REFERENT Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych , świadczenia wychowawczego i innych dot. merytorycznie ŚŚR, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych, współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń do ww. świadczeń, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustaw, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń.
Data publikacji: 2018-09-25
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych , świadczenia wychowawczego i innych dot. merytorycznie ŚŚR, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych, współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń do ww. świadczeń, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustaw, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Obywatelstwo polskie, wykształcenie średnie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw, w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych, umiejętność redagowania pism urzędowych oraz umiejętność przygotowywania projektów decyzji, umiejętność obsługi komputera, predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawność formalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca od pon do pt w godzinach od 7:30 do 15:30. Miejsce pracy: Siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.),jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wymagane dokumenty aplikacyjne: curriculum vitae, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, oświadczenia kandydata (własnoręcznie podpisane) o:posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko referent w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 5 października 2018 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne: curriculum vitae, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, oświadczenia kandydata (własnoręcznie podpisane) o:posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko referent w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 5 października 2018 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 25.09.2018
Oferta pracy ważna do: 05.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace glazurnicze
Usługi Ogólnobudowlane Wykańczanie Wnętrz "DEMBEX" Piotr Dembski - 2015-11-17 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie kebaba. Praca na 1/2 etatu (w godz. 12-20).
Ardolino Anna PIZZERIA BELLA NAPOLI - 2017-10-02 - Dąbrówka (małopolskie)
obsługa gości restauracyjnych, przyjmowanie i realizacja zamówień, serwowanie dań i napojówKontakt: kariera (at) bristolbusko.pl
FONTIA Sp. z o.o. Kielce - 2016-03-17 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
obsługa korespondencji, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Topola Królewska (łódzkie)
Kontrola merytoryczna dokumentacji finansowej WK OHP oraz jednostek podległych . Analiza i weryfikacja zapotrzebowań na środki finansowe przeznaczone na remonty i zakupy realizowane przez jednostki organizacyjne , oraz nadzór nad ich realizacją.
kontakt przez OHP - 2018-06-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kontrola prawidłowego przebiegu procesu produkcji
LIMATHERM COMPONENTS Sp. zo.o. - 2017-10-17 - Chorzów (śląskie)
przygotowywanie sali konsupcyjnej, obsługa klientoq , przyjmowanie i realizowanie zamówieńpodawanie potraw i napojów z kuchni
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Mikorzyn (wielkopolskie)
jw.
OPRIMUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Nauka dzieci w klasie 3. Praca na pełen etat.
Szkoła Podstawowa w Kożyczkowie - 2017-12-13 - Kożyczkowo (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, bezpośrednia obsługa sklepu, dbanie o czystość w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Rejestracja i wyrejestrowywanie pojazdów, wymiana dowodów rejestracyjnych. Dokonywanie wpisów o zmianie danych, wystawianie dowodów opłat komunikacyjnych.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2017-01-31 - Płock (mazowieckie)
samodzielne przeprowadzanie postępowań przetargowych oraz prowadzenie ewidencji składników majątku
kontakt przez OHP - 2016-01-08 - Opole (opolskie)
Nadzór nad utrzymaniem nawierzchni dróg oraz chodników, wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, zadania z zakresu transportu publicznego, prowadzenie spraw z zakresu ochrony zwierząt.
Urząd Gminy Wiśniew - 2018-07-30 - Wiśniew (mazowieckie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń - przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie i rejestracja zamówień, generowanie i wysyłanie faktur, kompletowanie zestawów do wysyłki. Praca w godz. 8-16.
Prima Green Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Bodzanów (mazowieckie)
LAKIEROWANIE PLATFORM I WAGONÓW KOLEJOWYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚCI MALARZA, LAKIERNIKA, MIN. 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE LAKIERNIKA;MIEJSCE PRACY: NIEMCY, PRACA W DNI ROBOCZE CO NAJMNIEJ 8 GODZ., MOŻLIWA PRACA W WOLNE DNI, PRACODAWCA ZAPEWNIA ZAKWATEROWANIE, WYNAGRODZENIE GODZINOWE 34ZŁ - 40ZŁ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: tel 914210524, c.v na mail: wartek1 (at) op.pl, lub przesłać pocztą na adres: ul. Księcia Barnima 13/14a, 71-437 Szczecin
FIRMA WIELOBRANŻOWA WARTEK MARCIN KRAWCZYK - 2015-12-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie, obciążanie gości zapodyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie FV, PF, bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z gośćmi terminu pobytu w hotelu, prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi,
P.P.H.U.''LECHMAR''L.LAGNER - 2018-02-14 - Szydłowiec (mazowieckie)
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Przyjmowanie i kontrolowanie pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym różnego rodzaju deklaracji podatkowych i zeznań podatkowych, udzielanie informacji w zakresie zasad opodatkowania osób fizycznych, osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-24 - Żagań (lubuskie)
Praca biurowa przy komputerze w Referacie Budżetu i Finansów.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Wiśniew (mazowieckie)
Pomoc przy produkcji
kontakt przez OHP - 2016-05-24 - Jarosław (podkarpackie)
sprzedaż, przyjmowanie dostaw
MAX - GSM Paulina Rychter w Skroniowie - 2016-01-08 - Skroniów (świętokrzyskie)
referent zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Grębów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
sprawdzanie dokumentow pod względem merytorycznym,formalnym,rachunkowym,dekretowanie dokumentow księgowych ,prowadzenie ewidencji vat zakupowi sprzedaży,wprowadzanie dokumentów ksiegowych do systemu księgowego
BIURO RACHUNKOWE ROSZAK & ROSZAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
obróbki blacharskie, montaż rynien, praca w woj. łódzkim,pracodawca zapewnia transport, zakwaterowanie, narzędzia
SAN - DEK Paulina Bednarek - 2016-03-15 - Końskie (świętokrzyskie)
wprowadzanie przelewów do systemu bankowego, wprowadzanie wyciągów bankowych, odbieranie poczty i wysyłanie listów, redagowanie pism, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy działami
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-06-29 - Stargard (zachodniopomorskie)
REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Wprowadzanie do produkcji nowych produktów oraz zmian inżynieryjnych, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Bolesławiec (dolnośląskie)
-obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Świebodzin (lubuskie)