REFERENT KSIĘGOWY Zabrze oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: praca w biurze rachunkowym, księgowanie dokumentów za pomocą programów komputerowych, archiwizacja dokumentów, prowadzenie dokumentacji pracowniczych. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Oferta również dla emeryta (z doświadczeniem w księgowości).
Data publikacji: 2019-09-03
Lokalizacja: Zabrze (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca w biurze rachunkowym, księgowanie dokumentów za pomocą programów komputerowych, archiwizacja dokumentów, prowadzenie dokumentacji pracowniczych. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Oferta również dla emeryta (z doświadczeniem w księgowości).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabrze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zabrze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub licencjat związany z księgowością lub ekonomią, dobra znajomość obsługi komputera, doświadczenie w pracy biurowej i obsłudze programów komputerowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy:
Pl. Krakowski 9, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, świadectwo szkolne, świadectwa pracy.Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach 10.00-17.00 tel. 509854441.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zabrze
Ulica pracodawcy: Pl. Krakowski
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 04.09.2019
Oferta pracy ważna do: 02.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?56aa013b9f6a3973d7325b5fc643f63c
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji szkolnej
kontakt przez PUP - 2018-07-07 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, gromadzenie i badanie pod względem zgodności ze stanem faktycznym i prawnym deklaracji o wysokości opłat za odbiór odpadów komunalnych, prowadzenie czynności związanych z poborem opłat za odbiór odpadów komunalnych
Urząd Miasta i Gminy Osieczna - 2015-12-08 - Osieczna (wielkopolskie)
Ślusarz, operator maszyn (piły, prasy).
SCAFOM-RUX Polska Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Zabrze (śląskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2018-04-03 - Rzgów (łódzkie)
obsługa biura magaznu, przyjmowanie dostaw, sprawdzanie poprawnosci wystawionych dokumentó, przesunięcia międzymagazynowe, analiza i dokonywanie korekt, dbałośc o obieg dokumentów
Neonet S.A. - 2016-01-20 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
zapewnienie opieki i bezpieczeństwa dzieciom,• zaspokajanie potrzeb dzieci i ich usamodzielnianie,• wspomaganie rozwoju dzieci,• zgłaszanie niepokojących objawów u dzieci,• eliminowanie uszkodzonych zabawek,• pomoc w organizowaniu dzieciom wypoczynku na świeżym powietrzu,• utrzymywanie czystości pomieszczeń,• pomoc przy karmieniu dzieci,• pomoc przy ubieraniu i rozbieraniu dzieci,• pomoc przy czynnościach higienicznych,• przygotowanie sypialni do leżakowania,• wietrzenie sal i sprawdzanie temperatury pomieszczeń,• odbieranie i odnoszenie bielizny do prania,• przestrzeganie warunków sanitarno – epidemiologicznych oraz przepisów bhp i p.poż.,• przestrzeganie zasad współżycia społecznego,• znajomość zasad i metod pracy, rzetelne wykonywanie obowiązków,• dbałość o wyposażenie.
Justyna Kuczyńska Koralik - 2019-02-07 - Białystok (podlaskie)
pomoc w przygotowywaniu dokumentacji do archiwum, pomoc w wprowadzaniu spraw do komputera, obsługa sprzętu biurowego
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Kwidzyn (pomorskie)
Obsługa PIT, rozliczanie zwolnień lekarskich, tworzenie listy płac, prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa komputera
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Białogardzie - 2016-10-14 - Białogard (zachodniopomorskie)
-udzielanie klientom informacji o warunkach korzystania z kredytów i gwarancji bankowych, -kompleksowa obsługa klientów w zakresie produktów kredytowych,-realizacja spłat rat kredytów i odsetek-przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kredytowej,-przeprowadzanie oceny sytuacji finansowej klientów,-analiza proponowanego zabezpieczenia kredytu-przygotowywanie umów kredytowych oraz innych dokumentów związanych z udzieleniem kredytu, -zakładanie rachunków kredytowych, dokonywanie ich opisuwięcej informacji na stronie www.sblzlotow.com.pl
SPÓŁDZIELCZY BANK LUDOWY W ZŁOTOWIE - 2019-01-29 - Złotów (wielkopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Kraków (małopolskie)
1. Wymagania niezbędne:a) określone w art.6 ustawy o pracownikach samorządowychb) wykształcenie średnie/wyższe c) znajomość Kodeksu Pracyd) co najmiej półroczne doświadczenie na stanowisku pracownika ds. personalnych2. Wymagania dodatkowe:a) umiejętność obsługi komputera i podstawowych aplikacji takich , jak edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, klient poczty elektronicznejb) znajomość ustawy o pracownikach samorządowychc) znajomość ustawy o ochronie danych osobowychd) umiejętność planowania i sprawnej organizacji parcye) pożądane cechy: wysoka kultura osobista, sumienność, rzetelność samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole3. Zakres wykonywania zadań na stanowisku: a) przygotowywanie kompletu dokumentów niezbędnych do zatrudniania i/lub zwolnienia pracownikab) prowadzenie teczek osobowych pracownikówc) redagowanie umów o pracę i innych dokumentów związanych ze stosunkiem pracyd) wystawianie świadectw pracy e) prowadzenie ewidencji czasu pracy i rozliczanie czasu pracyf) sporządzanie sprawozdań m.in.do GUSg) układanie grafików pracyh) nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń z zakresu BHPi) przygotowywanie list obecnościj) wystawianie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownikak) ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanejl) współpraca z organami zatrudnienia ł) prowadzenie archiwum spraw kadrowych m) prowadzenie obsługi sekretariatun) prowadzenie spraw administracyjnych , w tym: zaopatrzenie w materiały biurowe, wysyłanie, odbieranie poczty, wystawianie faktur, rejestracja fakturo) obsługa centrali telefonicznejp) udział w organizacji imprez kulturalnych
Powiat Raciborski Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu - 2019-08-16 - Racibórz (śląskie)
Miejsce odbywania stażu: Krapkowice. Wprowadzanie danych do systemu komputerowego, porządkowanie akt, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Krapkowice (opolskie)
- Zapoznanie się z Regulaminem Pracy w firmie " IN-BUL", przepisami BHP i PPOŻ oraz wewnętrznymi procedurami systemowymi- Zaznajomienie się z pracą na stanowisku Project Managera- Obsługa urządzeń biurowych typu: telefon, komputer, fax, kserokopiarka, laminato i inne- prowadzenie dokumentacji biurowej w Dziale Project Managera- planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych związanych z zaopatrzeniem- planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych związanych z produkcją - realizowanie prac związanych z gospodarką magazynową- planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych związanych z dystrybucją- sporządzanie dokumentacji procesów logistycznych w łańcuchu dostaw- obsługiwanie dostawców i klientów w łańcuchu logistycznym- gromadzenie i przygotowywanie danych wejściowych do oceny funkcjonowania procesów logistycznych- gromadzenie i przygotowywanie wskaźników jakościowych obsługiwanych procesów logistycznych- gromadzenie i przygotowywanie danych wejściowych do obliczania kosztów logistycznych
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Migi (pomorskie)
obsługa programu Płatnik i programu księgowo-kadrowego, prowadzenie ewidencji czasu pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Lubin (dolnośląskie)
referent
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Katowice (śląskie)
Zlecenie ma być wykonywane wg potrzeb Zleceniodawcy i dyspozycji Zleceniobiorcy, w godz. otwarcia biura - pon-pt między 7-15. Czynności: wprowadzanie danych do komputera, sporządzanie tabel w programie exel, numerowanie i układanie dokumentów, przepisywanie tekstów. Szczególnie jesteśmy zainteresowani osobami studiującymi ekonomię, rachunkowość, finanse. Osoby takie mogą łączyć naukę na studiach dziennych lub zaocznych ze zleceniem, a dodatkowo przebywając w naszym biurze dowiadują się wielu interesujących także dla nich rzeczy z zakresu rachunkowości i podatków. Zwykle po zleceniu osoby takie otrzymują od nas propozycję zatrudnienia na umowę o pracę.
BIURO PODATKOWO-RACHUNKOWE "PLUS-MINUS" JAN GŁAZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
oferta stażu do 30 r. ż prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie naborów na wolne stanowiska pracy, prowadzenie rejestrów, rozliczanie delegacji, ryczałtów samochodowych, rozliczanie umów cywilno-prawnych
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wiązowna (mazowieckie)
1. Prowadzenie rejestru i zapisu komputerowego księgowości.2. Prowadzenie spraw z zakresu naliczania i poboru podatków i opłat lokalnych.3. Przygotowywanie zaświadczeń przewidzianych w przepisach o podatkach i opłatach lokalnych oraz w przepisach o podatku rolnym.4. Prowadzenie spraw z zakresu zwrotu rolnikom podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego, wykorzystywanego do produkcji rolnej.5. Sprawdzanie wyciągów bankowych.6. Pomoc przy prowadzeniu rejestru i zapisu komputerowego w księgowości.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Wojnicz (małopolskie)
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach Ośrodka.
POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOSCIOWYCH S.A. - 2018-02-08 - Wierzbowo (warmińsko-mazurskie)
Planowanie i rozliczanie kosztów żywienia oparte o wartości pieniężne norm wyżywienia, sporządzanie jadłospisów, obsługa programu KONSUMENT, obsługa kasy fiskalnej (przyjmowanie gotówki).
25 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU Grupa Zabezpieczenia Łomża - 2017-12-08 - Łomża (podlaskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Zielona Góra (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa sekretariatu Ośrodka, prowadzenie ewidencji przyjęć pacjentów OPPA, opracowywanie statystyk funkcjonowania OPPA, przygotowywanie i wysłanie ofert finansowych do gmin współpracujących z OPPA (sporządzanie umów i rozliczenia dotacji). Pełen zakres obowiązków oraz wykaz dokumentów niezbędnych do złożenia aplikacji dostępny na stronie http://www.oppa.com.pl/ (zakładka BIP/INNE) oraz w PUP w pokoju D7A .
Osrodek Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym - 2017-05-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa komputera i urządzeń biurowych, zarządzanie korespondencją, weryfikacja i kompletowanie faktur sprzedaży i zakupu
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Kwidzyn (pomorskie)
przygotowywanie dokumentów, tworzenie aktOferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck po 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Puck (pomorskie)
Zapoznanie zzasadami archiwizownia dokumentów i inne
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Sianów (zachodniopomorskie)
przyjmowanie zamówień, kontakt z kontrahentami wietnamskimi, wydawanie i sortowanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadr i płacowych-prace biurowe,mile widziana znajomość programu R2 PŁATNIK. Mile widziana znajomość j.niemieckiego lub j.angielskiego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2016-11-28 - Kaszczor (wielkopolskie)
- UKŁADANIE GLAZURY I TERAKOTY,- MALOWANIE,- GIPSOWANIE I INNE PRACE WYKOŃCZENIOWE.
ARTUR KWIECIEŃ - 2019-04-02 - Strobów (łódzkie)
Pobieranie i rejestrowanie w systemie wyciągów bankowych, uzgadnianie sald i środków pieniężnych w drodze na koniec miesiąca, uzgadnianie rozrachunków (kojarzenie płatności z fakturami, tworzenie i ujmowanie kompensat, potwierdzenia sald), księgowanie faktoringów, analiza sald kont, współpraca z działem księgowości i działem windykacji. Wymagania: wykształcenie wyższe ( w tym licencjat) - ekonomiczne, rachunkowość, doświadczenie w księgowości i/lub dziale finansowym, znajomośc systemów księgowych (znajomość IFS będzie dodatkowym atutem), dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel), znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie atutem, umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy własnej, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERFECT CONSULTING - 2016-08-18 - Gdynia (pomorskie)