REFERENT DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Świdwin oferta pracy PLASTIC FORM B. Jagiełło-Waszkiel, A. Waszkiel J.Wiśniewska, A.Wiśniewski Sp. Jawna
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Współpraca z kontrahentem , aktywne pozyskiwanie i obsługa klienta w języku niemieckim, prezentowanie produktów firmy, obsługa sprzedażowa. Obsługa komputera, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, mile widziane doświadczenie w sprzedzaży.
Data publikacji: 2016-08-25
Lokalizacja: Świdwin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: PLASTIC FORM B. Jagiełło-Waszkiel, A. Waszkiel J.Wiśniewska, A.Wiśniewski Sp. Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Polna 9, 78-300 Świdwin, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współpraca z kontrahentem , aktywne pozyskiwanie i obsługa klienta w języku niemieckim, prezentowanie produktów firmy, obsługa sprzedażowa. Obsługa komputera, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, mile widziane doświadczenie w sprzedzaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdwin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdwiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdwin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: książeczka sanitarno - epidemiologiczna
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
Nazwa pracodawcy:
PLASTIC FORM B. Jagiełło-Waszkiel, A. Waszkiel J.Wiśniewska, A.Wiśniewski Sp. Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Adres pracodawcy:
Polna 9, 78-300 Świdwin, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: świdwiński
Gmina pracodawcy: Świdwin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdwin
Ulica pracodawcy: Polna
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: produkcja wyrobów z tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 25.08.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie pacjentów do badań i zabiegów, wykonywanie podstawowych pomiarów, nadzorowanie prawidłowego przebiegu leczenia
kontakt przez OHP - 2017-06-08 - Niemcy (Niemcy)
Prace administracyjno- biurowe
NETSERVICE 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-30 - Zielona Góra (lubuskie)
sprzedaż art. spożywczo-przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Radomsko (łódzkie)
analiza rozrachunków z dostawcami i odbiorcami i ich windykacja, księgowanie i sprawdzanie dokumentów sprzedaży, obsługa programu "Sprzedaż"
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
1. Czuwanie nad przestrzeganiem obowiązujących regulaminów.2. Obsługa kancelaryjna Centrum (obsługa połączeń telefonicznych, korespondencji elektronicznej i tradycyjnej oraz prowadzenie ksiąg kancelaryjnych.3. Prowadzenie obowiązujących rejestrów oraz ewidencji dokumentów przychodzących i wychodzących (umowy, zamówienia, zarządzenia itp.).4. Prowadzenie dokumentacji oraz dokonywanie operacji finansowych, w szczególności: sprzedaży biletów wstępu oraz przyjmowanie wpłat od uczestników płatnych form pracy, sporządzanie dowodów wpłat oraz dokonywanie wpłat pobranej gotówki na rachunek bankowy.5. Promowanie i informowanie o bieżących przedsięwzięciach kulturalnych oraz działającychkołach i sekcjach zainteresowań. 6. Redagowanie tekstów oraz bieżąca aktualizacja informacji w serwisie internetowym oraz na portalach społecznościowych.7. Przygotowywanie projektów umów, sprawozdań i planów pracy.
Centrum Kultury i Czytelnictwa w Serocku - 2017-02-17 - Serock (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Jaworzno (śląskie)
zawieranie umów ubezpieczeniowych
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE ZDZISŁAW JANKOWSKI W SUWAŁKACH - 2016-10-24 - Augustów (podlaskie)
trasy krajowe, transport krajowy
SPEED - TRANS Krzysztof Misiorowski - 2017-04-11 - Chorzów (śląskie)
Referent ds. administracyjnych (staż)
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Tychy (śląskie)
obsługa rachunków kredytowych oraz bankowych, dokonywanie rozliczeń pieniężnych,
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Wisznice (lubelskie)
obsługa kancelaryjna interesantów, rejestrowanie dokumentów w urządzeniach ewidencyjnyc, znajomość i przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych, przeprowadzanie brakowania posiadanych materiałów.
Regionalne Centrum Informatyki - 2018-06-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Obsługa klienta.2. Obsługa kasy fiskalnej.3. Obsługa terminalu kart płatniczych.4. Obsługa systemów rezerwacyjnych.5. Przygotowywanie ofert turystycznych.6. Obsługa rezerwacji internetowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Tarnów (małopolskie)
Tynkowanie, kręcenie plyt regipsowych, malowanie, kładzenie glazury, paneliMiejsce pracy: kraj /dojazd zapewniony/
RAFAŁ KARPINKA RAF-MAX - 2017-09-11 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
monitoring i telefoniczne oraz pisemne wyjaśnianie przyczyn nieterminowych dostaw, koordynowanie procesu naliczania kar umownych, prowadzenie procedury odstepowania od umów przetargowych, telefoniczne negocjacje warunków dostaw, obsługa procesów windykacyjnych, prowadzenie korespondencji, w tym pisanie reklamacji i sporządzanie raportwów
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowywanie kalkulacji i ofert techniczno-handlowych, analiza dokumentacji projektowej przedmiotu zapytania, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców, kontakt z dostawcami oraz klientami, przygotowywanie specyfikacji technicznych do ofert
kontakt przez OHP - 2016-06-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
Staż dla os. powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
referent biurowy w ośrodku szkolenia kierowców
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Praca z drewnem, stawianie szalunków drewnianych i systemowych, betonowanie, prace ogólnobudowlane, zbrojarskie i poprakowe
Janexbud Henadzi Yakubchyk - 2017-01-18 - Jaworzno (śląskie)
-wstepna weryfikacja deklaracji i dokumentów podatkowych- formalna i rachunkowa kontrola deklaracji i dokumentów-wprowadzenie danych i deklaracjii do systemów informatycznych-tworzenie rejestrów przepisów/odpisów-przygotowanie projektów pism adresowanych do podatników i innych instytucji-kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów w aktach podatkowych- obsługa kancelaryjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej z urzędu w tym w zakresie wprowadzania korespodencjii do systemów informatycznych urzędu-archiwizacja dokumentów-wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
Referent ekonomiczny
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu finansowo-księgowego pod nazwą Finanse firmy VULCAN Sp z o. o.3)dekretacja i księgowanie dowodów księgowych, dochodów i wydatków budżetowych oraz pozbudżetowych4)sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania5)Analiza wydatków z kosztami6)Analiza kont rozrachunkowych7)uzgadnianie obrotów i sald analitycznych i syntetycznych8)uzgadnianie obrotów i sald z pomocniczymi księgami9)pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji10)współpracaz dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków11)informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego12)przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych sprawozdań.13) sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości14)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji VAT - 7C jednostek obsługiwanych15)rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych inwentaryzacji16)przestrzeganie dyscypliny budżetowej17) stałe podnoszenie kwalifikacji18)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach19)przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce20)należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych21)prowadzenie korespondencjiw zakresie spraw finansowych22)informowanie głównego księgowego CUWO w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków. Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=1&id=1&x=0Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 19.02.2018 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-07-26 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Świeradów - 2016-02-25 - Świeradów-Zdrój (dolnośląskie)
Praca przy pozyskiwaniu drewna
kontakt przez PUP - 2017-09-10 - Wąkole (kujawsko-pomorskie)
praca w godzinach od 07:30 do 15:30; współpraca z kontrahentami, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2017-08-23 - Stargard (zachodniopomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera, obsługa interesantów, obsługa centrali telefonicznej
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Nauka archiwizowania dokumentów i inne
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Rejestracja faktur, wprowadzenie faktur do systemu, dekretacja faktur na odpowiedznie konta wg znajomości polskiej rachunkowości, wystawianie faktur, obsługa urządzeń biurowych. Praca w godz. 8:00-16:00. Kontakt e-mailowy: praca (at) wosana.pl
WOSANA S.A. - 2016-11-22 - Andrychów (małopolskie)
- Naliczanie płac. Przyjmowanie i zwalnianie pracowników. Wystawianie świadectw pracy. Obsługa kadrowa. Wystawianie faktur, ewidencjonowanie faktur i ich księgowanie. Sprawozdawczość GUS-owska. Deklaracje ZUS.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto na okresie próbnym + nagroda. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w naliczaniu płac i prowadzeniu kadr. Mile widziane osoby które pracowały w biurach rachunkowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Katowice (śląskie)
referent działu kwatermistrzowskiego
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Śrem (wielkopolskie)