REFERENT/INSPEKTOR Krak贸w oferta pracy WOJEW脫DZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KRAKOWIE
Stanowisko: REFERENT/INSPEKTOR
Wynagrodzenie: 2聽400 - 2聽700 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Terminowe opisywanie faktur, rachunk贸w w prowadzonych sprawach. Realizacja zakup贸w dla potrzeb jednostek organizacyjnych WSSE w Krakowie. Realizacja postepowa艅 przetargowych. Prowadzenie aktualnego rejestru zam贸wie艅. Kontrola prowadzonych wydatk贸w w realizowanych sprawach.
Data publikacji: 2019-08-19
Lokalizacja: Krak贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: WOJEW脫DZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KRAKOWIE
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Pr膮dnicka 76, 31-202 Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Terminowe opisywanie faktur, rachunk贸w w prowadzonych sprawach. Realizacja zakup贸w dla potrzeb jednostek organizacyjnych WSSE w Krakowie. Realizacja postepowa艅 przetargowych. Prowadzenie aktualnego rejestru zam贸wie艅. Kontrola prowadzonych wydatk贸w w realizowanych sprawach.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 2聽400 - 2聽700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
Wynagrodzenie 2400-2700 z艂 brutto + dodatki.Praca 7,35 godz. dziennie.Praca w godz. 7.30-15:05
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT/INSPEKTOR
Data rozpocz臋cia pracy: 01.09.2019
Data zako艅czenia pracy: 30.11.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko:
艣rednie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: ekonomiczne lub pokrewne
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wykszta艂cenie 艣rednie o kierunku ekonomicznym lub pokrewnym, praktyczna znajomo艣膰 obs艂ugi komputera, komunikatywno艣膰 i umiej臋tno艣ci pracy w zespole, sumienno艣膰, bardzo dobra organizacja pracy w艂asnej, mile widziane do艣wiadczenie w pracy w administracji publicznej oraz znajomo艣膰 przepis贸w prawa zam贸wie艅 publicznych.
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Grodzki Urz膮d Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.08.2019
Data dodania oferty pracy: 19.08.2019
Oferta pracy wa偶na do: 19.09.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 19.08.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 19.08.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9d73e5c4d77938a7346cca94b1257ffe
Podobne oferty pracy
praca biurowa, jednozmianowa, polegaj膮ca na wystawianiu i prowadzeniu dokumentacji produkcyjnej i magazynowej
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - 呕elk贸w-Kolonia (mazowieckie)
Bie偶膮ce prowadzenie dokumentacji kadrowo-p艂acowej, wystawianie za艣wiadcze艅 o zatrudnieniu i zarobkach, sporz膮dzanie wymaganych przepisami sprawozda艅, zestawie艅 i raport贸w, wsp贸艂praca z urz臋dami skarbowymi, ZUS i innymi instytucjami, wspracie zespo艂u kadr i p艂ac w codziennych zadaniach. Pracaw godz.: 7:30-15:30. Umowa o prac臋 na okres pr贸bny, nast臋pnie na czas nieokre艣lony. Oferta dost臋pna w sali E. Kontakt z pracodawc膮 - e-mail: muzeum (at) mmw.pl
Muzeum Miejskie Wroc艂awia - 2018-02-22 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
obs艂uga klient贸w z rynku zagranicznego, - przyjmowanie i wprowadzanie zam贸wie艅, - przygotowywanie wysy艂ki i wystawianie faktur, - uzgadnianie warunk贸w dostawy i termin贸w realizacji zam贸wienia, - zarz膮dzanie procesem sprzeda偶y na wybranych rynkach mi臋dzynarodowych, - utrzymywanie d艂ugofalowych relacjiz obecnymi klientami oraz rozw贸j sieci sprzeda偶y poprzez pozyskiwanie nowych odbiorc贸w, - przygotowywanie um贸w handlowych oraz negocjonowanie warunk贸w sprzeda偶y, - przygotowywanie zam贸wie艅, koordynacja wysy艂ki oraz kontrola realizacji zam贸wienia, - bie偶膮cy monitoring podleg艂ego rynku pracy,
DOMINO Sp贸艂ka Jawna Eugeniusz 艢wiszcz, Zofia 艢wiszcz - 2016-04-29 - Dzier偶oni贸w (dolno艣l膮skie)
Praca biurowa polegaj膮ca na obs艂udze pod wzgl臋dem BHP klienta ( zam贸wienia, rozpatrywanie reklamacji, zestawienia)Oferta pracy dla os贸b z orzeczeniem o niepe艂nosprawno艣ci lub bez orzeczenia Praca jednozmianowa, w godz. 6-14 Miejsce wykonywania pracy, Jelcz-Laskowice ul.Japo艅ska 6 (strefa ekonomiczna)
"PAKT" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-09-25 - Jelcz-Laskowice (dolno艣l膮skie)
znajomo艣膰 kadr i p艂ac
Sp贸艂dzielnia Inwalid贸w G艂uchych "Signa" - 2019-03-15 - Choroszcz (podlaskie)
Obs艂uga klient贸w firmy, obs艂uga sprzeda偶y, fakturowanie, zbieranie inf. o oczekiwaniach, potrzebach klient贸w i otoczenia firmy. Wdra偶anie nowych produkt贸w na rynek, rozw贸j ich sprzeda偶y, pozyskiwanie nowych klient贸w, wst臋pna windykacja nale偶no艣ci.
LASKOMEX PPHU - 2018-01-03 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
obs艂uga maszyn
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Bartoszyce (warmi艅sko-mazurskie)
- Bli偶sze informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wy偶ej wymienionym stanowisku b臋dzie:piecz臋towa艂a , opisywa艂a dokumenty, przeprowadza艂a kontrol臋 formalno-rachunkow膮 dowod贸w ksi臋gowych, dekretowa艂a dokumenty ksi臋gowe, wprowadza艂a dokumenty ksi臋gowe do programu FKuzgadnia艂a dane do sprawozda艅, ksi臋gowa艂a wyci膮gi bankowe, raporty kasowe, rozlicza艂a podatek VAT naliczony i nale偶ny. - Wynagrodzenie: 2650 -3180 z艂 brutto (p艂aca zasadnicza + wys艂uga lat). Praca o prac臋 na na czas okre艣lony do 6 miesi臋cy, docelowo na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygni臋ciu naboru od wrze艣nia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze o profilu ekonomicznym (rachunkowo艣膰, finanse, ksi臋gowo艣膰) lub inne umo偶liwiaj膮ce wykonywanie zada艅 na tym stanowisku. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe 1 rok pracy zawodowej w tym minimum 6 miesi臋cy w pionie finansowym. Wymagana znajomo艣膰 zasad ksi臋gowo艣ci i program贸w ksi臋gowych, znajomo艣膰 klasyfikacji bud偶etowej, znajomo艣膰 program贸w Word i Excel w zakresie podstawowym, umiej臋tno艣膰 obs艂ugi urz膮dze艅 biurowych.Umiej臋tno艣ci dodatkowe: do艣wiadczenie w jednostce sektora finans贸w publicznych.
CENTRUM US艁UG WSP脫LNYCH W KATOWICACH - 2018-07-20 - Katowice (艣l膮skie)
- Bezpo艣rednia obs艂uga petent贸w, sprzeda偶, segregacja danych, opracowywanie dokumentacji, prowadzenie i aktualizacja baz danych, przygotowywanie raport贸w dla potrzeb Kierownictwa, przygotowywanie przetarg贸w, aktualizacja stron www, obs艂uga elektronicznych kana艂贸w p艂atno艣ci, prowadzenie sprzeda偶y przez Allegro, redagowanie pism urz臋dowych, pozw贸w s膮dowych, fakturowanie i obs艂uga kasy fiskalnej.- Wynagrodzenie: 2000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na umow臋 o prac臋 na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt wst臋pnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-254-69-08) celem ustalenia spotkania z pracodawc膮 (ul. Ondraszka 27, 40-857 Katowice) lub e-mail: gamix (at) gamix.com.pl
PRZEDSI臉BIORSTWO HANDLOWO-US艁UGOWE "GAMIX" CZES艁AW GA艁USZKA - 2017-03-17 - Katowice (艣l膮skie)
Utrzymanie czysto艣ci
Max Play Tomasz Okrent - 2018-03-12 - G艂ubczyce (opolskie)
Sprawdzanie rejestru vat, ksi臋gowanie wyci膮g贸w bankowych, dekretowanie i ksi臋gowanie dokument贸w.
"AGROLEX" Sp. z o.o. - 2019-05-09 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Zapoznanie z obowi膮zuj膮cymi procedurami i organizacj膮 pracy. Sporz膮dzanie projekt贸w pism, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, praca w systemach informatycznych.
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Referent ds. administracji (sta偶)
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Bieru艅 (艣l膮skie)
- Obs艂uga sekretariatu. Obs艂uga klient贸w. Przyjmowanie p艂atno艣ci. Wystawianie faktur i faktur koryguj膮cych. Sporz膮dzanie aneks贸w. Obs艂uga korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej. Przygotowanie spotka艅.- Wynagrodzenie: 1850 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykszta艂cenie min. 艣rednie. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe w pracy w biurze.
TAX-NET SP脫艁KA AKCYJNA - 2016-07-27 - Katowice (艣l膮skie)
Oferta sta偶u dla os贸b m艂odych (do 30 roku 偶ycia) pozostaj膮cych bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykszta艂cenie wy偶sze (do 6 m-cy po uko艅czeniu studi贸w); znajomo艣膰 pakietu MS Offiece oraz j臋z. angielskiego na poziomie B2, komunikatywno艣膰, um. wsp贸艂pracy w zespole; Zakres obowi膮zk贸w: prace adm.-biurowe realizowane przez jednostk臋, sporz膮dzanie dokument贸w, obs艂uga korespondencji wychodz膮cej i przychodz膮cej, przyg. sprawozda艅 i raport贸w, obs艂uga klienta wew. i zew., wsp贸艂praca z pozosta艂ymi jedn. uczelni; jedna zmiana; miejsce sta偶u: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gliwice (艣l膮skie)
*
kontakt przez PUP - 2020-01-27 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)
Nauka prowadzenia rejestru VAT i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-zapoznanie ze struktur膮 organizacyjn膮 ZOZ-zapoznanie i stosowanie procedur zarz膮dzania jako艣ci膮 ISO oraz procedurami akredytacyjnymi-zapoznanie z podstawowymi obowi膮zkami g艂贸wnych dzia艂贸w administracyjnych ZOZ ,tj. dzia艂 ksi臋gowo艣ci i finans贸w, dzia艂 kadr, dzia艂 statystyki i analiz medycznych, obs艂uga system贸w informatycznych w zakresie ewidencji i raportowania danych statystycznych, kadrowych i finansowych,-czynno艣ci administracyjne zwi膮zane z dekretacj膮 w kom贸rce,-archiwizacja dokumentacji kadrowej, biurowej i medycznej.
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Nidzica (warmi艅sko-mazurskie)
praca w godzinach od 07:30 do 15:30; wsp贸艂praca z kontrahentami zagranicznymi, sprzeda偶
Przedsi臋biorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2017-05-05 - Stargard (zachodniopomorskie)
- wykonywanie zleconych zada艅 admin.-biur.,- obs艂. korespondnecji przych. i wych.,- przyjmowanie tel., obs艂. po艂膮cze艅 tel., fax, poczty e-mali,- obs艂. urz膮dze艅 biurowych (wykonywanie kserokopii dokumentacji, skanowanie),- redagowanie pism,- sk艂adanie zam贸wie艅 na mat. biurowe,- sta艂a kontrola potrzebnych art. biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
PRACE BIUROWE, OBS艁UGA KORESPONDENCJI, SPORZ膭DZANIE RAPORT脫W ZESTAWIE艃, EWIDENCJA I ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTACJI, OBS艁UGA SYSTEMU ERP, OBS艁UGA URZ膭DZE艃 BIUROWYCH, PROWADZENIE BAZ DANYCH 艢RODK脫W TRWA艁YCH, BIE呕膭CE PRACE KANCELARYJNE W DZIALE KSI臉GOWYM ORAZ LOGISTYCZNO - HANDLOWYM, DEKRETACJA I WYPE艁NIANIE DOKUMENT脫W
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
Zgodny z zajmowanym stanowiskiem (miejsce pracy-woj.艣l膮skie)
ZINP Zak艂ad Instalacji Niskopr膮dowych Pawe艂 Zawiski - 2018-10-11 - Sosnowiec (艣l膮skie)
-Pomoc w wykonywaniu tablic informacyjnych, wywieszek informacyjnych, ostrzegawczych, komunikat贸w, og艂osze艅 zgodnie z zapotrzebowaniem i zg艂oszeniem kom贸rek organizacyjynych Instytutu,- Pomoc w rozmieszczaniu i usytuowanie tablic informacyjnych, wywieszek, komunikator贸w, og艂osze艅 w Instytucie i na terenie wok贸艂 Instytutu,- Pomoc w uaktualnianiu nazewnictwa kom贸rek organizacyjnych Instytutu na tablicach informacyjnych zgodnie ze zmianami organizacyjnymi oraz zapotrzebowaniem,- Pomoc w renowacji ( czyszeczenie, malowanie i monta偶) tablic i wywieszek informacyjnych,- Pomoc w sk艂adaniu i wydruk identyfikator贸w dla pracownik贸w Instytutu,- Pomoc w przygotowaniu, przekonwertowaniu oraz wydruk mapek, plan贸w Instytutu dla potrzeb kom贸rek organizactjnych Instytutu,- Pomoc w sk艂adaniu i wydruk wk艂adek z 偶yczeniami swi膮tecznymi, dyplom贸w okoliczno艣ciowych dla upowa偶nionych kom贸rek organizacyjnych Instytutu,- Pomoc w przygotowaniu i powielaniu druk贸w na potrzeby poszczeg贸lnych kom贸rek organizacyjnych Instytutut zgodnie ze z艂o偶onym zapotrzebowaniem,- Pomoc w wykonywaniu na komputerze grafiki nioezb臋dnej do sporz膮dzania tekst贸w i oznacze艅 informacji wizualnej,- Pomoc w przygotowanie grafiki projektu grafiki z ustaleniem wielko艣ci liter, formatu, kroju czcionki, lokalizacji danej aplikacji oraz monta偶 zgodnie ze z艂o偶onym zapotrzebowaniem danej kom贸rki organizacyjnej,- Wykonywanie innych prac zgodnie ze zleceniem Kierowanika Dzia艂u.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Obs艂uga komputera, mile widziane do艣wiadczenie w pracy w administracji samorz膮dowej
kontakt przez OHP - 2017-06-21 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
WYKONYWNIE PROSTYCH PRAC MAGAZYNOWYCH.System czasu pracy PRACA NA 3 ZMIANY 7-15 15-23 23-7Wymiar czasu pracy: oko艂o 140 H MIESIACumowa zlecenie: 18 MIESI臉CYoferta pracy tymczasowej
INTRASERVIS JOB SP脫艁KA OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-12-06 - K膮ty Wroc艂awskie (dolno艣l膮skie)
Zak艂adanie akt osobowych, archiwizacja dokument贸w kadrowych. Ewidencja czasu pracy i absencja.
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Nysa (opolskie)
1. Zapoznanie si臋 z zakresem dzia艂alno艣ci, zadaniami i organizacj膮 urz臋du oraz aktami prawa wewn臋trzenego2. Wprowadzanie wp艂ywaj膮cych dokument贸w do system贸w informatycznych3. Obs艂uga korespondecji przychodz膮cej i wychodz膮cej4.Przygotowywanie akt do archiwum5. Przyjmowanie dokument贸w wp艂ywaj膮cych do urz臋du6. Obs艂uga podatnika w sprawach niez艂o偶onych7. Zapoznanie z obs艂ug膮 system贸w informatycznych (POLTAX, POLTAX 2B)8. Wykonywanie czynno艣ci poprzedzaj膮cych wszcz臋cie post臋powania egzekucyjnego, w tym podejmowanie dzia艂a艅 informacyjnych i dyscyplinuj膮cych, wystawianie upomnie艅 oraz wystawianie i przekazywanie do organ贸w egzekucyjnych tytu艂贸w wykonawczych i wniosk贸w egzekucyjnych9. Dokonywanie rozlicze艅 z tytu艂u wp艂at, nadp艂at, zaleg艂o艣ci oraz zwrot贸w podatk贸w oraz wystawianie postanowie艅 w tym zakresie
kontakt przez PUP - 2020-01-20 - 艁臋czyca (艂贸dzkie)
pranie i folowanie tkaniny
kontakt przez PUP - 2019-11-25 - Tomasz贸w Mazowiecki (艂贸dzkie)
obs艂uga w zakresie biurowym, pomoc przy sporz膮dzaniu dokumentacji administracyjno-kadrowej
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
Utrzymywanie czysto艣ci na terenie placu i wewn膮trz budynku
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Kornica (艣wi臋tokrzyskie)