REFERENT Rawicz oferta pracy ZAKŁAD ROBÓT KOMUNIKACYJNYCH - DOM W POZNANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej dokumentacji budowy w tym:- sporządzanie wniosków materiałowych;-sporządzanie protokołów odbioru robót,-raportowanie postępów prac, rozliczanie podwykonawstwa,-sporządzanie dokumentów finansowych
Data publikacji: 2018-12-05
Lokalizacja: Rawicz (wielkopolskie)
Pracodawca: ZAKŁAD ROBÓT KOMUNIKACYJNYCH - DOM W POZNANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-900 Rawicz, powiat: rawicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej dokumentacji budowy w tym:- sporządzanie wniosków materiałowych;-sporządzanie protokołów odbioru robót,-raportowanie postępów prac, rozliczanie podwykonawstwa,-sporządzanie dokumentów finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rawicz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rawicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rawicz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera Word, Excel, Baza Danych, Power Point
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
skrupulatność, umiejętność pracy w zespole, łatwe przyswajanie nowych informacji technicznych
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD ROBÓT KOMUNIKACYJNYCH - DOM W POZNANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rawiczu
Adres pracodawcy:
KOLEJOWA 4, 60-715 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dokumenty aplikacyjne
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: KOLEJOWA
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rawiczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 05.12.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie ofert, obsługa klientów, udział w targach branżowych
WEREMCZUK FMR SP. Z O.O. - 2016-06-08 - Niedrzwica Duża (lubelskie)
Realizowanie strategii rozwojowej firmy poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz inicjowanie kontraktów sprzedażowych, utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych, materiałów prezentacyjnych oraz marketingowych, prowadzenie negocjacji i finalizowanie kontraktów, promowanie dobrego imienia firmy na rynku polskim i europejskim. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
BEPIS SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2016-03-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
produkcja mebli i ich montaż
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Piła (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Żuromin (mazowieckie)
Zakres zadań:1. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a w szczególności:sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczeń o braku planu,sporządzanie opinii i zaświadczeń o zgodności przedsięwzięć inwestycyjnych i innych działań w przestrzeni zzapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, ustaleniami innych dokumentów planistycznych oraz przepisami planowania przestrzennego,informowanie o przeznaczeniu terenu,współpraca z innymi wydziałami Urzędu Miejskiego w zakresie zagadnień zagospodarowania przestrzennego,udostępnianie i wypożyczanie archiwalnych opracowań planistycznych,archiwizacja miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i innych opracowań planistycznych,prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu uczestnictwo w dokonywaniu okresowych analiz realizacji planów zagospodarowania przestrzennego oraz ocen ich aktualności oraz w sporządzaniu opracowań planistycznych dla gminy,zapewnienie właściwej estetyki miasta, z uwzględnieniem m.in. wymagań ładu przestrzennego, urbanistyki i architektury, walorów architektonicznych i krajobrazowych, ochrony środowiska, ochrony dóbr kultury,opracowywanie projektów decyzji o nałożeniu opłat wynikających ze wzrostu wartości nieruchomości,prowadzenie postępowań wynikających z art.36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przygotowanie realizacji roszczeń,wprowadzanie informacji o dostępnych raportach i ocenach oddziaływania na środowisko do rejestru w zakresie prowadzonych spraw,prowadzenie i wykorzystanie do celów analitycznych baz danych o przestrzeni miasta w zakresie urbanistyki iarchitektury;przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacje Radnych Rady Miejskiej w zakresieprowadzonych spraw;przygotowywanie i rozliczanie umów z Wykonawcami opracowań planistycznych, przygotowywanie informacji dla celów sprawozdawczości, oceny wykonania planów finansowych dotyczących realizacji zadań Wydziału Urbanistyki i Architektury;
Urząd Miejski - 2016-05-06 - Jaworzno (śląskie)
refundacja kosztów wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Białogard (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie i kontrolowanie pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym różnego rodzaju deklaracji i zeznań podatkowych, udzielaniem informacji w zakresie zasad opodatkowania osób fizycznych, osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Żagań (lubuskie)
naleczanie składek wynagrodzeń na podstawie umów zawartych z pracownikami i zleceniobiorcami oraz dodatkowe ewidencje dotyczace czasu pracy, rozlicza zoobowiązania ubezpieczeniowe wobec ZUS oraz podatkowe wobec urzędu skarbowego,sporządza i przekazuje deklaracje nalażnych skaładek. Oblicza kwoty wypłaty pracowników.
Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej - 2018-08-14 - Lubiewo (kujawsko-pomorskie)
Obsługa korespondencji, obsługa akt sprawy, obsługa aplikacji.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Mława (mazowieckie)
organizowanie sieci sprzedaży; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z wietnamskimi kontrahentami; monitorowanie na bieżąco rynku
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
WYMAGANIA FORMALNE:Wymagania niezbędne z art. 6 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458) oraz minimalnych wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18.03.2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. nr 50, poz. 398 ze zmianami):1. obywatelstwo polskie,2. minimum wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym,3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4. niekaralność (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigany z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe),5. nieposzlakowana opinia. WYMAGANIA DODATKOWEPożądane umiejętności i cechy kandydata:.1. Sumienność2. Uczciwość3. Punktualność4. Komunikatywność5. Pracowitość6. Rzetelność i dbałość o jakość wykonywanej pracy ZAKRES OBOWIĄZKÓW1. znajomość obowiązujących przepisów, instrukcji dotyczących powierzonego zakresu pracy,2. sumienne, dokładne i terminowe wykonanie zadań wynikających z powierzonego zakresu pracy,3. organizowanie pracy w sposób zabezpieczający prawidłowe wykonanie zadań,4. informowanie bezpośredniego przełożonego o postępie i wynikach prac bieżących, napotkanych trudnościach oraz podjętych działaniach mających na celu ich pokonanie dla terminowego i poprawnego wykonania zadań i obowiązków,5. przygotowanie i przedkładanie materiałów i dokumentów organom kontroli zewnętrznej oraz osobom uprawnionym do czynności kontroli wewnętrznej tylko i wyłącznie za zgodą dyrektora szkoły lub jego zastępców,6. stałe podnoszenie własnych kwalifikacji zawodowych,7. przestrzeganie postanowień regulaminu pracy,8. właściwe zabezpieczenie powierzonego mienia przed możliwością zniszczenia lub kradzieży,9. zawiadomienie dyrektora szkoły lub wicedyrektora o wszelkiego rodzaju naruszeniach mienia lub nadużyciach na szkodę szkoły,10. bezwzględne przestrzeganie przepisów o zachowaniu tajemnicy służbowej,11. przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.,12. przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej w zakresie prowadzenia ewidencji, korespondencji, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentów związanych z płacami.13. załatwianie spraw ubezpieczeniowych, rentowych, emerytalnych,14. wystawianie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia,15. zgłaszanie i wyrejestrowanie do ZUS pracowników i członków rodzin,16. prowadzenie sprawozdawczości GUS dotyczącej zatrudnienia i wynagrodzeń,17. przygotowywanie deklaracji miesięcznych i rocznych PFRON,18. bieżące, przejrzyste i czytelne prowadzenie dokumentacji płacowej,19. terminowe sporządzanie list płac na podstawie otrzymanej dokumentacji tj.: umów o pracę; wniosków premiowych; pism dot. nagród, jubileuszy, wypłat odpraw, 20. dokonywanie potrąceń ustawowych z wynagrodzeń pracowników oraz według złożonych indywidualnie deklaracji o potrąceniach,21. prowadzenie spraw dot. ubezpieczenia grupowego pracowników PZU i Allianz,22. przygotowywanie przelewów płacowych,23. prowadzenie spraw ZUS : zasiłki, zaświadczenia Rp -7, wniosków emerytalnych i inne,24. terminowe i prawidłowe naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, odprowadzanie do Urzędu Skarbowego oraz sporządzanie deklaracji rocznych,25. prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS,26. bieżące uzgadnianie z Główną Księgową naliczonego i przekazanego podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ZUS,27. przygotowywanie zestawień pomocniczych służących do sporządzania planów finansowych w zakresie wynagrodzeń oraz analiz ekonomicznych,28. wystawianie faktur,29. sporządzanie miesięcznych zestawień rejestrów zakupu i sprzedaży VAT oraz miesięcznie pliku JPK VAT,30. zastępowanie Głównej Księgowej pod jej nieobecność, 31.wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora szkoły WARUNKI PRACY I PŁACY:1. Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu.2. Warunki płacy: Wynagrodzenie w/g regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1w Raciborzu.3. Miejsce pracy: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1, ul. Kasprowicza 11, 47-400 Racibórz4. Zatrudnienie na stanowisku: Referent5. Zatrudnienie: pierwsza umowa na okres próbny - od 1 lipca 2018 r. do 31.12.2018 r.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 - 2018-04-27 - Racibórz (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Bolesław (małopolskie)
przygotowanie ofert przetargowych
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Cielimowo (wielkopolskie)
Codzienny przegląd i analiza ogłoszeń na wykonanie robót, usług i dostaw dotyczących działalności spółki, korzystając ze stron internetowych. Wstępna analiza dokumentacji ofertowej. Prowadzenie wykazu cen materiałów i usług w poszczególnych województwach. Notowanie wyników przetargów i ich analiza. Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji do przetargów publicznych.Wymagane doświadczenie i umiejętność sporządzanie kosztorysów, umiejętność pracy pod presją czasu.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2015-12-08 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Instalator światłowodów, drobne malowanie, szpachlowanie po założeniu światłowodów
ROBERT ZAKRZEWSKI ROBONET - 2018-08-28 - Kamień (lubelskie)
jw.
Office Media- Biuro partner Sp. z o.o. - 2017-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
Nauczyciel chemii w gimnazjum
Zespół Szkół w Józefowie - 2017-08-18 - Józefów (mazowieckie)
Kompletowanie dokumentacji stanowiącej podstawę do wypłaty należności ze stosunku pracy, prowadzenie kartoteki wynagrodzeń, wprowadzanie danych osób zatrudnionych na postawie umów o pracę lub umów cywilno-prawnych do systemu kadrowo płacowego, sporządzanie list płac nauczycieli, pracowników administracji oraz obsługi,obliczanie zasiłków chorobowych, prowadzenie kartoteki zasiłkowej, przyjmowanie i sprawdzanie rachunków pod względem zgodności finansowo rachunkowej z zawartymi umowami cywilno-prawnymi oraz sporządzanie na ich podstawie list płac, kompletowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego sporządzenia deklaracji podatkowej PIT-4R,rozliczanie podatkowe pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, wystawianie zaświadczeń o zarobkach pracowników,sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS,wystawianie druków Rp 7, wystawianie i księgowanie not księgowych wynagrodzeń i zasiłków w systemie finansowo księgowym, przygotowanie i eksport przelewów płacowych zgodnie z zatwierdzonymi do wypłaty listami płac.
Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich - 2016-01-12 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Przygotowywanie, prowadzenie rejestru rodzin zastępczych, przygotowywanie decyzji, porozumień, umów, rozliczanie świadczeń, prowadzenie sprawozdawczości w SAC, GUS, ZETO
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Drawsko Pomorskie - 2018-11-02 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych z doradztwa zawodowego w szkole podstawowej.
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Kniażycach - 2017-06-06 - Kniażyce (podkarpackie)
tworzenie projektów 2D oraz 2,5D, skanowanie i modelowanie przestrzenne 2,5D, obsługa obrabiarek CNC oraz maszyny redukcyjnej do grawerowania matryc 2D oraz 2,5D, obróbka reliefu matryc
Mennica Sudecka Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Bielawa (dolnośląskie)
sprzedaż hurtowa towarów, zamawianie towarów od handlowców wietnamskich i z Wietnamu, negocjowanie z kontrahentami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
udział we wdrażaniu i doskonaleniu systemów jakości, ogólne prace biurowe i administracyjne, udział w tworzeniu raportów i analiz, nadzór nad dokumentacją, wsparcie pełnomocnika ds. jakości w zakresie wykonywanych przez niego zadań
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Mikołów (śląskie)
Referent ds. administracyjno-biurowych (staż)
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Tychy (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Białystok (podlaskie)
Referent ds płac
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
- Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie bazy klientów- Utrzymywanie trwałych relacji z klientami- Negocjowanie, przygotowywanie i prezentacja ofert sprzedaży- Monitorowanie i raportowanie sytuacji na rynku- Realizacja planów sprzedaży- Budowanie wizerunku firmy i marki na rynku
MAKRO FHU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-16 - Chrzanów (małopolskie)