REFERENT DO SPRAW LOGISTYKI Bystrzyca Kłodzka oferta pracy MONDI BZWP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: 3 200 - 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie wysyłek do klientów, pozyskiwanie transportu pod wysyłki, sporządzanie planu wysyłek, optymalizowanie TRAD
Data publikacji: 2020-05-06
Lokalizacja: Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Pracodawca: MONDI BZWP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamenhofa 36, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie wysyłek do klientów, pozyskiwanie transportu pod wysyłki, sporządzanie planu wysyłek, optymalizowanie TRAD
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 200 - 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bystrzyca Kłodzka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bystrzyca Kłodzka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 200 - 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0: Specjalista do spraw logistyki
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawodySzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
MONDI BZWP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8811384702
danePracodawcy_regon: 891130913
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Zamenhofa 36, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: kłodzki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0208
Gmina pracodawcy: Bystrzyca Kłodzka
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bystrzyca Kłodzka
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0983899
Ulica pracodawcy: Zamenhofa
Numer budynku pracodawcy: 36
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja papieru falistego i tektury falistej oraz opakowań
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242108
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.05.2020
Data dodania oferty pracy: 06.05.2020
Oferta pracy ważna do: 04.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5eba643c77a70cdc2c433baec8fd0f27
Podobne oferty pracy
Wymagania: wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Charakterystyka pracy: przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz pism z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, uczestnictwo w tematycznych akcjach kontrolnych, udzielanie informacji interesantom i kierowanie do właściwych komórek, obsługa składnicy akt, prowadzenie rejestrów i ewidencji. Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/referent-prawny,21005. Dokumenty należy złożyć do: 29.01.2017 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2018-01-23 - Rybnik (śląskie)
Rejestracja operacji
CENTRUM OPERACYJNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Tczew (pomorskie)
obsługa komputera, zapoznanie się z planem kont, z polityką rachunkowości, ze sposobem wystawiania faktur, z obiegiem dokumentacji księgowej w zakładzie budżetowym
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Bierutów (dolnośląskie)
Obsługa klientów: - sporządzanie, weryfikacja i kontrolowanie dokumentów związanych z umową klienta w tym: zapewnienie zgodności z prawem, monitorowanie i wdrażanie obowiązujących przepisów z zakresu ochrony środowiska, kontrola przestrzegania warunków i obowiązków określonych w decyzjach administracyjnych oraz innych przepisów dotyczących ochrony środowiska, prowadzenie wymaganych prawem ewidencji i sprawozdawczości z zakresu gospodarki odpadami, gospodarki wodno-ściekowej, emisji hałasu, emisji zanieczyszczeń do powietrza, nadzór nad BDO, współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami (m.in. Urząd Marszałkowski, WIOŚ,) oraz przygotowywanie dokumentów do uzyskania uzgodnień i zezwoleń, wizyty kontrolne w zakładach pracy, praca biurowa.
GRUPA INTERLIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-15 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa urządzeń biurowych (skaner, fax, kserokopiarka);prowadzenie rejestrów umów z kontrahentami, przepisywanie na komputerze pism i dokumentów kierownictwa SP ZOZ, uczestniczenie, protokołowanie i zapewnienie obsługi administracyjnej odbywanychposiedzeń, narad i zebrań, sporządzenie rocznego planu kontroli wewnętrznych oraz upoważnień; kompletowanie, przechowywanie i przekazywanie akt ostatecznie załatwionych do archiwum zakładowego, wprowadzanie indywidualnych kart czasu pracy pracownika do programu kadrowo- płacowego; sporządzanie wykazów i zestawień. Praca w godzianch 07:00-15:00
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MSW w Opolu - 2016-07-27 - Opole (opolskie)
Planowanie i wdrażanie strategii działań promocyjnych i marketingowych, również z zakresu e-marketingu (social media, google AdWords). Przygotowanie materiałów reklamowych (foldery, plakaty, itp). Prowadzenie działań PR i współpraca z mediami (np. media elektroniczne, radio). Organizacja konkursów i eventów. Udział w targach edukacyjnych. Współpraca z samorządem studenckim i kołami naukowymi. Współpraca ze szkołami ponadgimnazjalnymi. Monitorowanie rynku i raportowanie efektów akcji marketingowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Sopot (pomorskie)
-Zapoznanie z wew. prodecurami i regulaminami ICZMP, w tym ze strukturą organozacyjną, obiegiem dokumentów, ich klasywikacją i zasadami przechowywania i archiwizowania,- Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących do/z/ ICZMP,- Wpinanie dokumentów do akt osobowych pracowników,- Pomoc w bieżących obowiazkach biurowych (skanowanie, drukowanie, kserowanie, archiwizacja, redagowanie pism itp.).
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta, sprzedaż mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, sporządzanie umów ratalnych, dbanie o ekspozycję salonu, utrzymanie czystości na salonie.
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2019-12-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskim
KOOPERACJA Marcin Szulęcki - 2018-12-20 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż art. cukierwniczych, wystawianie faktur VAT, pakowanie wyrobów cukierniczych, przyjmowanie zamówień od klientów
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Głogów (dolnośląskie)
1) Realizacja zadań wynikających z ustawy prawo ochrony środowiska:2) Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie przyrody:3) Realizacja zadań związanych z ustawą o utrzymaniu czystości i porządkuw gminach4) Realizacja zadań wynikających z ustawy o odpadach5) Prowadzenie spraw związanych z gospodarką wodną, a w szczególności6) Koordynacja zadań związanych z usuwaniem padłych zwierząt.
Urząd Gminy w Krzymowie - 2018-04-23 - Krzymów (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Stara Błotnica (mazowieckie)
Praca w stołówce akademickiej.Stołówka czynna od pon. do niedz., natomiast praca jest 5 dni w tygodniu (np. od pon. do pt. lub od śr. do niedz.), zgodnie z zachowaniem tygodniowej normy czasu pracy tj. 40h/tyg; praca w godz. 7-15, 8-16.
KRAKOWSKA AKADEMIA IM. ANDRZEJA FRYCZA MODRZEWSKIEGO - 2019-02-26 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie SPP, kontrola opłat wnoszonych w SPP
P.P.U.H. "DEJW" DAWID BIERNAT - 2018-08-08 - Stargard (zachodniopomorskie)
transport towaru i sprzętu wewnątrz budów prowadzonych przez firmę
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Węgierka (podkarpackie)
Sprzedawca (branża kosmetyczna), wykształcenie zawodowe, chęć do pracy,
Lidia Lewandowska ALE-PAZNOKIETKI - 2016-06-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodny z zajmowanym stanowiskiem
Andrzej Bukowski Usługi Transportowe - 2016-09-29 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
wdrażanie programów, pomoc zdalna, godz. pracy 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Piła (wielkopolskie)
- obsługa maszyn produkcyjnych- kontrola wizualna i pomiarowa produkowanych elementów- dbałość o porządek na swoim stanowisku pracyoferta pracy przez agencję zatrudnienia na umowę tymczasową
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2019-06-04 - Mielec (podkarpackie)
Prowadzenie rozliczeń i dokumentacji związanej z wynagrodzeniem pracowników, obsługa programu PŁATNUK, sporządzanie deklaracji dot. rozliczeń podatkowych związanych z wynagrodzeniem.Godziny pracy 8-14 ( Cztery dni w tyg.)
Szkoła Podstawowa nr.12 - 2020-11-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie; umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; prawo jazdy kat. B mile widziane; zakres obowiązków: codzienna obsługa biura, przyjmowanie petentów, obsługa poczty elektronicnzej, sporządzanie zestawień, pozyskiwanie ofert itp.; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Gliwice (śląskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
Referent ds. księgowych- oferta pracy realizowana w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Nowy Sącz (małopolskie)
Sprzątanie obiektu oraz terenu wokół niego, wyrzucanie śmieci, mycie podłóg .
kontakt przez PUP - 2020-08-11 - Gdynia (pomorskie)
Szkolenie BHP, ppoż. i stanowiskowe, obsługa klienta, sprzedaż agencyjna imprez turystycznych, rezerwacja hoteli, autokarów,samolotów, sprzedaż polis ubezpieczeniowych, przygotowywnie ofert i dokumentów podróży, odprawa pilota, wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wykształcenie mile widziane wyższe, administracja, zarządzanie, doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku, obsługa MS Office, urządzeń biurowych, mile widziany j.ukraiński.- bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,- obsługa dokumentacji kadrowo -płacowej oraz sporządzanie specyfikacji dokumentów,- raportowanie danych,
Sanpro Interim BPO Sp. z o.o S.K. - 2017-01-30 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Ewidencjonowanie i załatwianie wniosków wpływających z kraju i z zagranicy o poszukiwaniu grobów żołnierzy i ofiar cywilnych różnych narodowości poległych na terytorium Polski, współpraca z urzędami i instytucjami zajmującymi się grobownictwem wojennym, załatwianie interesantów zgłaszających się bo KBIiP w sprawach mogił wojennych, zarówno z kraju, jak i z zagranicy, sprawdzanie w kartotekach KBIiP korespondencji dot. poszukiwania mogił wojennych, digitalizacja dokumentów, zabezpieczanie dokumentów przed zniszczeniem, prowadzenie korespondencji w języku rosyjskim.
POLSKI CZERWONY KRZYŻ Zarząd Główny - 2019-04-02 - Warszawa (mazowieckie)