REFERENT DS. INWESTYCYJNO-REMONTOWYCH Jaworze oferta pracy BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU
Stanowisko: REFERENT DS. INWESTYCYJNO-REMONTOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie korespondencji i redagowanie pism, prowadzenie ksiąg rewizyjnych związanych z urządzeniami technicznymi i budynkami oraz ksiąg obiektów budowlanych. Rejestr przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, przygotowywanie wniosków o dotacje. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-14.35 od poniedziałku do piątku w Jaworzu.
Data publikacji: 2017-07-31
Lokalizacja: Jaworze (śląskie)
Pracodawca: BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słoneczna 83, 43-384 Jaworze, powiat: bielski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie korespondencji i redagowanie pism, prowadzenie ksiąg rewizyjnych związanych z urządzeniami technicznymi i budynkami oraz ksiąg obiektów budowlanych. Rejestr przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, przygotowywanie wniosków o dotacje. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-14.35 od poniedziałku do piątku w Jaworzu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. INWESTYCYJNO-REMONTOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie budowlane lub inne o kierunku technicznym, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (mogą aplikować także absolwenci). Konieczna znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, umiejętność obsługi komputera (pakiet Office + Internet) oraz posiadanie prawa jazdy kat. "B".
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Słoneczna 83, 43-384 Jaworze, powiat: bielski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wskazany kontakt osobisty z CV w godz. 7.30-14.00. Można też kontaktować się telefonicznie we wskazanych godzinach
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: bielski
Gmina pracodawcy: Jaworze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaworze
Ulica pracodawcy: Słoneczna
Numer budynku pracodawcy: 83
Profil działalności pracodawcy: OCHRONA ZDROWIA LUDZKIEGO
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 31.07.2017
Oferta pracy ważna do: 14.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
barmanka- praca w restauracji SHOGUN
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PRZYDRÓŻNY PIOTR - 2017-12-05 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Obsługa sekretariaru / rejestracja pism w systemie elektronicznym, prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-biurowej, archiwizacja dokumentów/
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Twardogóra (dolnośląskie)
porządkowanie ksiażek i czasopism na półkach
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa kasy i rozliczanie kierowców, prace w księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Wojnicz (małopolskie)
Rejestracja faktur, wprowadzenie faktur do systemu, dekretacja faktur na odpowiedznie konta wg znajomości polskiej rachunkowości, wystawianie faktur, obsługa urządzeń biurowych. Praca w godz. 8:00-16:00. Kontakt e-mailowy: praca (at) wosana.pl
WOSANA S.A. - 2016-11-22 - Andrychów (małopolskie)
Produkcja wędlin
Zakład Przetwórstwa Mięsnego Lech Pniewski - 2017-09-25 - Cielęta (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kawiarni-winiarni
SCHMIDT Spółka Jawna - 2015-12-17 - Głubczyce (opolskie)
Mieszanie, wylewanie i rozcieranie materiałów takich jak beton, gips zaprawy murarskie, Rozpościeranie piasku, ziemi, żwiru i podobnych materiałów. Posługiwanie się prostymi narzędziami
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Ochodza (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Szczutowo (mazowieckie)
obsługa klienta, sprzedaż pasz
Firma Handlowo - Usługowo-Transportowa Gadomski Krzysztof - 2016-07-14 - Krzynowłoga Mała (mazowieckie)
bezpośrednia obsługa klienta, przygotowywanie wniosków kredytowych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Złotoryja (dolnośląskie)
Współpraca z kontrahentem , aktywne pozyskiwanie i obsługa klienta w języku niemieckim, prezentowanie produktów firmy, obsługa sprzedażowa. Obsługa komputera, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, mile widziane doświadczenie w sprzedzaży.
PLASTIC FORM B. Jagiełło-Waszkiel, A. Waszkiel J.Wiśniewska, A.Wiśniewski Sp. Jawna - 2016-08-25 - Świdwin (zachodniopomorskie)
- Szkolenie z zakresu przepisów BHP i Ppoż.,- Zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy ARiMR,- Poznanie struktury AriMR i działania instytucji,- Poznanie obiegu dokumentów- rozdzielanie pism,- Redagowanie pism,- Przygotowanie dokumentów do archiwizacji,- Pomoc w przygotowaniu i zabezpieczeniu przyjętej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji,- Pomoc w udostępnianiu przechowywanej dokumentacji osobom upoważnionym, - Obsługa interesantów: - Udz8ielanie informacji na temat działań obsługiwanych przez BP w Płocku, - Pomoc w wypełnianiu dokumentów, - Przyjmowanie wniosków od beneficjentów,- Zapoznanie z obsługą systemu informatycznego ARiMR.Staż w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Płock (mazowieckie)
Obsługa programu komputerowego SYMFONIA, archiwizacja dokumentów księgowych, obsługa korespondencji.Praca w godz. 8.00-16.00. Kontakt osobisty w godz. 10.00-14.00
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Siedlce (mazowieckie)
Odczytywanie dokumentów transportowych wypełnianych w języku ukraińskim. Wypełnianie dokumentów w języku angielskim. Znajomośc pracy w zakresie posiadanego zawodu kierowca- mechanik.Miejsce wykonywania pracy: Łódź+ kraje UE + Ukraina
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Łódź (łódzkie)
rozliczanie sprzedaży, fakturowanie, organizacja dokumentacji dotyczący wysyłki towarów, prowadzenie sprawozdań statystycznych
STALKON SP. Z O.O. - 2017-09-06 - Police (zachodniopomorskie)
Praca z użyciem urządzeń do kształtowania i modelowania ciała (krio, lipo), dodatkowo mile widziane umiejętności wykonywania masażu. Wymagania: wykształcenie kosmetyczka (medycyna estetyczna), uprawnienia do wykonywania zabiegów urządzeniami do modelowania sylwetki, dodatkowo umiejętności wykonywania masażów. Forma kontaktu: Tel. 500-230-491
STUDIO FIGURA RUMIA SYLWANA GRZEGORZEWSKA - 2016-05-18 - Rumia (pomorskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kosmetyka samochodowa, specjalistyczne prace przy praniu, czyszczeniu tapicerki.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Referent księgowy
Kwant Dariusz Kwieciński Spółka Jawna - 2017-06-07 - Tarnów (małopolskie)
Obserwacja oraz monitorowanie osób i mienia celem ochrony spokoju i porządku na terenie miasta, monitorowanie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia, zgłaszanie ujawnionych wykroczeń i przestępstw poprzez system monitoringu dyżurnemu Straży Miejskiej, prowadzenie dokumentacji znajdującej się na stanowisku operatora monitoringu wizyjnego miasta.
STRAŻ MIEJSKA w Legnicy - 2018-08-31 - Legnica (dolnośląskie)
- Referent-kasjer
MAREK URBANIAK FINANCE - 2017-10-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie kancelarii spółki.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Łęgnowo II
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- administracja baza danych pojazdów- analiza kosztów floty samochodowej- przygotowanie odpowiednich raportów- kontrola miesięcznych kosztów utrzymania i eksploatacji pojazdów- zarządzanie dokumentacją flotową- monitoring ewidencji przebiegu pojazdu- współpraca z kadra kierowniczą z innych oddziałów w zakresie floty samochodowej
Carsed J.Chełstowki, K. Lipiński, T. Tybałtowski Spółka Jawna - 2016-05-20 - Siedlce (mazowieckie)
wykształcenie średnie ekonomiczne, mile widziane doświadczenie w księgowości, obsługa komputera, prawo jazdy kat B, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność.Zakres obowiązków: księgowanie faktur, nadzór nad sklepami.Praca: cała Polska
SMAK Dystrybucja Grzegorz Dorosz - 2016-04-19 - Cieszków (dolnośląskie)
Zakres obowiązków referenta ds. finansowych (podległość służbowa GK) 1. dekretowaniefaktur pod kątem klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów zgodniez Rozporządzeniem Ministra Finansów, 2. wprowadzanie kontrahentów do programubankowego, 3. wprowadzanie faktur kontrahentów do systemu bankowego z podziałem naposzczególne rachunki bankowe, rozdziały i paragrafy klasyfikacji budżetowej, 4.sporządzanie wydruków wprowadzonych danych - kontrola, nanoszenie dat księgowania, 5.przekazywanie faktur do zatwierdzenia przez głównego księgowego i dyrektora, 6.terminowe dokonywanie przelewów, 7. pobieranie wyciągów bankowych, opisywanieprzychodzących wpłat od uczestników form pozaszkolnych z podziałem na raty i odsetki,kompletowanie dokumentów, wkładanie do segregatorów z podziałem na źródłofinansowania, 8. współpraca z wicedyrektorem ds. dydaktycznych w zakresie ciągłejaktualizacji liczby prowadzonych form pozaszkolnych, liczby uczestników naposzczególnych formach pozaszkolnych, umowach próbnych i wypowiedzeniach umówprzez uczestników form pozaszkolnych, 9. prowadzenie indywidualnych kartotek dlauczestników form pozaszkolnych z zaznaczeniem daty wpłaty, naliczanie odsetek odnieterminowych wpłat, 10. rozliczanie nadpłat dokonanych przez uczestników formpozaszkolnych, 11. informowanie telefoniczne, mailowe i pocztą uczestników kursów opowstałych zaległościach, 12. wystawianie wezwań do zapłaty za zaległości w kursach,windykacja należności, 13. naliczanie i sporządzanie dla księgowej kwartalnych zestawieńnależności i zobowiązań od uczestników form pozaszkolnych z podziałem na zaległościgłówne i odsetki, 14. wystawianie na żądanie faktur na podstawie dokonanych wpłat, 15.nanoszenie dokonanych wpłat za media i wynajem od poszczególnych nabywców -kontrola dokonywanych wpłat za faktury i noty księgowe wystawione przez CKUiJK, 16.przyjmowanie wpłat gotówkowych raport kasowy kasa przyjmie, 17. prowadzenie kasyfiskalnej, 18. rozlicznie faktur gotówkowych dekretowanie faktur pod kątem klasyfikacjidochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów zgodnie z Rozporządzeniem MinistraFinansów z potwierdzeniem pobrań i wypłat, 19. terminowe odprowadzanie wpłatgotówkowych kasa wypłaci, 20. bieżące rozliczanie wpłat i wypłat z rachunkówbankowych, 21. opisywanie faktur gotówkowych zgodnie z formą organizacyjną, 22.prowadzenie raportów kasowych z zachowaniem dziennej chronologii, rejestrowanie wciągu dnia, w którym dokonano wpłaty lub wypłaty, 23. kompletowanie dokumentów zwpłat i wypłat gotówkowych, 24. ewidencjonowanie obrotu kasowego na koncie 101KASA odrębnie dla każdej formy organizacyjnej: 1) działalność budżetowa, 2) dochodysamorządowych jednostek budżetowych, 3) zakładowy fundusz świadczeń socjalnych(ZFŚS), 4) depozyty, 25. terminowe rozliczanie pracowników z pobranych zaliczek,bieżące informowanie gł. księgowego w tym zakresie, 26. prowadzenie druków ścisłegozarachowania, 27. prowadzenie wspólnie z wicedyrektorem ds. dydaktycznych rejestruumów z uczestnikami form pozaszkolnych, 28. wystawanie faktur VAT sprzedaży, 29.wystawanie poleceń księgowania dla gł. księgowego dotyczących obowiązku podatkowegokursantów 30. sporządzanie faktur VAT w programie Rejestr VAT Vulcan, 31.wprowadzanie danych do rejestru sprzedaży VAT na podstawie analizy wyciągówbankowych lub umów z uczestnikami kursów z ustaleniem daty powstania obowiązkupodatkowego w danym miesiącu, 32. sporządzanie cząstkowego rejestru sprzedaży VAT,33. comiesięczne uzgadnianie prowadzonego rejestru z zapisami księgowymi wprowadzonych przez jednostkę księgach rachunkowych we współpracy z głównymksięgowym, 34. Sporządzanie JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego), eksport do systemuE-Vat, sporządzanie wydruków. Zakres obowiązków w ramach realizacji projektu NowaPerspektywa Lepszy Start 1. sporządzanie zestawień wydatków na podstawiezrealizowanych płatności do wniosków o płatność i przekazywanie ich do koordynatorafinansowego Projektu, 2. prawidłowe prowadzenie księgowości projektu zgodnie zobowiązującą polityką rachunkowości CKUiJK, prowadzenie niezbędnej korespondencjifinansowej związanej z projektem, 3. przygotowywanie miesięcznych zapotrzebowań naśrodki, 4. opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wnioskiem o płatność, 5.rozliczanie wszelkich dokumentów finansowo-księgowych i umów związanych z Projektem,prawidłowe wystawianie dokumentów rozliczeniowych i ich archiwizacja, 6. zakładaniekartotek ubezpieczonych w systemie Płatnik ZUS, 7. wypełnianie druków ZUS ZZA, ZUSZUS dla ubezpieczonych, 8. przygotowywanie zestawów ZUS ZZA i ZUS i przesłanie poweryfikacji do ZUS, 9. wprowadzanie danych osobowych osób zatrudnionych na podstawieumowy o pracę w Projekcie do programu płacowego Vulcan Optivum, 10. wprowadzaniedanych osobowych zleceniobiorców w Projekcie do programu płacowego Vulcan Optivum,11. wprowadzanie umów zleceń zleceniobiorców w Projekcie do programu płacowegoVulcan Optivum, 12. sporządzanie list płac osób zatrudnionych na umowy o pracę wProjekcie, 13. sporządzanie list płac do rachunków dotyczących osób zatrudnionych napodstawie umów-zleceń w Projekcie, 14. sporządzanie poleceń księgowania dla potrzebProjektu, 15. rozliczanie rachunków, faktur i przelewów montażem finansowym, 16.sporządzanie przelewów do rachunków i faktur w bankowości internetowej 17. rozliczanieskładek ZUS i podatku wg paragrafów za dany miesiąc, 18. księgowanie dokumentówprojektu, uzgadnianie kont bilansowych i pozabilansowych projektu montażemfinansowym, sporządzenie sprawozdania RB28-EFS-NPLS za dany miesiąc, 19.uzgadnianie zobowiązań za dany miesiąc.
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I JĘZYKOWEGO KADR W LEGNICY - 2017-09-13 - Legnica (dolnośląskie)
kontrola dokumentów zakupu,segregacja dokumentacji księgowej,weryfikacja kompletności dok księgowej,kojarzenie rachunków,wystawianie faktur sprzedaży,wprowadzanie dok księgowych do ewidencji księgowej,przygotowanie zestawień, raportów
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Profesjonalna obsługa klienta.
Tesco Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-13 - Suwałki (podlaskie)
STAŻ
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Udział w prowadzeniu dokumentacji ewidencyjno-sprawozdawczej dotyczącej stanu osobowego batalionu; prowadzenie rozkazu dziennego batalionu; opracowywanie i przygotowywanie propozycji do rozkazu dziennego dotyczących dni wolnych, urlopów nagrodowych żołnierzy zawodowych; prowadzenie ewidencji wykorzystania dni wolnych przez żołnierzy zawodowych; sporządzanie wyciągów z rozkazu dziennego; prowadzenie gospodarki wojskowymi dokumentami przewozowymi; składanie zapotrzebowania na formularze zgodnie z zapisami; współuczestniczenie w sporządzaniu sprawozdań, meldunków, zestawień i analiz do nadrzędnego przełożonego; aktualizacja danych ewidencyjnych w module ewidencyjno-kadrowym SEW on-line w zakresie swoich obowiązków; znajomość i przestrzeganie postanowień dokumentów normatywnych regulujących funkcjonowanie Sił Zbrojnych RP; opracowywanie pism i dokumentów zgodnie z "Instrukcją o zasadach pracy biurowej w Resorcie Obrony Narodowej".
Jednostka Wojskowa nr 2771 / 35 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-03-14 - Rząska (małopolskie)