REFERENT TECHNICZNY R21/0074-21/18 Włocławek oferta pracy PEPEBE WŁOCŁAWEK PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
Stanowisko: REFERENT TECHNICZNY R21/0074-21/18
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: obsługa biurowa produkcji prefabrykatów betonowych
Data publikacji: 2018-01-05
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PEPEBE WŁOCŁAWEK PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:AL. JANA PAWŁA II 15, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa biurowa produkcji prefabrykatów betonowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT TECHNICZNY R21/0074-21/18
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik budownictwa*
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min średnie budolwane (technikum), mile widziane prawo jazdy kat.B, praca w godz 7.00-15.00
Nazwa pracodawcy: PEPEBE WŁOCŁAWEK PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
AL. JANA PAWŁA II 15, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: W dni robocze, Godziny : 7:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: AL. JANA PAWŁA II
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 05.01.2018
Oferta pracy ważna do: 02.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wylewanie fundamentu betonowego, wylewanie skrzyni betonowych, wylewanie płyt betonowych
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
kontrola prawidłowego przebiegu procesu produkcji
LIMATHERM COMPONENTS Sp. zo.o. - 2017-10-17 - Chorzów (śląskie)
Prowadzenie sprzedaży produktów spółdzielni, obsługa wznaczonego regionu i wskazanych klientów, pozyskiwanie nowych odbiorców.Promowanie nowych wyrobów spółdzielni oraz nowych możliwości sprzedaży
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW SPAMEL TWARDOGÓRA - 2017-11-22 - Twardogóra (dolnośląskie)
Analiza akcji promocyjnych, analiza cen, analiza raportów, sprzedaży, zakupów
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Kraków (małopolskie)
-Obsługa klienta w biurze obrotu nieruchomościami,-Praca na 1/2 etatu - godziny pracy do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres: nieruchomosci (at) wladasz.plProsimy o dołączenie do cv klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)".
BIURO OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI- JOLANTA WŁADASZ - 2016-11-23 - Tczew (pomorskie)
referent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalności gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyjmowania środków na podjęcie działalności gospodarczej, udostępnianie materiałów i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie listu wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej oraz wymaganych rejestrów,- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązania się z warunków umowy,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia środków na podjęcie działalności gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznawania refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełnienia wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami do tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażeniem lub doposażeniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowiązaniach do Działu Finansowo- Księgowego,- Bieżący monitoring zawartych umów,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywiązania z warunków umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań.3. Pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych:a) udzielenie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej,- przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepełnosprawnościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepełnosprawnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej.- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków osobie niepełnosprawnej na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestrów,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową ,- bieżący monitoring zawartych umów,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznania refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako be4zrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełniania wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami dla tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawidłowościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażenie, stanowisk pracy,- wystąpienie do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposażonego stanowiska pracy do potrzeb wynikających z niepełnosprawności osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków pracodawcy wyposażającemu stanowisko pracy osoby niepełnosprawnej do PCPR,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazywanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązywania z warunków umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania środków PERON oraz przekazywanie projektów planów do PCPR celem akceptacji przez Radę Powiatu;d) weryfikacja planów na podstawie limitów zatwierdzonych przez Radę Powiatu oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami,e) sporządzanie statystyk, sprawozdań i raportów związanych z powierzonymi zadaniami w tym sporządzanie i przekazanie do PCPR sprawozdań rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze środków PERON,f) przygotowanie stosownych materiałów na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarządu Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie umów w sprawie zwrotu ze środków PERON pracodawcy kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płock (mazowieckie)
x
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Kartuzy (pomorskie)
Praca jako konwojent.Praca na terenie kraju, załadunek, rozładunek towaru. Rozmieszczenie i układanie towaru w wyznaczonych strefach.
PW "KILER" Piotr Katolik - 2015-11-19 - Kietrz (opolskie)
Wymagania konieczne:wykształcenie wyższe kierunkowe oraz uprawnienia pedagogiczne
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-19 - Racibórz (śląskie)
prace administracyjno - biurowe
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI INOWROCŁAW - 2016-02-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
serwisowanie produktów
SPE Sp. z o.o. - 2016-05-04 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
pozyskiwanie odbiorców usługMiejsce wykonywania pracy: teren województwa warmińsko-mazurskiego oraz pomorskiego
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
/
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca na stanowisku produkcyjnym, przygotowywanie produktów piekarniczych, pomoc przy wypieku produktów piekarniczych, obsługa maszyn pod nadzorem, pakowanie wyrobów gotowych w opakowania transportowe, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy, wykonywanie dzielenia lub formowania pieczywa, ciast
Piekarnia - Cukiernia "Pellowski" Grzegorz Pellowski - 2017-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - 2017-10-16 - Warszawa (mazowieckie)
sprzatanie pomieszczeń biurowych ,hal produkcyjnych,sztni,toalet
SEKRET SP.Z.O.O. - 2018-07-27 - Ruchocice (wielkopolskie)
wykonywanie tynków maszynowych, cementowo-wapiennych oraz gipsowych, praca 80 godz. miesięcznie 5 dni w tygodniu w godz. 9-13
DANIELTYNKI Sp. z o.o. - 2016-03-17 - Pruszków (mazowieckie)
Projektowanie procesu produkcji łożysk, tworzenie instrukcji pracy operatora i procesu produkcji wyrobu, opracowywanie kart obróbki skrawaniem.
NSK BEARINGS POLSKA S.A - 2017-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)
praca biurowa, brak wyjazdów służbowych, wymagana obsługa programu - Kancelaria Komornika VAT
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Sosnowcu Konrad Cichor - 2017-10-25 - Sosnowiec (śląskie)
Układanie kostki, prace ogrodnicze.
KAJUS -Usługi Ogrodnicze I Agencja Pracy Tymczasowej Barbara Swędrak - 2018-03-01 - Bełchatów (łódzkie)
obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji kadowej i płacowej
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP Z O O - 2016-02-16 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie sie z organizacją pracy WUP i ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego,godz. pracy 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
układanie cegły, silki, pustaków, murowanie ścian wewnętrznych, zewnętrznych, kominków, dbanie o porządek na budowie, rozładuenk materiałów budowlanych, wykonywanie pozostałych poleceń przełożonychaktualnie praca na budowie przy ulicy Mościckiego, następnie według zleceńpraca na umowę zlecenie z odprowadzaniem składem ZUS, od 50 do 150 godzin w miesiącuoferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Wrocław (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
Prowadzenie i obsługa sekretariatu; obsługa administracyjno- biurowa sekretariatu; prowadzenie spraw administracyjnych i organizacyjnych ; obsługa urządzeń biurowych i peryferyjnych; pomoc w prowadzeniu spraw bhp i p.poż. Wyngrodzenie pozostaje do uzgodnienia z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Siedlce (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów, wyciągów bankowych, faktur.
Kopała Zakład Wyrobów Metalowych "Metal-Kop" M.Kopała Młyny - 2018-08-14 - Młyny (świętokrzyskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Dobrzyniewo Duże (podlaskie)