REFERENT/KA / ASYSTENT/KA KIEROWNIKA W AUTORYZOWANYM SERWISIE NAPRAW URZĄDZEŃ AGD (PRALKI, LODÓWKI, ZMYWARKI) Lubin oferta pracy Maxi Serwis Rudzki, Kokociński Sp.Jawna
Stanowisko: REFERENT/KA / ASYSTENT/KA KIEROWNIKA W AUTORYZOWANYM SERWISIE NAPRAW URZĄDZEŃ AGD (PRALKI, LODÓWKI, ZMYWARKI)
Wynagrodzenie: od 2 713,04 PLN
Zakres obowiązków: składanie zamówień na części AGD, obsługa klienta, przyjmowanie zleceń na naprawy, przyjmowanie sprzętu AGD do naprawy, przyjmowanie, wystawianie, wprowadzanie faktur do systemu
Data publikacji: 2019-10-17
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: Maxi Serwis Rudzki, Kokociński Sp.Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Magnoliowa 9, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
składanie zamówień na części AGD, obsługa klienta, przyjmowanie zleceń na naprawy, przyjmowanie sprzętu AGD do naprawy, przyjmowanie, wystawianie, wprowadzanie faktur do systemu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 713,04 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2000,00 zł netto w okresie próbnym
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT/KA / ASYSTENT/KA KIEROWNIKA W AUTORYZOWANYM SERWISIE NAPRAW URZĄDZEŃ AGD (PRALKI, LODÓWKI, ZMYWARKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 713,04 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w branży AGD (lodówki, pralki, zmywarki), konieczna znajomość branży AGD,
Nazwa pracodawcy: Maxi Serwis Rudzki, Kokociński Sp.Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Magnoliowa 9, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 9-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Magnoliowa
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 17.10.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ef8a9194cf41589b8285e5d181e02582
Podobne oferty pracy
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Kraków (małopolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Postomino (zachodniopomorskie)
Usuwanie usterek oprogramowania poprzez systematyczne testowanie w celu rozwoju, zastosowania i utrzymania standardów jakości produktów, rozwój, modyfikacja oraz egzekwowanie planów testowania oprogramowania, analiza i opis standardów i procedur testowania, prowadzenie dokumentacji wyników testów w celu usunięcia usterek i modyfikacji oprogramowania. Analiza wyników testów w celu zapewnienia prawidłowej funkcjonalności sytemu, ocena przyczyn problemów i niepowodzeń oraz rekomendacja dzialań naprawczych.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-07-29 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Białystok (podlaskie)
1. Zapoznanie się z przepisami prawa. tj.: - Ustawa o Świadczeniach rodzinnych; - Ustawa o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci; - Ustawa o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem" - Ustawa o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów - Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych; - Kodeks Postępowania Administracyjnego.2. Przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji działu świadczeń rodzinnych, tj.: - Świadczenia rodzinne; - Świadczenia wychowawcze; - Świadczenia "Dobry start".3. Przyjmowanie i rejestrowanie pism, wniosków, wyjaśnień i odwołań.4. Udzielanie informacji klientom ośrodka.5. Obsługa urządzeń biurowych. tj.: komputer, drukarka, fax, kserokopiarka, skaner.6. Samodzielne wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku.7. Kierowanie się zasadą uczciwości i ponoszenia godności człowieka.8. Przestrzeganie dyscypliny pracy.
kontakt przez PUP - 2019-07-23 - Somonino (pomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Morzeszczyn (pomorskie)
szycie poszyć tapicerskich oraz cholewek do butów
TRANSVER Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Zakrzewo (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Nowy Targ (małopolskie)
doręczanie przesyłek pocztowych/zwykłych i poleconych
DM -Darpol Dariusz Maszudziński - 2016-04-12 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Umiejętność poprawnego wysławiania się, redagowanie pism urzędowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Oleśnica (dolnośląskie)
Praca przy wypieku wyrobów cukierniczych. Praca w godz. 6.00-14.00 i 14.00-22.00.
Zakłady Produkcyjno - Handlowe "PRODET" Sp. z o. o. - 2016-10-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa maszyn stolarskich , produkowanie tarcicy
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Domostawa (podkarpackie)
jw.
AFRO-TAX Sp. z o. o. - 2017-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
Czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej nawiązania, zmiany i ustania stosunku pracy.3. Ustalanie uprawnień pracownicznych (staż pracy, wymiar urlopu, wymiar czasu pracy, uprawnienia rodzicielskie, jubileuszowe, odprawy rentowo - emerytalne itp.).4. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.5. Rozliczanie czasu pracy.6. Weryfikacja harmonogramów czasu pracy.7. Sporządzanie planów urlopów.8. Prowadzenie ewidencji osobowej pracowników oraz rejestrów spraw pracownicznych.9. Wystawianie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy.10. Sporządzenie dokumentów zgłoszeniowych i wyrejestrowujących do ZUS.11. Prowadzenie i wysyłanie sprawozdawczości do GUS, PFRON itp.wysokość wynagrodzenia: 2775,00 zł brutto + 5 % premii + dodatek stażowy
Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy - 2019-02-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie utrzymania ruchu maszyn i urządzeń produkcyjnych, prowadzenie i nadzór dokumentacji, współpraca z podwykonawcami, opracowywanie zapotrzebowania na części i materiały.
Gegenbauer Polska Sp.z o.o. - 2016-02-12 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
przygotowywanie ofert handlowych, kalkulacji cenowych, prowadzenie rozmów i wszelkiej korespondencji z kontrahentami, uzgadnianie ze spedycją terminów dostaw do klienta. Wytrwałość w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonych celów, zaangażowanie w ich realizację, kreatywność komunikatywność dobra organizacja pracy własnej zacięcie handlowe
HAMAR A.M. Benedykcińscy Spółka Jawna - 2016-08-11 - Pocierzyn (kujawsko-pomorskie)
wypisywanie faktur, dowodów księgowych, obsługa komputera
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" - 2017-02-22 - Miłki (warmińsko-mazurskie)
- Pracownik na powierzonym stanowisku zajmować się będzie prowadzeniem spraw związanych z remontami obiektów szpitala oraz utrzymaniem ich w sprawności technicznej.- Wynagrodzenie: 2100 do 2300 zł/brutto uposażenia zasadniczego + wysługa lat + premia do 10%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe po umowach okresowych.- Praca 7 godzin 35 minut w godzinach: 7:00-14:35. Wymagane wykształcenie min. średnie budowlane. Mile widziane wykształcenie wyższe budowlane. Doświadczenie NIE jest wymagane -> mogą być absolwenci. Mile widziane doświadczenie zawodowe w Ochronie Zdrowia. Kontakt Wstępnie telefoniczny (7:30-14:00) (Tel. 32-259-16-61) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice).
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH - 2017-03-20 - Katowice (śląskie)
-
WOJSKOWY OŚRODEK FARMACJI I TECHNIKI MEDYCZNEJ - 2017-04-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wspomaganie głównego księgowego w czynnościach i zadaniach realizowanych przez dział fin-księg.księgowanie dokumentów, przygotowanie deklaracji i sprawozdań, przelewy bankowe
MULLER Jelcz-Laskowice Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Prowadzenie sekretariatu firmy.Praca od 7-13
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
księgowanie faktur, r-ków i innych dowodów księgowych w programie rachmistrz GT, sporządzanie list płac, tworzenie deklaracji ZUS w systemie płatnik
PLUS Biuro Rachunkowe Elżbieta Wojskowicz - 2017-03-16 - Świdnica (dolnośląskie)
referent w Dziale Finansowo-Księgowym
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- ZAPOZNANIE SIĘ Z PRZEPISAMI BHP I PP,- ZAPOZNANIE SIĘ Z PRZEPISAMI USTAWY ORDYNACJA PODATKOWA,- POZNANIE PODSTAW PRAWNYCH I CHARAKTERU DZIAŁALNOŚCI URZĘDU SKARBOWEGO W SKIERNIEWICACH,- POZNANIE ZAKRESU DZIAŁANIA I KOMPETENCJI WEWNĘTRZNYCH KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH,- PRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW PISM,- WPROWADZANIE DANYCH DO SYTEMÓW KOMPUTEROWYCH,- OBSŁUGA INTERESANTÓW,- WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNYCH I PRAC BIUROWYCH Z WYKORZYSTANIEM TECHNIK BIUROWYCH W TYM M. IN. ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTÓW ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI W TYM ZAKRESIE PRZEPISAMI,OBSŁUGA KSEROKOPIARKI, FAKSU,PRZYGOTOWANIE KORESPONDENCJI DO WYSYŁKI.
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Skierniewice (łódzkie)
ze skierowaniem; charakterystyka pracy: praca na hali produkcyjnej w dziale warsztatu; brak wymagań - wykształcenie i doświadczenie mile widzine; umowa o pracę na okres próbny, praca w godzinach od 06.00 do 14.00, wynagrodzenie 2100,00 zł brutto
LBF Technika Wentylacyjna Sp. z o.o. - 2018-11-16 - Stara Kamienica (dolnośląskie)
przygotowywanie realizacji inwestycji, przygotowywanie zapytań ofertowych, sporządzanie umów na prace remontowe, budowlane, opracowywanie SIWZ
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)
,
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie, przeprowadzenie i nadzór nad postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych analizowanie zakupów dokonywanych z wyłączeniem stosowania przywołanej ustawy oraz monitorowanie, inicjowanie i koordynowanie prac w zakresie przygotowywania dokumentacji aplikacyjnej związanej z pozyskiwaniem funduszy pozabudżetowych.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2019-06-25 - Legionowo (mazowieckie)
referent ds transportu
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Poznań (wielkopolskie)