REFERENT DO SPRAW PŁAC Polkowice oferta pracy Polkowickie Centrum Animacji
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - prawidłowe i terminowe naliczanie płac dla pracowników- prowadzenie dokumentacji płacowej- rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym, sporządzanie sprawozdań do GUS- naliczanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypłacanych zasiłków- rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie - ustalenie wysokości potrąceń komorniczych, dokonywanie potrąceń - wykonywanie przelewów bankowych- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach- prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych -prowadzenie korespondencji z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz innymi podmiotami – wynikające z zakresu obowiązków- monitorowanie zmian w przepisach prawa dotyczących zakresu obowiązków
Data publikacji: 2019-10-15
Lokalizacja: Polkowice (dolnośląskie)
Pracodawca: Polkowickie Centrum Animacji
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Skalników 4, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prawidłowe i terminowe naliczanie płac dla pracowników- prowadzenie dokumentacji płacowej- rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym, sporządzanie sprawozdań do GUS- naliczanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypłacanych zasiłków- rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie - ustalenie wysokości potrąceń komorniczych, dokonywanie potrąceń - wykonywanie przelewów bankowych- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach- prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych -prowadzenie korespondencji z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz innymi podmiotami – wynikające z zakresu obowiązków- monitorowanie zmian w przepisach prawa dotyczących zakresu obowiązków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: polkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła znajomość obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : mile widziane doświadczenie w pracy w podobnym charakterze i znajomość programu SIGID[Umiejętność 1] : doskonała organizacja pracy własnej[Inne] : Przed aplikowaniem, w związku z rekrutacją prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną: https://bip.polkowice.eu/pca/Article/id,265.htmlZastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami
Nazwa pracodawcy: Polkowickie Centrum Animacji
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Adres pracodawcy:
Skalników 4, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Ulica pracodawcy: Skalników
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 15.10.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?08b5b2b2ba8d52279d501c2d51409fca
Podobne oferty pracy
- Przyjmowanie i wydawanie wyrobów gotowych.- Nadzorowanie stanów magazynowych.- Nadzorowanie i monitorowanie warunków magazynowania wyrobów gotowych.- Realizacja wymagań WSK.- Dbałość o porządek w pomieszczeniach i na terenie należącym do magazynu.- Prowadzenie dokumentacji magazynowej zgodnie z procedurami .- Realizacja wysyłek wyrobów za pośrednictwem firm spedycyjnych.- Wykonywanie wszystkich innych, zleconych przez przełożonego zadań związanych z funkcjonowaniem działu oraz przedsiębiorstwa.
Przedsiębiorstwo Sprzętu Ochronnego "MASKPOL" S.A. - 2019-04-23 - Konieczki (śląskie)
prace pomocnicze przy produkcji opakowań
STEX JANISZEWSCY - SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
nadzorowanie sprawnego działania magazynu; organizowanie i koorydnowanie pracy personelu magazynowego; sporządzanie raportów; rozpatrywanie reklamacji związanymi z brakami lub uszkodzeniami towarów; monitoring stanów magazynowych; planowanie, zarządzanie i nadzór nad pracą podległych pracowników
Tensa Automotive Sp. z o. o. - 2018-01-10 - Stąporków (świętokrzyskie)
Rejestracja faktur VATSporządzanie przelewów do zarejestrowania fakturKonfrontacja faktur zakupu z rejestramiPrzygotowywanie przelewów do wysyłki Układanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Sierakowice (pomorskie)
organizacja wysyłek zamówień do klientów, optymalizacja kosztów transportowych
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Olkusz (małopolskie)
Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych kontrahentów w branży materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
LASER SPOŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-16 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie; Doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku; Obsługa komputera oraz arkusza kalkulacyjnego; Zakres obowiązków: fakturowanie, prace biurowe, kontakt z klientem; Umowa zlecenie; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Gliwice
ATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Gliwice (śląskie)
referent ds. kadr i płac
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Diagnostyka i naprawa samochodów ciężarowych.Prawo jazdy kat. B
JANAS LOGISTICS Sp. z o.o. - 2016-08-04 - Skwierzyna (lubuskie)
zgodny
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2018-08-22 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wykonuje proste, rutynowe prace związane z różnymi etapami budowy lub rozbiórki budynków.Zadania zawodowe: noszenie cegieł i zaprawy murarskiej na budowie; wykonywanie prac pomocniczych przy wykonywaniu szalowań i rusztowań; mieszanie, wylewanie i rozpościeranie materiałów, takich jak: beton, gips i zaprawa murarska; rozpościeranie piasku, ziemi, żwiru i podobnych materiałów; ładowanie i rozładowywanie materiałów budowlanych, materiałów wydobytych oraz sprzętu i transportowanie ich w obrębie miejsc prowadzenia prac przy użyciu taczek, nosiłek do ręcznego transportu cegieł i wózków ręcznych; wykonywanie prostych prac rozbiórkowych, w tym usuwanie gruzu,sprzątanie miejsc pracy i usuwanie różnych przeszkód i zatorów według otrzymanych instrukcji;
NEW HOME DEVELOPMENT S.C. - 2019-07-11 - Legnica (dolnośląskie)
referent ds biurowych
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zakres obowiązków referenta ds. finansowych (podległość służbowa GK) 1. dekretowaniefaktur pod kątem klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów zgodniez Rozporządzeniem Ministra Finansów, 2. wprowadzanie kontrahentów do programubankowego, 3. wprowadzanie faktur kontrahentów do systemu bankowego z podziałem naposzczególne rachunki bankowe, rozdziały i paragrafy klasyfikacji budżetowej, 4.sporządzanie wydruków wprowadzonych danych - kontrola, nanoszenie dat księgowania, 5.przekazywanie faktur do zatwierdzenia przez głównego księgowego i dyrektora, 6.terminowe dokonywanie przelewów, 7. pobieranie wyciągów bankowych, opisywanieprzychodzących wpłat od uczestników form pozaszkolnych z podziałem na raty i odsetki,kompletowanie dokumentów, wkładanie do segregatorów z podziałem na źródłofinansowania, 8. współpraca z wicedyrektorem ds. dydaktycznych w zakresie ciągłejaktualizacji liczby prowadzonych form pozaszkolnych, liczby uczestników naposzczególnych formach pozaszkolnych, umowach próbnych i wypowiedzeniach umówprzez uczestników form pozaszkolnych, 9. prowadzenie indywidualnych kartotek dlauczestników form pozaszkolnych z zaznaczeniem daty wpłaty, naliczanie odsetek odnieterminowych wpłat, 10. rozliczanie nadpłat dokonanych przez uczestników formpozaszkolnych, 11. informowanie telefoniczne, mailowe i pocztą uczestników kursów opowstałych zaległościach, 12. wystawianie wezwań do zapłaty za zaległości w kursach,windykacja należności, 13. naliczanie i sporządzanie dla księgowej kwartalnych zestawieńnależności i zobowiązań od uczestników form pozaszkolnych z podziałem na zaległościgłówne i odsetki, 14. wystawianie na żądanie faktur na podstawie dokonanych wpłat, 15.nanoszenie dokonanych wpłat za media i wynajem od poszczególnych nabywców -kontrola dokonywanych wpłat za faktury i noty księgowe wystawione przez CKUiJK, 16.przyjmowanie wpłat gotówkowych raport kasowy kasa przyjmie, 17. prowadzenie kasyfiskalnej, 18. rozlicznie faktur gotówkowych dekretowanie faktur pod kątem klasyfikacjidochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów zgodnie z Rozporządzeniem MinistraFinansów z potwierdzeniem pobrań i wypłat, 19. terminowe odprowadzanie wpłatgotówkowych kasa wypłaci, 20. bieżące rozliczanie wpłat i wypłat z rachunkówbankowych, 21. opisywanie faktur gotówkowych zgodnie z formą organizacyjną, 22.prowadzenie raportów kasowych z zachowaniem dziennej chronologii, rejestrowanie wciągu dnia, w którym dokonano wpłaty lub wypłaty, 23. kompletowanie dokumentów zwpłat i wypłat gotówkowych, 24. ewidencjonowanie obrotu kasowego na koncie 101KASA odrębnie dla każdej formy organizacyjnej: 1) działalność budżetowa, 2) dochodysamorządowych jednostek budżetowych, 3) zakładowy fundusz świadczeń socjalnych(ZFŚS), 4) depozyty, 25. terminowe rozliczanie pracowników z pobranych zaliczek,bieżące informowanie gł. księgowego w tym zakresie, 26. prowadzenie druków ścisłegozarachowania, 27. prowadzenie wspólnie z wicedyrektorem ds. dydaktycznych rejestruumów z uczestnikami form pozaszkolnych, 28. wystawanie faktur VAT sprzedaży, 29.wystawanie poleceń księgowania dla gł. księgowego dotyczących obowiązku podatkowegokursantów 30. sporządzanie faktur VAT w programie Rejestr VAT Vulcan, 31.wprowadzanie danych do rejestru sprzedaży VAT na podstawie analizy wyciągówbankowych lub umów z uczestnikami kursów z ustaleniem daty powstania obowiązkupodatkowego w danym miesiącu, 32. sporządzanie cząstkowego rejestru sprzedaży VAT,33. comiesięczne uzgadnianie prowadzonego rejestru z zapisami księgowymi wprowadzonych przez jednostkę księgach rachunkowych we współpracy z głównymksięgowym, 34. Sporządzanie JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego), eksport do systemuE-Vat, sporządzanie wydruków. Zakres obowiązków w ramach realizacji projektu NowaPerspektywa Lepszy Start 1. sporządzanie zestawień wydatków na podstawiezrealizowanych płatności do wniosków o płatność i przekazywanie ich do koordynatorafinansowego Projektu, 2. prawidłowe prowadzenie księgowości projektu zgodnie zobowiązującą polityką rachunkowości CKUiJK, prowadzenie niezbędnej korespondencjifinansowej związanej z projektem, 3. przygotowywanie miesięcznych zapotrzebowań naśrodki, 4. opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wnioskiem o płatność, 5.rozliczanie wszelkich dokumentów finansowo-księgowych i umów związanych z Projektem,prawidłowe wystawianie dokumentów rozliczeniowych i ich archiwizacja, 6. zakładaniekartotek ubezpieczonych w systemie Płatnik ZUS, 7. wypełnianie druków ZUS ZZA, ZUSZUS dla ubezpieczonych, 8. przygotowywanie zestawów ZUS ZZA i ZUS i przesłanie poweryfikacji do ZUS, 9. wprowadzanie danych osobowych osób zatrudnionych na podstawieumowy o pracę w Projekcie do programu płacowego Vulcan Optivum, 10. wprowadzaniedanych osobowych zleceniobiorców w Projekcie do programu płacowego Vulcan Optivum,11. wprowadzanie umów zleceń zleceniobiorców w Projekcie do programu płacowegoVulcan Optivum, 12. sporządzanie list płac osób zatrudnionych na umowy o pracę wProjekcie, 13. sporządzanie list płac do rachunków dotyczących osób zatrudnionych napodstawie umów-zleceń w Projekcie, 14. sporządzanie poleceń księgowania dla potrzebProjektu, 15. rozliczanie rachunków, faktur i przelewów montażem finansowym, 16.sporządzanie przelewów do rachunków i faktur w bankowości internetowej 17. rozliczanieskładek ZUS i podatku wg paragrafów za dany miesiąc, 18. księgowanie dokumentówprojektu, uzgadnianie kont bilansowych i pozabilansowych projektu montażemfinansowym, sporządzenie sprawozdania RB28-EFS-NPLS za dany miesiąc, 19.uzgadnianie zobowiązań za dany miesiąc.
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I JĘZYKOWEGO KADR W LEGNICY - 2017-09-13 - Legnica (dolnośląskie)
pomoc przy pracach lakierniczych
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Niepołomice (małopolskie)
Prowadzenie kadr z wykorzystaniem programu Wulkan - prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły - nauczycieli i innych pracowników.
Gimnazjum Nr 13 z Oddziałami Dwujęzycznymi - 2016-12-15 - Częstochowa (śląskie)
pomoc w wykonywaniu obróbek i poszycia dachu. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Ryszard Bartoszewicz eRBud Dachy - 2017-05-04 - Pruszków (mazowieckie)
Cięcie sadu, zbiór i sortowanie owoców, sadzenie i wiązanie drzewek, stawianie rusztowań, rozkładanie nawodnienia, formowanie drzew, szczepienie, przygotowanie gleby do uprawy, nawożenie
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Popowice (mazowieckie)
obsługa maszyny szlifierki
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Dąbrówka Wielka (łódzkie)
zgodny ze stanowiskiem
P.P.H. "TOMEX" TOMASZ W. WASIAK - 2016-01-13 - Myśliwiec (kujawsko-pomorskie)
Referent ds. logistyki
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
praca według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Sosnowiec (śląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Namysłów (opolskie)
Łączenie części i elementów konstrukcyjnych ze stali metodą gazową lub łukową.
kontakt przez OHP - 2017-10-18 - Bobrówka (podkarpackie)
szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.gmcentrum.pl
Gminno-Miejskie Centrum Pomocy "Wiara-Nadzieja-Miłość" - 2018-03-15 - Odolanów (wielkopolskie)
Wg załączonego programu stażu.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca w dziale sprzedaży
Przedsiębiorstwo Handlowe Mars SJ H i W Potoczak - 2016-08-08 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
zgodnie z umową
INŻYNIERIA WODNA ZIOŁKIEWICZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-07 - Łężec (wielkopolskie)
Obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa i archiwizacja poczty elektronicznej, obsług akomputera, pomoc w prowadzeniu dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wojkowice (śląskie)
księgowanie dokumentów podatkowych,sporządzanie list płaci kart wynagrodzeń,sporządzanie deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)