REFERENT Gdańsk oferta pracy Pomorski Oddział Krajowej Izby Doradców Podatkowych w Gdańsku (Wrzeszcz)
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa biura Pomorskiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych
Data publikacji: 2016-03-04
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Pomorski Oddział Krajowej Izby Doradców Podatkowych w Gdańsku (Wrzeszcz)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-728 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa biura Pomorskiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dobra znajomość obsługi komputera (programy biurowe)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsluga programów magazynowych, fakturowanie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, dobra znajomość obsługi komputera, dobra znajomość języka angielskiego, duża kultura osobista, podstawowa wiedza na temat księgowości, umiejętność redagowania pism urzędowych, protokołów oraz innych np. okolicznościowych. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt mailowy: POMORSKI (at) KIDP.PL
Nazwa pracodawcy:
Pomorski Oddział Krajowej Izby Doradców Podatkowych w Gdańsku (Wrzeszcz)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Żurawia 22/601, 00-515 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Żurawia
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 04.03.2016
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie korespondencji i redagowanie pism, prowadzenie ksiąg rewizyjnych związanych z urządzeniami technicznymi i budynkami oraz ksiąg obiektów budowlanych. Rejestr przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, przygotowywanie wniosków o dotacje. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-14.35 od poniedziałku do piątku w Jaworzu.
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU - 2015-12-21 - Jaworze (śląskie)
prowadzenie spraw bieżących w zakresie obsługi dokumentacji technicznej - nauka i pomoc
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Wyrzysk (wielkopolskie)
Bezpośrdnia obsługa klientów, przygotowywanie wniosków kredytowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Zagrodno (dolnośląskie)
Sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy z pracownikami Składu.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-03-21 - Porażyn (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów salonu meblowego
FABRYKA MEBLI ' BODZIO" - 2016-05-24 - Słubice (lubuskie)
Obsługa klientów indywidualnych i instytucjonalnych, praca z programami pakietu Office. Praca na dwie zmiany w godzinach 7.30 - 16.30.Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Brzesko (małopolskie)
wykonywanie świadczeń pielęgnacyjnych, diagnostycznych, leczniczych.Prowadzenie gospodarki materiałowej ambulatorium
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-03-04 - Rzeszów (podkarpackie)
WYKONYWANIE INWENTARYZACJI TOWARU W SALONACH SPRZEADŻY ZGODNIE Z OBOWIAZUJĄCYMI PROCEDURAMI
CCC S.A. - 2016-07-20 - Polkowice (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, kosztorysowanie - branża grzewcza.Wymagania: wykształcenie min. średnie, znajomość obsługi komputera, mile widziana znajomość branży grzewczej, łatwość nawiązywania kontaktów, szybkość przyswajania nowej wiedzy, umiejętność współpracy w zespole.
REDGREY Andrzej Ochman - 2017-06-06 - Krzyżanowice (śląskie)
Sporządzanie codziennych raportów żywnościowych, sporządzanie jadłospisów, prowadzenie magazynów żywnościowych, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem kuchni, przygotowaniem i porcjowaniem posiłków, realizacja zakupów do stołówki, nadzór nad stanem technicznym sprzętu, realizacja zakupów artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w trybie przetargu nieograniczonego, przyjmowanie odpłatności za obiady od rodziców i regularne dokonywanie wpłat w banku.
SZKOŁA PODSTAWOWA Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 73 IM. KRÓLA STEFANA BATOREGO W WARSZAWIE - 2019-05-14 - Warszawa (mazowieckie)
Kompletowanie i księgowanie dokumentów. Księgowanie wyciągów bankowych. Dekretowanie i numerowanie dokumentów. Pomoc w przygotowaniu sprawozdań finansowych.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Siedlce (mazowieckie)
pomoc w punkcie informacyjnym.Pomoc w sekretariacie burmistrzow, pomoc w wydziale DG, GR,SO,TN,AB
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Oleśnica (dolnośląskie)
Wg złożonego wniosku
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Sanok (podkarpackie)
Wykształcenie wyższe (finanse,ekonomia); min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; biegła znajomość języka macedońskiego i angielskiego w mowie i w piśmie; bardzo dobra znajomość Pakietu Office, w szczególności Excel, obsługa urządzeń biurowych; zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie dokumentacji kadrowej, współpraca z zarządem w sprawach administracyjno-finansowych, monitorowanie poziomu należności i zobowiązań, kontrola obiegu dokumentów finansowych i kadrowych w firmie, współpraca z działem księgowości, przygotowywanie raportów dla zarządu wg wytycznych, obsługa płatności firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Einsteina
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Gliwice (śląskie)
Zgodny z progra,mem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Goleniów (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Głogów (dolnośląskie)
Prace pomocniczy przy produkcji cukierniczej
FPH Agnieszka B. Agnieszka Boroń - 2016-10-11 - Stróża (małopolskie)
Ewidencja oraz obieg dokumentów, prowadzenie dokumentacji biurowej, archiwizacja dokumentów księgowych, obsługa programu finansowo-księgowego "Symfonia".
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Nowe Gulczewo (mazowieckie)
przygotowanie, składanie komponentów do gier
kontakt przez OHP - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe, minimum 3 lata stażu, obsługa programu płatnik, obsługa programu płacowego, znajomość zagadnień księgowych, prawa skarbowego, znajomość przepisów związanych z ubezpieczeniami społecznymi, znajomość obsługi programu Microsoft Office. Charakterystyka pracy: prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa płacowa pracowników ośrodka, przygotowywanie danych do planów finansowych, prowadzenie sprawozdawczości GUS, PEFRON, prowadzenie dokumentacji US oraz ZUS, wystawienie i ewidencja faktur VAT, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych. Wynagrodzenie 1688zł + premia 20% + dodatek za wysługę lat. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI I INFORMACJI PEDAGOGICZNEJ WOM - 2017-03-14 - Rybnik (śląskie)
udzielanie informacji o działalności MOKSiR, terminach imprez i wydarzeń,redagowanie pism, obsługa urządzeń biurowych,pomoc przy organizowaniu imprez kulturalnych,konkursów ,koncertów,spektakli
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Chrzanów (małopolskie)
Nauka prowadzenia Biuletynu Informacji Publcznej, prace związane z obsługą komputera.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Lubań (dolnośląskie)
organizacja pracy sekretariatu, prowadzenie i ewidencja korespondencji, koordynacja obiegu dokumentów, obsługa firmowej poczty elektronicznej, wypisywanie delegacji, obsługa i organizacja spotkań, przyjmowanie interesantów
Tworzywa Sztuczne PZL Mielec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-07-06 - Mielec (podkarpackie)
przygotowywanie pakietu z kartą wg specyfikacji klienta, naklejanie karty na nośnik, bądź wkładanie karty do opakowania, pakowanie nośnika z kartą, naklejanie etykiet spersonalizowanych na opakowanie/ nośnik
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Gdańsk (pomorskie)
Organizacja, prowadzenie i koordynacja działań związanych z promocją kulturalną i turystyczną Centrum we współdziałaniu z jednostkami powiatowymi, regionalnymi, zagranicznymi. - Merytoryczne przygotowanie zbiorów historycznych do wystaw, prezentacji-Opracowywanie materiałów promocyjnych -Opracowywanie sprawozdań recenzji z wydarzeń jakie prowadzi pałac.-Sporządzanie zaproszeń, podziękowań, listów gratulacyjnych, intencyjnych itp.-Utrzymywanie bieżących kontaktów i współpracy z przedstawicielami środków. masowego przekazu, ( media: prasa, radio, TV, portale internetowe i inne).-Prowadzenie dokumentacji własnej działalności. -Opracowywanie planów imprez i wydarzeń kulturalnych na sezony artystyczne w Centrum. -Organizowanie wystaw, koncertów, plenerów artystycznych, przedstawień teatralnych, pokazów filmowych i multimedialnych, przeglądów osiągnięć kulturalnych, konkursów, festiwali, warsztatów dla dzieci i młodzieży oraz dla dorosłych, -Popularyzacja wiedzy o życiu i twórczości Fryderyka Chopina oraz jego związków z Sannikami, -Oprowadzanie po zabytkowym Pałacu i Parku. -Prowadzenie mediów społecznościowych.
Europejskie Centrum Artystyczne im. Fryderyka Chopina w Sannikach - 2019-10-31 - Sanniki (mazowieckie)
Sporządzanie listy płac, sporządzanie dokumentacji podatkowej i składkowej, prowadzenie dokumentacji niezbędnej do dofinansować SOD.
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-10-19 - Chorzów (śląskie)
Wystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentu magazynowych,Wydawanie towaru i wystawianie paragonu fiskalnego,Kontrola i rejestracja pojazdów wjeżdżających oraz wyjeżdżających na teren zakładuKontrola dostaw surowców oraz sprawdzanie zgodności z zamówieniem,Przyjmowanie surowców zgodnych z wymogamiPobieranie prób z dostawy surowców,
BIOFEED SP. Z O.O - 2019-06-07 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
prace księgowe (rozrachunki, kontrola dokumentów, archiwizacja)
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Balice (małopolskie)
1.Prowadzenie praktyk. 2.Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy.3.Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami wewnętrznymi izewnętrznymi pracowników Szpitala. 4.Prowadzenie / obsługa ZakładowegoFunduszu Świadczeń Socjalnych. 5.Sporządzanie planu zatrudnienia.6.Prowadzenie badań ankietowych, badan satysfakcji pracowników.7.Sporządzanie potwierdzenia przyznanych świadectw rekompensacyjnych.8.Prowadzenie staży lekarskich.
Szpital Wojewódzki w Opolu Sp. z o.o. - 2019-05-14 - Opole (opolskie)