REFERENT/INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH Tychy oferta pracy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy
Stanowisko: REFERENT/INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: 3 450 - 4 970 PLN
Zakres obowiązków: opracowanie harmonogramów i określenie zakresów przeglądów instalacji gazowej, elektrycznej, odgromowej i wentylacyjnej, nieruchomości, uczestniczenie w przeglądach stanu technicznego nieruchomości, prowadzenie okresowych przeglądów lokali mieszkalnych i niemieszkalnych, kwalifikacja i określenie ewentualnego remontu, przygotowanie planów gospodarczych Wspólnot Mieszkaniowych z zakresu remontów, sporządzanie zleceń na wykonanie robót remontowych
Data publikacji: 2020-01-24
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Filaretów 31, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowanie harmonogramów i określenie zakresów przeglądów instalacji gazowej, elektrycznej, odgromowej i wentylacyjnej, nieruchomości, uczestniczenie w przeglądach stanu technicznego nieruchomości, prowadzenie okresowych przeglądów lokali mieszkalnych i niemieszkalnych, kwalifikacja i określenie ewentualnego remontu, przygotowanie planów gospodarczych Wspólnot Mieszkaniowych z zakresu remontów, sporządzanie zleceń na wykonanie robót remontowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 450 - 4 970 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i dosieczenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT/INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik budownictwa*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 450 - 4 970 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Data zakończenia pracy: 31.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera - Microsoft Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, preferowane wyższe - budowlane, uprawnienia budowlane, dobra znajomość obsługi programów komputerowych Excel, Word, oraz programów do kosztorysowania, dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego, sumienność, dokładność, skrupulatność, sprawność, dbałość o szybkie i efektywne realizowanie powierzonych zadań, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, planowanie i organizowanie pracy, efektywne wykorzystanie czasu pracy, postawa etyczna, wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość o opinię
Nazwa pracodawcy:
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Filaretów 31, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - życiorys zawodowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - https://mzbmtychy.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/referent-inspektor-d-s-technicznych.html
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Filaretów
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 24.01.2020
Oferta pracy ważna do: 07.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a47f8bcd177a3b2562b69ed5dec3d7fe
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-12-31 - Milejów (lubelskie)
programowanie tokarek i frezerek CNC, ustawianie tokarek i frezarek w systemach fanuc i heidenhain
MICHAŁ ORNOCH "DACHDECKER" - 2016-06-29 - Pieszyce (dolnośląskie)
prace zlecone przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie księgowości
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Sławno (zachodniopomorskie)
telefoniczna windykacja rozrachunków szpitalnych, obsługa administracyjna biura, w tym m.in.: obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej, realizacja zakupów na potrzeby biura
J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE - 2018-06-27 - Lubin (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie wyższe mechaniczne, minimum 6 miesięczny staż pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość podstawowych gatunków materiałów. Charakterystyka: dokonywanie zamówień na warunkach najkorzystniejszych dla firmy, zaopatrywanie firmy w odpowiednie materiały i półprodukty potrzebne do remontów maszyn i produkcji przewodów hydraulicznych. Chętne osoby prosimy o wysłanie CV na adres e-mail: kadry (at) artech-rybnik.com.pl
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2016-05-11 - Rybnik (śląskie)
- Pełna obsługa płacowa, w szczególności: naliczanie wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia, naliczaniepotrąceń, rozliczanie absencji;- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na druku Rp 7;- obsługa programu płatnik;- obsługa programu Inwentarz;- współdziałanie w pracach związanych z inwentaryzacją majątku szkolnego;- sporządzanie dokumentacji ZFŚS;- przygotowywanie kalkulacji kosztów;- wystawianie faktur, - prowadzenie rejestrów VAT sprzedaży i zakupu.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 16 Z ODDZIAŁAMI PRZEDSZKOLNYMI IM. ZWIĄZKU ORŁA BIAŁEGO W DĄBROWIE GÓRNICZEJ - 2018-05-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- zaznajomienie się z przedmiotem i zakresem działania Urzędu Skarbowego w Mysłowicach oraz z strukturą organizacyjną Urzędu i organizacją pracy a także zapoznanie się z zakresem działania komórki organizacyjnej- praktyczne wykonywanie zadań związanych z obsługą biurową komórki w której odbywa sie staż( wprowadzanie do systemu komputerowego prostych dokumentów księgowych, udział w obsłudze składanych zeznań - wykonywanie wszelkich czynności pomocniczych związanych z obsługą biurową komórki organizacyjnej, w której odbywany jest staż
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Mysłowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Garwolin (mazowieckie)
Przygotowanie produktów oraz wykonywanie potraw.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Opróżnienie pojemników na odpady komunalne i selektywne, umowa zlecenie, praca 160 godzin w miesiącu, dyspozycyjność w godzinach 6-22, kontakt z pracodawcą telefoniczny: 71-39-05-142 lub mailowy: pojemniki.wywozy (at) trans-formers.com.pl, oferta dostępna w sali B
Przedsiębiorstwo Higieny Komunalnej TRANS-FORMERS WROCŁAW Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta, dbanie o salon
Fabryka Mebli "BODZIO" Bogdan Szewczyk S.J. - 2016-05-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
praca w dziale księgowości, księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji, rozrachunki z kontrahentami oraz inne prace związane z obsługa księgową;
BURSA SZKOLNA NR 5 W LUBLINIE - 2017-10-10 - Lublin (lubelskie)
- wykonywanie zleconych zadań administracyjno-biurowych;- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;- przyjmowanie telefonów, obsługa połączeń telefonicznych, faksowych, poczty e-mail;- obsługa urządzeń biurowych (wykonywanie kserokopii dokumentacji, skanowanie);- redagowanie pism;- składanie zamówień na materiały biurowe, stała kontrola potrzebnych artykułów;
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Łódź (łódzkie)
archiwizacja dokumentów, redagowanie pism, porządkowanie akt
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Bytom (śląskie)
Rozliczanie i nadzór produkcji
ZAKREM sp. z o.o. - 2015-11-05 - Grajewo (podlaskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
wprowadzanie danych do systemu CRM, do Excela, porzadkowanie dokumentacji, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, wypisywanie i pieczętowanie dokumentów, pomoc w bieżącej obsłudze kandydatów na studia, prowadzenie dokumentacji kandydatów na studia, wykonywanie telemarketingu do kandydatów, pomoc w realizacji bieżących działań BIiR
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż internetowa, doradztwo techniczne.
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Nauka archiwizowania dokumentów podatkowych i księgowych i inne
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Mielno (zachodniopomorskie)
Wyszukiwanie potencjalnych klientów kancelarii, docieranie do osób poszkodowanych, ofiar wypadków komunikacyjnych, w pracy, poślizgnięć, potknięć, w rolnictwie, błędów lekarskich, a także do osób które utraciły kogoś bliskiego w wyniku wypadku,kontakt z klientami kancelarii ,podpisywanie umów z klientami i kompletowanie dokumentów.
Kancelaria Odszkodowawcza Pro Juris - 2017-04-18 - Świętochłowice (śląskie)
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji procsu produkcji, zużycia opakowań, surowców i innych produktów używanych w procesie produkcji.Pomoc w prowadeniu dokumentacji pracowniczej (karty pracy, karty urlopowe, sporządzanie grafików).Pomoc w zaznajamianiu pracowników z obowiżującymi przepisami z zarządzeniami.Pomoc w rozliczaniu se z wykonywanej produkcji wyrobów i zużytych surowców.Wykonywanie szelkich innych prac zleconych przez przełożonych.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Głogówek (opolskie)
Wystawianie i zarządzanie aukcjami Allegro i eBay, tworzenie / wprowadzanie nowych technologii informatycznych, wsparcie techniczne. Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 8-16.
Daniel Grzegorczyk DACAR - 2020-01-13 - Kobylnica (pomorskie)
wykształcenie wyższe prawnicze, dobra znajomość komputera (pakiet Microsoft Office, staż pracy nie wymagany, umiejętność interpretowania przepisów prawnych i redagowania pism urzędowych, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole, sumienność, dokładność, rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
CARSED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-03-30 - Siedlce (mazowieckie)
Sprzedaż wyrobów gotowych na Tartaku, osobisty i telefoniczny kontakt z klientem, analiza zamówień, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur.
Przedsiębiorstwo Hand.Prod.Usł. "Tartak" - 2018-10-04 - Kłaj (małopolskie)
Zapoznanie się z organizacją pracy WUP w Wydziale Pośrednictwa Pracy i Koordynacji Systemów w Elblągu Jedna zmiana 7.30 - 15.30 pn-ptoferta stażu dla osób do 30r.ż
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie raportów, zestawień, pism, bieżąca obsługa klienta, obsługa i wprowadzanie danych do specjalistycznego programu Clear, obsługa urządzeń biurowych
SUEZ POŁUDNIE SP. Z O.O. Oddział Bieruń - 2017-06-16 - Bieruń (śląskie)
1. Praca w aplikacji eWniosek, pomoc techniczna.2. Praca w aplikacji POrtal Plus, pomoc techniczna.3. Pomoc w obsłudze beneficjenta.4. Przyjmowanie dokumentów na dziennik kancelaryjny.5. Segregowanie dokumentacji i zasady archiwizacji.6. Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonych.7. Obsługa sprzętu biurowego. 8. Poznanie zasad bhp, ppoż.
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Łęczyca (łódzkie)
sprzedaż imprez turystycznych, wczasów, wycieczek, kolonii, obozów itp., sprzedaż biletów promowych, autokarowych i lotniczych, promowanie biura, przygotowywanie wyjazdów promowych, prowadzenie dokumentacji imprez, dbanie o wizerunek i czystość biura
BIURO TURYSTYCZNE "ELŻBIETA" SZYMBORSKA ELŻBIETA - 2018-07-03 - Starogard Gdański (pomorskie)