REFERENT EKONOMICZNY-ARCHIWISTAPRACOWNIK OBSŁUGI RACHUNKOWEJ Gubin oferta pracy BIURO RACHUNKOWE MAŁEK BOLESŁAW
Stanowisko: REFERENT EKONOMICZNY-ARCHIWISTAPRACOWNIK OBSŁUGI RACHUNKOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: wg zawodu
Data publikacji: 2016-05-09
Lokalizacja: Gubin (lubuskie)
Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE MAŁEK BOLESŁAW
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piastowska 51b/2, 66-620 Gubin, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg zawodu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT EKONOMICZNY-ARCHIWISTAPRACOWNIK OBSŁUGI RACHUNKOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: BIURO RACHUNKOWE MAŁEK BOLESŁAW
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
Piastowska 51b/2, 66-620 Gubin, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 9.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Gubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gubin
Ulica pracodawcy: Piastowska
Numer budynku pracodawcy: 51b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 09.05.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa Auto Cad/w 3 D/,obsługa programów produkcyjnych
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2017-01-20 - Chorzów (śląskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, administracja, prawo.b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość: ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( DZIAŁ I i II); Instrukcji Kancelaryjnej stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawy o samorządzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyd)praca w kontakcie z klienteme)planowany termin zatrudnienia 01.03.2018 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu lutym 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów,2)przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy,3)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta,4)przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą,5)dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział,6)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych,7)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania,8)udostępnianie stronom informacji o środowisku i jego ochronie zgodnie z wymogami ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-03-23 - Racibórz (śląskie)
praca fizyczna na produkcji
Zakłady Wytwórcze Agro Chemat ZPCH - 2015-12-14 - Wiązowna (mazowieckie)
Obsługa klienta.
Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk Sp. j. - 2016-03-24 - Trzebnica (dolnośląskie)
pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych, analiza bazy danych
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Lębork (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie sekretariatu, czynności kadrowo-płacowe
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Serwisowe Farma Tech Sp. z o.o - 2017-03-03 - Kutno (łódzkie)
obsługa gotówkowa i bezgotówkowa
PA-CO-BANK Bank Spółdzielczy Towarzystwo Oszczędn.-Pożyczk. - 2017-06-27 - Pabianice (łódzkie)
referent
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
* sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z przyjmowaniem, przebiegiem pracy i zwolnieniem pracownika * prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich* wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym* przygotowania danych dla naliczenia wynagrodzeń pracowników* wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu* wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu księgowego* dbanie o właściwy obieg dokumentacji między biurem a Centralą
DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o. - 2018-06-01 - Gdańsk (pomorskie)
Przeprowadzanie analizy dochodowości wydziału produkcyjnego, monitorowanie stanu surowców i półproduktów, monitorowanie stanu wyrobów gotowych, tworzenie baz materiałów do produkcji, aktualizowanie bazy dostawców, sporządzanie zamówień materiały produkcyjne w porozumieniu z przełozonymi, przygotowywanie dokumentów do wysyłki wyrobów oraz dok W-Z, współpraca z dziaem księgowości i magazynem, kontaktyz kontrahentami w języku rozyjskim i angielskim.
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Częstochowa (śląskie)
Technik administracji
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Handel towarami poza granicami Polski oraz szukanie nowych klientów.
DMC CARBON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
malowanie konstrukcji drewnianych i metalowych, skrobanie ścian i sufitów, malowanie ścian i sufitów, czyszczenie ścian gipsowych
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Kluczbork (opolskie)
dekretowanie dokumentów, wystawienie faktur, sporządzanie wezwań do zapłaty, księfowanie dokumentów, naliczanie list płac
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Nauka przygotowywania protokołów uzgodnień umów, porozumień i inne
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Monter instalacji wodnych i kanalizacyjnych buduje sieci wodociągowe i kanalizacyjne oraz wykonuje prace konserwacyjne i remontowe.
PAGA - UNIBUD S.C. - 2017-05-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
w przypadku zatrudnienia studentów zaocznych lub dziennych istnieje możliwość dostosowania grafiku do zajęć wynagrodzenie : podstawa : 2100 brutto plus premia od 150 do 500 PLNpo okresie próbnym możliwość otrzymania karty uprawniającej do rabatu na paliwo
FIRMA HANDLOWA "STEN" STEFANLITEWKA - 2017-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Pelplin (pomorskie)
- Przedszkolenie w zakresie BHP- Zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy- Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji w ARiMR oraz KPA- Obsługa sprzętu biurowego- Pomoc podczas przyjmowania wniosków w Biurze Obsługi Klienta- Pomoc w archiwizacji dokumentów zgodnie RWA- Pomoc w zakresie czynności związanych z przyjmowaniem oraz dystrybucja korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Kartuzy (pomorskie)
relizowanie zleceń ustalonych przez lekarza rehabilitanta, praca z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną
Polskie Stowarzysz. Na Rzecz Osób z Upośl. Umysłowym Kutno - 2016-04-04 - Kutno (łódzkie)
- Prowadzenie gospodarki magazynowej, współpracowanie z pracownikami magazynów zewnętrznych Spółki, gospodarowanie zapasami nadmiernymi, inwentaryzacje, zarządzanie zakupami i ich planownaie.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Doświadczenie nie jest wymagane. Znajomość podstaw prawa w obszarze gospodarki magazynowej, MS Office. Kontakt e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-20 - Katowice (śląskie)
Spawanie metodą MAG 135.
SCAFOM-RUX Polska Sp. z o.o. - 2016-08-09 - Zabrze (śląskie)
Komputerowe opracowanie oreft, praca na programach ; Microsoft, EXCEL , WORD itp
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Bochnia (małopolskie)
Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty, przygotowywanie zebrań i konferencji Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Władysławowo (pomorskie)
sprzedaż artykułów tytoniowych
AR-POL PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE Arkadiusz Bzduła - 2017-12-14 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie akt z zakresu inwestycji i remontów (łącznie z rzeczowym i finansowym rozliczeniem inwestycji; planowanie i kontrolowanie wydatków środków finansowych przeznaczonych na realizację planów robót remontowo budowlanych w obiektach i lokalach Parku; ewidencjonowanie wykonanych robót; przekazywanie wykonawcy placu budowy; prowadzenie dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych; prowadzenie dokumentacji i udział w okresowych przeglądach budynków; prowadzenie ewidencji pism i opracowywanie korespondencji zgodnie z zakresem działania; sporządzanie sprawozdań zgodnie z zakresem działania; przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie zakresem działania; udział w pracach komisji przetargowej; pisanie wniosków o dofinansowanie oraz rozliczanie dotacji celowych zgodnie z zakresem działania; opracowanie rocznego planu zamówień publicznych, planu zadań oraz harmonogramu remontowo inwestycyjnego; przygotowanie materiałów do aktualizacji strony internetowej i BIP. Szczegóły na www.bip.slowinskipn.pl, zakładka ogłoszenia/oferty pracy
Słowiński Park Narodowy - 2015-12-31 - Smołdzino (pomorskie)
redagowanie pism, sporządzanie korespondencji, archiwizacja dokumentacji, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych, kontakt z klientem. Wymagane wykształcenie wyższe, umiejętności interpersonalne, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Mysłowice (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Zabrze (śląskie)