REFERENT Łańcut oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Archiwizowanie dokumentów, wprowadzanie danych do programu, sporządzanie rejestrów, porządkowanie i segregowanie dokumentów.
Data publikacji: 2020-01-17
Lokalizacja: Łańcut (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Archiwizowanie dokumentów, wprowadzanie danych do programu, sporządzanie rejestrów, porządkowanie i segregowanie dokumentów.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łańcut
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łańcucki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Data zakończenia pracy: 31.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 9, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Staż skierowany do osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łańcucie jako osoby bezrobotne.Kontakt z pracodawcą:Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łańcucie37-100 Łańcut, ul. Cetnarskiego 31Osoba do kontaktu: Joanna RuszelTel.: 17 225 56 28 wew 27
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: łańcucki
Gmina pracodawcy: Łańcut
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łańcut
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 24.01.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eb825f81c72105d839fea269cd353503
Podobne oferty pracy
pomoc przy produkcji pieczywa
Anna Powierza Piekarnia - Cukiernia - 2019-10-17 - Rawicz (wielkopolskie)
1.Udostępnianie wnętrza zabytkowego kanału pod Placem Wolności dla zwiedzających.2.Sporządzanie sprawozdań dotyczących ilości odwiedzin w oddziale.3.Prowadzenie kasy sprzedaży biletów, w tym wystawianie faktur VAT, raportowanie dzienne, tygodniowe i miesięczne ze sprzedaży biletów.4.Prowadzenie comiesięcznego rejestru liczby zwiedzających Muzeum Kanału „Dętka”. 5.Pełnienie funkcji informatora – udzielanie wyczerpujących informacji dotyczących charakteru wystawy oraz oprowadzanie zwiedzających.
MUZEUM MIASTA ŁODZI - 2018-04-13 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
zapoznanie się z dokumentami w ryczałcie ewidencjonowanym i księgach przychodów i rozchodów; zapoznanie zformami opodatkowania; wprowadzanie danych
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Zabrze (śląskie)
Oferta ważna do: 13 listopada 2019 r. Wymiar etatu: 0,5 (pół) Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Racibórz Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.WARUNKI PRACY: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 i 15.30 na podstawie harmonogramu, praca przed monitorem ekranowym; wymuszona pozycja ciała; - miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; - możliwość poruszania się po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Oferujemy: - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13-stkę"; system nagród motywacyjnych; świadczenia socjalne (zapomogi, dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki mieszkaniowe); działalność kasy zapomogowo pożyczkowej; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz pakietu medycznego na preferencyjnych warunkach; - możliwość korzystania z sali gimnastycznej i siłowni po godzinach pracy; - stabilne zatrudnienie; - możliwość rozwoju i nauki od specjalistów; - możliwość korzystania z parkingu, w tym dla rowerów. ZAKRES ZADAŃ: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; - opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej,w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.WYMAGANIA NIEZDBĘDNE: - wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego; - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"; - posiadanie obywatelstwa polskiego; - korzystanie z pełni praw publicznych; - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWE: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-10-23 - Racibórz (śląskie)
pomoc w pracach biurowychpomoc w przyjmowaniu i rozliczaniu dostawodbieranie i łączenie rozmów tel. kserowanie i archiwizowanie dokumentówprzygotowanie poczty wychodzącej
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
montowanie pokryć dachowych na płaskich dachach, montaż ścian metalowych, wykonywanie obróbek blacharskich, praca na wysokościach
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Kamień (lubelskie)
Instalacja sieci i urządzeń telekomunikacyjnych
Rzuknet Rafał Chrabąszcz - 2018-05-07 - Krasnobród (lubelskie)
Na podstawie otrzymanych zleceń przygotowywanie specyfikacji technicznej elementów stolarki w celu przekazania do produkcji
FABRYKA OKIEN "SZEWPOL PLUS" Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Gwizdaj (podkarpackie)
- Przedszkolenie w zakresie BHP- Zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy- Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji w ARiMR oraz KPA- Obsługa sprzętu biurowego- Pomoc podczas przyjmowania wniosków w Biurze Obsługi Klienta- Pomoc w archiwizacji dokumentów zgodnie RWA- Pomoc w zakresie czynności związanych z przyjmowaniem oraz dystrybucja korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Kartuzy (pomorskie)
Nauka:- sporządzania pism urzędowych i ich wysyłka,- archiwizowania dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-07-18 - Żychlin (wielkopolskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej pracowników, przygotowywanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy, przygotowywnie sprawozdań, raportów, ewidencja absencji pracowników i rozliczanie czasu pracy pracowników, przygotowywanie i archiwizacja, dokumentacja, monitorowanie zmian w przepisach prawa.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2019-10-10 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
wprowadzanie danych do systemu kadrowego;bieżąca obsługa pracowników;przygotowywanie dokumentów kadrowych ( umowy o pracę, zlecenia), monitorowanie szkoleń BHP oraz badań lekarskich.
JUTRZENKA DOBRE MIASTO Sp. z o.o. - 2019-01-04 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
- obsługa klientów firmy - obsługa sprzedaży oraz fakturowanie- zbieranie inf. o oczekiwaniach, potrzebach klientów i otoczenia firmy- wdrażanie nowych produktów na rynek i rozwój ich sprzedaży- pozyskiwanie nowych klientów- wstępna windykacja należnościData rozpoczęcia pracy listopad/grudzień 2018 r.
LASKOMEX PPHU - 2019-01-17 - Łódź (łódzkie)
jw.
Zespół Szkół im. Piotra Wysockiego - 2017-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa powierzonych podmiotów gospodarczych w zakresie kksięgowym oraz kadrowo-płacowymPraca od 8-16
BIURO RACHUNKOWE CALENDARIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-08 - Opole (opolskie)
Sprawdzanie rejestrów VAT z dokumentami księgowymi.Sprawdzanie książki PiR z dokumentem księgowym.Sprawdzanie dzienników KH.
"PROFIT-TAX" Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Łapy (podlaskie)
Praca przy montażu urządzeń udojonych, zakładanie dojarek, hal udojowych, naprawa schładzalników, prace hydrauliczne
F.H.U. MILK-SERWIS Jarosław Borzym - 2015-12-02 - Karlusin (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa magazynu zakupów centralnych i sklepu internetowego, współpraca z dostawcami i odbiorcami zakładu, praca w systemie informatycznym Lasów Państwowych, prowadzenie spraw z zakresu realizacji umów oraz reaizacji zamówień, sporządzanie dokumentacji przychodowo-rozchodowej, sporządzanie zestawień i analiz.
Zespół Składnic Lasów Państwowych - 2017-08-24 - Siedlce (mazowieckie)
Szpachlowanie, malowanie, kafelkowanie, umiejętność wykonywania prac wykończeniowych wnętrz. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, staż pracy 2 lata, umiejętnośc wykonywania prac obróbkowych przy wykańczaniu wnętrz, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, dokładność przy wykonywaniu zadań.
MP SERVICE Sp. z o. o. - 2016-07-19 - Wejherowo (pomorskie)
Nauka:- programu księgowego,- obsługi urządzeń biurowych,- zapoznawania się z przepisami podatkowymi,- prowadzenia księg podatkowych,- prowadzenia środków trwałych,-sporządzenia dekralacji podatkowych.
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Konin (wielkopolskie)
NAPRAWA ORAZ BIEŻĄCE SERWISOWANIE I KONSERWACJA MOSTÓW NAPĘDOWYCH STOSOWANYCH W MASZYNACH GÓRNICZYCH, DORADZTWO SERWISOWE, MONTAŻ PODZESPOŁÓW MECHANICZNYCH URZĄDZEŃ, OBSŁUGA REKLAMACJI, SERWIS POGWARANCYJNY.
SKB SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-28 - Polkowice (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wdrożenie do rozl. kosztów w systemnie finansowo-księgowym oraz do oprogramowania w systemnie excel,- spr. prawidłości i rozliczenia kosztów wg. miejsc ich powstania,- prowadz. ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych, uzgadnianie ksiąg inwentarzowych,- rolziczanie poleceń wyjazdów służbowych oraz pobranych zaliczej krajowych i zagranicznych,- prowadz. rejestów bankowych i raportów kasowych,- rozl. i sporządzania raportów otrzymancyh dotacji celowych,- dekretowanie, księgowanie i prowadz. rejestrów, spr. zasadności przekazywanych do Działu Rachunkowości dokument. oraz ich analiza,- naliczanie amortyzacji od środków trwałych, uzgadaniania miesięcznego oraz rocznego kont analitycznych zw. z ewidencją, środków trwałych.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
Prace ogólnobudowlane związane ze wznoszeniem budynków.
kontakt przez PUP - 2019-12-10 - Wieliczka (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu. Oferta przeznaczona dla osób z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Wprowadzanie danych do systemu, obsługa programu PŁATNIK. Przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników. Meldunki GUS. Odpisywanie na pisma Urzędowe. Nadawanie ogłoszeń o pracę. Sporządzanie dokumentu PIT-11. Wykonywanie poleceń przełożonych.- Wynagrodzenie: 1950 do 2350 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo do styczeń/marzec 2016 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe (kierunek np. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku w dziale kadr. Wymagana znajomość przepisów dotyczących prawa pracy. Praktyczna znajomość Ms Office. Wymagana rzetelność w wykonywaniu zadań. Wymagana umiejętność obsługi programu PŁATNIK. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: broda (at) dako-pt.com
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ / ARARAT SP. Z O.O. - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)