REFERENT (GRUPA ZABEZPIECZENIA ŁOMŻA) Łomża oferta pracy 25.WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU
Stanowisko: REFERENT (GRUPA ZABEZPIECZENIA ŁOMŻA)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - realizowanie zadań zaopatrzeniowych w zakresie odbioru części i materiałów od cywilnych dostawców;- prowadzenie ewidencji ilościowo wartościowej mienia w systemie informatycznym;-wytwarzanie dokumentów obrotu materiałowego i prowadzenie ewidencji ilościowo wartościowej na podstawie dokumentów przychodowych i rozchodowych mienia oraz funduszu obsługowo-naprawczego;-uzgadnianie stanów ewidencji ilościowo wartościowej poszczególnych magazynów z ewidencją ilościową stanami magazynowymi oraz osobami odpowiedzialnymi materialnie.Pracodawca oferuje:- pracę w jednostce sektora finansów publicznych;- możliwość podnoszenia kwalifikacji;- dofinansowanie do wypoczynku;- możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Data publikacji: 2020-03-04
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: 25.WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Legionów 133, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- realizowanie zadań zaopatrzeniowych w zakresie odbioru części i materiałów od cywilnych dostawców;- prowadzenie ewidencji ilościowo wartościowej mienia w systemie informatycznym;-wytwarzanie dokumentów obrotu materiałowego i prowadzenie ewidencji ilościowo wartościowej na podstawie dokumentów przychodowych i rozchodowych mienia oraz funduszu obsługowo-naprawczego;-uzgadnianie stanów ewidencji ilościowo wartościowej poszczególnych magazynów z ewidencją ilościową stanami magazynowymi oraz osobami odpowiedzialnymi materialnie.Pracodawca oferuje:- pracę w jednostce sektora finansów publicznych;- możliwość podnoszenia kwalifikacji;- dofinansowanie do wypoczynku;- możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie brutto: 2600 zł (w tym premia) + dodatek za wysługę lat.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT (GRUPA ZABEZPIECZENIA ŁOMŻA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2020
Data zakończenia pracy: 15.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word, Power Point); umiejętność pracy w zespole; samodzielność w działaniu; dobra organizacja pracy własnej; komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów. WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE): wykształcenie średnie; odporność na stres; umiejętność pracy pod presją czasu; zaangażowanie, sumienność; odpowiedzialność, terminowość; dyspozycyjność; obsługa urządzeń biurowych.
Nazwa pracodawcy: 25.WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne (CV lub list motywacyjny) należy przesyłać w terminie do dnia 09.03.2020 r. na adres pocztowy: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystokz dopiskiem: Ogłoszenie o pracę REFERENT GRUPA ZABEZPIECZENIA ŁOMŻA lub na adres internetowy wyłącznie w pliku pdf:25wog.sekcjapersonalna (at) ron.mil.pl Temat wiadomości: Ogłoszenie o pracę REFERENT GRUPA ZABEZPIECZENIA ŁOMŻA.Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji oraz zatrudnienia (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Kawaleryjska
Numer budynku pracodawcy: 70
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 04.03.2020
Oferta pracy ważna do: 09.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?39f6d2f356cce1874968af6c25e94357
Podobne oferty pracy
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac zgodnie z regulaminem, przekazywanie wynagrodzeń pracownikom na konta bankowe ROR, na podstawie zatwierdzonych przez dyrektora i głównego księgowego list płac, obliczanie zasiłków pielęgnacyjnych i chorobowych, dla wszystkich pracowników oraz dokonywanie z tego tytułu terminowych i prawidłowych rozliczeń z ZUS, sporządzanie list wypłat umów zleceń, prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań dotyczących płac, prawidłowe i terminowe rozliczanie z ZUS za pomocą programu Płatnik, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS, powiadamianie ZUS o wysokości osiągniętych zarobków przez emerytów i rencistów po zakończeniu każdego roku, rozliczenie podatkowe pracowników, przygotowanie dokumentów związanych ze zmianami wynagrodzeń pracowników, wystawianie zaświadczeń o zarobkach pracowników, sporządzanie dokumentacji do kapitału początkowego i z tytułu przejścia na emeryturę pracowników,prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie Inwentarz Optivum pozostałych środków trwałych, kompletowanie oświadczeń od osób materialnie odpowiedzialnych za sprzęt szkolny i pomoce naukowe, rozliczanie inwentaryzacji, wykonywanie innych czynności na polecenie dyrektora szkoły i głównego księgowego, przekazywanie informacji do systemu informacji oświatowej, zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności.
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych - 2018-01-26 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Jak w programie stażu.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Przemyśl (podkarpackie)
- administrowanie strony BIP i systemów informatycznych,- prowadzenie elektronicznego naboru,- prowadzenie SIO,- utrzymanie sprawności sprzętu komputerowego.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 11 - 2020-02-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
PRACA BIUROWA- WYDZIAŁ REMONTU I KONSERWACJI SYSTEMÓW PRZECIWPOŻAROWYCH, OBSŁUGA ZDARZEŃ W SYSTEMACH/APLIKACJACH STOSOWANYCH PRZEZ FIRMĘ I KONTRAHENTÓW W RAMACH REALIZOWANYCH UMÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE TECHNICZNE, OBSŁUGA KOMPUTERA (WORD, EXCEL), MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE;OSOBIŚCIE: PRZESTRZENNA 6, POKÓJ 109, TEL.: 914256409, CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: REKRUTACJA (at) SUPON-BHP.PLGODZINY PRACY 07:00-15:00
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO TECHNICZNE SPRZĘTU POŻARNICZEGO I OCHRONNEGO SUPON SA - 2018-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników, 2. Prowadzenie ewidencji czasu pracy uwzględniającej urlopy, zwolnienia lekarskie, pracę w godzinach nadliczbowych, pracę w porze nocnej itp., 3. Prowadzenie kontrolek - urlopy, zwolnienia lekarskie, itp., 4. Kontrola terminowości ważności badań lekarskich (wstępne, okresowe, sanitaeno - epidemiologiczne)pracowników, wnioskowanie o skierowanie ich na konieczne badania, 5. Prowadzenie spraw i sporządzanie odpowiedniej dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, ustalaniem wynagrodzenia, udzielaniem urlopów, przyznawaniem innych świadczeń pracowniczych, 6. Sporządzanie dokumentacji kadrowo - płacowych, 7. Prowadzenie i rejestrowanie korespondencji, 8. Prowadzenie ewidencji świadczeń udzialonych z ZFŚS, ustalanie z ich kwoty do opodatkowania, sporządzanie wykazu spłat pożyczek, 9. Obsługa Sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Łęczyca (łódzkie)
kontakt z działem kadr, samodzielna rekrutacja, dbałość o właściwy obieg informacji, koordynacja przepływu dokumentów, prowadzenie ewidencji czasu pracy, grafików itp
GASTRO SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Rawicz (wielkopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
1. Zapoznanie się z przepisami i regulaminem,2. Obsługa klienta,3. Obsługa urządzeń biurowych,4. Obsługa komputera,5. Przyjmowanie i realizowanie wpłat, wypłat jak również innych dyspozycji klientów w zakresie rozliczeń pieniężnych,6. Archiwizowanie dokumentów, sporządzanie raportu dziennego.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Grabów (łódzkie)
1.prowadzenie rejestru, wydawanie i przyjmowanie kart usług technicznych oraz karl pracy sprzętu;2.sporządzanie analizy techniczno-ekonomicznej efektywności zużycia paliwa płynnego w toku eksploatacji i obsługi SpW służby LliUL;3.sporządzanie sprawozdań finansowych;4. sprawdzanie pod względem merytorycznym rachunków (faktur) 5.na zakupiony sprzęt i materiały oraz księgowanie ich w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia otrzymania;6.zapoznawanie się z wszelkiego rodzaju zarządzeniami, rozkazami wytycznymi dotyczącymi swojego działu w zakresie swoich obowiązków7.i kompetencji:&wykonywanie zgodnie z Kodeksem Pracy obowiązków pracownika oraz obowiązków w zakresie przestrzegania przepisów i zasad BHP;9.wykonywanie poleceń starszego podoficera eksploatacji w zakresie swoich obowiązków10.udzielanie porad i wyjaśnień z zakresu swoich obowiązków;11.sprawne i terminowe wykonywanie zleconych zadań;12.odpowiada materialnie za pobrane (powierzone) bezpośrednio mienie13.na podstawie asygnaty, protokołu pobrania - przekazania, innego dokumentu materiałowego, z obowiązkiem jego zwrotu lub wyliczenia się14.z niego.15.sporządzanie pod nadzorem szefa służby obowiązujących sprawozdań, zestawień i meldunków;16.znać zakres obowiązków i przepisy obowiązujące w zakresie pracy starszego referenta;17.monitorować wydawanie technicznych środków materiałowych w trakcie trwania ćwiczeń z wojskami obcymi na terenie bazy;18.uczestniczyć w prowadzeniu nadzoru nad realizowaniem zadań pododdziałów własnych I jednostek będących na zaopatrzeniu w zakresie prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji przychodowo-rozchodowej;19.użytkowanie ZWSI RON zgodnie z przeznaczeniem poprzez rejestrację zdarzeń gospodarczych;20.sporządzanie dokumentów przychodowych i rozchodowych w systemie ZWSI RON;,,,21.wykonywanie raportów w ZWSI RON zgodnie z określonymi zasadami22.i terminami;23.zglaszanielprzekazywanie zidentyfikowanych usterek i błędów24.w oprogramowaniu ZWSI RON;25.zgłaszanie uwag i propozycji dotyczących funkcjonowania ZWSI RON.26.przygotowywanie dokumentacji obrotów materiałowych służby27.do archiwizacji28.sporządzanie sprawozdań rocznych z eksploatacji SpW służby29.sporządzanie wniosków o wszczęcie postępowania na dostawy lub usługi30.w tym:-sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia;-szacowanie wartości zamówienia;- określanie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie pubficzna:31.współuczestniczenie w procesie planowania zarówno finansowego,32.jak również zaopatrzenia w zakresie służby łączności, Informatyki i UL
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Powidz (wielkopolskie)
- prawidłowe i terminowe naliczanie płac dla pracowników- prowadzenie dokumentacji płacowej- rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym, sporządzanie sprawozdań do GUS- naliczanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypłacanych zasiłków- rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie - ustalenie wysokości potrąceń komorniczych, dokonywanie potrąceń - wykonywanie przelewów bankowych- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach- prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych -prowadzenie korespondencji z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz innymi podmiotami – wynikające z zakresu obowiązków- monitorowanie zmian w przepisach prawa dotyczących zakresu obowiązków
Polkowickie Centrum Animacji - 2019-10-15 - Polkowice (dolnośląskie)
- Kompletowanie i porządkowanie dok. przeznaczonej do przekazania do archiwum zakladowego,- Przekazywanie i wysłanie dokumentów do podjamenców, nabywców usług med. i innych kontrahentów,- Dostarczenie pism, komunikatów NFZ, raportów błedów do klinik, przychodni i zakładów diagnostycznych ICZMP,- Po przeszkoleaniu wprowadzanie danych aplikacji użytkowych w Dziale Sprzedaży Usług Med. (STER, TETA),- Kompletowanie, przekazywanie i przechowywanie dokuemntów dla grup pacjentów niż ubezpieczeni.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, sprzedaż, utrzymywanie trwałych relacji handlowych, pozyskiwanie klienta; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "CHEMLAND" ZBIGNIEW BARTCZAK - 2019-07-30 - Stargard (zachodniopomorskie)
Do obowiązków na stanowisku pracy należy w szczególności:1. Ewidencjonowanie operacji gospodarczych na kontach syntetycznych w informatycznym systemie finansowo-księgowym.2. Ewidencjonowanie operacji gospodarczych na kontach analitycznych w informatycznym systemie finansowo-księgowym. 3. Sporządzanie sprawozdań finansowych z wykonania środków budżetowych i pozabudżetowych.4. Sporządzanie sprawozdań do GUS-u.5. Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu dla potrzeb podatku VAT.6. Sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT 7 oraz JPK.7. Uzgadnianie okresowo sald kont syntetycznych i analitycznych.8. Przygotowywanie dokumentów księgowych do realizacji.9. Przygotowywanie niezbędnych materiałów dla potrzeb analizy, planowania i wykonania budżetu oraz sprawozdawczości jednostki.WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:1. Praca w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białych Błotach (budynek posiada windę).2. Praca jednozmianowa.3. Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym.4. Stanowisko nie jest specjalnie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2019-04-19 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż leków
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Brzozówka (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie lub wyższe; zakres obowiązków: prace administracyjno-biurowe, przyg. dokumentów do dekretacji, przyjmowanie i wysyłanie poczty, przyg. ofert wycieczkowych, pomoc przy org. imprez kulturalnych i akcji promocyjnych; jedna zmiana; miejsce stażu: Toszek
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Toszek (śląskie)
oferta dla osób powyżej 50 roku życia. Miejsce odbywania stażu Zdzieszowice
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Zdzieszowice (opolskie)
Współpraca z dostawcami(składanie zapytań ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilości, terminów i warunków dostaw), bezpośrednia współpraca z działami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jakości i obsługi dostawców (zarówno w fazie wprowadzania nowych projektów, jak i obsługi projektów seryjnych). Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:00-15:00.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-04-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Ocena wniosków zgodnie z obowiązującymi procedurami: dokonywanie oceny formalnej,administracyjnej, warunków ogólnych i zgodności, merytorycznej i ekonomiczno-technicznej.Informowanie bezpośrednio przełożonego o przebiegu realizacji zadań oraz o występujących problemach i dostrzeżonych nieprawidłowościach.Informowanie odbiorców pomocy w zakresie rozpatrywania wniosków.Przygotowywanie umów z wnioskodawcami oraz dokumentacji do wydawania decyzji administracyjnych (tam gdzie wymagane).Przygotowanie aneksów do zawartych umów oraz uczestnictwo w czynnościach odwoławczych dotyczących oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2019-05-15 - Gdynia (pomorskie)
Ocieplanie budynków, prace ogólnobudowlane
PBMH MODERN-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-06 - Starokrzepice (śląskie)
prowadzenie kont bankowych, rozliczanie kosztów, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Prowadzenie zajęć z wychowania fizycznego w klasie IV.
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie - 2018-09-11 - Poniatowo (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Głogów (dolnośląskie)
- zapoznanie się z przepisami i regulaminami,- obsługa biura,- przyjmowanie i podział korespondencji-układanie i sprawdzanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Piła (pomorskie)
szycie czapek dziecięcych.
"MAGIA SZYCIA" Violetta Gargulińska - 2017-04-04 - Świdnica (dolnośląskie)
- praca w recepcji Pałacu Myśliwskiego w Antoninie,- obsługa gościa hotelowego,- obsługa MS Office,- przygotowywanie dokumentów związanych z działalnością gastronomiczno-hotelową.
Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu - 2018-08-24 - Przygodzice (wielkopolskie)
Montaż pokryć dachowych, budowa konstrukcji dachowych, kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Sitaniec (lubelskie)
Prowadzenie sekretariatu szkoły:obsługa urządzeń biurowych,przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,obsługa poczty elektronicznej, przygotowywanie pism na polecenie Dyrektora,wprowadzanie informacji o szkole do Systemu informacji Oświatowej,przygotowywanie sprawozdań do GUS,Prowadzenie spraw uczniowskich: wydawanie legitymacji szkolnych, zaświadczeń,prowadzenie księgi uczniów,prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń uczniów
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Wysokiej - 2019-03-21 - Wysoka (dolnośląskie)
przyuczenie do obsługi krosien pasmanteryjnych (wąskich)
P.P.U. "Lenta-Pasmanteria" Sp. z o.o. - 2018-10-12 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie obowiązków z zakresu finansów publicznych, rachunkowości i sprawozdawczości finansowej poprzez kompleksową obsługę finansowo księgową budżetu, rachunku dochodów, ZFŚS jednostek organizacyjnych wskazanych w stanowiskowej karcie pracy. Przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych i ich aktualizacji w zakresie wykonywanych zadań. Bieżąca analiza zmian przepisów prawnych dotyczących wykonywanych zadań. Prowadzenie z należytą starannością, rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną dokumentacji związanej z zakresem obowiązków. Przechowywanie i archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonywanie innych poleceń przełożonych w ramach zajmowanego stanowiska pracy.Szczegółowy zakres obowiązków zostanie określony w stanowiskowej karcie pracy po podpisaniu umowy o pracę na zastępstwo.
Centrum Usług Wspólnych - 2019-09-09 - Malbork (pomorskie)
1.Przyjmowanie dokumentów księgowych, ich segregacja, kontrola formalna i rachunkowa 2. nadzór nad kasą (gotówka) 3. znajomość przepisów z zakresu podatków (ustawa o podatku VAT, od osób fizycznych) oraz z zakresu rachunkowości (ustawa o rachunkowości) 4. fakturowanie, kontrola płatności 5. przygotowywanie dokumentów i współpraca z zewnętrzną firmą księgową 5. przygotowywanie listy płatności.
KCP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-30 - Żarów (dolnośląskie)