REFERENT Łomża oferta pracy SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W ŁOMŻY
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie gospodarki magazynowej Baru i Bufetu. Prowadzenie kalkulacji żywieniowych i cenowych. Rozliczanie rozchodów magazynowych.
Data publikacji: 2020-01-31
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W ŁOMŻY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ALEJA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 11, 18-404 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie gospodarki magazynowej Baru i Bufetu. Prowadzenie kalkulacji żywieniowych i cenowych. Rozliczanie rozchodów magazynowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 37.55
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 7.00-14.35
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: dietetyk
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2020
Data zakończenia pracy: 30.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Dietetyka
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość programu Word, Excel. Znajomość księgowości materiałowej oraz gospodarki magazynowej (MMpz, MMw, PZ, WZ, RW).
Nazwa pracodawcy:
SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W ŁOMŻY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
ALEJA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 11, 18-404 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV ze wskazaniem stanowiska należy składać do dnia 5 lutego 2020 r., pocztą lub osobiście na adres: Szpital Wojewódzki w Łomży, Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża, Kancelaria lub na adres e-mail: rekrutacja (at) szpital-lomza.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Łomża
Gmina pracodawcy: Łomża
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łomża
Adres strony pracodawcy: www.szpital-lomza.pl
Ulica pracodawcy: ALEJA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: Działalność szpitali
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: dietetyk
Data dodania oferty pracy: 31.01.2020
Oferta pracy ważna do: 05.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9bad5a1f572aa19f5cd60d7ea5d5703d
Podobne oferty pracy
Ścisła współpraca z Dyrektorem, kierownikiem produkcji; fakturowanie, prowadzenie dokumentacji obrotu towarowego; prowadzenie ewidencji produkcji oraz stanów magazynowych i uzgadnianie ich z magazynierami; sporządzanie zestawień i analiz dotyczących obrotu towarowego, księgowanie dokumentacji kasowej, księgowanie list płac;
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
- Sprzedaż produktów finansowych (kredyty firmowe, konsolidacyjne, inwestycyjne itp.)- Pracodawca zapewnia narzędzia pracy, telefon służbowy, laptop, opiekę managera.- Wynagrodzenie: 10,45 zł/brutto/godzina + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagane nastawienia na wynik. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) geminifinanse.com
"GEMINI FINANSE" MATEUSZ GUZIK - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Namysłów (opolskie)
Kontrola jakości produktów.
NEWPLAST POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-11 - Kalisz (wielkopolskie)
j/w
Ośrodek Wdrożeń Ekonomicznych i Organizacyjnych Budownictwa - 2017-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Warszawa (mazowieckie)
układanie chronologiczne zwrotnych potwierdzeń odbioru decyzji oraz awizowanych decyji podatkowychpotwierdzanie w aplikacji informatycznej daty odbioru decyzji podatkowejprace pomocnicze w referacie podatków
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Gdynia (pomorskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Diagnoza i terapia logopedyczna.Umowa zlecenie - stawka godzinowa 35 zł brutto (po okresie próbnym jest możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony). Wymiar czasu pracy: 15h/tyg.
Centrum Logopedyczno Terapeutyczne "LOGOS KLINIKA" Katarzyna Olechnowicz - 2019-12-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa infolinii, obsługa sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Reda (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Wielogóra (mazowieckie)
-obsługa gości hotelowych,-rozliczanie świadczonych usług,-opracowywanie ofert handlowych.
Polsko-Niemieckie Centrum Młodzieży Europejskiej - 2016-12-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykładania różnego rodzaju powierzchni (ściany, podłogi, schody itp.) płytkami ceramicznymi (glazura) lub innymi materiałami budowlanymi (np. terakota, gres, klinkier, mozaika szklana itp.) przygotowania gruntu, czyli oczyszczenie, wyrównanie, nałożenie zaprawy z cementu lub innego materiału, fuga.
Saturn Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Powiadamianie beneficjenta o kontroli, przeprowadzanie kontroli w terenie, weryfikacja dokumentacji u beneficjenta, wypełnianie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami, przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Obsługi Przygotowania Dokumentacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2020-01-23 - Gdynia (pomorskie)
-Dbanie o ekspozycję towarów-Obsługa klienta-Wsparcie oraz nawiązanie pozytywnej relacji z klientami-Dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA Sp. z o.o. - 2018-10-04 - Krotoszyn (wielkopolskie)
obsługa administracyjno-biurowa, dbanie o właściwy obieg dokumentów, opracowywanie raportów, częste wyjazdy służbowe do Instytucji i Urzędów na terenie Poznani
PRZEDSIĘBIORSTWO SPECJALISTYCZNE "AJAKS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta, dbanie o czystość na terenie zakładu.Pracodawca zapewnie wyżywienie/ napoje
Barbara Małgorzata Stora - Pizzeria Pizza Pick - 2017-01-05 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
obsługa klienta,sprzedaż towarów
EKO-PIEKARNIA Matuszewska Teresa - 2017-11-07 - Chrzanów (małopolskie)
przeprowadzanie postępowań zamówień publicznych, prowadzenieewidencji składników majątku, praca w godz. 8-16
Ochotnicze Hufce Pracy Opolska Wojewódzka Komenda - 2016-01-08 - Opole (opolskie)
Do zadań na stanowisku pracy będą należały:- bezpośrednia sprzedaż usług finansowych,- obsługa klienta w zakresie depozytów, kredytów i ubezpieczeń,- pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie istniejącej bazy klientów,- obsługa stanowiska kasjerskiego.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Śląsk" - 2017-11-17 - Chorzów (śląskie)
Pozyskiwanie klientów nowych oraz obsługa dotychczasowych
SAP RENOVATION Sp. z o.o. - 2015-10-29 - Kalisz (wielkopolskie)
- Planowanie i opracowywanie wizji i strategii rozwoju przedsiębiorstwa/ organizacji. Realizowanie celów postawionych zarządowi przez właścicieli lub radę nadzorczą. Opracowywanie oraz wdrażanie zmian organizacyjnych służących rozwojowi przedsiębiorstwa lub dostosowujących przedsiębiorstwo do warunków rynkowych. Monitorowanie i analizowanie wyników działania całego przedsiębiorstwa/ organizacji pod względem m. in. kosztochłonności, produktywności, realizacji umów itp. Nadzorowanie i koordynowanie działań operacyjnych wszystkich działów i podległych jednostek w ramach przedsiębiorstwa/ organizacji. Kierowanie podległym zespołem menedżerów i pracowników. Optymalizowanie i zarządzanie zasobami i kosztami firmy, w tym kapitałem ludzkim oraz zasobami materialnymi. Nadzorowanie realizacji budżetu całego przedsiębiorstwa/organizacji. Nadzorowanie systemu jakości całego przedsiębiorstwa/organizacji. Kreowanie i dbanie o utrzymanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa/ organizacji. Branie udziału w inicjatywach kształtujących pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa/ organizacji jako pracodawcy i podmiotu odpowiedzialnego społecznie. Reprezentowanie właścicieli (rady nadzorczej, wspólników lub akcjonariuszy) w stosunkach z pracownikami i otoczeniem. Nadzorowanie tworzenia planów szkoleń i planów rozwoju zawodowego podległych menedżerów i pracowników. Doskonalenie własnych kompetencji. Budowanie wizerunku firmy na zewnątrz.- Miejsce wykonywania pracy: Praca w siedzibie firmy w Katowicach oraz w delegacji na terenie Europy.- Biegła znajomość języka chińskiego jest wymagana do: nawiązywania i nadzorowania kontaktów z kontrahentami z Chin oraz kontaktowania się z zarządami oraz najważniejszymi kontrahentami z Chin; budowania wizerunku firmy oraz relacji biznesowych z kluczowymi partnerami z Chin.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2018-12-31 - Katowice (śląskie)
Sprzątanie obiektów na terenie Legnicy
Zakład Usługowo- Budowlany "WIW-BUD" Andrzej Waszak - 2016-10-24 - Legnica (dolnośląskie)
praca w wypożyczalni,czytelni komputerowej
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Gołcza (małopolskie)
Prawadzenie działu kadrowo-płacowego.
"JAR-DREW" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-01-24 - Golina (wielkopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Kraków (małopolskie)
praca umysłowa
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Dzierzgowo (mazowieckie)
prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej;współpraca z oficerem prasowym w zbieraniu informacji, materiałów oraz wycinków prasowych z działalności Komendy Powiatowej;przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Powiatowej;realizowanie zadań z zakresu skarg, wniosków i petycji oraz prowadzenie ewidencji skarg, wniosków i petycji Komendy Powiatowej;prowadzenie sekretariatu oraz kancelarii Komendanta Powiatowego;prowadzenie ewidencji przychodu i rozchodu znaczków pocztowych;prowadzenie korespondencji urzędowej;ewidencjonowanie pieczęci i stempli, prowadzenie rejestru oraz nadzór nad prawidłowością ich użytkowania;organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej;organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego;Wymagania n i e z b ę d n e d o t y c z ą c e w y k s z t a ł c e n i a: wykształcenie średnie. Pozostałe wymagania niezbędne: znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1204 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 736 ze zmianami); znajomość przepisów w zakresie instrukcji kancelaryjnej (Zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej); umiejętność obsługi programów wspomagania pracy biurowej; umiejętność obsługi komputera (edytora tekstu Word i arkusza kalkulacyjnego Excel); pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe; umiejętność sprawnej organizacji pracy; nieposzlakowana opinia społeczna.Wymagania dodatkowe: co najmniej 6 m-cy udokumentowanego doświadczenia zawodowego. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; umiejętności analityczne, odporność na stres, komunikatywność, punktualność, samodzielność i dyspozycyjność; znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania administracji publicznej.Dokumenty należy dostarczyć w terminie do 23 stycznia 2018 r. w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30 lub pocztą pod adres:Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Iławieul. Kard. St. Wyszyńskiego 1014 200 Iławaz dopiskiem "Nabór KSC"Informacje dodatkowe: Proponowane wynagrodzenie 2 100,00 zł brutto (łącznie z wysługą lat pracy). W przypadku nie posiadania świadectw pracy (kontynuowanie pracy) proszę o dostarczenie zaświadczenia o świadczeniu pracy na rzecz obecnego pracodawcy w celu udokumentowania wymaganego stażu pracy/doświadczenia. Informujemy również, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%. Kandydaci z orzeczoną niepełnosprawnością, którzy chcieliby skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu (art. 29a ust. 2) są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie rozmowy wstępnej lub testów kwalifikacyjnych telefonicznie. Oferty niekompletne lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane /decyduje data stempla pocztowego/. Oferty odrzucone oraz po zakończeniu procedury naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Osoby spełniające warunki naboru zostaną powiadomione telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (~89) 644 95 22 lub (~89) 644 95 16. Informujemy, iż nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej Iława - 2018-01-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
rozliczanie rzeczowe i finansowe umów, nadzór nad prawidłową realizacją umów, planowanie środków finansowych na media i usługi komunalne, opracoweywanie dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówień publicznych, bieżąca sprawozdawczość w zakresie gospodarki komunalnejMiejsce pracy: Zgierz, ul. Konstantynowska 85. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne.
31 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2016-04-29 - Zgierz (łódzkie)
Sprzedawca w branży przemysłowej. Tel. 606 827 785 Aleksander Waszkiewicz
Waszkiewicz Aleksander Sklep Przemysłowy - 2016-09-30 - Krzeszyce (lubuskie)