REFERENT (DZIAŁ ZAŚWIADCZEŃ) K/M Warszawa oferta pracy POLSKI CZERWONY KRZYŻ Zarząd Główny
Stanowisko: REFERENT (DZIAŁ ZAŚWIADCZEŃ) K/M
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-12-04
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: POLSKI CZERWONY KRZYŻ Zarząd Główny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mokotowska 14, 00-561 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT (DZIAŁ ZAŚWIADCZEŃ) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, Internet), dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego. Obowiązki: wystawianie zaświadczeń dot. losów ofiar wojny na podstawie dokumentów znajdujących się w archiwum Biura oraz uzyskiwanych w wyniku podjętych poszukiwań, prowadzenie korespondencji z instytucjami w kraju i za granicą dotyczącej potwierdzenia wojennych losów, ewidencjonowanie nowych wniosków, współpraca z archiwum Biura, tworzenie bazy danych na podstawie posiadanych dokumentów oraz załatwianych spraw. [Sposób aplikowania: CV na e-mail: kadry (at) pck.org.pl - istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe]
Nazwa pracodawcy: POLSKI CZERWONY KRZYŻ Zarząd Główny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Mokotowska 14, 00-561 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.pck.org.pl
Ulica pracodawcy: Mokotowska
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 05.12.2018
Oferta pracy ważna do: 17.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Obsługaprogramu WFMAG Windows, pisanie i wprowadzanie faktur, znajomość spraw związanych z organizacją pracy na produkcji, umiejętność prowadzenia rozmów w sprawach zabezpieczenia transportu
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PAP-TRANS Sp.J. - 2016-09-20 - Siedlce (mazowieckie)
praca na poziomie administracyjnym
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Lewickie (podlaskie)
Obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera, obsługa interesantów, obsługa centrali telefonicznej
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Racibórz (śląskie)
przyjmowanie zapotrzebowań na poszczególne artykuły od sprzedawców, przyjmowanie towarów od dostawców w oparciu o faktury, tworzenie dokumentu przyjęcia zewnętrznego PZ, analizawpływających do biura zapotrzebowań pod kątemilościowym, tworzenie zamówień i przekazywanie do dostawców, nadzór nad prawidłowym przebiegiem prac i komunikacją wewnętrzną pracowników
Toya-Stanmar Sp z o.o. - 2017-02-03 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, analiza wynagrodzeń, obsługa programu Płatnik
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Krapkowice (opolskie)
1) prowadzenie akt osobowych pracowników, 2) sporządzanie dokumentacjikadrowej pracowników 3) bieżące aktualizowanie bazy danych kadrowych wprogramie VULCAN, 4) bieżąca współpraca z firmą świadczącą obsługę wzakresie bhp i p-poż 5) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, 6)rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, 7) prowadzeniedokumentacji samochodu służbowego 8) prowadzenie kasy DWD, 9)sprawdzanie faktur 10) przygotowywanie umów z kontrahentami 11)prowadzenie rejestru rezerwacji, umów i przedpłat 12) dokonywanierezerwacji 13) prowadzenie i bieżące aktualizowanie elektronicznej bazydanych SIO 14) współpraca w prowadzeniu strony WWW placówki, 15)prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych. Dodatkowe wymagania: 1) pożądane wykształcenie wyższe (preferowany kierunek administracja), 2)pożądane doświadczenie zawodowe w administracji co najmniej1rok, 3) wymagane umiejętności: a) logicznego myślenia, b) planowania i organizacji pracy własnej, c)komunikowania się (komunikacja werbalna i pisemna), d)umiejętność utrzymania porządku w dokumentach i w miejscu pracy, e)umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej. 4)pożądane cechy osobowości: odpowiedzialność, dyspozycyjność, uczciwość, lojalność,dyskrecja, samodzielność, sumienność,rzetelność, terminowość.
Dom Wczasów Dziecięcych - 2018-05-07 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
obsługa klienta, sporządzanie ofert, wycen, przyjmowanie zamówień
HAROMA s.c. Agnieszka Karwacka, Maciej Roguszczak - 2018-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
USTALANIE PRZYCZYN WAD, USZKODZEŃ, USUWANIE USTEREK, REGULOWANIE SPRZĘGIEŁ, PRZEPROWADZANIE KONSERWACJI, WYKONYWANIE OPERACJI DEMONTAŻOWYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOW, UMIEJĘTNOŚCI STANOWISKOWE, MIN. 5 LAT DOŚWIADCZENIA, MILE WIDZIANA DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.NIEMICKIEGO, J.ANGIELSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami produktów spożywczych, w tym wietnamskimi, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Porządkowanie dokumentów, prowadzenie elektronicznej i tradycyjnej ewidencji spraw, przygotowanie wzorów pism, przygotowywanie wysyłkii pism.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Sopot (pomorskie)
wystawianie faktur sprzedaży, obsługa programu Subiekt GT, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Składowice (dolnośląskie)
- Wprowadzanie danych do programu księgowego, bezpośredni kontakt z biurem rachunkowym.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane 5 lat doświadczenie zawodowego w księgowości. Mile widziana znajomość programu Subiekt GT i Rewizor GT. Kontakt osobisty (ul. Pod Młynem 23 A, 40-313 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32-354-00-88) w godz.: 9:00-15:00 lub e-mail: kontakt.energizer (at) wp.pl
ENERGIZER LTD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Katowice (śląskie)
Modernizacja peronów, wiat peronowych oraz przejść pod torami w stacji Jeleniej Górze.
Przedsiębiorstwo Budowlane "FILAR" Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe (mile widziany kierunek: prawo, administracja, ekonomia lub zarządzanie); teoretyczna i praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych; biegła obsługa komputera i pakietu MS Office; Zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie całości procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego zgodnie z ustawą; przygotowywanie treści umów cywilno-prawnych, których przedmiotem są: najmy, dzierżawy, roboty budowlane, usługi; przygotowywanie korespondencji z kontrahentami oraz Urzędem Miasta; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH - 2016-10-13 - Gliwice (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji, kalkulacji cenowych, prowadzenie rozmów i wszelkiej korespondencji z kontrahentami, uzgadnianie ze spedycją terminów dostaw do klienta
HAMAR A.M. Benedykcińscy Spółka Jawna - 2017-09-20 - Pocierzyn (kujawsko-pomorskie)
obsługa sekretariatu, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wymagane uprawnienia- operator pilarek mechanicznych, praca w godz. 07.00 do 15.00
Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu - 2018-02-15 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
kontrola i konserwacja urządzeń energetycznych na stacji transformatorowej WN /SN /nN , podstawowa obsługa turbin wiatrowych ,zatrzymywanie, uruchamianie, koordynowanie działań innych wykonawców, kontaktowania się z biurem we Wrocławiu , raportowanie działań i realizacji zadań ,podejmowanie ograniczonych działań koordynacyjnych na miejscu na wypadek awarii , dopuszczanie zewnętrznych wykonawców na obiekty parku wiatrowego oraz stacji transformatorowej
VSB ENERGIE ODNAWIALNE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie dokumentów wynikających z bieżącej działalności służby łączności i informatyki; wprowadzanie dokumentacji przychodowej, rozchodowej mat. i sprzętu służby łączności i informacji
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-11-28 - Świętoszów (dolnośląskie)
- przygotowywanie dokumentacji do produkcji - przygotowywanie rysunków saun - tworzenie kalkulacji, specyfikacji wysyłkowej, umowa o pracę najpierw na trzy miesiące próby, praca Bagatelka,
KLAFS Sp. z o.o. - 2016-07-25 - Miłosław (wielkopolskie)
Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie pełnej księgowości oraz kadr
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Ruda Śląska (śląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Ośrodek Kultury Leśnej w Gołuchowie - 2016-04-14 - Gołuchów (wielkopolskie)
prowadzenie biura,godz. pracy 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Projektowanie maszyn i urządzeń, tworzenie dokumentacji konstrukcyjnej, tworzenie instrukcji obsługi maszyn (między innymi dokumentacja techniczno-ruchowa). Umowa na czas nieokreślony, jedna zmiana w godz. 07.00-15.00, 08.00-16.00. Zatrudnienie od 01.03.2018r.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Piła (wielkopolskie)
ochrona obiektów handlowych
SOLID SECURITY Sp. z o. o. - 2016-06-27 - Starachowice (świętokrzyskie)
sprzedaż, obsługa systemów systemowych
"FAN" S.C. W SŁUBICACH, UL.PADEREWSKIEGO 18 - 2017-07-18 - Słubice (lubuskie)
Obsługa Zarządu i Rady Nadzorczej Spółki, wydawanie i rejestr pełnomocnictw, upoważnień. Pomoc w sprawach kadrowych.
Orlen Eko Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Płock (mazowieckie)