REFERENT W INSTYTUCIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO Słupsk oferta pracy Akademia Pomorska w Słupsku
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: REFERENT W INSTYTUCIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań: obsługa studentów na kierunku bezpieczeństwo narodowe, obsługa studentów obcojęzycznych uczestniczących w wymianach studenckich, obsługa pracowników naukowo dydaktycznych w zakresie związanym z realizowaną przez nich dydaktyką, na etapie rekrutacji udzielanie informacji o zasadach rekrutacji i programie studiów, prowadzenie dokumentacji studiów, w tym monitorowanie postępów w nauce, w tym aktualizowanie informacji i powiadamianie studentów o zmianach, odpowiadanie na pytania studentów itp. redagowanie pism i tworzenie dokumentów, prowadzenie rejestrów, opracowywanie sprawozdań, archiwizacja dokumentów, współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi wydziału i Uczelni, współudział w opracowywaniu i przygotowaniu dokumentacji związanej z procesem akredytacji i tworzenia nowych kierunków studiów w IBN, prowadzenie dokumentacji rocznego obciążenia zajęciami dydaktycznymi nauczycieli zatrudnionych na godzinach zleconych oraz rozliczenie realizacji tych zajęć, zamawianie sprzętu, środków dydaktycznych na podstawie zamówień dyrekcji instytutu lub innych upoważnionych osób, zaopatrywanie IBN w środki kancelaryjne, materiały, urządzenia, prowadzenie ewidencji zakupów w ramach zamówień publicznych, prowadzenie ewidencji i rejestru dochodów i wydatków, wystawionych faktur ramach przyznanych IBN środków, opracowywanie i aktualizacja informacji zamieszczanych na stronie internetowej IBN.Praca na okres próbny: grudzień - luty. Godz. pracy 7.30-15.30.
Data publikacji: 2018-11-16
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Akademia Pomorska w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kozietulskiego 6-7, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań: obsługa studentów na kierunku bezpieczeństwo narodowe, obsługa studentów obcojęzycznych uczestniczących w wymianach studenckich, obsługa pracowników naukowo dydaktycznych w zakresie związanym z realizowaną przez nich dydaktyką, na etapie rekrutacji udzielanie informacji o zasadach rekrutacji i programie studiów, prowadzenie dokumentacji studiów, w tym monitorowanie postępów w nauce, w tym aktualizowanie informacji i powiadamianie studentów o zmianach, odpowiadanie na pytania studentów itp. redagowanie pism i tworzenie dokumentów, prowadzenie rejestrów, opracowywanie sprawozdań, archiwizacja dokumentów, współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi wydziału i Uczelni, współudział w opracowywaniu i przygotowaniu dokumentacji związanej z procesem akredytacji i tworzenia nowych kierunków studiów w IBN, prowadzenie dokumentacji rocznego obciążenia zajęciami dydaktycznymi nauczycieli zatrudnionych na godzinach zleconych oraz rozliczenie realizacji tych zajęć, zamawianie sprzętu, środków dydaktycznych na podstawie zamówień dyrekcji instytutu lub innych upoważnionych osób, zaopatrywanie IBN w środki kancelaryjne, materiały, urządzenia, prowadzenie ewidencji zakupów w ramach zamówień publicznych, prowadzenie ewidencji i rejestru dochodów i wydatków, wystawionych faktur ramach przyznanych IBN środków, opracowywanie i aktualizacja informacji zamieszczanych na stronie internetowej IBN.Praca na okres próbny: grudzień - luty. Godz. pracy 7.30-15.30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT W INSTYTUCIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel),znajomość systematu informatycznego uczelni,znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację wmowie i piśmie (co najmniej poziom B2),umiejętność utrzymywania przyjaznych kontaktów z innymi ludźmi,umiejętność interpretacji przepisów i analitycznego myślenia,samodzielność w działaniu, zdolność samodzielnego podejmowania decyzji irozwiązywania problemów.Wymagania dodatkowe pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:doświadczenie w pracy w administracji w szkolnictwie wyższym,doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym profilu.
Nazwa pracodawcy: Akademia Pomorska w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:Wymagane dokumenty list motywacyjny CV kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, referencje; Kwestionariusz osobowy https://www.apsl.edu.pl/Pracownicy/Pozostale-wzory/Formularze-dotyczace-zatrudnienia-i-spraw-socjalnych - Kwestionariusz osoby ubiegającej się o pracę) własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści : "Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Akademię Pomorską z siedzibą w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22 A, 76 200 Słupsk, danych osobowych zawartych w mojej ofercie w celu i zakresie niezbędnym do procesu rekrutacji na stanowisko administracyjne referent IBN.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres: Akademia Pomorska w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk, z dopiskiem KONKURS referent IBN, lub na adres e-mail: kadry (at) apsl.edu.pl. Oferta ważna do 23 listopada 2018 r. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.Osoba do kontaktu: Dyrektor Instytutu Bezpieczeństwa Narodowego dr hab. Janusz Gierszewski, prof. APmail: janusz.gierszewski (at) apsl.edu.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Arciszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 22A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 19.11.2018
Oferta pracy ważna do: 23.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe, rozliczała podatek VAT naliczony i należny. - Wynagrodzenie: 2650 -3180 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku. Wymagane doświadczenie zawodowe - 2 lata pracy zawodowej w tym minimum 10 miesięcy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-08-07 - Katowice (śląskie)
szkolenie bhp i p.poż, poznanie aplikacji do opłat rachunków, poznanie procedur bankowych, budowanie relacji z klientem, szkolenie z procedur bankowychi produktów bankowych, obsługa programu ekip, przyjmowanie opłat, proponowanie produktów bankowych klientom, pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji z klientem, sporządzanie wniosków kredytowych, obsługa posprzedażowa klientów, zawieranie umów kredytowych, nadzór nad archiwum.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Dębno (zachodniopomorskie)
naleczanie składek wynagrodzeń na podstawie umów zawartych z pracownikami i zleceniobiorcami oraz dodatkowe ewidencje dotyczace czasu pracy, rozlicza zoobowiązania ubezpieczeniowe wobec ZUS oraz podatkowe wobec urzędu skarbowego,sporządza i przekazuje deklaracje nalażnych skaładek. Oblicza kwoty wypłaty pracowników.
Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej - 2018-08-14 - Lubiewo (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sekretariatu w Okregowym Inspektoracie Służby Więziennej we Wrocławiu.Praca na umowę na okres próbny, nastepnie na czas nieokreslony.Praca jednozmianowaSala E
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej - 2018-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Zabrze (śląskie)
WG STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
układanie kostki brukowej, chodników -praca na terenie kraju, w delegacji
Magic Garden Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
obsługa punktu
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
sporządzanie kosztorysów robót, nadzór nad robotami drogowymi, sporządzanie wnioskówo dofinansowania
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Olkusz (małopolskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
obsługa klienta,pobieranie towaru z magazynu i układanie na hali,fakturowanie sprzedanego towaru,obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Gorlice (małopolskie)
kasjer-sprzedawca
Dino Polska S.A. - 2017-09-29 - Baranowo (wielkopolskie)
Archiwizowanie dokumentacji wytworzonej w Oddziale, prowadzenie rejestrów, porządkowanie dokumentacji bieżącej, przygotowanie dokumentów do wysyłki, pomoc organizacyjna przy bieżącej działalnosci Wydziału nadzoru Prawnego
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Katowice (śląskie)
pomoc w weryfikowaniu teczek aktowych, pomoc w archiwizowaniu, pomoc w ewidencjonowaniu.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
- rozliczanie płac i ZUS- prowadzenie dokumentacji pracowniczej- ewidencja urlopów oraz zwolnień lekarskich
SPE Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
- administrowanie oraz całościowa obsługa biura zgodnie z zachowaniem zasad firmy, - sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, - obsługa urządzeń znajdujących się w biurze takich jak komputer, telefon, drukarka, itp, - nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie, - organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura, - zachowanie w tajemnicy danych pracowników i klientów,- budowanie odpowiedniego wizerunku firmy, - działanie zgodnie z interesem firmyWYMAGANIA: wykształcenie średnie, mile widziane wyższe,umiejętności: komunikatywność, dokładność, aktywność, sumienność, kreatywność, prawo jazdy kat. B mile widziane, doświadczenie zawodowe mile widziane, znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym.praca-pół etatu, al. Niepodległości w godz. 9-13na spotkanie z pracodawcą umawiać się telefonicznie
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2017-04-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Referent administracjiOferta stażu - przeznaczona dla osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia - zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Wg. harmonogramu FP
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wprowadzanie do systemu komputerowego EGAPOLTAX danych dotyczących tytułów wykonawczych
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Olesno (opolskie)
Przygotowywanie kanapek, frytek, utrzymywanie porządku w restauracji KFC.
AMREST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Józefów (mazowieckie)
- Pomoc w wykonywaniu tablic informacyjnych, wywieszek infomracyjnych, ostrzegawczych, komunikatów, ogłoszeń zgodnie z zapotrzebowaniem i zgłoszeniem komórek organizacyjnych Instytutu,- Pomoc w rozmieszczaniu i usytuowanie tablicinformacyjnych, wywieszek, komunikatów, ogłoszeń w Instytutcie na terenie wokół Instytutu,- Pomoc w uaktualnioaniu nazewnictwa koórek organizacyjnych Instytutu na tablicach informacyjnych, zgodnie ze zmianami organizacjami oraz zapotrzebowaniem,- Pomoc w renowacji, (czyszenie, malowaniem, montaż) tablic i wywieszek informacyjnych w Instytucie,- Pomoc w składaniu i wydruk, identyfikatorów dla pracowników Instytutu,- Pomoc w przygotowaniu, przekonwertowaniu oraz wydrkuku mapek, planów Instytutu dla potrzeb komórek organizacyjnych Instytutu,- Pomoc w składaniu i wydruk wkładek z życzeniami światecznymi, dyplomów okolicznościowych dla upoważnionych komórek organizacyjnych Instytutu,- Pomoc w przygotowaniu i powielaniu druków na potrzeby poszczególnych komórek organizacyjnych Instytutu, zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem,-Pomoc w wykonywaniu na komputerze grafiki niezbędnej do sporządzania tekstówi oznaczeń informacji wizualnej,- Pomoc w przygotowaniu projektu grafiki z ustaleniem wielkości liter, formatu, kroju, czcionki, koloru, lokalizacji danej aplikacji oraz montaż zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem danej komórkiorganizacyjnymi Instytutu,- Wykonywanie innych prac zgodnie ze zleceniem Kierownika Działu.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Łódź (łódzkie)
Kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych ( faktur zakupu i sprzedaży,wyciągów bankowych,raportów kasowych,rozliczeń pracowniczych), wstępna weryfikacja dokumentów księgowych,sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, wykonywanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej, obsługa programów księgowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM' W BIELSKU-BIAŁEJ - 2017-06-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
- prowadzenie procesu zakupu materiałów- terminowe załatwianie korespondencji- wykonywanie zamówień zg. z procesami- prowadzenie spraw zw. z reklamacjami- negocjacje z dostawcami
Wojskowe Zakłady Elektroniczne - 2017-08-29 - Zielonka (mazowieckie)
obsługa programu GRANITsporządzanie pism i zestawieńksięgowanie dokumentówanaliza kontsporządzanie not księgowych
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Leszno (wielkopolskie)
Pomoc w nadzorze nad pracami warsztatowymi, rozliczanie zakupionych części ze stanu magazynowego, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wojkowice Kościelne (śląskie)
pielęgnacja osób leżących, pomoc w codziennych obowiązkach np: sprzątanie, zakupy, wizyty u lekarza, spacer, pomoc w przygotowaniu posiłków
F.U.H Jesienna Róża, Aleksandra Wodecka - 2016-08-23 - Tychy (śląskie)
•Prowadzenie rekrutacji młodzieży do OSiW w Tczewie•Realizacja procesu wychowania zgodnie z ustalonym programem.
kontakt przez OHP - 2016-04-29 - Gdańsk (pomorskie)
1. Administrowanie zasobami informatycznymi Urzędu (serwery fizyczne, środowisko wirtualne, sieć LAN/WAN, stacje robocze, urządzenia peryferyjne). 2. Administrowanie programami użytkowymi Syriusz Std, e-Dok, Płatnik.3. Utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy sieci teleinformatycznej.4. Podłączanie, konfigurowanie i naprawy urządzeń komputerowych i biurowych.5.Instalacja i aktualizacja oprogramowania.6. Wykonywanie cyklicznych kopii zapasowych serwerów produkcyjnych.7. Zapewnienie wsparcia technicznego pracownikom Urzędu.8. Serwis sprzętu komputerowego, diagnostyka problemów oraz aktywny udział w ich rozwiązywaniu.9.Przeprowadzanie postępowań zakupu sprzętu informatycznego zgodniez zapotrzebowaniem Urzędu.10. Dbałość o bezpieczeństwo danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych funkcjonujących w Urzędzie.----------------------* Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, jednozmianowa w poniedziałki w godz. 800 1600, od wtorku do piątku w godz. 700 - 1500 w podstawowym systemie czasu pracy * Stanowisko pracy związane z administrowaniem sieci komputerowej, serwisem sprzętu komputerowego, instalacją i aktualizacją oprogramowania, podłączaniem, konfigurowaniem i naprawą urządzeń komputerowych i biurowych * Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie *Bezpieczne warunki pracy, w budynku nie występują uciążliwe czy szkodliwe warunki pracy. Budynek nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia poruszanie się wózkiem inwalidzkim między piętrami
Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni - 2018-10-17 - Września (wielkopolskie)
Prowadzenie działalności marketingowej i promocyjnej oraz współpraca ze środkami społecznego przekazu w zakresie informacji i promocji Orkiestry, organizacja widowni, w szczególności nawiązywanie współpracy z tym zakresie z zakładami pracy, szkołami, klubami, hotelami itp., obsługa słuchaczy na koncertach, organizowanie i koordynowanie audycji szkolnych w siedzibie Orkiestry i poza nią, prowadzenie badań i analizy rynku, organizowanie ankiet, sondaży sprzedaży w zakresie oferty i w zakresie odbiorcy usług realizowanych w Orkiestrze i planowanych do podjęcia.Godz. pracy 8.00-16.00/ Praca w dni koncertowe godziny pracy uzależnione od godzin koncertu, czas pracy przeciętnie 40 godz. w pięciodniowym tygodniu pracy. STAŻ
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)