REFERENT DS. EKONOMICZNYCH I ZAMÓWIEŃ Gliwice oferta pracy MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH
Stanowisko: REFERENT DS. EKONOMICZNYCH I ZAMÓWIEŃ
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie wyższe (mile widziany kierunek: prawo, administracja, ekonomia lub zarządzanie); teoretyczna i praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych; biegła obsługa komputera i pakietu MS Office; Zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie całości procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego zgodnie z ustawą; przygotowywanie treści umów cywilno-prawnych, których przedmiotem są: najmy, dzierżawy, roboty budowlane, usługi; przygotowywanie korespondencji z kontrahentami oraz Urzędem Miasta; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2016-10-13
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strzelców Bytomskich 25C, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie wyższe (mile widziany kierunek: prawo, administracja, ekonomia lub zarządzanie); teoretyczna i praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych; biegła obsługa komputera i pakietu MS Office; Zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie całości procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego zgodnie z ustawą; przygotowywanie treści umów cywilno-prawnych, których przedmiotem są: najmy, dzierżawy, roboty budowlane, usługi; przygotowywanie korespondencji z kontrahentami oraz Urzędem Miasta; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. EKONOMICZNYCH I ZAMÓWIEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera i pakietu Office
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.10.2016
Data dodania oferty pracy: 12.10.2016
Oferta pracy ważna do: 10.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Legnica (dolnośląskie)
-porządkowanie akt archiwalnych i bieżących dokumentów;-prowadzenie dziennika korespondencji i czuwanie nad prawidłowym obiegiem korespondencji i dokumentacji;-bieżąca obsługa gabinetu dyrektora;-pisanie pism urzędowych;-obsługa faxu, przyjmowanie i wysyłanie poczty.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Rawicz (wielkopolskie)
Montaż systemów antenowych telefonii komórkowych, praca na wysokości. Praca na terenie Polski.
KRIS TEL - Krzysztof Szpuga - 2016-06-16 - Wysokie (lubelskie)
telemarketing
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Piaseczno (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
mechanika samochodowa
Firma Handlowo - Usługowa "TOMAR" Miedziński Mariusz - 2017-09-13 - Końskie (świętokrzyskie)
Instalacje wodno kanalizacyjne oraz centralnego ogrzewania, montarz pomp ciepła.
"CTA HYDRAULIK" Adam Cichosz - Troka - 2018-03-14 - Udorpie (pomorskie)
Planowanie przestrzenne w gminie.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Stanisławów (mazowieckie)
praca administracyjno-biurowa w obszarze personalnymStaż odbywać się będzie w Śródmieściu
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
SKładanie aluminiowych elementów, obsługa prac, szlifierek, wiertarek, piły do cieęcia aluminium, prostych urządzeń mechanicznych, prace transportowe i porządkowe.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Mysłowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Olkusz (małopolskie)
Zlecanie przeprowadzania przeglądów i serwisów sprzętu i urządzeń medycznych, prowadzenie ewidencji, zgłaszanie awarii, rozliczanie kosztów serwisów, analiza ofert zakupowych. Praca w Bystrej, w godz. 7.00-14.35.
CENTRUM PULMONOLOGII I TORAKOCHIRURGII W BYSTREJ - 2015-11-06 - Bystra (śląskie)
jw.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - 2018-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymywanie kontaktów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie dokumentów wysyłkowych
ZBIGNIEW DRĄG Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe DELTA Import-Eksport - 2017-03-07 - Gorlice (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
kompletowanie wykazów godzin ponadwymiarowych, godzin doraźnych zastępstw, dodatków za trudne warunki oraz ich obliczanie, pomoc przy sporządzaniu list wypłat dla nauczycieli i pracowników obsługi, uzgadnianie kart podatkowych, zakładanie teczek akt osobowych nowo przyjętych pracowników, aktualizacja kartotek akt osobowych po założeniu akt dla pracowników, kompletowanie dokumentów w teczkach akt osobowych, prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich ZUS ZLA, segregowanie dokumentów do archiwum, pakowanie w kartony oraz ich opisywanie, tworzenie zestawień danych i tabel w programie Exel, obsługa urządzeń i sprzętu biurowego, adresowanie korespondencji i jej wysyłka
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Skrzyszów (małopolskie)
1.Segregowanie dokumentów dot. działu technicznego, rozliczanie wodomierzy oraz zamawianie u producenta, prowadzenie kart narzędziowych imiennych pracowników brygady, przyjmowanie zgłoszeń awarii wodociagowych oraz ich rejestracja, obsługa kserokopiarki, pomoc przy sporządzaniu zapytań ofertowych;2. Segregowanie dokumentów dot. działu technicznego, pomoc przy sporządzaniu zapytań ofertowych,pomoc w codziennych pracach, prowadzenie ewidencji pracy sprzetu oraz pojazdów, obsługa kserokopiarki, redagowanie pism urzedowych
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Dąbie (śląskie)
Wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego/niemieckiego
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Racibórz (śląskie)
Przewóz towarów spożywczych.
FIRMA GASTRONOMICZNO-HANDLOWA "WRONA" BARBARA WRONA,JERZY WRONA SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-21 - Limanowa (małopolskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2018-04-10 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Współpraca z dostawcami (składanie zapytań ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilości, terminów i warunków dostaw), bezpośrednia współpraca z działami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jakości i obsługi dostawców (zarówno w fazie wprowadzania nowych projektów, jak i obsługi projektów seryjnych).
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- obsługa pocztowo kurierska,- zakładanie teczek,- pomoc przy archiwizacji dokumentów,- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Sulęcin (lubuskie)
prace biurowe, obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie wniosków
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Krzywda (lubelskie)
, obsługa komputera, programu magazynowego, , obsługa urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spraw administracyjnych działu, rejestrowanie korespondencji, kontakt z klientem w zakresie zawierania umów na dostawę wody i odbiór ścieków
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Oława (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, rejestracja faktur w systemie Veritum, prowadzenie spraw administarcyjnych firmy, sprawozdawczość, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Mława (mazowieckie)
referent ds. zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż internetowa, dbałość o dobre kontakty z kontahentami
Trend TJ sp. z o.o. - 2016-01-18 - Opole (opolskie)
Zapewnienie prawidłowego i terminowego działania organizacyjno-logistycznego w szpitalu. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-14.35 od poniedziałku do piątku w Jaworzu.
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU - 2015-11-26 - Jaworze (śląskie)