REFERENT DS. PERSONALNYCH I ORGANIZACYJNYCH Racibórz oferta pracy Powiat Raciborski Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu
Stanowisko: REFERENT DS. PERSONALNYCH I ORGANIZACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 1 700 PLN
Zakres obowiązków: 1. Wymagania niezbędne:a) określone w art.6 ustawy o pracownikach samorządowychb) wykształcenie średnie/wyższe c) znajomość Kodeksu Pracyd) co najmiej półroczne doświadczenie na stanowisku pracownika ds. personalnych2. Wymagania dodatkowe:a) umiejętność obsługi komputera i podstawowych aplikacji takich , jak edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, klient poczty elektronicznejb) znajomość ustawy o pracownikach samorządowychc) znajomość ustawy o ochronie danych osobowychd) umiejętność planowania i sprawnej organizacji parcye) pożądane cechy: wysoka kultura osobista, sumienność, rzetelność samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole3. Zakres wykonywania zadań na stanowisku: a) przygotowywanie kompletu dokumentów niezbędnych do zatrudniania i/lub zwolnienia pracownikab) prowadzenie teczek osobowych pracownikówc) redagowanie umów o pracę i innych dokumentów związanych ze stosunkiem pracyd) wystawianie świadectw pracy e) prowadzenie ewidencji czasu pracy i rozliczanie czasu pracyf) sporządzanie sprawozdań m.in.do GUSg) układanie grafików pracyh) nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń z zakresu BHPi) przygotowywanie list obecnościj) wystawianie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownikak) ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanejl) współpraca z organami zatrudnienia ł) prowadzenie archiwum spraw kadrowych m) prowadzenie obsługi sekretariatun) prowadzenie spraw administracyjnych , w tym: zaopatrzenie w materiały biurowe, wysyłanie, odbieranie poczty, wystawianie faktur, rejestracja fakturo) obsługa centrali telefonicznejp) udział w organizacji imprez kulturalnych
Data publikacji: 2019-08-16
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Powiat Raciborski Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamkowa 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Wymagania niezbędne:a) określone w art.6 ustawy o pracownikach samorządowychb) wykształcenie średnie/wyższe c) znajomość Kodeksu Pracyd) co najmiej półroczne doświadczenie na stanowisku pracownika ds. personalnych2. Wymagania dodatkowe:a) umiejętność obsługi komputera i podstawowych aplikacji takich , jak edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, klient poczty elektronicznejb) znajomość ustawy o pracownikach samorządowychc) znajomość ustawy o ochronie danych osobowychd) umiejętność planowania i sprawnej organizacji parcye) pożądane cechy: wysoka kultura osobista, sumienność, rzetelność samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole3. Zakres wykonywania zadań na stanowisku: a) przygotowywanie kompletu dokumentów niezbędnych do zatrudniania i/lub zwolnienia pracownikab) prowadzenie teczek osobowych pracownikówc) redagowanie umów o pracę i innych dokumentów związanych ze stosunkiem pracyd) wystawianie świadectw pracy e) prowadzenie ewidencji czasu pracy i rozliczanie czasu pracyf) sporządzanie sprawozdań m.in.do GUSg) układanie grafików pracyh) nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń z zakresu BHPi) przygotowywanie list obecnościj) wystawianie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownikak) ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanejl) współpraca z organami zatrudnienia ł) prowadzenie archiwum spraw kadrowych m) prowadzenie obsługi sekretariatun) prowadzenie spraw administracyjnych , w tym: zaopatrzenie w materiały biurowe, wysyłanie, odbieranie poczty, wystawianie faktur, rejestracja fakturo) obsługa centrali telefonicznejp) udział w organizacji imprez kulturalnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 120
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PERSONALNYCH I ORGANIZACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Nazwa pracodawcy:
Powiat Raciborski Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Zamkowa 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:- podanie podpisane własnoręcznie przez kandydata- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny w Biuletynie Informacjii Publicznej)https://bip.powiatraciborski.pl/agencja_promocji/wolne_stanowiska.html- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy,aktualne zaświadczenia) lub dokumentów potwierdzających wykonywanie działalności gospodarczej- kopie dyplomów lub innych dokumentów potwierdzających wykształcenie- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach- kopia dokumentu potwiedzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych- oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z ogłoszonym naborem.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:- wymiar czasu pracy- 3/4 etatu- umowa na zastępstwo- na czas określony- miejsce pracy - Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu, ul. Zamkowa 2, 47-400 Racibórz- termin rozpoczęcia pracy- 1 września 2019r.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Agencji, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był nizszy niż 6% Miejsce i termin składania dokumentów : - osobiście w siedzibie Agencji Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu przy ulicy Zamkowej 2- termin składania dokumentów do dnia 26.08.2019 do godziny 15:00Innne informacje:Z kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne w uzgodnionym indywidualnie terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.zamekpiastowski.pl
Ulica pracodawcy: Zamkowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANEJ Z OCHRONĄ ZDROWIA, EDUKACJĄ, KULTURĄ ORAZ POZOSTAŁYMI USŁUGAMI SPOŁECZNYMI, Z WYŁĄCZENIEM ZABEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 16.08.2019
Oferta pracy ważna do: 26.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?143cc550a35b6fd3e856c81156e05d7f
Podobne oferty pracy
Prawadzenie działu kadrowo-płacowego.
"JAR-DREW" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-01-24 - Golina (wielkopolskie)
montaż ścian działowych, sufitów podwieszanych, płyt podłogowych i okładzin ściennych, prace malarsko-tapicerskie
CERTUS PIOTR POKORA - 2018-10-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie rysunków 2D, systemów okablowania dla przemysłu samochodowego, wycena zmian technicznych systemów okablowania.
LEONI Kabel Polska Sp. z o.o. - 2019-07-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
referent do spraw konta ubezpieczonego
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Słubice (lubuskie)
Prowadzenie kasy, dokumentów kadrowo - administracyjnych, księgowych, praca na recepcji, sprzedaż pamiątek
Przedsiębiorstwo Turystyczne "Centrum Mazur" S.A. w Giżycku - 2019-08-22 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
realizacja zamówień z oddziałów i pozostałych komórek organizacyjnych, terminowe składanie zamówień do poszczególnych dostawców na niezbędne artykuły medyczne, spożywcze, gospodarcze, kancelaryjne oraz sprzęt laboratoryjny i odczynniki chemiczne do analiz. Dystrybucja asortymentu z magazynu w oparciu o zapotrzebowanie z oddziałów i poszczególnych komórek, wymagana znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych, i Ustawy o finansach publicznych.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ Wolsztyn - 2018-10-09 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Ochrona obiektu handlowego ul Witosa, ul Zakopiańska
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-17 - Kraków (małopolskie)
1. Ewidencjonowanie korespondencji wychodzącej i przychodzącej.2. Oznaczanie i wysyłka korespondencji wychodzącej.3. Obsługa urządzeń technicznych: poczty e-mail, telefaxu, kserokopiarki.4. Kierowanie ruhem interesantów.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Garbalin (łódzkie)
wykonywanie zapraw, dobór narzędzi i sprzętu, drobne prace murarskie
Pascal-Sławomira Kłos - 2016-02-24 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Referent d/s kadr i administracji
Polski Związek Niewidomych DOM POMOCY SPOŁECZNEJ, ul. Złota 7 Kielce - 2019-03-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Zarządzenia siecią komputerowa; obsługa zgłoszeń awarii urządzeń komputerowych; instalowanie i konfigurowanie systemów operacyjnych oraz programów użytkowych na stanowiskach komputerowych; archiwizacja baz danych na nośnikach zapasowych; prowadzenie ewidencji urządzeń komputerowych, oprogramowania i urządzeń elektronicznych; prace związane z przygotowaniem e-legitymacji.
Akademickie Liceum Ogólnokształcące przy Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku - 2019-04-01 - Płock (mazowieckie)
przygotowywanie kosztorysów w branży sanitarnej
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BOSS - 2016-06-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
SZYMIK MAREK - 2019-01-10 - Świętochłowice (śląskie)
wydawanie obowiązujących formularzy w zakresie dodatków mieszkaniowych i energetycznych, wyczerpujące informowanie interesantów o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do dodatków mieszkaniowych i energetycznych, wymaganych dokumentach oraz procedurach ich przyznawania, przyjmowanie wniosków o dodatki mieszkaniowe i energetyczne, sprawdzanie merytoryczne wniosków, ich kompletności oraz zgodności z przepisami, ustalanie prawa oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie dodatków mieszkaniowych i energetycznych, staranne i terminowe opracowywanie projektów decyzji administracyjnych o przyznaniu lub odmowie przyznania dodatków mieszkaniowych i energetycznych, sporządzanie analiz, sprawozdań, prognoz, dotyczących ilości zrealizowanych i przewidywanych dodatków, przygotowywanie list wypłat i przelewów, obsługa systemu komputerowego przypisanego do stanowiska, obsługa kasy,prowadzenie składnicy akt, umieszczanie informacji na tablicy ogłoszeń GOPS Potęgowo oraz dbałość o jej estetykę, archiwizacja dokumentacji; kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (8-15).
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Potęgowie - 2016-04-07 - Potęgowo (pomorskie)
wspieranie pionu handlowego poprzez oferowanie materiałów do zapytań ofertowych
CHEMONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-29 - Oświęcim (małopolskie)
Przygotowywanie list płac, deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
OBSŁUGA BIURA, PRZYJMOWANIE ZLECEŃ, REDAGOWANIE ZAMÓWIEŃ, WYKONYWANIE DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ, KONTAKT Z KLIENTEMANGLOJĘZYCZNYM, WYKONYWANIE PRAC BIEŻĄCYCH I POLECEŃ PRZEŁOŻONEGO
PRZEWIERT TECHNOLOGIE BEZWYKOPOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-11 - Polkowice (dolnośląskie)
Prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych na temat gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Związku. Redagowanie informacji i innych tekstów do mediów lokalnych, regionalnych i krajowych na temat działalności Związku, wdrażanie projektów i zamierzeń. Przygotowywanie i prowadzenie spotkań informacyjno-edukacyjnych z mieszkańcami gmin Związku, instytucjami, organizacjami, podmiotami gospodarczymi. Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie internetowej www.bip.prgok.pl w zakładce ogłoszenia.
ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "PILSKI REGION GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI" - 2019-07-02 - Piła (wielkopolskie)
Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji w szkole, prowadzenie książki kancelaryjnej, bieżąca obsługa petentów, przygotowywanie pism, przygotowywanie dokumentacji do egzaminu maturalnego i egzaminu z kwalifikacji, obsługa programów SIO, Vulcan, UonetPlus, wydawanie skierowań na badania dla kandydatów do szkoły, pomoc przy rekrutacji, wystawianie legitymacji uczniowskich, wystawianie duplikatów świadectw, obsługa kserokopi, faxu
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Tarnów (małopolskie)
nadzór nad bieżacą konserwacją budynków i instalacji, dokonywanie przeglądów, organizowanie odbiorów technicznych, prowadzenie dok. technicznej, kosztorysowanie, obsługa programów NormaPro, autoCad, zadzór nad utrzymaniem czystości terenu wokół obiektów szpitala, opracowaywanie dokumentacji remontowych pomieszczeń, koordynowanie działań z zakresu gospodarki odpadami oraz wodno-ściekowej
"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. - 2018-12-19 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
obsługa przyjęć okolicznościowych, obsługa gości w restauracji
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Biała Podlaska (lubelskie)
Obsługa biura, wystawianie faktur, przygotowywanie ofert przetargowych, prowadzenie gospodarki magazynowej i produkcji pomocniczej, sprzętowo- samochodowej,pozostałe prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Wola Suchożebrska (mazowieckie)
j.w.
INSTYTUT "POMNIK - CENTRUM ZDROWIA DZIECKA" - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
Budownictwo od podsta oraz remonty, docieplenia budynków (praca w Gostyninie, Płocku, Kutnie).
Zakład Usługowo-Budowlany Zieliński Zbigniew - 2017-05-02 - Gostynin (mazowieckie)
Zakres zadań: obsługa studentów na kierunku bezpieczeństwo narodowe, obsługa studentów obcojęzycznych uczestniczących w wymianach studenckich, obsługa pracowników naukowo dydaktycznych w zakresie związanym z realizowaną przez nich dydaktyką, na etapie rekrutacji udzielanie informacji o zasadach rekrutacji i programie studiów, prowadzenie dokumentacji studiów, w tym monitorowanie postępów w nauce, w tym aktualizowanie informacji i powiadamianie studentów o zmianach, odpowiadanie na pytania studentów itp. redagowanie pism i tworzenie dokumentów, prowadzenie rejestrów, opracowywanie sprawozdań, archiwizacja dokumentów, współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi wydziału i Uczelni, współudział w opracowywaniu i przygotowaniu dokumentacji związanej z procesem akredytacji i tworzenia nowych kierunków studiów w IBN, prowadzenie dokumentacji rocznego obciążenia zajęciami dydaktycznymi nauczycieli zatrudnionych na godzinach zleconych oraz rozliczenie realizacji tych zajęć, zamawianie sprzętu, środków dydaktycznych na podstawie zamówień dyrekcji instytutu lub innych upoważnionych osób, zaopatrywanie IBN w środki kancelaryjne, materiały, urządzenia, prowadzenie ewidencji zakupów w ramach zamówień publicznych, prowadzenie ewidencji i rejestru dochodów i wydatków, wystawionych faktur ramach przyznanych IBN środków, opracowywanie i aktualizacja informacji zamieszczanych na stronie internetowej IBN.Praca na okres próbny: grudzień - luty. Godz. pracy 7.30-15.30.
Akademia Pomorska w Słupsku - 2018-11-16 - Słupsk (pomorskie)
Praca w ruchu ciągłym
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Kontrola przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego, prowadzenie rejestrów i ewidencji
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Żary (lubuskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Sejny (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem; wymagane wykszt. min. średnie, znajomość obsługi komputera;spotkanie w sprawie pracy w dniu 09.03.2016 r. o godz. 12.00 w Sklepie Meblowym w Ustce ul. Jagiellońska 18;
Fabryka Mebli "Bodzio" Bogdan Szewczyk Sp.J. - 2016-02-29 - Ustka (pomorskie)
zgodnie z zawodem
RVW Group Ryszard Von Wysocki - 2017-06-01 - Skarszewy (pomorskie)