REFERENT/INSPEKTOR W NADZORZE WODNYM W WAŁCZU Wałcz oferta pracy PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE

Stanowisko: REFERENT/INSPEKTOR W NADZORZE WODNYM W WAŁCZU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Prowadzenie biura podawczego w zakresie właściwości Wód Polskich.Przyjmowanie wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych.Sprawdzanie kompletności wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych.Prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych.Świadczenie pomocy merytorycznej oraz informowanie wnioskodawcy składającego wniosek o zgłoszenie wodnoprawne o konieczności uzyskania pozwolenia wodnoprawnego lub oceny wodnoprawnej.Przygotowywanie projektu decyzji o sprzeciwie zgłoszenia wodnoprawnego.Przygotowanie zaświadczeń o braku sprzeciwu w zakresie zgłoszeń wodnoprawnychPrzekazywanie wniosków dot. pozwoleń wodnoprawnych, ocen wodnoprawnych do właściwego organu Wód Polskich oraz powiadamiania wnioskodawcy o przekazaniu wniosku.Współudział w przygotowywaniu planu w zakresie utrzymania wód i urządzeń wodnych.Przygotowywanie wniosków (dokumentacji) na roboty remontowe, konserwacyjne i awaryjne na ciekach wodnych.Udział w sprawowaniu kontroli nad ochroną wód objętych działaniem Nadzoru Wodnego.Udział w wizjach terenowych dla ustalenia zakresu robót utrzymaniowych.Udział w akcjach przeciwpowodziowych na terenie działania Nadzoru Wodnego.Udział w kontroli wykonania robót eksploatacyjnych i utrzymaniowych.
Data publikacji: 2019-04-04
Lokalizacja: Wałcz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Prowadzenie biura podawczego w zakresie właściwości Wód Polskich.Przyjmowanie wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych.Sprawdzanie kompletności wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych.Prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych.Świadczenie pomocy merytorycznej oraz informowanie wnioskodawcy składającego wniosek o zgłoszenie wodnoprawne o konieczności uzyskania pozwolenia wodnoprawnego lub oceny wodnoprawnej.Przygotowywanie projektu decyzji o sprzeciwie zgłoszenia wodnoprawnego.Przygotowanie zaświadczeń o braku sprzeciwu w zakresie zgłoszeń wodnoprawnychPrzekazywanie wniosków dot. pozwoleń wodnoprawnych, ocen wodnoprawnych do właściwego organu Wód Polskich oraz powiadamiania wnioskodawcy o przekazaniu wniosku.Współudział w przygotowywaniu planu w zakresie utrzymania wód i urządzeń wodnych.Przygotowywanie wniosków (dokumentacji) na roboty remontowe, konserwacyjne i awaryjne na ciekach wodnych.Udział w sprawowaniu kontroli nad ochroną wód objętych działaniem Nadzoru Wodnego.Udział w wizjach terenowych dla ustalenia zakresu robót utrzymaniowych.Udział w akcjach przeciwpowodziowych na terenie działania Nadzoru Wodnego.Udział w kontroli wykonania robót eksploatacyjnych i utrzymaniowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Oferujemy:Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.Opiekę medyczną oraz bogaty pakiet socjalny.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT/INSPEKTOR W NADZORZE WODNYM W WAŁCZU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.04.2019
Data zakończenia pracy: 22.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:Wykształcenie wyższe o specjalności: inżynieria środowiska, budownictwo wodne, melioracje wodne, ochrona środowiska lub inne pokrewne kierunki umożliwiające wykonywanie obowiązków wynikających z treści ogłoszenia.Znajomość przepisów ustaw: Prawo wodne oraz akty wykonawcze, Kodeks postępowania administracyjnego oraz pozostałych przepisów niezbędnych do wykonywania zadań.Znajomość obsługi komputera na poziomie zaawansowanym w tym programu Excel i Word.Prawo jazdy kat. B.Wymagania dodatkowe:Umiejętność pisania i redagowania tekstów.Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.Umiejętność czytania rysunków technicznych i map.
Nazwa pracodawcy: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 15, 85-077 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVList motywacyjny.Jeśli zainteresowało Cię nasze ogłoszenie i uważasz, że Twoje umiejętności i charakter odpowiadają naszym wymaganiom, prześlij nam dokumenty drogą elektroniczną na adres bydgoszcz (at) wody.gov.pl (mail), albo pocztą lub złóż osobiście: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy, Al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz zdopiskiem: Nabór na stanowisko Referent/Inspektor w NW w Wałczu zawierające poniższą klauzulę:Wyrażam zgodę na gromadzenie iprzetwarzanie moich danych osobowych przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie dla potrzeb rekrutacji.Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do: 19.04.2019 r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie to główny podmiot odpowiedzialny za gospodarkę wodną w Polsce.Tworzy je 330 nadzorów wodnych, 50 zarządów zlewni, 11 regionalnych zarządów gospodarki wodnej oraz Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej. Wody Polskie to jednak przede wszystkim 5 500 ludzi, którzy wykonują pracę z pasją. Jesteśmy nowo powołaną organizacją, w której ze względu na wielkość organizacji i różnorodność zadań, każdy może znaleźć swoje miejsce. Wykonujemy wiele ważnychi potrzebnych zadań, m.in. obsługujemy urządzenia przeciwpowodziowe i regulacyjne, planujemy i nadzorujemy strategiczne inwestycje, prowadzimy postępowania dotyczące zgód wodnoprawnych, opracowujemy strategiei plany.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.04.2019
Data dodania oferty pracy: 04.04.2019
Oferta pracy ważna do: 19.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pon- pt 7.30-15.30 lub 8-16
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Opole (opolskie)
Układanie i archiwizacja dokumentów, prowadzenie korespondencji, spawdzanie faktur pod względem merytorycznym, księgowym, ewidencjonowanie faktur w systemie księgowym
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ewidencjonowanie dokumentacji w elektronicznym dzienniku korespondencyjnym, obsługa programów komputerowych, przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania, sporządzanie spisów archiwalnych i protokołów brakowania, prowadzenie ewidencji urlopów
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Siewierz (śląskie)
Praca w systemie informatycznym w zakresie ksiegowości, obsługa rachunków bankowych, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Bieżuń (mazowieckie)
Szycie spodni, odzieży damskiej.
Zakład Krawiecki A. Sieradzki - 2016-09-26 - Błonie (łódzkie)
obsługa klientów, finansowanie sprzedaży ratalnej, obsługa reklamacji
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Sprządzanie list płac w programie Progman, sporządzanie deklaracji rozl. ZUS (Płatnik), sporządzanie sprawozdań, przelewów, deklaracji PFRON, obsługa programu PABS.
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Cerekwicy Nowej - 2017-06-23 - Cerekwica Nowa (wielkopolskie)
obsługa i konserwacja obrabiarek sterowanych numerycznie; ustawianie parametrów narzędzi; mocowanie obrabianych przedmiotów; uruchamianie obrabiarek; nadzorowanie pracy narzędzi; obsługiwanie przyrządów i aparatury pomiarowej
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Oława (dolnośląskie)
-Ewidencjonowanie dokumentacji księgowej w systemie, nadzór nad obiegiem dokumentacji, sporządzanie deklaracji VAT, rejestrów, struktur JPK- Wynagrodzenie: 1200 - 1600 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony na 1 rok. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).-Praca: 8:00-12:00. Istnieje również możliwość pracy w innych godzinach pracy - do uzgodnienia z pracodawcą. Wykształcenie min. średnie kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy w księgowości. Wymagana znajomość programu księgowego SYMFONIA MAŁA KSIĘGOWOŚC, znajomość i stosowanie podstawowych zasad rachunkowości. Kontakt e-mail: BIURO (at) BRABIS.PL
BIURO RACHUNKOWE ABIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-04 - Katowice (śląskie)
Organizacja sklepu internetowego, obsługa zamówień internetowych i telefonicznych, prowadzenie rozmów z klientami 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Płock (mazowieckie)
przygotowanie zamówień na sklepy firmowe, analiza sprzedaży, prowadzenie dokumentacji związanej ze sprzedażą, obsługa urządzeń biurowych (komputer, kopiarka, telefon)
Piekarnia Warmińska Sp. Jawna Braniewo - 2018-03-27 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spraw w zakresie gospodarki budowlanej, przygotowywanie dokumentacji do postępowań przetargowych, nadzorowanie prac remontowo-budowlanych, nadzór nad realizacją umów zawartych z wykonawcami, dokonywanie zakupów niezbędnych materiałów budowlanych, sporządzanie planów remontów dróg, budynków, budowli oraz urządzeń melioracyjnych
Nadleśnictwo Giżycko - 2018-04-13 - Gajewo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji budowy w tym:- sporządzanie wniosków materiałowych;-sporządzanie protokołów odbioru robót,-raportowanie postępów prac, rozliczanie podwykonawstwa,-sporządzanie dokumentów finansowych
ZAKŁAD ROBÓT KOMUNIKACYJNYCH - DOM W POZNANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-05 - Rawicz (wielkopolskie)
Wsparcie IT dla klienta, odpowiedzialność za infrastrukturę klienta - storage.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Łódź (łódzkie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiekcie na terenie Lublina
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-26 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych z zakresu zarządzania majątkiem będącym w trwałym zarządzie DPS w Huwnikach, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie i nadzorowanie spraw administracyjnych wynikających z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Dom Pomocy Społecznej w Huwnikach - 2016-01-25 - Huwniki (podkarpackie)
wg program,u stażu.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Ogrodzieniec (śląskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Legnica (dolnośląskie)
Przyjmowanie deklaracji podatkowych; sprawdzanie prawidłowości wyliczenia zobowiązań podatkowych; upinanie deklaracji do akt; datowanie dowodów wpłat dołączonych do wyciągów bankowych; prowadzenie ewidencji wezwań; obsługa tytułów wykonawczych; obsługa korespondencji; obługa komputera i programów komputerowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
przygotowanie i kierowanie przebiegiem procesów użytkowania, obsługi,remonty i przechowywania sprzętu wojskowego w oparciu o dokumenty prawne
Region Wsparcia Teleinformatycznego - 2016-07-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
PROFEJONALNA OBSŁUGA KLIENTA W ZAKRESIE USŁUG POCZTOWYCH I FINANSOWYCH, AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG I TOWARÓW HANDLOWYCH, UDZIELANIE INFORMACJI O ŚWIADCZONYCH USŁUGACH, KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU POCZTY POLSKIEJ S.A, W TYM DBAŁOŚĆ O ESTETYKĘ STANOWISKA PRACYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA, UMIEJETNOŚC OBSŁUGI KOMPUTERA, W TYM PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE, WYSOKA ORIENTACJA NA KLIENTA, SKUTECZNOŚĆ W DĄŻENIU DO REZULTATÓW, KOMUNIKATYWNOŚC, DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ, GOTOWOŚĆ DO PRACY ZMIANOWEJMIEJSCE PRACY-UL. DWORCOWA 20, UL. SZAFERA 189KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBIŚCIE, TELEFONICZNIE LUB CV NA E-MAIL: rekrutacja.szczecin (at) poczta-polska.pl TYTUŁEM: PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA SZCZECIN-LEWOBRZEŻE, LUB CV i LM PRZESŁAĆ POCZTĄ
POCZTA POLSKA SA - 2018-01-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace administracyjne, prowadzenie dokumentacji kadrowej, kontrola pracy pracowników w terenie - prowadzenie dokumentacji fotograficznej
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa kancelaryjna, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Leszno (wielkopolskie)
Księgowanie dokumentów finansowych, bieżąca analiza wydatków i zaangażowania z planami finansowymi, prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, analizowanie i zatwierdzenie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych. Obsługa realizacji projektów współfinasowanych ze środków pozabudżetowych Centrum, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą ZFŚS, sporządzenie rachunków i list płac dotyczących umów zleceń. Umowa o pracę na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
Centrum Interwencji Kryzysowej w Lublinie - 2016-03-18 - Lublin (lubelskie)
-zapoznanie się ze stanowiskiem pracy, ze statutem Gminy, regulaminem pracy i organizacyjnym Urzędu, zapoznanie się z przepisami obowiązującymi na stanowisku pracy-obsługa urządzeń biurowe-prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska i kształtowanie terenów zielonych, prowadzenie ewidencji pojemników przyrody, okresowa ocena działalności środowiskowej gminy-prowadzenie ewidencji dróg, dbanie o prawidłową organizację ruchu na drogach gminnych, wydawanie decyzji o zajęciu pasa drogowego, naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego-monitorowanie strategii rozwoju gminy, ocena skutków planu zagospodarowania przestrzennego, prowadzenie rejestrów planów miejscowych oraz wniosków i ich sporządzanie i zmianę -gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy, prowadzenie ewidencji gruntów należących do Gminy, prowadzenie ewidencji mienia komunalnego, prowadzenie egzekucji w sprawach lokalowych-prowadzenie spraw w zakresie rolnictwa, współpraca z instytucjami działającymi na rzecz rolnictwa indywidualnego-ewidencja działalności gospodarczej-prowadzenie rejestru wydanych decyzji w sprawie lokalizacji inwestycji-koordynowanie i nadzór na Gminną ewidencją zabytków
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Szczaniec (lubuskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Charakterystyka pracy: przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz pism z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, uczestnictwo w tematycznych akcjach kontrolnych, udzielanie informacji interesantom i kierowanie do właściwych komórek, obsługa składnicy akt, prowadzenie rejestrów i ewidencji. Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/referent-prawny,10290.Dokumenty należy złożyć do: 24.04.2017 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2017-04-18 - Rybnik (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi w należytym stanie technicznym, nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wpisanych do rejestrów zabytków, przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, instalacji sygnalizacyjnych, przeciwpożarowych wyłączników prądu, a także wykonania eksploatacyjnych pomiarów instalacji elektrycznych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-09-05 - Zielona Góra (lubuskie)