REFERENT/INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI, KADR I PŁAC Biesiekierz oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: REFERENT/INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI, KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie teczek akt osobowych. 2.Sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych. 3. Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich i czasu pracy. 4. Naliczanie, sporządzanie, dekretacja i ewidencja w księgach rachunkowych list płac. 5. Naliczanie, prowadzenie imiennej kartoteki w zakresie naliczania zasiłków w razie choroby, macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego. 6. Rozliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych. 7. Sporządzanie deklaracji dla instytucji publicznych ( ZUS, Urząd Skarbowy). 8 Wprowadzanie oraz bieżąca aktualizacja danych w programach płacowo-kadrowych, Płatnika. 9. Wprowadzanie faktur i wyciągów bankowych oraz innych dowodów księgowych w programie księgowym. 10. Uzgadnianie obrotów i sald. 11. Wykonywanie innych czynności służbowych wynikających z przepisów dotyczących stanowiska pracy oraz potrzeb zakładu.
Data publikacji: 2019-11-14
Lokalizacja: Biesiekierz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:76-039 Biesiekierz 13, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie teczek akt osobowych. 2.Sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych. 3. Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich i czasu pracy. 4. Naliczanie, sporządzanie, dekretacja i ewidencja w księgach rachunkowych list płac. 5. Naliczanie, prowadzenie imiennej kartoteki w zakresie naliczania zasiłków w razie choroby, macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego. 6. Rozliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych. 7. Sporządzanie deklaracji dla instytucji publicznych ( ZUS, Urząd Skarbowy). 8 Wprowadzanie oraz bieżąca aktualizacja danych w programach płacowo-kadrowych, Płatnika. 9. Wprowadzanie faktur i wyciągów bankowych oraz innych dowodów księgowych w programie księgowym. 10. Uzgadnianie obrotów i sald. 11. Wykonywanie innych czynności służbowych wynikających z przepisów dotyczących stanowiska pracy oraz potrzeb zakładu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT/INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI, KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biesiekierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: koszaliński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biesiekierz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Data zakończenia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku, obywatelsko polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, stan zdrowia umożliwiający pełnienie obowiązków, Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów prawa, a w tym Kodeks Pracy, KPA, Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 27.08.20019 r. o finansach publicznych, otwartość na podnoszenie kwalifikacji i doskonalenie posiadanych umiejętności, podstawowa wiedza z zakresu działania ośrodka pomocy społecznej oraz funkcjonowania urzędu, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, komunikatywność, obsługa mediów elektronicznych, mile widziany staż na podobnym stanowisku w administracji publicznej, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera ( system operacyjny Windows + pakiet biurowy Office), programów firmy Progman i innego sprzętu i urządzeń biurowych, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
76-039 Biesiekierz 13, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 -15:00, umowa na czas określony 3 miesiące z możlwością kontynuacji dokumenty aplikacyjne: cv i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Godziny : do 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: koszaliński
Gmina pracodawcy: Biesiekierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biesiekierz
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: ośrodek pomocy społecznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.11.2019
Data dodania oferty pracy: 14.11.2019
Oferta pracy ważna do: 16.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?067f75b3e4a68bcee94696db3342f5a8
Podobne oferty pracy
prace kancelaryjne, prowadzenie rejestrów, przygotowywanie pism do wysyłki, zakładanie teczek, obsługa klientów, przygotowywanie pism do wysyłki i archiwizacji, obsługa faxu, kseero, komputera, udzielanie informacji klientom
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Pszczyna (śląskie)
Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie min rok, znajomość programu SUBIEKTZakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, nadzór nad ubezpieczeniami majątku firmy
PW PARTNER SP. Z O.O. SP. K. - 2018-03-02 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, kontakt z obecnymi klientami.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie płac, sprawozdawczość
Spółdzielnia Inwalidów "WARTA" - 2016-01-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
praca przy piecu, wypiek pieczywa, bułek, drożdżówek. Praca w Chełmcu.
PIEKARNIA "ŚLĄZAK" Jarosław Śliwa Chełmiec - 2016-08-25 - Chełmiec (małopolskie)
Współpraca z kierownikiem, nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem sklepu, aktywny udział w procesie sprzedaży, nadzorownie realizacji planów sprzedaży. Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe. Doświadczenie zawodowe min. rok w kierowaniu zespołem. Umiejętność organizowania i planowania.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Polkowice (dolnośląskie)
- rejestracja wniosków o świadczenie rodzinne, wychowawcze, z funduszu almientacyjnego- obliczanie dochodów poszczególnych świadczeniobiorców- wprowadzanie danych do programu komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Władysławowo (pomorskie)
praca w sekcji materiałowej - logistyka KPW,opracowywanie dokumentów i pism dotyczących działalności bieżącej słuzby środków bojowych, sporzadzanie zapotrzebowań do Bazy Logistycznej, prowadzenie ewidencji i rozliczeń zapasów materiałowych w obowiazujacych systemach informatycznych,
Komenda Portu Wojennego - 2017-03-10 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
przygotowanie kalkulacji i ofert techniczno-handlowych, analiza dokumentacji projektowej przedmiotu zapytania, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców, kontakt z dostawcami oraz klientami. przygotowywanie specyfikacji technicznych do ofert
kontakt przez OHP - 2017-06-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa baru, kasy fiskalnej, pomoc w przygotowaniu potraw.
WSELENA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (Bar Fala) - 2017-06-27 - Kalisz (wielkopolskie)
KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW, WYSTAWIANIE FAKTUR SPRZEDAŻOWYCH, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, OBSŁUGA KOMPUTERA, WYKONYWANIE INNYCH POLECEŃ OPIEKUNA
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Większyce (opolskie)
a. przyjmowanie,kompletowanie i rozpatrywanie wniosków dotyczących świadczenia wychowawczego z programu Rodzina 500+.b. wprowadzanie danych do systemu,c. tworzenie projektów decyzji administracyjnych oraz projektów zaświadczeń w tym zakresie,d. sporządzanie listy wypłat świadczeń wychowawczych,e. przyjmowanie i rejestrowanie wniosków na świadczenia wychowawcze,f. organizowanie realizacji świadczeń i czuwanie nad prawidłowością ich wykonania,g. analiza i sprawozdawczość .h. praca w systemach informatycznych,i. prowadzenie rejestrów i kancelarii.j. Obsługa poczty elektronicznej ePuap
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Hańsk - 2016-04-07 - Hańsk Pierwszy (lubelskie)
składanie zamówień na części AGD, obsługa klienta, przyjmowanie zleceń na naprawy, przyjmowanie sprzętu AGD do naprawy, przyjmowanie, wystawianie, wprowadzanie faktur do systemu
Maxi Serwis Rudzki, Kokociński Sp.Jawna - 2019-10-17 - Lubin (dolnośląskie)
przygotowanie pism archiwizowanie akt, segregowanie, skanowanie, wprowadzanie korespondencji do rejestrów
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
Realizacja zadań wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych i świadczeń wychowawczych
MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Pilawie - 2019-01-30 - Pilawa (mazowieckie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Białogard (zachodniopomorskie)
- sporządzanie list płac, dokumentacji podatkowej i składkowej, prowadzenie dokumentacji niezbędnej do dofinansowań SOD
LIMATHERM COMPONENTS Sp. zo.o. - 2016-07-01 - Chorzów (śląskie)
Obsługa klientów.
PIZZERIA "SPERANZA" Zbigniew Strojny - 2018-08-16 - Grajewo (podlaskie)
Obsługa systemu JDE, przegląd techniczny dokumentów projektowych do integracji, wykrywanie i usuwanie usterek
"IMI INTERNATIONAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-25 - Olkusz (małopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne. Preferowane jest wykazanie się posiadanym 2 letnim stażem na stanowiskach pokrewnych, w tym zdobywaniem doświadczeń zawodowych w jednostkach administracji publicznej i samorządowej przez okres co najmniej 1 roku, znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, otwartość, komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność planowania i organizacji własnej pracy. Charakterystyka pracy: przyjmowanie wniosków i prowadzenie postępowań, sporządzanie decyzji administarcyjnych w sprawach śwaidczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i śwaidczeń opiekuńczych, rozliczanie świadczeń rodzinnych, obsługa programu Familia, Fundal. Termin składania dokumentów do dnia 5.07.2018 r. do godz. 17:00. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r., poz. 922) i własnoręcznie podpisane. szczegółowe informacje na stronie ww MOPS w Rydułtowach.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ RYDUŁTOWY - 2018-06-29 - Rydułtowy (śląskie)
Wykonywanie pod nadzorem napraw układów elektrycznych i elektronicznych samochodów, lokalizowanie uszkodzeń w podzespołach sam.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Praszka (opolskie)
sprzątanie obiektu
Impel Cleaning Sp. z o.o. (Oddział Lubelsko-Podkarpacki) - 2017-05-11 - Chełm (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskie, obsługa klientów hurtowych
"KANO" SPÓŁKA JAWNA - KRZYSZTOF KANIEWSKI I ZDZISŁAW KANIEWSKI - 2018-01-17 - Zgierz (łódzkie)
Selekcja elementów z kurczaka, ważenie tuszek oraz elementów kurcząt, elestyczne pakowanie, prace pomocnicze przy rozbiórce mięsa, zabezpieczenie towaru w pojemnikach, nadzór nad jakością otrzymywanego surowca
HIGH LIVE SYSTEM SERVICE AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-09 - Kaleń (łódzkie)
Sporządzanie i księgowanie listy płac pracowników, Sporządzanie i księgowanie ZUS-u, Wykonywanie wszelakich analiz finansowych, sporządzanie sprawozdanie na potrzeby GUS-u
Akademia Polonijna w Częstochowie - 2019-03-05 - Częstochowa (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Świdnica (dolnośląskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Łęczyca (łódzkie)
Budowanie pozytywnych relacji i obsługa stałych klientów oraz aktywne pozyskiwanie nowych -tłumaczenie korespondencji mailowych - tłumaczenie treści mailingowych oraz materiałów reklamowych -pomoc w rozwoju obcojęzycznych wersji strony www
SAP RENOVATION Sp. z o.o. - 2015-10-29 - Kalisz (wielkopolskie)
przewóz opału na terenie powiatu
OMEGA LOGISTICS S.C. GWIAZDA MAREK, STAŃCZAK TOMASZ - 2016-04-18 - Kwidzyn (pomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Pelplin (pomorskie)