REFERENT Końskie oferta pracy SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - przyjmowanie i potwierdzanie faktur VAT, - nadzór nad powierzonymi sklepami, - analiza cen detalicznych, - nadzór nad prawidłowym działaniem terminali obsługujących program lojalnościowy, - sprawdzanie wysokości upustów stosowanych przez dostawców i producentów
Data publikacji: 2020-07-24
Lokalizacja: Końskie (świętokrzyskie)
Pracodawca: SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marsz. Piłsudskiego 26, 26-200 Końskie, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie i potwierdzanie faktur VAT, - nadzór nad powierzonymi sklepami, - analiza cen detalicznych, - nadzór nad prawidłowym działaniem terminali obsługujących program lojalnościowy, - sprawdzanie wysokości upustów stosowanych przez dostawców i producentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|2
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Końskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 26
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: konecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2605
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Końskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Data zakończenia pracy: 31.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu Excel
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane umiejętności: rozwinięte kompetencje menadżerskie, umiejętność negocjacji i rozmów handlowych, umiejętność analitycznego myślenia, szybkie i sprawne podejmowanie decyzji; mile widziane doświadczenie zawodowe w branży spożywczej
Nazwa pracodawcy: SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców
danePracodawcy_nip: 6580000993
danePracodawcy_regon: 001060530
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich
Adres pracodawcy:
Marsz. Piłsudskiego 26, 26-200 Końskie, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak danych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 26
Powiat pracodawcy: konecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2605
Gmina pracodawcy: Końskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Końskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0947136
Ulica pracodawcy: Marsz. Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 26
Profil działalności pracodawcy:
handel detaliczny oraz hurtowy artykułami spożywczymi oraz przemysłowymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|522305
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.07.2020
Data dodania oferty pracy: 24.07.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?58f7e7378bec89fbb988b36ec8a0db7b
Podobne oferty pracy
Spotkanie rekrutacyjne - sal. meb. Nowe Miasto Lubawskie, ul.Działyńskich 12, dnia 14.05.2018 r. godz 11:00
FABRYKA MEBLI BODZIO BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-27 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie elementów metalowych form do odlewania
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-MONTAŻOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-09 - Czechy (Czechy)
Wprwadzanie danych do systemu FK.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Oleśnica (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i umowami cywilno-prawnymi; wprowadzanie danych do programu kadrowego; nadzór nad terminami umów o pracę, badań lekarskich, szkoleń bhp; tworzenie ofert pracy i współpraca z Urzędami Pracy w zakresie zatrudniania pracowników; sporządzanie zestawień i raportów, sprawozdawczości GUS dotyczącej zatrudnienia; zgłaszanie i wyrejestrowywania pracowników z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz współpraca z ZUS w tym zakresie
UNIA Spółka z o.o. - 2018-06-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- prace polowe- prace w szklarni przy ogórkach, pomidorach, papryce- sortowanie owoców
kontakt przez OHP - 2017-06-05 - Kalisz (wielkopolskie)
Planowanie wysyłek do klientów, pozyskiwanie transportu pod wysyłki, sporządzanie planu wysyłek, optymalizowanie TRAD
MONDI BZWP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-06 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
WYKONYWANIE INWENTARYZACJI TOWARU W SALONACH SPRZEDAŻY, ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PROCEDURAMI, TERMINOWA I RZETELNA REALIZACJA ZADAŃ, PRZESTREZGANIE REGULAMINÓW ORAZ PRZEPISÓW WEWNETRZNYCH.
CCC.EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Polkowice (dolnośląskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Sieniawa Żarska (lubuskie)
a. przyjmowanie,kompletowanie i rozpatrywanie wniosków dotyczących świadczenia wychowawczego z programu Rodzina 500+.b. wprowadzanie danych do systemu,c. tworzenie projektów decyzji administracyjnych oraz projektów zaświadczeń w tym zakresie,d. sporządzanie listy wypłat świadczeń wychowawczych,e. przyjmowanie i rejestrowanie wniosków na świadczenia wychowawcze,f. organizowanie realizacji świadczeń i czuwanie nad prawidłowością ich wykonania,g. analiza i sprawozdawczość .h. praca w systemach informatycznych,i. prowadzenie rejestrów i kancelarii.j. Obsługa poczty elektronicznej ePuap
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Hańsk - 2016-04-07 - Hańsk Pierwszy (lubelskie)
rozwożenie towaru po sklepach wewnątrz firmy, załadunek i rozładunek towarów
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Wiązownica (podkarpackie)
Pozyskiwanie wolnych miejsc pracy marketing usług świadczonych przez Urząd Pracy. Przyjmowanie ofert pracy. Ewidencjonowanie przyjętych ofert pracy. Wprowadzanie ofert do programu komputerowego. Kojarzenie ofert pracy z bezrobotnymi (wyszukiwanie kart, pisanie wezwań, pomoc w organizowaniu giełd pracy).
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Gdynia (pomorskie)
do uzgodnienia
GMINNE CENTRUM KULTURY I KULTURY FIZYCZNEJ W JEDLIŃSKU - 2018-10-11 - Jedlińsk (mazowieckie)
Prace porządkowe na terenie wyznaczonego obiektu
IMPEL CLEANING Sp. z o.o. - 2018-02-23 - Lubin (dolnośląskie)
Operator maszyn i urządzeń na linii produkcyjnej wosków polietylenowych i poliestrowych
EUROCERAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
sprzątanie pomieszczeń szpitalnych, transport wewnątrzszpitalny bielizny, odpadów i innego asortymentu
Szpital Miejski im. Franciszka Raszei - 2017-09-08 - Poznań (wielkopolskie)
- POZYSKANIE, GROMADZENIE ORAZ WERYFIKACJA DANYCH NIEZBĘDNYCH DO OCENY I MONITORINGU RYZYKA WYSTĘPUJĄCEGO W DZIAŁALNOŚCI BANKU,- POMIAR I ANALIZA ZIDENTYFIKOWANYCH RYZYK,- SPORZĄDZANIE OBLIGATORYJNEJ SPRAWOZDAWCZOŚCI BANKU,- SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAWCZOSCI WEWNĘTRZNEJ,
BANK SPÓŁDZIELCZY DUSZNIKI - 2019-07-04 - Szamotuły (wielkopolskie)
jw.
PRZEDSZKOLE NR 69 - 2018-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Fakturzysta, kasjer.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Inter-Mag" Barbara Batko - 2018-11-07 - Wieliczka (małopolskie)
Obsługa klienta indywidualnego i grupowego. Obsługa systemu rezerwacji zwiedzania, odbieranie telefonów i kontakt z turystami. Prowadzenie sprzedaży i przedsprzedaży biletów. Przyjmowanie rezerwacji indywidualnych i grupowych. Prowadzenie sprzedaży pamiątek i wydawnictw. Wystawianie faktur gotówkowych i przelewowych. Sporządzanie zestawień i raportów sprzedaży. Rozliczanie sprzedaży gotówkowej i bezgotówkowej. Praca w godzinach 8.00-20.00.
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Zabrze (śląskie)
Zapoznanie się z zasadami pracy kancelaryjno-biurowej, archiwizacji dokumentów, redagowania pism urzędowych, realizowanie zadań sekretariatu z pomocą opiekuna stażu.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bielawy
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji biurowejObsługa urządzeń biurowychUbezpieczenia majątkowe, komunikacyjne, życiowe
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Słupca (wielkopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; wymagane dwuletnie doświadczenie zawodowe; sumienność i dokładność, zakres obowiązków: wykonywanie gładzi gipsowych, sufitów podwieszanych, ścianek działowych, kafelkowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Grupa PROBUD Grzegorz Markowski - 2018-08-28 - Gliwice (śląskie)
Wprowadzanie i weryfikacja deklaracji podatkowych, obsługa kancelaryjna wewań i pism, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, czynności sprawdzające dokumentów-zeznań rocznych
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Mława (mazowieckie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2018-04-22 - Lębork (pomorskie)
1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalności gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyjmowania środków na podjęcie działalności gospodarczej, udostępnianie materiałów i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie listu wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej oraz wymaganych rejestrów,- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązania się z warunków umowy,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia środków na podjęcie działalności gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznawania refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełnienia wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami do tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażeniem lub doposażeniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowiązaniach do Działu Finansowo- Księgowego,- Bieżący monitoring zawartych umów,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywiązania z warunków umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań.3. Pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych:a) udzielenie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej,- przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepełnosprawnościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepełnosprawnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej.- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków osobie niepełnosprawnej na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestrów,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową ,- bieżący monitoring zawartych umów,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznania refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako be4zrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełniania wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami dla tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawidłowościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażenie, stanowisk pracy,- wystąpienie do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposażonego stanowiska pracy do potrzeb wynikających z niepełnosprawności osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków pracodawcy wyposażającemu stanowisko pracy osoby niepełnosprawnej do PCPR,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazywanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązywania z warunków umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania środków PERON oraz przekazywanie projektów planów do PCPR celem akceptacji przez Radę Powiatu;d) weryfikacja planów na podstawie limitów zatwierdzonych przez Radę Powiatu oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami,e) sporządzanie statystyk, sprawozdań i raportów związanych z powierzonymi zadaniami w tym sporządzanie i przekazanie do PCPR sprawozdań rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze środków PERON,f) przygotowanie stosownych materiałów na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarządu Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie umów w sprawie zwrotu ze środków PERON pracodawcy kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płock (mazowieckie)
w/ g potrzeb
"PER TE" Anna Hochman - 2017-01-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Realizacja robót telekomunikacyjnych, nadzór nad dokumentacją powykonawczą, nadzorowanie i koordynowanie robót telekomunikacyjnych.
"ELTEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-29 - Jasło (podkarpackie)
Nadzór nad obiegiem dokumentów, weryfikacja faktur pod kątem formalnym i rachunkowym, dekretowanie i wykonywanie operacji księgowych zgodnie z przepisami prawa, przygotowanie zestawień i raportów księgowych, ustalanie sald kont księgowych, weryfikacja i analiza zestawienia obrotów sald, czynny udział w zamknięciach miesiąca i roku.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Sierpc (mazowieckie)
Wykonywanie prac instalacyjnych na obiektach
ELEKTRO - MONTEX SP. Z O.O. - 2019-04-09 - Częstochowa (śląskie)
prace biurowe i księgowe
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Dolice (zachodniopomorskie)