REFERENT Gr贸jec oferta pracy Jednostka Wojskowa Nr 3411
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 2聽290 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Sporz膮dzanie, rejestracja oraz archiwizowanie dokumentacji szkoleniowej
Data publikacji: 2019-01-09
Lokalizacja: Gr贸jec (mazowieckie)
Pracodawca: Jednostka Wojskowa Nr 3411
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:05-600 Gr贸jec, powiat: gr贸jecki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Sporz膮dzanie, rejestracja oraz archiwizowanie dokumentacji szkoleniowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 w zast臋pstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽290 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Gr贸jec
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: gr贸jecki
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Gr贸jec
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽290 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 09.01.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w:
Obs艂uga komputera (znajomo艣膰 programu MS-Office)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Jednostka Wojskowa Nr 3411
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gr贸jcu
Adres pracodawcy:
Laskowa 4a, 05-600 Gr贸jec, powiat: gr贸jecki, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: gr贸jecki
Gmina pracodawcy: Gr贸jec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Gr贸jec
Ulica pracodawcy: Laskowa
Numer budynku pracodawcy: 4a
Nazwisko osoby zg艂aszaj膮cej: Grzegorz Bochniak
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gr贸jcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 09.01.2019
Oferta pracy wa偶na do: 18.01.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 09.01.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 09.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
WSP脫艁PRACA Z KLIENTAMI ZAGRANICZNYMI I CENTRAL膭,OPRACOWANIE RYSUNK脫W TECHNICZNYCH,WYJASNIANIE PROBLEM脫W TECHNICZNYCH ZWI膭ZANYCH ZE ZMIANAMI NA PRODUKCIE,ANALIZA I WYKONYWANIA KALKULACJI TECHNICZNYCH,PRZEPROWADZANIE ANALIZ POR脫WNAWCZYCH
LEONI Kabel Polska Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Ostrzesz贸w (wielkopolskie)
przygotowywanie dokument贸w projektowychwsp贸艂parac przy dzia艂aniach promocyjnych projektuarchiwizacja dokument贸w projektowych w formie papierowej oraz elektronicznej zgodnie z wytycznymiprowadzenie dziennika korespondecnji
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Gdynia (pomorskie)
zamawianie materia艂贸w, tworzenie um贸w, dokument贸w, nadz贸r i rozliczenia podwykonawc贸w i wykonawc贸w, przygotowywanie dokument贸w i uzyskiwanie odbior贸w bran偶owych i ko艅cowych budynk贸w
MAXBUDOWA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-12-03 - Rogo藕nica (podkarpackie)
archiwizacja dokument贸w,dekretacja dokument贸w ksi臋gowych,rozliczanie delegacji s艂u偶bowych,ksi臋gowanie dokument贸w kasowych,przygotowanie danych do sprawozda艅 GUS,sprawdzanie zgodno艣ci faktur z zam贸wieniami,rozliczanie koszt贸w produkcji
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - 艢wiecie (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporz膮dzanie um贸w, wypowiedze艅, 艣wiadectw pracy, sporz膮dzanie list p艂ac, odprowadzanie sk艂adek ZUS, podatk贸w itp.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - 呕aga艅 (lubuskie)
sprzeda偶 art. budowlanych i wyko艅czenia wn臋trz, wystawiane faktur, obs艂uga klienta
FIRMA HANDLOWO-US艁UGOWA "MEKA" Arkadiusz Ogrodniczak - 2018-09-07 - Piotrk贸w Trybunalski (艂贸dzkie)
Prowadzenie sekretariatu w szkole, rejestrowanie pism przychodz膮cych i wychodzacych, obs艂uga korespondencji, prowadzenie list obecno艣ci i ewidencji czasu pracy pracownik贸w w administracji i obs艂ugi, prowadzenie dokument贸w uczni贸w, prowadzenie wykazu uczni贸w obj臋tych obowi膮zkiem szkolnym, wystawianie legitymacji uczniom i pracownikom, wykonywanie odpis贸w dokumentacji szkolnej, wystawianie r贸偶norodnych za艣wiadcze艅 i druk贸w, prowadzenie spraw kadrowych pracownik贸w szko艂y, przygotowanie danych do projektu organizacyjnego szko艂y, sprawozda艅 GUS, SIO, wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora.
Zesp贸艂 Szk贸艂 w Ostrowicach - 2017-08-01 - Ostrowice (zachodniopomorskie)
bezpo艣rednia obs艂uga klient贸w w banku w zakresie wymiany, pobierania i wyp艂acania pieni臋dzy informowanie i promowanie w艣r贸d klient贸w nowych us艂ug bankowych
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Orneta (warmi艅sko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie ewidencji um贸w, sprawy gospodarcze jednostki
Zesp贸艂 Szk贸艂 im. Stefana 呕eromskiego w Dar艂owie - 2016-12-22 - Dar艂owo (zachodniopomorskie)
Zadania g艂贸wne:1)Gromadzenie dokument贸w dotycz膮cych zobowi膮za艅 i nale偶no艣ci oraz przestrzeganiei monitorowanie termin贸w p艂atno艣ci z tytu艂u zobowi膮za艅 i nale偶no艣ci2)Wprowadzanie dokument贸w dotycz膮cych zobowi膮za艅 i nale偶no艣ci do systemu finansowo-ksi臋gowego pod nazw膮 Finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3) Tworzenie przelew贸w elektronicznych w zakresie rozrachunk贸w z kontrahentami4)Generowanie wyci膮g贸w bankowych z systemu bankowego oraz sprawdzanie ich z dokumentami 藕r贸d艂owymi5) Sprawdzanie dokument贸w pod wzgl臋dem formalno-rachunkowym6)Rejestrowanie dowod贸w ksi臋gowych w celu sprawdzenia czy realizacja wydatku znajduje zabezpieczenie w planach finansowych oraz wieloletniej prognozie finansowej7)Prowadzenie rejestru zaanga偶owania um贸w oraz wydatk贸w8)Dekretacja dowod贸w ksi臋gowych dochod贸w i wydatk贸w bud偶etowych oraz pozabud偶etowych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi zasadami obiegu dokument贸w ksi臋gowych, zak艂adowym planem kont, wykazem ksi膮g9)Sprawdzanie prawid艂owo艣ci i kompletno艣ci dokument贸w niezb臋dnych do ksi臋gowania10)Przestrzeganie dyscypliny bud偶etowej11)Sta艂e podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokszta艂cenie12) Bie偶膮ce monitorowanie zmian w obowi膮zuj膮cych przepisach13) Przestrzeganie przepis贸w powszechnie obowi膮zuj膮cych oraz przepis贸w wewn臋trznych okre艣lonych w jednostkach14) Nale偶yte przechowywanie i zabezpieczanie dokument贸w finansowo-ksi臋gowych15) Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych16)Informowanie G艂贸wnego ksi臋gowego CUWO w 艁odzi o zauwa偶onych nieprawid艂owo艣ciach w obszarze wykonywanych obowi膮zk贸w oraz innych czynnik贸w mog膮cych negatywnie wp艂yn膮膰 na dzia艂anie jednostki.Zadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji zwi膮zanej z zakresem obowi膮zk贸w, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostk臋.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci musz膮 przyst膮pi膰 do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorz膮dowych. Dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 do 27.12.2017 r.
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi - 2017-12-18 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
obr贸bka wi贸rowa metali na r贸偶nego rodzaju tokarkach; praca w godz.: 6-14 lub 14-22
Kancelaria Gospodarcza TRUST sp. z o.o. - 2016-03-08 - Ozimek (opolskie)
Zadania na stanowisku:realizacja prac w zakresie monta偶u autobusu w obr臋bie wybranego obszaru produkcyjnego.Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umow臋 o prac臋 w firmie o ugruntowanej pozycji na arenie mi臋dzynarodowej,atrakcyjne wynagrodzenie,mi艂膮 atmosfer臋 pracy, praca od poniedzia艂ku do pi膮tku.bezp艂atny pakiet prywatnej opieki medycznej,program lojalno艣ciowy WYSPA od Work Service wej艣ci贸wki i zni偶ki do partner贸w Grupy.Informacja o ofercie w sali F, D, B.GIE艁DA PRACY.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
1. opracowanie sprawozda艅 statystycznych na potrzeby G艂贸wnego Urz臋du Statystycznego oraz w艂adz o艣wiatowych;2. naliczanie wynagrodze艅 i zasi艂k贸w ZUS, sporz膮dzanie listy p艂ac;3. sporz膮dzanie kartotek rocznych pracownik贸w, informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT-11 w terminie wyznaczonym przez Urz膮d Statystyczny m.in. dodatkowego wynagrodzenia rocznego, nagr贸d jubileuszowych;4. sporz膮dzanie dokument贸w rozliczeniowych (ZUS RCA, ZUS RSA, ZUS DRA, ZUS RZA) i zg艂oszeniowych (m.in. ZUS ZUA i ZUS ZWUA) dla Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych za pomoc膮 programu P艁ATNIK;5. sporz膮dzanie sprawozda艅 GUS, do Urz臋du Miejskiego, Kuratorium O艣wiaty;6. kompleksowe prowadzenie bie偶膮cej ewidencji i dokumentacji p艂acowej;7. tworzenie r贸偶norodnych raport贸w oraz zestawie艅 p艂acowych;8. przygotowanie za艣wiadcze艅 o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;9. monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeniowego; 10. bieg艂e pos艂ugiwanie si臋 programem p艂acowo-kadrowym i innymi programami komputerowymi u偶ywanymi na stanowisku pracy, w tym P艂atnik;11. sporz膮dzanie i wysy艂anie przelew贸w, rejestrowanie faktur wraz z ich opisem 12. rozliczanie delegacji krajowych;13. przygotowywanie dokument贸w do zaksi臋gowania;14. wprowadzanie danych do SIO; 15. terminowe przeprowadzenie i rozliczanie inwentaryzacji w plac贸wce zgodnie z ustaw膮 o rachunkowo艣ci;16. prowadzenie ksi膮g inwentarzowych 17. prawid艂owe przechowywanie i archiwizowanie dokument贸w p艂acowych zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcja kancelaryjn膮18. wydawanie za艣wiadcze艅 19. wykonywanie innych zada艅 zleconych przez dyrektora;
SAMORZ膭DOWY ZESP脫艁 SZK脫艁 IM. MARII KONOPNICKIEJ W GORZOWIE - 2017-12-08 - Gorz贸w (ma艂opolskie)
Produkcja i monta偶 konstrukcji stalowych i zbiornik贸w magazynowania wody.
ZAK艁ADY PRODUKCYJNO-US艁UGOWY "AQUA-TECH" SP. Z O.O - 2017-11-10 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji wysy艂ki towaru w j臋zyku wietnamskim, pakowanie zam贸wionego produktu i przygotowanie go do wysy艂ki, prowadzenie ewidencji zam贸wie艅 w j臋zyku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
wpisywanie danych do systemu i bazy (praca przy komputerze)
TUZ TOWARZYSTWO UBEZPIECZE艃 WZAJEMNYCH - 2016-01-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Zabrze (艣l膮skie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Gi偶ycko (warmi艅sko-mazurskie)
- praca w biurze rachunkowym,- weryfikacja zgodno艣ci danych z ewidencji z dokumentacj膮 藕r贸d艂ow膮,- przyjmowanie dokumentacji,
ALO-2 SP.Z O.O - 2018-03-13 - Kobylniki (wielkopolskie)
Planowanie kolejnosci produkcji detali,uruchamianie , nadzorowanie i kompletowanie detali pod zlecenie.utrzymanie stan贸w magazynowych detali, nadzorowanie technologii wykonania detali. Kontrola jako艣ciowa i ilo艣ciowa produkowanych detali.
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-11-24 - Zagna艅sk (艣wi臋tokrzyskie)
Kompletowanie zam贸wie艅, przyjmowanie dostaw, wystawianie dokument贸w sprzeda偶y w programie komputerowym, przygotowywanie ofert dla klienta indywidualnego, przygotowywanie folder贸w reklamowych i ulotek w programie graficznym. Praca w godz. 7-15; Elbl膮g, ul. Dojazdowa 16.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
Administracja obiegu dokument贸w Koordynowanie wew. program贸w benefitowych Tworzenie analiz i prezentacji na potrzeby dzia艂u Administrowanie programu wdro偶eniowego nowych pracownik贸w Wsparcie pracownik贸w dzia艂u w prowadzeniu proces贸w rekrutacyjnych (zamieszczanie ofert pracy, obs艂uga systemu rekrutacyjnego - eRecruiter oraz umawianie spotka艅) Aktywne pozyskiwanie kandydat贸w Kreowanie dzia艂a艅 w obszarze budowania marki pracodawcy Wsp贸艂praca z cz艂onkami zespo艂u oraz wzajemne wsparcie w realizacji bie偶膮cych zada艅
TARCZY艃SKI S.A - 2018-06-29 - Uje藕dziec Ma艂y (dolno艣l膮skie)
I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) Spe艂nienie jednego z poni偶szych wymog贸w:- wykszta艂cenie 艣rednie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni sta偶 pracy, lub- wykszta艂cenie wy偶sze b) obywatelstwo polskiec) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,b) znajomo艣膰: - Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykaz贸w akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia艂ania archiw贸w zak艂adowych ( za wyj膮tkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorz膮dzie gminnym; - Podr臋cznika wnioskodawcy i beneficjenta program贸w polityki sp贸jno艣ci 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z 21 lipca 2017 r. ( w za艂膮czeniu).II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pe艂ny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 16.08.2018 r.III. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu czerwcu 2018 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) Przyjmowanie korespondencji wp艂ywaj膮cej do Wydzia艂u oraz jej rejestracja w systemie informatycznym.2) Prowadzenie dzia艂a艅 promocyjno - informacyjnych z zakresu pozyskanych 艣rodk贸w unijnych. 3) Koordynowanie spraw zwi膮zanych z bud偶etem Wydzia艂u Rozwoju. 4) Przedk艂adanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy wed艂ug dyspozycji Naczelnika. 5) Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegaj膮cej wysy艂ce, a tak偶e dokument贸w wymagaj膮cych podpisu Prezydenta. 6) Przekazywanie projekt贸w Zarz膮dze艅 Prezydenta i projekt贸w Uchwa艂 Rady Miasta zgodnie z ustalon膮 procedur膮. 7) Obs艂uga interesant贸w Wydzia艂u. 8) Pe艂nienie funkcji doradczych dla pracownik贸w Wydzia艂u w zakresie systemu obiegu dokument贸w, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowi膮zuj膮cych procedur wewn臋trznych.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2018-07-17 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Obs艂uga klienta jako kelnerka, obs艂uga kasy fiskalnej, doradztwo w zakresie doboru potraw i napoi, przygotowywanie sali konsumpcyjnej.
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Stopnica (艣wi臋tokrzyskie)
OPIS STANOWISKA: Obs艂uga administracyjno - biurowa dzia艂uzaopatrzenia, monitorowanie, analizowanie stan贸w magazynowych,sk艂adanie zam贸wie艅 i koordynacja, przebiegu proces贸w zakupowych,codzienna wsp贸艂praca z dostawcami, poszukiwanie nowychdostawc贸w i us艂ug, por贸wnywanie ofert zakupowych,korespondencja telefoniczna oraz mailowa z kontrahentami,kompletowanie oraz sprawdzanie dokumentacji zakupowej, obs艂ugawewn臋trznego systemu, wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami firmy.Praca od 7-15
Ledxon GmbH Sp z o.o. Oddzia艂 w Polsce - 2018-01-15 - Mas贸w (opolskie)
obs艂uga lini produkcyjnych, przynoszenie towar贸w, obs艂uga maszyn
A&S HR CONSULTING Sylwia Bojanowska Dekert - 2016-07-07 - Murowana Go艣lina (wielkopolskie)
zgodnie z do艂膮czonym do wnisku programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - 呕ywiec (艣l膮skie)
Wyliczanie wynagrodze艅 dla pracownik贸w oraz pochodnych od wynagrodze艅 / nab贸r sta偶 /
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Pabianice (艂贸dzkie)
POZYSKIWANIE KLIENT脫W, PREZENTOWANIE I SPRZEDAWANIE TKANIN, PRACA W TERENIE
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Tomasz贸w Mazowiecki (艂贸dzkie)
艁膭CZENIE CZ臉艢CI I ELEMENT脫W KONSTRUKCYJNYCH ZE STALI PRZEZ R臉CZNE SPALANIE, WYPALANIE LASEROWE
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Bardo (dolno艣l膮skie)