REFERENT DS. SPRZEDAŻY Warszawa oferta pracy Ośrodek Wdrożeń Ekonomicznych i Organizacyjnych Budownictwa
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 100 PLN
Zakres obowiązków: j/w
Data publikacji: 2017-12-04
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Ośrodek Wdrożeń Ekonomicznych i Organizacyjnych Budownictwa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Migdałowa 4, 02-796 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j/w
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.12.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie: średnie ogólnokształcące, dobra organizacja pracy własnej, doświadczenie zawodowe 2 lata. Zakres obowiązków: Bardzo dobra znajomość produktów, sprzedawanych przez Spółkę. Poddawanie się okresowej weryfikacji znajomości produktów. Znajomość programów Microsoft Office (Word, Excel) .Kompleksowa obsługa Klientów. Pozyskiwanie nowych Klientów i kanałów dystrybucji produktów. Przygotowywanie i prowadzenie indywidualnych akcji marketingowych i sprzedażowych prowadzonych przez Spółkę. Sporządzanie raportów w zakresie sprzedaży na potrzeby Zarządu Spółki i innych działów.Udział w organizacji targów i konferencji firmowych. Nagrywanie płyt z wydawnictwami Sekocenbud (uzupełnianie nakładów) i aktualizacji programów SeKo, drukowanie naklejek na płyty CD. Zakup wydawnictw obcych do dalszej odsprzedaży. Prowadzenie dokumentacji handlowej i magazynowej. Wystawianie faktur za reklamę w wydawnictwach i na portalach. Obsługa sklepu internetowego oraz strony internetowej firmy w zakresie dotyczącym działu handlu i marketingu. Sporządzanie raportów dobowych i miesięcznych z drukarki fiskalnej. Współpraca i wymiana niezbędnych informacji ze współpracownikami działu. Bieżące/okresowe informowanie Kierownika działu o działaniach, wynikach i propozycjach zmian, dotyczących prowadzonej działalności. Zastępowanie innych pracowników (dział, sekretariat) w czasie ich nieobecności. Inne prace zlecone przez przełożonych i Zarząd Spółki. Kontakt: CV na adres:promocja (at) sekocenbud.pl .
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Wdrożeń Ekonomicznych i Organizacyjnych Budownictwa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
00-682 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 04.12.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obsługa sekretariatu- prowadzenie korespondencji- nadzór na obiegiem dokumentów- obsługa urządzeń biurowych- archiwizacja dokumentów
NORIS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. - 2018-01-24 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
•wprowadzanie danych do bazy•wykonywanie rozliczeń•sprawdzenie poprawności danych •kontakt mailowy w języku niemieckim
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Katowice (śląskie)
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Istnieje możliwość przyuczenia, najwazniejsze są chęci do pracy.
Carrefour Polska SP. Z O.O. - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)
kontrola jakości produktów gotowych, dbanie o poprawność dokumentacji
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-12-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prowadzenie rozliczeń magazynowych (w programie Excel)
LAKMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-21 - Warszowice (śląskie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Głogów (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Świeradów - 2016-02-25 - Świeradów-Zdrój (dolnośląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)
bieżąca obsługa spraw, sporządzanie pism procesowych, obsługa korespondencji przychodzącej, kontakt z klientami i instytuacjami
Kancelaria Radców Prawnych DRB Bartosz Kozak Spółka komandytowa - 2016-06-02 - Legnica (dolnośląskie)
/
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
praca w dziale zaopatrzenia - rozmowy z kontrachentami, prowadzenie spraw związanych z zakupami, zaopatrzeniem firmy w produkty do produkcji, poszukiwanie nowych dostawców
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-11-15 - Chorzów (śląskie)
pomoc w dziale sprzedaży, obsługa telefoniczna klientów, pomoc w sporządzaniu sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta, sprzedaż mebli, sprzątanie salonu
FABRYKA MEBLI BODZIO SJ SZEWCZYK BOGDAN - 2018-03-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa komputera, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, wykształcenie średnie, podstawowa znajomość języka angielskiego, otwartość, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
WIELTON S.A. - 2015-12-01 - Karpin (mazowieckie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Legnica (dolnośląskie)
rozliczanie delegacji służbowych, dokonywanie zestawień, pomoc księgowej
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Grabanów-Kolonia (lubelskie)
- Planowanie transportu i przygotowanie załadunku,- Planowanie i rozliczanie czasu pracy kierowców, nadzór nad programem kart paliwowych,- Planowanie i kontrola dokumentacji przewozowej,- Zarządzanie taborem samochodów i wózków widłowych (przeglądy techniczne, ubezpieczenia, naprawa),- Współpraca z innymi działami firmy (zakupy, wysyłka, sprzedaż) oraz instytucjami zewnętrznymi w niezbędnym zakresie.
Korpo Sp. z o.o. Jawor - 2017-03-27 - Jawor (dolnośląskie)
Praca biurowa związana z proflilemdziałalności firmy.Rejestracja bieżących dostaw,zwstawienia,korespondencja)wystawianie faktur sprzedaży i iinych dokumentów związanych z produkcją,sprawy kadrowo-pracownicze.
EURO-EKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-02-27 - Chełm (lubelskie)
sortowanie odzieży, pakowanie ubrań,ogólne prace porządkowe, kompletacja zamówień
kontakt przez OHP - 2017-01-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-pozyskiwanie nowych klientów-kontakt z kontrahentami (zbieranie zamówień)-wypełnianie dokumentów-tworzenie ofert handlowych-analiza rynku
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2018-05-10 - Rogoźno (wielkopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)
Wykszt. średnie lub wyższe, dobra znajomość obsł. komputera, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Racibórz (śląskie)
ewidencja dokumentów w programie księgowym, windykacja należności, wprowadzanie danych, pomoc w kontroli dokumentów księgowych, prowadzenie spraw uczniów, pomoc w prowadzeniu programów rządowych i projektów unijnych
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Mosina (wielkopolskie)
redagowanie pism, sporządzanie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych
Jednostka Wojskowa Nr 4260 - 2016-07-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa sekretariatu
Uniwersytet w Białymstoku - 2018-08-28 - Białystok (podlaskie)
Wykonywanie zadań Gminy określonych m.in. w przepisach o gospodarcenieruchomościami tj.:1) prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących nabywania i zbywania nieruchomości od osób prawnych, w tym w drodze zamiany i darowizny;2) prowadzenie postępowań związanych z użyczaniem nieruchomości i udostępnianiem nieruchomości na cele inwestycyjne;3) prowadzenie postępowań dot. obciążania nieruchomości służebnościami;4) prowadzenie postępowań w sprawach ustalenia opłat rocznych wnoszonych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle z tytułu użytkowania wieczystego;5) regulowanie stanu prawnego nieruchomości komunalnych w księgach wieczystych.
Urząd Miasta - 2017-11-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
1. Realizowanie zadań oraz zagadnień organizacyjnych komendy.2. Obsługa komputera i jego oprogramowania.3. Zapoznanie sie z zasadami ewidencjonowania pieczęcie i stempli komendy powiatowej.4. Zapoznawanie się z zasadami prowadzenia dokumentacji organizacyjnej komendy.5. Przygotowywanie dokumentów i opracowywanie akt do archiwizacji.6. Zapoznawanie się z zasadami obiegu informacji jawnej.7. Zapoznawanie się z zasadami prowadzenia ewidencji przychodów i rozchodów materiałów biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Łęczyca (łódzkie)
Obsługa obrabiarek drewna. Prace pomocnicze przy produkcji stolarki drewnianej.
PROSBUD S.C. Krzysztof Żerebiec, Bronisław Żerebiec, Teresa Żerebiec - 2018-07-27 - Księżpol (lubelskie)
Sprawdzanie rejestrów VAT z dokumentami księgowymi.Sprawdzanie książki PiR z dokumentem księgowym.Sprawdzanie dzienników KH.
"PROFIT-TAX" Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)