REFERENT (INSPEKTOR) DS. KANCELARYJNYCH (SEKRETARKA) Wrocław oferta pracy SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI WE WROCŁAWIU
Stanowisko: REFERENT (INSPEKTOR) DS. KANCELARYJNYCH (SEKRETARKA)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie rejestrów poczty specjalnej, listów poleconych i zwykłych, - przyjmowanie i wysyłanie korespondencji zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, - prowadzenie dziennika podawczego i książki doręczeń przesyłek miejscowych, - obsługa poczty elektronicznej, - obsługa oraz protokołowanie spotkań służbowych Dyrektora, Oferta dostępna w sali E, C. Praca w godzinach od 7:30 do 15:05. Kontakt z pracodawcą:Sekcja Kadr, Szkolenia i Spraw Socjalnych,e-maill: kadry (at) spzozmswia.wroclaw.pl; zpluta (at) spzozmswia.wroclaw.pl
Data publikacji: 2020-10-14
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI WE WROCŁAWIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ołbińska 32, 50-233 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie rejestrów poczty specjalnej, listów poleconych i zwykłych, - przyjmowanie i wysyłanie korespondencji zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, - prowadzenie dziennika podawczego i książki doręczeń przesyłek miejscowych, - obsługa poczty elektronicznej, - obsługa oraz protokołowanie spotkań służbowych Dyrektora, Oferta dostępna w sali E, C. Praca w godzinach od 7:30 do 15:05. Kontakt z pracodawcą:Sekcja Kadr, Szkolenia i Spraw Socjalnych,e-maill: kadry (at) spzozmswia.wroclaw.pl; zpluta (at) spzozmswia.wroclaw.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + max. 20% dodatku stażowego
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
REFERENT (INSPEKTOR) DS. KANCELARYJNYCH (SEKRETARKA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Sekretarka (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera z pakietem MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: wyższe, staż pracy: min. rok na podobnym stanowisku, biegła obsługa komputera, w tym bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, komunikatywność, doskonała organizacja czasu i pracy, dokładność, sumienność, umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI WE WROCŁAWIU
danePracodawcy_nip: 8981803575
danePracodawcy_regon: 93085612600000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Ołbińska 32, 50-233 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Ołbińska
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|412001
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 15.10.2020
Oferta pracy ważna do: 30.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f73c1886492b26563104c409347a3ce3
Podobne oferty pracy
naprawa i remont maszyn przemysłowych i sieci elektrycznych
TECH-BET Sp. z o.o. - 2019-12-11 - Żabi Róg (warmińsko-mazurskie)
Rozliczanie kosztów marketingowych w kanale tradycyjnym i nowoczesnym,Raportowanie zarządcze i analizy handlowe,Ewidencjonowanie faktur marketingowych, kontrola kompletności i poprawności dokumentacji,Przygotowywanie okresowych raportów sprzedażowych i finansowych,Współpraca z regionalnymi Kierownikami Sprzedaży, Kierownikami ds. Kluczowych KlientówKomunikacja, uzgadnianie i weryfikacja rozliczeń finansowych z kontrahentami
ANIMEX FOODS SP Z O.O. - 2020-09-09 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Konserwacja i naprawa sprzętu medycznego. Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę na okres próbny - 3 miesiące, praca na jedną zmianę od 7.30 - 15.30.
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA - 2018-11-27 - Piła (wielkopolskie)
nadzór nad dokumentacją, magazynem i zamówieniami - branża górnictwo
D & I SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Ruda Śląska (śląskie)
- wykonywanie prac administracyjnych,- opisywanie akt przekazywanych do archiwum,- kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów rejestracyjnych podatników,- analiza i kontrola pod względem formlanym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznań,- wprowadz. dancyh do systemu informatycznego.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
poznanie aplikacji eWniosekPlus, nauka radzenia sobie z tzw. "trudnym klientem", rejestrowanie pism "przychodzących" i "wychodzących", uzyskanie wiedzy na temat wspólnej Polityki Rolnej
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
czynności administracyjno-kadrowe- oferta skierowana również do osób posiadających orzeczenie o stopniu niepsełnosprawności
AJG SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA SP. Z O.O. - 2018-01-16 - Zgierz (łódzkie)
Archiwizacja dokumentów, zapoznanie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt, obsługa korespondencji, prowadzenie spraw związanych z jednostkami OSP
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Olesno (opolskie)
Sprzatanie pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
księgowanie dokumentów, uzgodnienia z kontrahentami, wnioski do banku itp
MACIEJ KRAKOWIAK FIRMA MK - NIERUCHOMOŚCI - 2016-05-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie minimum średnie techniczne, znajomość i obsługa internetu, znajomość branży instalacyjnej będzie dodatkowym atutem
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Racibórz (śląskie)
Wykształcenie minimum średnie , znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Racibórz (śląskie)
Utrzymanie w sprawności technicznej instalacji, sieci i urządzeń sanitarnych oraz wyposażenia ruchomego z uwzględnieniem bezpieczeństwa użytkowania, zapewnienie sprawności działania odwodnienia parku, budynków i obiektów, zapewnienie terminowej realizacji wszystkich czynności serwisowychi eksploatacyjnych, wymaganych prawem, DTR, warunkami gwarancji i ustaleniami własnymi oraz prowadzenie bieżącego monitoringu stanu technicznego, organizacja i nadzór nad robotami związanymi z usuwaniem awarii, remontami oraz drobnymi pracami inwestycyjnymi, wsparcie techniczne wydarzeń organizowanych na terenie Hevelianum, kompleksowe prowadzenie spraw dotyczących wad gwarancyjnych w obszarze infrastruktury sanitarnej, nadzorowanie realizacji zewnętrznych umów i zleceń branży sanitarnej oraz dokonywanie weryfikacji, odbiorów i rozliczeń wykonanych prac, przygotowanie, przechowywanie oraz przekazanie do archiwizacji po okresie użytkowania wszystkich dokumentów w zakresie prowadzonych spraw, wspieranie pozostałych procesów eksploatacyjnych.
Hevelianum - 2019-10-16 - Gdańsk (pomorskie)
Kompleksowa obsługa klienta, dokumentacja ofertowa, komunikacja z klientem, kontrola nalezności z rynku i sledzenie działalności konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa zleceń inwestycyjnych
NETSERVICE 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-09 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprzedaż towarów.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2016-07-19 - Chojnice (pomorskie)
- prowadzenie księgowości budżetowej: bieżące i terminowe księgowanie dochodów budżetu, ewidencja analityczna dochodów budżetu, ewidencja kont syntetycznych w organie, ewidencja sum depozytowych- prowadzenie spraw z zakresu finansów- pomoc w prowadzeniu dokumentacji płacowej pracowników Urzędu Gminy i pracowników obsługi,- przygotowywanie wypłat z tytułu umów zlecenia,- obsługa finansowo księgowa ZFŚSitp.
Urząd Gminy Zawady - 2016-02-11 - Zawady (podlaskie)
zapoznanie się ze strukturą organizacyjną szpitala, pomoc w sprawach organizacyjno - biurowych, sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, wykonywanie czynności kancelaryjnych
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Prace murarskie
Katarzyna Ostrowska Zakład Wyrobów Metalowych "DRU-MAX" - 2020-05-25 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Składanie mebli na warsztacie, montaż mebli u klienta.
FURNITURE STANISZEWSKI PIOTR - 2019-02-28 - Odolion (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z klientami zagranicznymi i centrala, opracowanie rysunkow technicznych, wyjaśnianie problemów technicznych związanych ze zmianami na produkcie, analiza i wykonywanie kalkulacji technicznych, przeprowadzanie analiz porównawczych
LEONI Kabel Polska Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
referent
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Piaseczno (mazowieckie)
- Zakres obowiązków:1. Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem oraz ewidencjonowaniem podziału i wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na pomoc materialną dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w zakresie:- stypendiów rektora dla najlepszych studentów,- stypendiów socjalnych dla studentów oraz doktorantów,- stypendiów specjalnych dla niepełnosprawnych studentów oraz doktorantów,- zapomóg dla studentów oraz doktorantów,- stypendiów dla najlepszych doktorantów,- stypendiów doktoranckich,- stypendiów projakościowych,- stypendiów ministra za wybitne osiągnięcia,- stypendiów fundowanych dla cudzoziemców.2. Przyjmowanie wniosków o przyznanie pomocy materialnej oraz przygotowanie ich do podjęcia decyzji:- przeprowadzanie weryfikacji stypendialnej,- szczegółowe analizowanie wniosków pod względem sytuacji materialnej studenta oraz jego rodziny,- gromadzenie dokumentacji potwierdzającej prawo do pomocy materialnej.3. Obsługa organizacyjno-techniczna Wydziałowych Komisji Stypendialnych:- ustalanie terminów Wydziałowej Komisji Stypendialnej,- powiadamianie o terminach Przewodniczącego Komisji Stypendialnej oraz Parlament Studencki,- sporządzanie protokołów na posiedzenie Wydziałowej Komisji Stypendialnej,- ogłaszanie podjętych decyzji o przyznaniu lub nieprzyznaniu stypendiów,- sporządzanie i wysyłanie studentom/doktorantom decyzji Wydziałowej/Uczelnianej Komisji Stypendialnej.4. Sporządzanie miesięcznych list wypłat dla stypendystów i przekazywanie ich do Działu Finansowego.5. Obsługa studentów w zakresie:- udzielania informacji na temat aktualnych przepisów i możliwości otrzymania świadczeń pomocy materialnej,- wydawania zaświadczeń dotyczących korzystania z pomocy materialnej.-Wynagrodzenie: 2250 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30-15:30. (Sporadycznie praca w sobotę i w godzinach popołudniowych).Niezbędne wymagania:- Wykształcenie wyższe lub średnie (w przypadku wykształcenia średniego na stanowisku samodzielnego referenta wymagany staż pracy przynajmniej 4 lata),- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,- Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole, - Wysoka kultura osobista, rzetelność, dyspozycyjność.Wymagania dodatkowe:- Samodzielność podejmowania decyzji w zakresie powierzonych zadań,- Rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,- Umiejętność organizacji pracy własnej.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - 2019-01-03 - Katowice (śląskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Legnica (dolnośląskie)
znajomość programów SOD, SPIRA, LEX, archiwizacja, sporzadzanie wyspisów i wyrobów z NPZP, przyjmowanie wniosków o nadanie numeru budynków
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Środa Śląska (dolnośląskie)
sprzedaż wyrobów hutniczych, wystawianie faktur, przygotowywanie ofert handlowych, windykacja należności, archiwizacja dokumentów, poszukiwanie nowych klientów
Centrostal Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka Akcyjna - 2016-07-26 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie m.in.:- Pomoc w pracach administracyjno-biurowych.- Prowadzenie rejestru faktur sprzedaży oraz przypinanie WZ do odpowiednich faktur kosztowych.- Bieżąca kontrola otrzymywanych dokumentów pod względem formalno-rachunkowym.- Przygotowywanie przelewów bankowych.Pomoc w przygotowywaniu sprawozdań GUS-u.- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych w firmie .- Obsługa komputerowego programu księgowego stosowanego w firmie Comarch ERP Optima.- Księgowanie faktur VAT zakupów i sprzedaży.- Księgowanie wyciągów bankowych, kasy.- Pomoc w przygotowywaniu listy płac i innych dokumentów w dziale Kadr.
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Wystawianie faktur, obsługa urządzeń biurowych, kas fiskalnych, bieżące rozliczanie pracowników, wprowadzanie faktur, wyciągówObsługa programu Płatnik, Aga, Optima Comarch
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Mielec (podkarpackie)
Planowanie i rozliczanie kosztów żywienia oparte o wartości pieniężne norm wyżywienia, sporządzanie jadłospisów, obsługa programu KONSUMENT, obsługa kasy fiskalnej (przyjmowanie gotówki).
25 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU Grupa Zabezpieczenia Łomża - 2017-12-08 - Łomża (podlaskie)
Wykształcenie średnie; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, samodzielność, inicjatywa w działaniu, bardzo dobra umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: obsługa klienta, prezentacja towaru, doradztwo, sporządzanie raportów, wystawianie faktur; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MATTES POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-16 - Gliwice (śląskie)