REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Mielec oferta pracy Tworzywa Sztuczne PZL Mielec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Stanowisko: REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Wynagrodzenie: 2 200 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: organizacja pracy sekretariatu, prowadzenie i ewidencja korespondencji, koordynacja obiegu dokumentów, obsługa firmowej poczty elektronicznej, wypisywanie delegacji, obsługa i organizacja spotkań, przyjmowanie interesantów
Data publikacji: 2018-07-06
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: Tworzywa Sztuczne PZL Mielec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja pracy sekretariatu, prowadzenie i ewidencja korespondencji, koordynacja obiegu dokumentów, obsługa firmowej poczty elektronicznej, wypisywanie delegacji, obsługa i organizacja spotkań, przyjmowanie interesantów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmieUmiejętność obsługi urządzeń biurowychUmiejętność obsługi Pakietu MS OfficeSamodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, dobra organizacja pracy
Nazwa pracodawcy:
Tworzywa Sztuczne PZL Mielec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne, posiadające ustalony odpowiedni profil pomocy, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.07.2018
Data dodania oferty pracy: 05.07.2018
Oferta pracy ważna do: 04.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie ewidencji średków trwałych, okresowe porównywanie stanów magazynowych, dekretacja i księgowanie dokumentów przychodowo- rozchodowych.
1 Regionalna Baza Logistyczna - 2017-11-29 - Cybowo (zachodniopomorskie)
obsługa traka taśmowego
PPHU-,,DREWSTAR'' - 2016-07-13 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
kierowanie wózkiem widłowym
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
Prace biurowe związane z pracąIzby administracy skarbowej zgodnie zprogramem stażu m.in. : obsługa korespondencji, wprowadzanie danych, archiwizacja dokumnentów i inne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wodzisław Śląski (śląskie)
telefoniczny kontakt z klientami jednego z polskich banków w celu umówienia spotkania w oddziale, inne prace biurowe.
kontakt przez OHP - 2016-05-18 - Kraków (małopolskie)
OPIS STANOWISKA:WERYFIKACJA FORMALNO-RACHUNKOWA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH;DEKRETOWANIE FAKTUR KOSZTOWYCH I SPRZEDAŻOWYCH, WYCIĄGÓW BANKOWYCH I INNYCH DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH;ROZLICZANIE DELEGACJI SŁUŻBOWYCH;BIEŻĄCE KONTROLOWANIE ROZRACHUNKÓW Z KONTRAHENTAMI I PRACOWNIKAMI;PRZYGOTOWYWANIE PRZELEWÓW;PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ WEDŁUG USTALONYCH PROCEDUR WEWNĘTRZNYCH;PROWADZENIE EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH ORAZ NALICZANIE AMORTYZACJI BILANSOWEJ I PODATKOWEJ;CZYNNY UDZIAŁ W ZAMKNIĘCIU OKRESÓW ROZLICZENIOWYCH;
REMONDIS MEDISON SP. Z OO. - 2018-08-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Branża turystyczna.- Obsługa wymagających klientów,- indywidualne przygotowywanie ofert wakacyjnych oraz ich sprzedaż,-prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim,- wspłópraca z kontrahentami na całym świecie.
TRADE & TRAVEL COMPANY SP. Z O.O. - 2018-01-22 - Łódź (łódzkie)
KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW
RRB INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nauka prowadzenia rejestrów VAT i inne
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Głogów (dolnośląskie)
Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby osób decyzyjnych, analiza wybranych pozycji kosztów, edycja dokumentów, kontrola wpłat dokonywanych przez odbiorców, podejmowanie działan windykacyjnych wraz z ewidencją, bezposredni kontakt z Kancelarią prawną związany z przekazywaniem informacji o płatnościach dokonywanych przez dłużników. nadzór nad poprawnościa merytoryczną sporządzanych dokumentów, inne zlecone czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Tarnów (małopolskie)
Dbanie o ekspozycję towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży. Oferta dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Dino Polska S.A. - 2017-04-14 - Pabianice (łódzkie)
pakowanie, pomoc przy produkcji wędlin
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kraszewice (wielkopolskie)
Obsługa biura, obsługa sprzedaży, poszukiwanie klientów oraz dbanie o aktualnych, działania marketingowe i wizerunkowe na korzyść firmy.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Damianowo (dolnośląskie)
,
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
praca w dziale księgowości na zastępstwo
PRZEDSIĘBIORSTWO HYDRAULIKI SIŁOWEJ "HYDROTOR" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-06 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
sporzadzanie i serwowanie napojów obsługa klientów,przyjmowanie nalezności
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Barlinek (zachodniopomorskie)
obsługa korespondencji biura, obsługa klientów, wprowadzanie danych do programu komputerowego WF- Kaper
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Siedlce (mazowieckie)
Zapoznanie z zasadami wykonywania czynności biurowych i inne
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- przygotowywanie i wysyłanie bieżącej korespondencji,- wprowadzanie danych do programu POLTAX z deklaracji i zenań podatkowych,- wprowadzanie dokumentów do programu Biblioteka Akt,- archiwizowanie dokumentów,- przygotowywanie i kompletowanie dokumentów,- przyjmowanie interesantów,- sporządzanie kserokopii dokumentów,- udzielanie informacji interesantom,- prowadzenie książki nadawczej.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Głowno (łódzkie)
prace biurowe w wydzial Ochrony Srodowiska i Gospodarki Przestrzennej
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Lubań (dolnośląskie)
sekretarz Miasta i Gminy Września na 1/5 etatu, wynagrodzenie do uzgodnienia
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni - 2016-06-03 - Września (wielkopolskie)
Prowadzenie korespondencji i redagowanie pism, prowadzenie ksiąg rewizyjnych związanych z urządzeniami technicznymi i budynkami oraz ksiąg obiektów budowlanych. Rejestr przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, przygotowywanie wniosków o dotacje. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-14.35 od poniedziałku do piątku w Jaworzu.
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU - 2017-07-31 - Jaworze (śląskie)
Sprzątaczka biurowa - sprzątnie powierzchni marketu i pomieszczeń przynależnych. Oferta skierowana do osób ze stopniem niepełnosprawności. Godziny pracy - 14.00 - 22.00.
MERKURY MARKET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prace przy linii montażowej,Etykietowanie produktów
kontakt przez OHP - 2017-05-11 - Wronki (wielkopolskie)
sam. ref. egzekucji administracyjnej
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Lubań (dolnośląskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej; www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku oraz w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy- pokój 2
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2016-05-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Zapoznanie sie z przepisami BHP i PPOŻ,- Zapoznanie sier ze statutem i strukturą ogranziacyjną,- Obsł. posiedzeń zarządu, sekretariatu oraz poczty elektronicznej,-Pomoc przy organizacji szkoleń.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Łódź (łódzkie)
współudział w redagowaniu gazetki, pomoc w realizacji programów specjalistycznych, prace administracyjne związane z obiegiem dokumentów, sporządzanie pism
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Leszno (wielkopolskie)