REFERENT - DZIAŁ KADR Łódź oferta pracy SPOŁEM Śródmiejska Spółdzielnia Spożywców w Łodzi
Stanowisko: REFERENT - DZIAŁ KADR
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - naliczanie płac, ZUS, podatków- sprawy kadrowe
Data publikacji: 2019-06-04
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: SPOŁEM Śródmiejska Spółdzielnia Spożywców w Łodzi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:90-410 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- naliczanie płac, ZUS, podatków- sprawy kadrowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT - DZIAŁ KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, kierunek: mile widziane ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Doświadczenie na stanowisku (wymagany staż - lata: 1)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie średnie - mile widziane ekonomiczne- doświadczenie - min. 1 rok
Nazwa pracodawcy:
SPOŁEM Śródmiejska Spółdzielnia Spożywców w Łodzi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Piotrkowska 30/32, 90-410 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Piotrkowska
Numer budynku pracodawcy: 30/32
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż żywności
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 04.06.2019
Oferta pracy ważna do: 03.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6a059921183a22462d809dee5002cfab
Podobne oferty pracy
Udzielanie informacji i wyjaśnień z zakresu obowiązujących przepisów prawnych. Wydawanie druków i kompletowanie dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracji. Dokonywanie rejestracji zgłaszających się osób i wprowadzanie danych do komputerowej bazy danych tj. do programu SYRIUSZ. Przygotowanie decyzji administracyjnych w zakresie działań realizowanych przez dział. Prowadzenie korespondencji w zakresie osób dokonujących rejestracji. Przjmowanie akt osób wyłączonych z ewidencji i przekazanie do składnicy akt.
Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu - 2016-09-27 - Lubań (dolnośląskie)
Kontrola przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego, prowadzenie rejestrów i ewidencji
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Żary (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Złotów (wielkopolskie)
Klasyfikacja podatków poniesionych na zakup sprzętu , aparatury medycznej , mebli , wyposażeniaSzczegółowe rozliczanie poniesionych inwestycji. Ewidencja analityczna środków trwałych.Rozliczanie poniesionych nakładów wg źródła rfundacji (środki unijne i in.)Klasyfikacja zgodnie z KST Środków TrwałychNaliczanie odpisów amortyzacyjnych wg stawek amortyzacjiOznakowanie nowo nabytego sprzętu .Wycena , kompletowanie dokumentacji związanych z likwidacją sprzętu ( śr. trwałych ) , kasacja , zbycie majątku .Inwentaryzacje – rozliczanie ( okresowe, zdawczo-odbiorcze , kontrolne).SprawozdawczośćGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na okres próbny : 3 miesiące z możliwością przedłużeniaKontakt kandydatów z pracodwcą: jbiela (at) szpital.wroc.pl, 71-395-76-35Sala E, A
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu - 2018-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
EWIDENCJA ILOŚCIOWA I WARTOŚCIOWA W MAGAZYNACH, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH, FAKTUROWANIE, UDZIAŁ W INWENTARYZACJI, TWORZENIE RAPORTÓW I ZESTAWIEŃ.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Skierniewice (łódzkie)
bieżące prace biurowe, sporządzanie rejestrów dokumentów księgowych, księgowanie
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Płock (mazowieckie)
przygotowywanie wniosków do pacowni urbanistycznych, dokumentacji planistycznych, pomoc przy przygotowywaniu decyzji podziałowych, dokumentacji aktów własnościowych, porządkowanie dokumentacji aktów własnościowych
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Głogów (dolnośląskie)
- uczestnictwo w pobieraniu prób towarów w celu ich atestowania,- przeprowadzania analiz,- kontrola jakościowa bieżących produkcji,- prowadzenie dokumentacji laboratorium,- przestrzeganie procedur zapewnienia jakości w firmie.
ATLANTA POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Głogów (dolnośląskie)
I. Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy- przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP o p.poż.- zapoznanie się z regulaminem pracy- instruktaż stanowiskowy- zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w szkole (kontrola zarządcza)II. Obsługa sekretariatu- prowadzenie kancelarii szkolnej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt- przyjmowanie korespondencji zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w szkole- rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną - wpisanie do dziennika korespondencyjnego- przepisywanie, adresowanie i wysłanie korespondencji- przygotowanie korespondencji do wysłania- przestrzeganie obiegu dokumentów - obsługa urządzeń biurowych w tym: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka III. Obsługa interesantów- przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji- odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym- kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki- łączenie rozmów wychodzących- wysłanie i odbieranie faxuIV. Sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, prace kancelaryjne - sporządzanie pism w programie WORD- sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel w programie EXCEL- wyszukiwanie potrzebnych informacji w InternecieRodzaj umiejętności jakie nabędzie osoba bezrobotna po zrealizowaniu Programu stażu:- obsługa sekretariatu- obsługa gości i interesantów dyrektora- obsługa centrali telefonicznej- obsługa urządzeń biurowych: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka- sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, prace kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Chwaszczyno (pomorskie)
Nadzorowanie usług komunalnych na terenie kompleksu garnizonu Pruszcz Gdański.
22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W MALBORKU - 2016-10-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Obsługa klienta.
Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk Sp. j. - 2016-03-24 - Trzebnica (dolnośląskie)
obsługa wózka
EMBI MEBLE PHU, Wąchock; Mirosław Miernik - 2018-04-11 - Wąchock (świętokrzyskie)
prace związane z leśnictwem
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH GRZEŚ - GRZEGORZ KĘDZIERSKI - 2017-09-07 - Szpetal Górny (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż art. budowlanych i wykończenia wnętrz, wystawiane faktur, obsługa klienta
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MEKA" Arkadiusz Ogrodniczak - 2018-09-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
-prowadzenie, mechanika i konserwacja samochodów-wywóz nieczystości
Andrzej Pogorzelski Zakład Transportu i Usług Asenizacyjnych - 2016-12-12 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
referent do spraw administracji
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa klientów restauracyjnych, praca biurowa, utrzymywanie porządku, praca dwuzmianowa od 08:00-16:00 i 16:00-24:00
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Piła (wielkopolskie)
Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji; prowadzenie terminarza spotkań; odbieranie telefonów i łączenie z poszczególnymi działami firmy; segregowanie i przekazywanie korespondencji; wykonywanie prac administracyjno-biurowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Siedlce (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Prowadzenie sekretariatu firmy.Praca od 7-13
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
Prowadzenie sekretariatu szkoły:obsługa urządzeń biurowych,przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,obsługa poczty elektronicznej, przygotowywanie pism na polecenie Dyrektora,wprowadzanie informacji o szkole do Systemu informacji Oświatowej,przygotowywanie sprawozdań do GUS,Prowadzenie spraw uczniowskich: wydawanie legitymacji szkolnych, zaświadczeń,prowadzenie księgi uczniów,prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń uczniów
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Wysokiej - 2019-03-21 - Wysoka (dolnośląskie)
Rozwożenie posiłków na terenie Wrocławia lub okolicMiejsce pracy: Wrocław, ul. MydlanaDyspozycyjność 8-16160 h pracy w miesiącu Sala G
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Pakowanie artykułów do pudełek, kontrola wizualna produktów.
kontakt przez OHP - 2017-08-08 - Żory (śląskie)
praca Słupsk, Ustka; umowa zlecenie, możliwość przejścia na umowę o pracę; wynagrodzenie 11,35 zł brutto za godz.; praca w godz. 8-21
GWARANT POZNAŃ Sp.zo.o - 2016-04-28 - Słupsk (pomorskie)
Ogólna mechanika samochodowa
"Auto-Części" s.c. Stefan Gawron, Artur Świca, Daniel Świca - 2019-01-14 - Popowo (lubuskie)
Obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Płock (mazowieckie)
Wprowadzanie faktur do systemu FK, kontrola rozrachunkowa.
CIŻMA Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
bieżąca obsługa sekretariatu, przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestr faktur, obsługa urządzeń biurowych, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Otwock (mazowieckie)
referent biurowy
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Katowice (śląskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2018-03-01 - Rzgów (łódzkie)