REFERENT KSIĘGOWOŚCI Świnoujście oferta pracy Zachodniopomorskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Świnoujściu
Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa programów:Vulcan-płace; Płatnik; Elektroniczne przelewy; PEFRON
Data publikacji: 2020-11-26
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zachodniopomorskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Świnoujściu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grodzka 3, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa programów:Vulcan-płace; Płatnik; Elektroniczne przelewy; PEFRON
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3 200 zł. + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Prferowane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy:
Zachodniopomorskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Świnoujściu
danePracodawcy_nip: 8551584225
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Grodzka 3, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
danePracodawcy_kodPowiatu: 3263
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0979722
Ulica pracodawcy: Grodzka
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 26.11.2020
Oferta pracy ważna do: 31.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1da63ef746570dbf516ebbf0d7f0a218
Podobne oferty pracy
Profesjonalna obsługa klientów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług oferowanych przez firmę, przedstawianie ofert firmy w ramach promocji.
Ampol-Merol Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Stańkowo (pomorskie)
-dostarczanie i odbiór surowca- kontrola jakości- prace porządkowe- ręczne prace transportowe- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Skalmierzyce (wielkopolskie)
- Sprawdzanie dokumentów i ich księgowanie, naliczanie i księgowanie list płac, obsługa programu Płatnik, przygotowywanie przelewów, przygotowywanie danych dla potrzeb Głównej Księgowej, wykonywanie pozostałych doraźnych poleceń wydawanych przez przełożonych, nie objętych powyższym zakresem czynności.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na czas określony na 1 rok. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Docelowo praca na stałe.- Praca w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godzinach 07:00-13:00 lub 08:00-14:00. W środy praca w godzinach 11:00-17:00. Znajomość przepisów podatkowych CIT i VAT,, umiejętność księgowanie dokumentów, przygotowywanie przelewów. Wymagane minimalne doświadczenie w pełnej księgowości, umiejętność sporządzania list płac oraz deklaracji rozliczeniowych, znajomość przepisów księgowych.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "NA ALPACH" - 2016-08-12 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie odpowiedzi dla medió w sprawach związanych z działaniami gdyńskiego samorządu, pisanie i redagowanie artykułów na gdynia.pl i Ratusz, monitorowanie komentarzy związanych z działanami władz miasta i całego samorządu gdyńskiego w mediach społecznościowych i reagowanie na nie, bieżąca obsługa zadań referatu, przygotowywanie konferencji prasowych-informacje prasowe i sprawy organizacyjne, udział w redagowaniu biuletynu Rady i Prezydenta Gdyni-Ratusz -tygodnik.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)
zarządzanie towarem, dbałość i wdrażanie standardów, obsługa systemu kasowo księgowego,
kontakt przez PUP - 2020-01-29 - Siedlce (mazowieckie)
Prowadzenie obsługi kasowej, prowadzenie ewidencji i rozliczenie należnosci. Wystawianie faktur VAT, prowadzenie ewidencji faktur sprzedaży, sporządzenie JPK. Sporządzenie list plac pracownikow zgodnie z obowiązujacymi przepisami. Obsługa systemu bankowości elektronicznej. Obsługa finansowo - księgowa projektu finansowanego ze srodków EFS. Archiwizacja dokumnetow ksiegowych zgodnie z obowiązujacymi przepisami.
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I JĘZYKOWEGO KADR W LEGNICY - 2018-04-10 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa ksiegowa podmiotów
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Głogów (dolnośląskie)
- archiwizacja dokumentów,- rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących,- kierowanie interesantów do właściwej komórki organizacyjnej,- przyjmowanie i rozdział korespondencji
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Wędrzyn (lubuskie)
utrzymanie czystości w kompleksie sportowym
SONAR SP. Z O.O. - 2020-03-24 - Świdnik (lubelskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-07-30 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie ewidencji rodzajów i ilości wytwarzanych odpadównaliczanie opłat za korzystanie ze środowiskamonitorowanie prac związanych z utzrymaniem zieleni oraz porządku i czystości na terenie Spółkipozyskiwanie niezbednych decyzji w zakresie ochrony środowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Gdynia (pomorskie)
Praca w biurze podróży
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Rybnik (śląskie)
POMOC PRZY OBSŁUDZE BENEFICJENTA, UDZIELANIE INFORMACJI DOTYCZĄCEJ WYPEŁNIANIA WNIOSKÓW, POMOC W PRZYJMOWANIU DOKUMENTÓW, ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTÓW, WYSYŁANIE KORESPONDENCJI.
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Skierniewice (łódzkie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła rejestr upoważnień i pełnomocnictw, sporządzała projekty takich dokumentów; prowadziła zagadnienia związane z rozliczaniem czasu pracy pracowników CUW Katowice; sporządzała listy obecności; prowadziła rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej.- Wynagrodzenie: od 2550 do 3060 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe o profilu humanistycznym, prawniczym, ekonomicznym lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy w komórce kadrowej (umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Pracy i przepisów wykonawczych, zagadnień związanych z udostępnianiem informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych; znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
ubezpieczenia społeczne SERNABÓR STAŻ alg.
kontakt przez PUP - 2019-10-30 - Pabianice (łódzkie)
Zajęcia w klasach 1-3.
Prywatna Szkoła Podstawowa ARKONA Chlebek Katarzyna - 2016-08-30 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
pomoc w przygotowywaniu dokumentacji do archiwum, pomoc w wprowadzaniu spraw do komputera, obsługa sprzętu biurowego
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Kwidzyn (pomorskie)
Kontakty bezpośrednie z kooperantami spółki, przygotowywanie ofert techniczno-handlowych, budowanie i utrzymywanie kontaktu z klientem w ramach oferowanych produktów z branży przemysłowej, prowadzenie rozmów handlowych, negocjacje i sprzedaż, logistyka
ENERGY TECHNIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
fakturowanie dostaw, przygotowywanie w magazynie wyrobów gotowych pieczywa, wydawanie pieczywa zgodnie z fakturą, prowadzenie dokumentacji sprzedaży pieczywa
Powszechna Spółdzielnia Spożywców -SPOŁEM - 2016-07-21 - Głogów (dolnośląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Kraków (małopolskie)
Polernik meblowy
STYLFRONT Ryszard Kondraczuk - 2017-10-10 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
praca biurowa, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, archiwizowanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, bieżąca aktualizacja aktów prawnych.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Wejherowo (pomorskie)
Obsługa komputera, wprowadzenie dokumentów do rejestru, prace administracyjno-kosztowe, rozliczanie transportu
"ALTI" SPÓŁKA JAWNA LESZEK GIBAŁA - 2018-11-16 - Kraków (małopolskie)
Zgodny ze stanowiskiem
DOM-BUD II Międzyzdroje - Elżbieta Zarzycka - 2019-01-08 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Pakowanie gotowego wyrobu. Pracodawca zwraca koszty dojazdu w przypadku odległości do pracy powyżej 20 km.
PROPAK OPAKOWANIA SP Z O.O. SP.K. - 2017-11-23 - Krążkowy (wielkopolskie)
nauka budowy, konfiguracji i instalacji zestawów komputerowych ora metod zarządzania sprzętem,nauka instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych itp.
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Lubań (dolnośląskie)
kontakt z klientami, prowadzenie sprzedaży i ewidencji towarów oraz ewidencji środków pieniężnych w firmie, tworzenie dobowych i miesięcznych raportów fiskalnych, obsługa sklepu internetowego (m.in. rejestracja zamówień, zmiana stanu zamówienia, realizacja zamówień, przygotowanie towaru do wysyłki - należyte opakowanie i zabezpieczenie), obsługa magazynu, opracowywanie zapotrzebowania magazynowego, raportów i analiz, odbiór towaru, rozpakowywanie, przenoszenie i układanie towaru na półkach w sklepie i magazynie, nadawanie towarów: oznakowanie paczek, prawidłowe wypełnienie listów przewozowych (zwłaszcza dla towarów niebezpiecznych – ADR).
Firma Handlowa "OMAR" s.c. - 2017-02-03 - Kraków (małopolskie)
- Księgowanie dokumentów w programie Sage Symfonia Finanse i Księgowość.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w obszarze księgowości. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: konradnowakowski.alkon (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-17 - Sosnowiec (śląskie)
Praca w sklepie Biedronka. Zarządzanie zespołem, prowadzenie zmiany, prace biurowe
JERONIMO MARTINS DYSTRYBUCJA S.A - 2016-09-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Polerowanie, szlifowanie kamienia naturalnego
s.c. M.M. Wodzyńscy.Zakład Kamieniarski - 2016-07-01 - Koluszki (łódzkie)