do zapłaty. Aktualizowanie dokumentacji w zakresie gospodarki magazynowej. Sporzadzanie meldunków i spprawozdań słuzby wychowawczej.
Komenda Portu Wojennego - 2018-11-28 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
rejetrowanie dokumentówdekretowaniewprowadzanie dokumnetów do systemuobliczanie delegacji krajowych i zagranicznychStaż odbywać się będzie na Czyżkówku
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, podział korespondencji biurowej, prowadzenie obsługi kancelaryjnej Komendy Powiatowej PSP
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Sulęcin (lubuskie)
kontakt z klientamiwprowadzanie danych do systemufakturowaniedekretowaniearchiwizowanie dokumentów
Biuro Rachunkowe mgr Joanna Podsadna - 2017-05-19 - Września (wielkopolskie)
współpraca z klientami zagranicznymi i centralą, opracowanie rys. technicznych, wyjasnienie problemów technicznych związanych ze zmianami na produkcie, analiza i wykonywanie kalkulacji technicznych, przeprowadzanie analiz porównawczych.
LEONI KABEL POLSKA SP. Z O.O. - 2017-01-19 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Obsluga programu magazynowego, wystawianie dokumentów (WZ, faktury) sporządzanie bilansu potrzeb produkcji pieczywa dla detalu i odbiorców zewnętrznych, prace pomocnicze na produkcji i magazynowe, prace przy produkcji makaronów, bułki tartej.
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Oława (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów na rynku krajowym, promocja wyrobów Spółki
TORUŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO S.A. - 2016-05-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Pelplin (pomorskie)
fakturowanie,ofertowanie,negocjacja z klientem
Tomasz Gierszewski Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe "Giergips" - 2016-04-07 - Przechlewo (pomorskie)
Weryfikacja dokumentów zakupu towarów pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi.Uzgadnianie rejestrów Vat dotyczących zakupu towarów.Kontrola i rozliczanie kont zakupu towarów i opakowań.Księgowanie odpisów aktualizujących na towary przeterminowane.Kontrola dokumentów magazynowych zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi procedurami.Uzgadnianie stanu zapasów.Sporządzanie zestawień dotyczących nierozliczonych pozycji na kontach dot. zakupu i zwrotów towarów.Księgowanie dokumentów PK oraz innych.Obsługa audytów i kontroli.Sporządzanie raportów i analiz
Bać - Pol S.A. - 2017-05-05 - Świlcza (podkarpackie)
Wykonywanie czynności związanych z rozbiorem półtusz wieprzowych
P.P.U.H. Kwiecińscy -Spółka Jawna Bożejewiczki - 2016-09-08 - Bożejewiczki (kujawsko-pomorskie)
-uczestniczenie w czynnościach kontrolnych terenowych i sporządzanie protokołów, notatek służbowych-przygotowywanie projektów decyzji, postanowień administracyjnych i pism w sprawach należących do właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego-opracowywanie wniosków i zaleceń pokontrolnych-prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach związanych z budową, utrzymaniem i rozbiórką obiektów budowlanych i budowli-wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy Prawo budowlane, zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2019-07-11 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)