REFERENT Lubań oferta pracy Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: Udzielanie informacji i wyjaśnień z zakresu obowiązujących przepisów prawnych. Wydawanie druków i kompletowanie dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracji. Dokonywanie rejestracji zgłaszających się osób i wprowadzanie danych do komputerowej bazy danych tj. do programu SYRIUSZ. Przygotowanie decyzji administracyjnych w zakresie działań realizowanych przez dział. Prowadzenie korespondencji w zakresie osób dokonujących rejestracji. Przjmowanie akt osób wyłączonych z ewidencji i przekazanie do składnicy akt.
Data publikacji: 2016-09-27
Lokalizacja: Lubań (dolnośląskie)
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lwówecka 10, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Udzielanie informacji i wyjaśnień z zakresu obowiązujących przepisów prawnych. Wydawanie druków i kompletowanie dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracji. Dokonywanie rejestracji zgłaszających się osób i wprowadzanie danych do komputerowej bazy danych tj. do programu SYRIUSZ. Przygotowanie decyzji administracyjnych w zakresie działań realizowanych przez dział. Prowadzenie korespondencji w zakresie osób dokonujących rejestracji. Przjmowanie akt osób wyłączonych z ewidencji i przekazanie do składnicy akt.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie brutto 1900-zł + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komputer - obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Biegła znajomość obsługi komputera ( pakiet Office), wysoka kultura osobista, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, umiejętność czytania i stosowania przepisów.
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
Lwówecka 10, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane podjęciem zatrudnienia w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lubaniu powinny złożyć następujące dkumenty:- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowe- podipsane oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w życiorysie (CV) dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2014r. poz. 1182 z późn. z.m. ) oraz ustawą z dnia 21.listopada 2008 o pracownikach samorządowych ( tj. Dz.U. z 2016r. poz. 902 )"Wymagane dokumenty aplikacyjne nalezy przesłać lub składać osobiście w siedzibie PUP w Lubaniu ul. Lwówecka 10, pokój nr 9 I piętro - Sekretariat - w terminie do dnia 10.października 2016r. do godziny 15.00 Terminem wiążącym jest data i godzina wpływu dokumntów aplikacyjnych do Powiatwego Urzędu Pracy w Lubaniu, a nie data nadania w placówce pocztowej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubański
Gmina pracodawcy: Lubań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubań
Ulica pracodawcy: Lwówecka
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie w zakresie efektywności gospodarowania. Kierowanie i udział w pracach mających na celu zwiększenie efektywności gospodarowania.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 27.09.2016
Oferta pracy ważna do: 10.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
analiza ofert, opracowanie logistyki dostaw
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Sulęcin (lubuskie)
księgowanie dokumentów, sprawozdawczość do ZUS, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie rozliczenia podatku od towaru i usług, VAT oraz dokumentacji księgowej zgodnie z zasadami polityki rachunkowości obowiązującej w placówce
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY NR 3 IM.JANUSZA KORCZAKA W KWIDZYNIE - 2016-10-19 - Kwidzyn (pomorskie)
nauczyciel wspomagajacy w oddziale przedszkolnym do dziecka z autyzmem
Publiczna Szkoła Podstawowa w Michałowie - 2017-07-10 - Michałów (opolskie)
obsługa biurowa produkcji prefabrykatów betonowych
PEPEBE WŁOCŁAWEK PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE - 2018-01-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa maszyn płaskich
KAMBRA sp. z o.o - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)
j.w
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Garwolin (mazowieckie)
Praca biurowa, obsługa dokumentów księgowych, obsługa programów księgowo- sprzedażowych.
TABOSS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-08 - Nysa (opolskie)
Zakres obowiązków:• telefoniczna obsługa klienta• aktywna reklama w Internecie• obsługa baz danych klientów• tworzenie baz danych• dbanie o dobry wizerunek firmy
Mediskin Ewa Wlazło - 2017-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
referent ds. marketingu i spedycji
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Obsługa zleceń transportowych, odpowiednie planowanie załadunków i rozładunków, optymalne wykorzystanie dostępnych zasobów, kontakt z klientem, dbanie o wysoką jakość obsługi klientów, zarządzanie kierowcami, kontrola czasu pracy kierowców.
Mega Sierpc Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Sierpc (mazowieckie)
jw
Areszt Śledczy Warszawa Grochów - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z klientami zagranicznymi i centrala, opracowanie rysunkow technicznych, wyjaśnianie problemów technicznych związanych ze zmianami na produkcie, analiza i wykonywanie kalkulacji technicznych, przeprowadzanie analiz porównawczych
LEONI Kabel Polska sp. z o.o. Kobierzyce - 2015-12-07 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Zabrze (śląskie)
Sprawowanie nadzoru nad pracą gospodarzy domów, stała kontrola utrzymania czystości, prowadzenie kartotek materiałów, narzędzi, prowadzenienie rejestru pism, korespondencji wychodzącej, przesyłek, wystawianie faktur, rachunków, rozliczaniezużycia wody w lokalach użytecznych. Kontakt z pracodawcą e-mail: poczta (at) kozanow4.pl. Oferta dostępna w sali E.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa KOZANÓW IV" - 2015-12-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Zaopatrywanie pracowników w odież, art. biurowe. Prowadzenie dokumentacji.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2017-09-27 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
- przygotowywanie dokumentacji do produkcji - przygotowywanie rysunków saun - tworzenie kalkulacji, specyfikacji wysyłkowej, umowa o pracę najpierw na trzy miesiące próby, praca Bagatelka,
KLAFS Sp. z o.o. - 2016-07-25 - Miłosław (wielkopolskie)
KONKURS; Wykształcenie: średnie; min. rok stażu pracy, mile widziana praktyka w zakresie obsługi świadczeń rodzinnych; znajomość ustaw o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność obsługi komputera; komunikatywność; sumienność; odpowiedzialność; kreatywność; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS w Toszku
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2016-02-26 - Toszek (śląskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Elementów Budowlanych "Fabet" S.A. w Kielcach - 2017-03-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Kompletowanie dokumentacji w celu przyznania zasiłków z ubezpieczenia społecznego.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Bochnia (małopolskie)
- Obsługa Sekretariatu Głównego Spółki. Odbieranie i wysyłanie poczty tradycyjnej, elektronicznej i kurierskiej. Łączenie rozmów. Prowadzenie kalendarza spotkań. - Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:30 (od poniedziałku do czwartku), 8:00-14:00 (piątek). Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie ---> istnieje możliwość przyuczenia. Znajomość programów Microsoft Office. Wysoka kultura osobista. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu podstawowym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: office (at) breweleasing.pl
"BREWE LEASING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-08 - Katowice (śląskie)
obsługa programu finansowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Siedlce (mazowieckie)
Pomoc przy zawieszaniu i ściąganiu detali oraz obróbka gotowych elementów, pomoc przy piaskowaniu detali, spawanie detali przy użyciu automatów.
SMART WORK SP. Z O.O - 2018-07-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
projektowanie artystyczne odzieży seryjnej lub unikatowej produkcji, zgodnie z potrzebami i trendami mody oraz rynku; modelowanie ręczne zaprojektowanej odzieży, nadzorowanie wykonawstwa, obliczanie wymiarów, projektowanej odzieży, dobór tkanin, prowadzenie prezentacji w j. rosyjskim i angielskim
FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI "TWÓJ STARTUP" - 2016-08-23 - Poznań (wielkopolskie)
Odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, obsługa klientów. Zapoznanie się z klasyfikacją budżetową oraz planem finansowym w jednostce budżetowej. Nabywanie umiejętności opisywania faktur i dekretowania dokumentów księgowych według klasyfikacji budżetowej. Prowadzenie dziennika korespondencji, w tym rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących. Zakładanie akt sprawy i prowadzenie spisu spraw. Sporządzanie not księgowych, faktur oraz umów o wynajęcie pomieszczeń. Zapoznanie się z procesem organizacji i wycieczek. pomoc w pracach związanych z prowadzeniem składnicy akt.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wypiek pieczywa
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" KROSNO ODRZAŃSKIE - 2017-05-22 - Osiecznica (lubuskie)
Wykształcenie: min. średnie ekonomiczne; znajomość języka angielskiego; biegła znajomość obsługi komputera i poruszania się w internecie; umiejętność pracy w zespole; dobra organizacja pracy; komunikatywność i samodzielność-mile widziane; znajomość książek dla dzieci- mile widziana; zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów; realizacja zamówień internetowych (kompletowanie zamówień, przygotowanie do wysyłki, wprowadzanie etykiet adresowych); wystawianie dokumentacji księgowej; rozpakowywanie dostaw książek; obsługa zadań związanych z działalnością sklepu internetowego; praca od pn. do pt. w godz 8-16; umowa zlecenie; 3/4 etatu;
DZIECI SĄ WAŻNE Alicja Szwinta-Dyrda - 2017-09-07 - Gliwice (śląskie)
- Obsługa programu komputerowego w zakresie wyznaczonych obowiązków. Prowadzenie rejestracji i ewidencji pism wychodzących i przychodzących. Kierowanie przyjęciem interesantów. Przygotowanie i redagowanie pism urzędowych. Organizowanie spotkań służbowych.- Praca administracyjno-biurowa przy komputerze. Wystawianie faktur. Prowadzenie korespondencji, Obsługa sekretariatu.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Umiejętność obsługi komputera. Umiejętność pracy w zespole.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Katowice (śląskie)
Sprzedawca na dziale mięso wędliny
Spółdzielnia Handlowo-Usługowa w Kłaju - 2016-02-03 - Kłaj (małopolskie)