REFERENT KSIĘGOWOŚCI Łuków oferta pracy KONSULTANT Sp. z o. o. w Łukowie
Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 2 250 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa kadrowa, obsługa księgowa, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego,sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Data publikacji: 2019-10-11
Lokalizacja: Łuków (lubelskie)
Pracodawca: KONSULTANT Sp. z o. o. w Łukowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Międzyrzecka 66, 21-400 Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa kadrowa, obsługa księgowa, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego,sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 250 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łuków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łukowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łuków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 250 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Data zakończenia pracy: 30.11.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, staż 3 m-ce na podobnym stanowisku stanowisku, komunikatywność
Nazwa pracodawcy: KONSULTANT Sp. z o. o. w Łukowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Adres pracodawcy:
Międzyrzecka 66, 21-400 Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: nie dotyczy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łukowski
Gmina pracodawcy: Łuków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łuków
Ulica pracodawcy: Międzyrzecka
Numer budynku pracodawcy: 66
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 11.10.2019
Oferta pracy ważna do: 12.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0452b52609389fa8dbb1b5ec08bc05e0
Podobne oferty pracy
- archiwizacja dokumentów,- rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących,- kierowanie interesantów do właściwej komórki organizacyjnej,- przyjmowanie i rozdział korespondencji
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Wędrzyn (lubuskie)
Prowadzenie ksiąg podatkowych obsługiwanych firm zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (uproszczona księgowość), sporządzanie uproszczonych sprawozdań i raportów okresowych, sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, PIT), nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych, współpraca z pozostałymi członkami zespołu księgowych.
Kancelaria Doradztwa Podatkowego TAX S.C. - 2019-01-07 - Nysa (opolskie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wpływającej; obsługa urządzeń biurowych; przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania; sporządzanie spisów i protokołów brakowania; prowadzenie rejestru badań profilaktycznych
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Czeladź (śląskie)
Obsluga kasy fiskalnej, wystawianie faktur, metkowanie towaru, obsługa klienta, dbanie o wyglą sali sprzedazowej.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Oleśnica (dolnośląskie)
wykształcenie wyższe, doświadczenie 1 rok, bardzo dobra obsługa komputera, dobra znajomość pakietu MS Office.- bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,- obsługa dokumentacji kadrowo -płacowej oraz sporządzanie specyfikacji dokumentów,- raportowanie danych,
Sanpro Interim BPO Sp. z o.o S.K. - 2016-09-09 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Marcinowice (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie, kierunek księgowość, rachunkowość. Zakres obowiązków: przyjmowanie dokumentów, fakturowanie. Kontakt osobisty z pracodawcą.
SAMOPOMOC CHŁOPSKA GMINNA SPÓŁDZIELNIA GASZOWICE - 2016-10-19 - Jejkowice (śląskie)
przyjmowanie i wysyłanie korspondencji. obsługa klientów pod nadzorem pracownika Urzędu (zakładanie kart aktywizacji zawodowej, zgłaszanie do i wykreslenie z ubezpieczeń zdrowotnych, przyjmowanie oświadczeń o dochodach, wydawanie zaswiadczeń), porządkowanie kartoteki ewidencyjnej bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Gdynia (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Zielona Góra (lubuskie)
Referent księgowy
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Tarnów (małopolskie)
naliczanie płac; prowadzenie kasy; wysokość wynagrodzenia zależna od kwalifikacji;
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 im. Janusza Korczaka - 2018-07-05 - Zgorzelec (dolnośląskie)
- Analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych potencjalnych klientów. Diagnozowanie zapotrzebowania na zawody i specjalności na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb szkoleniowych. Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:45-15:45. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomiczne, humanistyczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość pakietu MS Office. Komunikatywność, umiejętność organizacji pracy własnej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: h.koprowska (at) ohp.pl
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2019-08-21 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta - wydawanie i przyjmowanie wniosków, obsługa urządzeń biurowych oraz programów komputerowych, redagowanie pism, archiwizacja dokumentacji, wdrożenie w organizację pracy działu.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Mysłowice (śląskie)
Organizacja konferencji, szkoleń i imprez okolicznościowych, wykonywanie czynności związanych z administrowaniem obiektu hotelowego, prowadzenie postępowań regulowanych prawem zamówień publicznych, prowadzenie działań marketingowych obiektu hotelowego, okazjonalnie obsługa recepcji oraz obsługa kelnerska imprez organizowanych w obiekcie hotelowym. Dodatkowym atutem będzie posiadanie aktualnej książeczki sanitarna-epidemiologicznej. Umowa na zastępstwo około 12 miesięcy poprzedzona trzymiesięcznym okresem próbnym. Miejsce pracy AGRO obiekt hotelowy ul. Zwycięska, Wrocław.[Kontakt przez pocztę] : ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław[Praca w zastępstwie] : trzy miesieczny okres probny, umowa na zastępstwo[Godzina zakończenia pracy] : 15:00[System czasu pracy] : równoważny (czas pracy przedłużony do 12 godzin)Kontak z pracodawcą: kadry (at) dodr.pl lub 713398021
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2017-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie dokumentacji zwiazanej z zamówienieami publicznymi, kosztorysowanie.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2016-07-18 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Prowadzenie czynności dotyczących obsługi administracyjno-biurowej Hospicjum
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Żary (lubuskie)
zapoznanie się z organizacją pracy w zakładzie oraz ze stanowiskiem pracy; obsługa sekretariatu, przyjmowanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, pomoc przy pracy w dziale księgowości: segregowanie dokumentów, sprawdzanie faktur, wz
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Szabda (kujawsko-pomorskie)
Dostarczanie produktów do klienta. Dbanie o powierzony samochód- regularne sprawdzanie płynów, utrzymywanie samochodu w czystości. Dbanie o czystość w zakładzie pracy.
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Prace ślusarskie przy montażu/demontażu, prace spawalnicze (napawanie i spawanie), mycie, czyszczenie, prace przygotowawcze
Z.P.H JAMET, OLGIERD STOLARONEK - 2017-01-12 - Tychy (śląskie)
pomoc w organizacji procesu rekrutacji pracowników z Ukrainy. Rzetelność i terminowość , prpwadzenie dokumentów w języku ukraińskim, tłumaczenia dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Rzeszów (podkarpackie)
praca w komorze malarskiej oraz śrutowni, przygotowywanie elementów konstrukcji stalowej do nakładania powłok, malowanie natryskowe, dbanie o czystość i bezpieczeństwo podczas pracy, sumienność, odpowiedzialność
Kamir Spółka z o.o - 2017-01-05 - Słupsk (pomorskie)
Uczestniczenie w kontrolach budów,Prowadzenie archiwizacji dokumentów,Redagowanie różnych pism w tym decyzji i postanowień.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Drawsko Pom. - 2017-04-05 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
Pisanie rozkazów, opracowywanie rozkazu ziemnego, prowadzenie ewidencji urlopów oraz kart wyróżnień żołnierzy zawodowych
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu - 2018-02-22 - Zamość (lubelskie)
Wykształcenie wyższe/ średnie, kier. ekonomia, rachunkowość; min. rok doświadczenia; znajomość przepisów podatkowych; mile widziana znajomość CDN XL (program księgowy); systematyczność; komunikatywność; Zakres obowiązków: księgowanie faktur kosztowych; sporządzanie kompensat rozrachunków; uzgadnianie sald z kontrahentami; udział w tworzeniu rejestru VAT; wykonywanie innych zadań przydzielonych w ramach wsparcia działu księgowości; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ARPEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-22 - Gliwice (śląskie)
Stróżowanie, drobne prace porządkowe na terenie ośrodka. Praca w Grzybowie w godz. 19-7, również w soboty i niedziele.
TWOLS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-12 - Grzybowo (zachodniopomorskie)
wprowadzenie danych do systemów komputerowych poltax, bibliotek aktobsługa interesantów realizowanych w punkcie obsługi bieżącejobsługa korekt zeznań rocznychprzygotowanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie listy płac, prowadzenie kart wynagrodzeń, wypełnianie deklaracji rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS, prowadzenie ewidencji funduszu płac
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Złotoryja (dolnośląskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2018-12-03 - Rzgów (łódzkie)