REFERENT KSIĘGOWOŚCI Płock oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie w programie Symfonia, sporządzanie deklaracji, przyjmowanie faktur.
Data publikacji: 2016-03-16
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Księgowanie w programie Symfonia, sporządzanie deklaracji, przyjmowanie faktur.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
3 Maja 16, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: usługi podatkowe
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.03.2016
Data dodania oferty pracy: 16.03.2016
Oferta pracy ważna do: 15.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
obsługa komputera i urządzeń biurowych, wykonywanie prac administracyjno-biurowych, pomoc w przygotowanych do księgowości dokumentacji, efektywna komunikacja z kontrahentem
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Biała Podlaska (lubelskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników,prowadzenie rozliczeń z płatnikami składek:sporządzanie wezwań do zapłaty i upomnień do dłużników,wystawianie tytułów egzekucyjnych w stosunku do dłużników w celu przymusowego dochodzenia należności KRUS,zabezpieczenia hipotek,sporządzanie zestawień do urzędów skarbowych,wydawanie osobom objętym ubezpieczeniem oraz wyłączonym z ubezpieczenia zaświadczeń dotyczących okresów ubezpieczenia i wysokości opłacanych składek oraz wystawianie poświadczeń o okresach podlegania i wysokości opłacanych składek,dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych,obsługa stanowiska informacji,przyjmowanie i rejestrowanie wpływającej korespondencji dotyczącej podlegania ubezpieczeniu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek, zgłoszeń oraz wniosków o objęcie ubezpieczeniem społecznym,sporządzanie decyzji w sprawach:podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników, a także wysokości należności z tytułu składek na ubezpieczenie,zmiany warunków ubezpieczenia,przyznawania prawa do finansowania z budżetu państwa składek na ubezpieczenie emerytalno-rentowe.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-02-14 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Składanie siedzisk samochodowych.
Lavoro Sp. z o.o. - 2016-03-10 - Bieruń (śląskie)
Obsługa biurowa prowadzenia centralnych rejestrów osób posiadających uprawnienia budowlane oraz ukaranych z tytułu odpowiedzialności zawodowej w budownictwie. W ramach obsługi biurowej: zakładanie spraw w EZD, przygotowywanie korespondencji wychodzącej (generowanie korespondencji w EZD, kopertowanie), dołączanie zwrotek do akt, archiwizowanie dokumentów.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
praca w godzinach od 07:30 do 15:30; współpraca z kontrahentami zagranicznymi, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2017-05-05 - Stargard (zachodniopomorskie)
referent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Pabianice (łódzkie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Ubocze (dolnośląskie)
prowadzenie codziennych czynności płacowych, obsługa akt osobowych pracowników, sporządzanie list płatności
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kościan (wielkopolskie)
- wykonuwanie prac administracyjnych,- opisywanie akt przekazywanych do archiwum,- kompletownie i chronologiczne porządkowanie dokumentacji rejestracyjnych podatników,- analiza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznań,- zakładanie i uzupełnianie podatkowych akt,- wprowadzanie danych do systemu informatycznego.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
-Administrowanie siecią i systemami operacyjnymi, bazami danych i programami dziedzinowymi (obsługa, konserwacja i modernizacja sieci WAN/LAN/WLAN),Realizacja zadań z zakresu archiwizacji zasobów cyfrowych, zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej - wykonywanie zadań uwzględnionych w Rozporządzeniu MSWiA z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych ( Dz. U. Nr 100, poz. 1024) oraz znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. 2012 poz. 526),administrowanie i redagowanie stron internetowych, realizowanie projektów związanych z elektronicznym usprawnianiem funkcjonowania urzędu i obsługi interesantów, dokonywanie przeglądów i bieżących konserwacji systemów, oraz usuwanie usterek sprzętu analizowanie i usuwanie usterek w systemie teleinformatycznym, rozwiązywanie problemów powstałych podczas pracy użytkowników, wdrażanie usług i użytkowników w środowisku Active Directory, obsługa informatyczna jednostek podległych, digitalizowanie zasobów dokumentowych.
Urząd Miejski w Nowogrodźcu - 2017-03-13 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Zielona Góra (lubuskie)
pozyskiwanie wolnych miejsc pracy. Prowadzenie dokumentacji wizyt klientów. Tworzenie z klientami Indywidualnych Planów działania.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu(Staż w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim w Białymstoku)
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Białystok (podlaskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Lębork (pomorskie)
wykonywanie nietypowych mebli na wymiar
LESTO SP. Z O.O. - 2017-02-08 - Gortatowo (wielkopolskie)
Referent w dziale finansowym
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Cybinka (lubuskie)
Szycie pokrowców tapicerskich.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Torzeniec (wielkopolskie)
1. Zapoznanie się z dokumentacją obowiązującą w poradni.2. Obsługa urządzeń biurowych.3. Sporządzanie pism, wysyłanie poczty, wpisywanie pism przychodzących.4. Porządkowanie archiwum i teczek badanych dzieci.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Tarnów (małopolskie)
do uzgodnienia
KOMPANIA PIWOWARSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-05 - Świlcza (podkarpackie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych, obsługa korespondencji, obsługa klientów biura. Wykształcenie wyższe - księgowość lub rachunkowość, gospodarka nieruchomościami. Biegła obsługa komputera, komunikatywność, kultura osobista.
Zarządzanie Nieruchomościami Czesław Ryński - 2016-02-04 - Wejherowo (pomorskie)
Udział w opracowaniu dokumentacji projektowej w tym w oparciu o AutoCad i Corel. Przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej realizowanych projektantów.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
ZAKŁADY USŁUGOWE "CENTRUM - USŁUGA"SP.Z.O.O - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie danych związanych z efektywnością procesów, jakością, przygotowywanie raportów, zestawień pareto
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Praszka (opolskie)
Staż w Gogolinie
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gogolin (opolskie)
pomoc przy udzielaniu informacji turystycznej turystom krajowym i zagranicznym, pomoc w promowaniu poszczególnych przedsięwzięć programowych, aktualizacja bazy danych, przeprowadzenie badań ankietowych dot. ruchu turystycznego w Tarnowie
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie obsługi biurowej działu, przygotowanie pism urzędowych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, udział w przygotowywaniu przetargów i zamówień.
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 im. prof. Stanisława Szyszko Uniwersytetu Medycznego w Katowicach - 2018-04-05 - Zabrze (śląskie)
sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Umiejętność poprawnego wysławiania się, redagowanie pism urzędowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Oleśnica (dolnośląskie)
pomoc w przyjmowaniu wniosków i ustalaniu prawa do świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego, pomoc przy opracowywaniu wniosków pod względem merytorycznym, pomoc w prowadzeniu dokumentacji zasiłków rodzinnych, świadczenia wychowawczego i przysługujących dodatków oraz świadczeń opiekuńczych, pomoc przy prowadzeniu dokumentacji wypłat przyznanych świadczeń, pomoc przy prowadzeniu sprawozdawczości w zakresie świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Rawicz (wielkopolskie)