REFERENT (INSPEKTOR) DS. KANCELARYJNYCH (SEKRETARKA) Wrocław oferta pracy SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI WE WROCŁAWIU
Stanowisko: REFERENT (INSPEKTOR) DS. KANCELARYJNYCH (SEKRETARKA)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rejestru poczty specjalnej, listów poleconych i zwykłych, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, prowadzenie dziennika podawczego i książki doręczeń przesyłek miejscowych, obsługa poczty elektronicznej, obsługa oraz protokołowanie spotkań służbowych Dyrektora, praca na okres próbny na jedną zmianę w godzinach od 7:30 do 15:05, oferta dostepna w sali E,C
Data publikacji: 2020-04-29
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI WE WROCŁAWIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ołbińska 32, 50-233 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rejestru poczty specjalnej, listów poleconych i zwykłych, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, prowadzenie dziennika podawczego i książki doręczeń przesyłek miejscowych, obsługa poczty elektronicznej, obsługa oraz protokołowanie spotkań służbowych Dyrektora, praca na okres próbny na jedną zmianę w godzinach od 7:30 do 15:05, oferta dostepna w sali E,C
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + max. 20% dodatku stażowego
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
REFERENT (INSPEKTOR) DS. KANCELARYJNYCH (SEKRETARKA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Sekretarka
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera z pakietem MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe 4-letnie, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie zawodowe 4-letnie, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, minimum 3 lata stażu pracy na podobnym stanowisku, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, komunikatywność, doskonała organizacja czasu i pracy, dokładność, sumienność, umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI WE WROCŁAWIU
danePracodawcy_nip: 8981803575
danePracodawcy_regon: 93085612600000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Ołbińska 32, 50-233 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Ołbińska
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|412001
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.04.2020
Data dodania oferty pracy: 29.04.2020
Oferta pracy ważna do: 18.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?aad5e1d50bb994e63162d879bce22e7e
Podobne oferty pracy
Segregacja faktur,poczta,sprawy kadroweGodziny pracy: 08.00-16.00
GRUPA GE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-01 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Prowadzenie dziennika korespondencji, Przyjmowanie i sprawdzanie kompletności wniosków,Prowadzenie rejestrów, Wydawanie zaświadczeń.
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Puck (pomorskie)
Zbiórka sztuk padłych zwierząt
ZAKŁAD ROLNICZO-PRZEMYSŁOWY "FARMUTIL HS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-24 - Oświęcim (małopolskie)
wstępna weryfikacja deklaracjii dokumentów podatkowych- formalna i rachunkowa kontrola deklaracji i dokumentów- kompletowanie i chronologiczneporzadkowanie dokumentów w aktach podatkowych- analiza i wprowadzanie danych i deklaracji do systemu inform. - archiwizacja- wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
Monter wiązek elektronicznych lub monter elementów foteli samochodowych. Rekrutacja dotyczy firmy Lumberg gdzie pracodawca zapewnia dojazd do pracy i firmy Johnson Controls gdzie oferowana jest dopłata do dojazdu dla osób posiadających własny transport.
'ADECCO POLAND' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-27 - Świebodzin (lubuskie)
obowiązki związane ze stanowiskiem wskazanym u pracodawcy
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Miastko (pomorskie)
referent ds. świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego i fundusz
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pełczycach - 2017-09-12 - Pełczyce (zachodniopomorskie)
Praca na produkcji, pakowanie produktów.Praca na czas określony : 18 miesięcySystem czasu pracy : 7-19, 19-7Miejsce pracy: Nowa Wieś Wrocławska, ul. Chomicza sala B
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Kraków (małopolskie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,e)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,f)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,g)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych, h)sporządzanie sprawozdań,i)wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,j)prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,k)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat,tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-03-03 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Lębork (pomorskie)
Zawieranie umów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Radomsko (łódzkie)
kontrola prawidłowego przebiegu procesu produkcji
LIMATHERM COMPONENTS Sp. zo.o. - 2017-05-29 - Chorzów (śląskie)
prace spawalnicze i ślusarskie
ZAKŁAD MECHANIKI MASZYN Józef Krystosek Kopalina - 2015-11-25 - Kopalina (opolskie)
Skręcanie mebli, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Parczew (lubelskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- wykonywanie czynności biurowych tj. obsługa kancelaryjna Sekcji, kserowanie dokumentów itp.,- przygotowywanie i opracowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania w trybach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym m.in. formularzy cenowych, zestawień parametrów technicznych, wszelkich załączników do umowy oraz druków niezbędnych do udzielenia zamówienia,- sporządzanie informacji z otwarcia ofert,- badanie i ocena złożonych ofert,- prowadzenie rejestru wszystkich udzielonych zamówień publicznych,- prowadzenie rejestru zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
kontakt przez PUP - 2020-06-09 - Zgierz (łódzkie)
- Prowadzenie dokumentacji biurowej, korespondencji- Obsługa urządzeń biurowych- Wykonywanie zadań gminy wynikających z ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej- Organizacja imprez kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Chmielno (pomorskie)
obsługa kancelaryjno - biurowa, archiwizacja dokuemntów, redagowanie pism
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Katowice (śląskie)
l)prowadzeme, na podstawie dowodów księgowych,ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym 2. obsługa finansowo-księgowa placówki prowadzenie pełnej księgowości za pomocą programu finansowo-księgowego3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostawi usług 4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT Znajomo i ść rachunkowości budżetowej sporządzanie deklaracji cząstko)j 5)rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji;6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów Ii wydatków;7)przestrzeganie dyscypliny bud żetowej;8)stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;9)bie4ce monitorowanie zmian w obowi ązuj ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;I O)przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;11 )należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;1 2)prowadzeme korespondencji w zakresie sprawfinansowych;13)informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowi ązków oraz innych jczynników mogących negatywnie wpłynąć nadziałalność jednostkiZadania pomocniczeProwadzenie i przechowywanie dokumentacjizwiązanej z zakresem obowi ązków, zgodnie zobowiązującymi przepisami oraz zasadamiustalonymi przez jednostkę.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-10-20 - Łódź (łódzkie)
Montaż płyt warstwowych i obróbek blacharskich przy produkcji kontenerów.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: tel. 888 544 999
Firma Handlowo - Usługowa "MASTERTEC" Bogumił Dusiło - 2016-09-09 - Jarosław (podkarpackie)
obróbka warzyw, owoców, przygotowywanie potraw zgodnie z wytycznymi kucharza, pomoc w porcjowaniu i wydawaniu posiłków, mycie
Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Dąbrowskiej w Gryfinie - 2019-02-25 - Gryfino (zachodniopomorskie)
wykonywanie mebli,prace na stolarni,montaż mebli u klienta
Studio Mebli A.B. Piwek S.C. - 2017-06-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- dyżury w recepcji zgodnie z harmonogramem- prowadzenie rezerwacji w komputerowej bazie danych- fakturowanie, generowanie dokumentów przedsprzedażowych- przyjmowanie zgłoszeń od klientów- prowadzenie działań marketingowych- praca w godz. 08:00 - 20:00- możliwa praca w nocy ( ustalenia indywidualne ) - miejsce pracy: Łódź, ul. Legionów 27 / ul. Zamenhofa 13
Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi - 2018-09-18 - Łódź (łódzkie)
-Odwożenie floty do serwisu, rejestrowanie pojazdów w Urzędzie Komunikacji, monitorowanie wniosków polis ubezpieczeń komunikacyjnych i badań technicznych, nadzór nad kartami paliw, wprowadzanie danych do systemu. - Wynagrodzenie: 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie/ wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Czynne prawo jazdy kat. "B". Kontakt e-mail: anna.tatur (at) mega-service.pl
MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-26 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie średnie; uprawnienia do obsługi wózków widłowych; rozładunek i załadunek towarów, przygotowanie towarów do wysyłki; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
RODASTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Gliwice (śląskie)
- kontakt z klientami-obsługa komputera- przygotowywanie ofert- gotowość do wyjazdów służbowych- wystawianie faktur
POLIFARB-ŁÓDŹ SP. Z O.O. - 2019-06-14 - Łódź (łódzkie)
zgodnbie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Złotoryja (dolnośląskie)
Praca księgowo- administracyjna
Tax Guard Group Sp. z o.o. - 2020-09-10 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kraków (małopolskie)
rejestrowanie w systemie informatycznym przepływu towarów i produktów na magazynie, rejestrowanie towarów uszkodzonych, odpowiedzialność na stan techniczny i czystość urządzeń na magazynie, prowadzenie dokumentacji przyjęcia i wydania towarów i produktów, zarządzanie procesem przepływu towarów i usług miedzy działami
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Piaseczno (mazowieckie)