REFERENT HANDLOWY - FAKTURZYSTKA Nowa Wieś oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PROMOCYJNE "AGRO-EFEKT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT HANDLOWY - FAKTURZYSTKA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie mile widziane, prawo jazdy kat B.Zakres obowiązków: branża rolnicza:1. przyjmowanie, wydawanie towarów,2. prowadzenie dokumentacji, 3. wystawianie faktur, 4. obsługa komputerapraca Obiekt Nowa Wieś
Data publikacji: 2019-03-18
Lokalizacja: Nowa Wieś (wielkopolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PROMOCYJNE "AGRO-EFEKT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowa Wieś 9a, 63-708 Nowa Wieś, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie mile widziane, prawo jazdy kat B.Zakres obowiązków: branża rolnicza:1. przyjmowanie, wydawanie towarów,2. prowadzenie dokumentacji, 3. wystawianie faktur, 4. obsługa komputerapraca Obiekt Nowa Wieś
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT HANDLOWY - FAKTURZYSTKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Wieś
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krotoszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rozdrażew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: fakturzystka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie mile widziane
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PROMOCYJNE "AGRO-EFEKT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Adres pracodawcy:
63-642 Słupia pod Bralinem, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty ze skierowaniem, CV i podanie wysłać e-mailem do firmy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kępiński
Gmina pracodawcy: Perzów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupia pod Bralinem
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: fakturzystka
Data dodania oferty pracy: 18.03.2019
Oferta pracy ważna do: 16.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
segregowanie dokumentów pod względem rodzaju, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzanie do systemu księgowego dokumntów, wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów w kpir, sporządzanie list płac i deklaracji ZUS w Płatniku, wystawianie zaśwaidczeń i dokumntów zw z wynagrodzeniami, sporządzanie deklaracji podatkowych pod nadzorem księgowej, obsługa programu Płatnik w zakresie ZUS, zapoznanie się z dokumntacją kadrową: akta osobowe, zaświadczenia
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Pszczyna (śląskie)
Kierowca Taxi
TO-MI Katarzyna Małeta-Płaneta - 2019-02-26 - Tarnów (małopolskie)
wystawianie faktur w firmie transportowej, analizowanie przyjmowanych zleceń, kontakt z klientami polskimi i zagranicznymi
EPO-TRANS LOGISTIC S.A. - 2018-02-14 - Tychy (śląskie)
obsługa klientów serwisowych
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Nadzorowanie archiwum zakładowego, sporządzanie umów najmu i dzierżawy, prowadzenie biblioteki nadleśnictwa, głównego magazynu materiałów i magazynu środków chemicznych
Nadleśnictwo Grotniki - 2017-04-07 - Zgierz (łódzkie)
Zarządzanie dokumentami i ich archiwizacja, przygotowanie i weryfikacja dokumentów przeznaczonych do druku, obsługa klientów.
ZETRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-23 - Gdańsk (pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA, WPROWADZANIE I AKTUALIZACJA DANYCH DO SYSTEMU, SEGREGOWANIE DOKUMENTÓW, PRACE ADMINISTRACYJNO - BIUROWE
SOLID SECURITY SP. Z O.O. - 2018-09-24 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Obsługa: biura, klientów, komputera, drukarki fiskalnej, telefonu.2. Wysyłka korespondencji.3. Drukowanie zleceń dla pracowników wykonujących usługi.4. Rejestracja zleceń.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Tarnów (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Sławno (zachodniopomorskie)
Praca biurowa. Mile widziana znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,odpadach i gospodarce magazynowej
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Gogolin (opolskie)
monitorowanie rynku zamówień publicznych, analiza i przygotowywanie ofert przetargowych, sporządzanie pism wynikających z procedury przetardowej
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Wronka (mazowieckie)
obsługa klienta w sklepie
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Ustroń (śląskie)
Praca administracyjno-biurowa/
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Praszka (opolskie)
Składanie zamówień, negocjacje cen, upusty, nadzór nad transportem. Wymagane: wykształcenie wyższe logistyczne i pokrewne, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 95 755 32 51 w.41 Alicja Kaczmarek. Adres e-mail: sekretariat (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Sulęcin (lubuskie)
praca w dziale handlowym, wprowadzanie danych do systemu, aktualizacja danych w internetowym sklepie LAMS, obsługa kasy, przyjmowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Tychy (śląskie)
przygotowywanie realizacji inwestycji, przygotowywanie zapytań ofertowych, sporządzanie umów na prace remontowe, budowlane, opracowywanie SIWZ
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Księgowanie w programie Symfonia, sporządzanie deklaracji, przyjmowanie faktur.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Płock (mazowieckie)
administrowanie siecią komputerową szkoły, konserwacja sprzętu, usuwanie awarii, zabezpieczaniewymagania: wykształcenie średnie/wyższe ( teleinformatyk, informatyk), umiejetność obsługi sieci komputerowych, administrowania siecią, znajomość języka angielskiego B-1
Zespół Szkół Technicznych - 2016-04-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1. Rozliczanie kart usług technicznych;2. Prowadzenie gospodarki w systemie SAP;3. Prowadzenie gospodarki technicznych środków materiałowych,4. Prowadzenie planu eksploatacji.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-02-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pomoc w prowadzeniu całokształtu prac zwiazanych z realizacją inwestycji planowanych z budżetu miasta, pomoc w prowadzeniu całokształtu prac związanych z realizacją rocznego planu remontów Zakładu, prowadzenie, koordynowanie wymaganych przeglądów w budynkach komunalnych oraz realizacja zaleceń pokontrolnych, bieżące monitorowanie, analizowanie stanu technicznego komunalnego zasobu mieszkalnego, odczytywanie urządzeń pomiarowych (piwnice,klatki schodowe, poddasza,studnie, wodomierze), współpraca z referentami Urzędu Miasta, obsługa najemców lokali komunalnych w zakresie spraw technicznych.
Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim - 2016-03-15 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
praca w salonie fryzjerskim przy obsłudze klientów
ZAKŁAD USŁUG FRYZJERSKICH Wanda Sztolsztejner - 2018-10-05 - Grajewo (podlaskie)
Kompletowanie towaru.Drobne prace magazynowe.Praca z dokumentami magazynowymi.Praca w systemie dwuzmianowym 6-14; 20-4.Zatrudnienie przez agencję pracy w ramach umowy o pracę tymczasową.Miejsce wykonywania pracy: Domasław, ul. Południowa 2.Sala D
AWG Sp.z.o.o. - 2018-07-31 - Domasław (dolnośląskie)
Prace biurowe: rozliczenia, sprawozdania, zamówienia
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Żary (lubuskie)
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane, nadzór formalno-prawny postępowań o udzielenie zamówień wraz z wykonywaniem czynności wynikajacych z zapisów ustawy PZP, prowadzenie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przyjętym regulaminem wraz z ich archiwizacją, prowadzenie rejestów postępowań w formie pisemnej i elektronciznejzatrudnienie na umowę o pracę na czas określony poprzedzona okresm próbnym, następnie umowa o pracę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali EZainteresowane osoby proszę o przesłanie aplikacji na adres: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-03-13 - Wrocław (dolnośląskie)
W ZAWODZIEPRACA 2 DNI W TYGODNIU PO 2 GODZINY
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 1 W KAMIEŃCU ZĄBKOWICKIM - 2018-02-13 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia: 2 stanowiska referenta administracyjnego-rejestracja dokumentów,obsługa interesantów, przygotowywanie projektów dokumentów niezbędnych do prowadzenia spraw, wydawanie zaświadczeń i innych dokumentów, archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kołbiel (mazowieckie)
1. Przygotowywanie wniosków kredytowych; 2. Udzielanie oraz bieżąca obsługa spłat i wypłat kredytów; 3.Dokonywanie prawnych zabezpieczeń kredytów, poręczeń i gwarancji bankowych; 4. Monitorowanie i okresoweprzeglądy kredytów; 5. Przeprowadzanie stałej bieżącej oceny zdolności kredytowej obsługiwanych podmiotów orazosób fizycznych; 6. Monitorowanie ryzyka kredytowego i klasyfikowanie należności Banku do po-szczególnych grupryzyka; 7. Prowadzanie zbioru umów kredytowych i aneksów do tych umów, poręczeń, gwarancji oraz zabezpieczeń;8.Prowadzenie czynności przedwindykacyjnych (upominawczych); 9. Upowszechnianie działalności bankowej i pozyskiwanie nowych klientów.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2018-03-14 - Góra Świętej Małgorzaty (łódzkie)
- prowadzenie sekretariatu , fakturowanie
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
wg zakresu czynności
PPHU KWIATY I UPOMINKI Justyna Barciszewska - 2017-01-24 - Gniezno (wielkopolskie)
prowdzenie dokumentacji kadrowej i płacowejprowadzenie teczek osobowych pracownikówprzygotowanie umów o pracę oraz umów cywilno-prawnychzgłaszanie pracowników do ubezpieczeń społecznychnaliczanie wynagrodzeńrealizacja prac biurowych w zakresie działu kadr
Centrum Usług Wspólnych w Goleszowie - 2016-09-28 - Goleszów (śląskie)