REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Mielec oferta pracy Tworzywa Sztuczne PZL Mielec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

Stanowisko: REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY

Wynagrodzenie: 2 200 - 3 000 PLN

Zakres obowiązków: organizacja pracy sekretariatu, prowadzenie i ewidencja korespondencji, koordynacja obiegu dokumentów, obsługa firmowej poczty elektronicznej, wypisywanie delegacji, obsługa i organizacja spotkań, przyjmowanie interesantów

Data publikacji: 2018-07-06

Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)

Pracodawca: Tworzywa Sztuczne PZL Mielec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
organizacja pracy sekretariatu, prowadzenie i ewidencja korespondencji, koordynacja obiegu dokumentów, obsługa firmowej poczty elektronicznej, wypisywanie delegacji, obsługa i organizacja spotkań, przyjmowanie interesantów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmieUmiejętność obsługi urządzeń biurowychUmiejętność obsługi Pakietu MS OfficeSamodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, dobra organizacja pracy

Nazwa pracodawcy:
Tworzywa Sztuczne PZL Mielec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne, posiadające ustalony odpowiedni profil pomocy, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: mielecki

Gmina pracodawcy: Mielec

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Mielec

Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.07.2018

Data dodania oferty pracy: 05.07.2018

Oferta pracy ważna do: 04.08.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT - od 2 115 PLN

Prowadzenie ewidencji średków trwałych, okresowe porównywanie stanów magazynowych, dekretacja i księgowanie dokumentów przychodowo- rozchodowych.
1 Regionalna Baza Logistyczna - 2017-11-29 - Cybowo (zachodniopomorskie)

OBSŁUGA TRAKA TAŚMOWEGO - od 1 850 PLN

obsługa traka taśmowego
PPHU-,,DREWSTAR'' - 2016-07-13 - Zagnańsk (świętokrzyskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 100 PLN

kierowanie wózkiem widłowym
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)

REFERENT/KSIĘGOWY - 997,4 PLN

Prace biurowe związane z pracąIzby administracy skarbowej zgodnie zprogramem stażu m.in. : obsługa korespondencji, wprowadzanie danych, archiwizacja dokumnentów i inne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wodzisław Śląski (śląskie)

KONSULTANT TELEFONICZNY DS. UMAWIANIA SPOTKAŃ - 10 - 15 PLN

telefoniczny kontakt z klientami jednego z polskich banków w celu umówienia spotkania w oddziale, inne prace biurowe.
kontakt przez OHP - 2016-05-18 - Kraków (małopolskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 800 PLN

OPIS STANOWISKA:WERYFIKACJA FORMALNO-RACHUNKOWA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH;DEKRETOWANIE FAKTUR KOSZTOWYCH I SPRZEDAŻOWYCH, WYCIĄGÓW BANKOWYCH I INNYCH DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH;ROZLICZANIE DELEGACJI SŁUŻBOWYCH;BIEŻĄCE KONTROLOWANIE ROZRACHUNKÓW Z KONTRAHENTAMI I PRACOWNIKAMI;PRZYGOTOWYWANIE PRZELEWÓW;PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ WEDŁUG USTALONYCH PROCEDUR WEWNĘTRZNYCH;PROWADZENIE EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH ORAZ NALICZANIE AMORTYZACJI BILANSOWEJ I PODATKOWEJ;CZYNNY UDZIAŁ W ZAMKNIĘCIU OKRESÓW ROZLICZENIOWYCH;
REMONDIS MEDISON SP. Z OO. - 2018-08-06 - Rzeszów (podkarpackie)

REFERENT/MENADŻER PRODUKTU TURYSTYCZNEGO - 2 300 - 3 200 PLN

Branża turystyczna.- Obsługa wymagających klientów,- indywidualne przygotowywanie ofert wakacyjnych oraz ich sprzedaż,-prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim,- wspłópraca z kontrahentami na całym świecie.
TRADE & TRAVEL COMPANY SP. Z O.O. - 2018-01-22 - Łódź (łódzkie)

REFERENT BIUROWY POMOC W KADRACH ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29R.Ż) - 997,4 PLN

Nauka prowadzenia rejestrów VAT i inne
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)

REFERENT DS. PRZEWOZÓW - 997,4 PLN

zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Głogów (dolnośląskie)

REFERENT DS. KONTROLINGU (S) - 997,4 PLN

Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby osób decyzyjnych, analiza wybranych pozycji kosztów, edycja dokumentów, kontrola wpłat dokonywanych przez odbiorców, podejmowanie działan windykacyjnych wraz z ewidencją, bezposredni kontakt z Kancelarią prawną związany z przekazywaniem informacji o płatnościach dokonywanych przez dłużników. nadzór nad poprawnościa merytoryczną sporządzanych dokumentów, inne zlecone czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Tarnów (małopolskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Dbanie o ekspozycję towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży. Oferta dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Dino Polska S.A. - 2017-04-14 - Pabianice (łódzkie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 2 250 PLN

pakowanie, pomoc przy produkcji wędlin
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kraszewice (wielkopolskie)

REFERENT DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 2 000 PLN

Obsługa biura, obsługa sprzedaży, poszukiwanie klientów oraz dbanie o aktualnych, działania marketingowe i wizerunkowe na korzyść firmy.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Damianowo (dolnośląskie)

REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

praca w dziale księgowości na zastępstwo
PRZEDSIĘBIORSTWO HYDRAULIKI SIŁOWEJ "HYDROTOR" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-06 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

BARMAN - od 1 750 PLN

sporzadzanie i serwowanie napojów obsługa klientów,przyjmowanie nalezności
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Barlinek (zachodniopomorskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

obsługa korespondencji biura, obsługa klientów, wprowadzanie danych do programu komputerowego WF- Kaper
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Siedlce (mazowieckie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH ( STAŻ FP) - 997,4 PLN

Zapoznanie z zasadami wykonywania czynności biurowych i inne
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)

REFERENT STAŻYSTA - 997,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- przygotowywanie i wysyłanie bieżącej korespondencji,- wprowadzanie danych do programu POLTAX z deklaracji i zenań podatkowych,- wprowadzanie dokumentów do programu Biblioteka Akt,- archiwizowanie dokumentów,- przygotowywanie i kompletowanie dokumentów,- przyjmowanie interesantów,- sporządzanie kserokopii dokumentów,- udzielanie informacji interesantom,- prowadzenie książki nadawczej.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Głowno (łódzkie)

REFERENT DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ - 997,4 PLN

prace biurowe w wydzial Ochrony Srodowiska i Gospodarki Przestrzennej
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Lubań (dolnośląskie)

SEKRETARZ MIASTA I GMINY WRZEŚNIA NA 1/5 ETATU - od 1 850 PLN

sekretarz Miasta i Gminy Września na 1/5 etatu, wynagrodzenie do uzgodnienia
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni - 2016-06-03 - Września (wielkopolskie)

REFERENT DS. INWESTYCYJNO-REMONTOWYCH - od 2 300 PLN

Prowadzenie korespondencji i redagowanie pism, prowadzenie ksiąg rewizyjnych związanych z urządzeniami technicznymi i budynkami oraz ksiąg obiektów budowlanych. Rejestr przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, przygotowywanie wniosków o dotacje. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-14.35 od poniedziałku do piątku w Jaworzu.
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU - 2017-07-31 - Jaworze (śląskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

Sprzątaczka biurowa - sprzątnie powierzchni marketu i pomieszczeń przynależnych. Oferta skierowana do osób ze stopniem niepełnosprawności. Godziny pracy - 14.00 - 22.00.
MERKURY MARKET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)

MONTER/KA - od 13 PLN

Prace przy linii montażowej,Etykietowanie produktów
kontakt przez OHP - 2017-05-11 - Wronki (wielkopolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

sam. ref. egzekucji administracyjnej
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Lubań (dolnośląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

REFERENT W REFERACIE EWIDENCJI LUDNOŚCI, DOWODÓW OSOBISTYCH I SPRAW MIESZKANIOWYCH W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM. - 1 850 - 2 950 PLN

szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej; www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku oraz w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy- pokój 2
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2016-05-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH + ST PO WER - 997,4 PLN

- Zapoznanie sie z przepisami BHP i PPOŻ,- Zapoznanie sier ze statutem i strukturą ogranziacyjną,- Obsł. posiedzeń zarządu, sekretariatu oraz poczty elektronicznej,-Pomoc przy organizacji szkoleń.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Łódź (łódzkie)

REFERENT - 997,4 PLN

współudział w redagowaniu gazetki, pomoc w realizacji programów specjalistycznych, prace administracyjne związane z obiegiem dokumentów, sporządzanie pism
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Leszno (wielkopolskie)


Wybierz powiat