REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAOPATRZENIAW ODDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM (NR 1985) Bydgoszcz oferta pracy WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY
Stanowisko: REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAOPATRZENIAW ODDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM (NR 1985)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - bieżący monitoring możliwości pozyskania dofinansowania w ramach projektów unijnych, rządowych i innych zewnętrznych źródeł finansowania,- przygotowanie kompleksowej dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi i wymaganiami konkursowymi,- nadzorowanie dokumentacji finansowej projektu, rozliczanie wniosków o płatność (w tym o płatność końcową) sporządzanie raportów i sprawozdań,- terminowe, zgodne z obowiązującymi przepisami ustawy prawo zamówień publicznych prowadzenie udzielania zamówienia publicznego, w tym dokumentacji postępowania,- prowadzenie postępowań ofertowych do progu 30 000 euro na podstawie regulaminu wewnętrznego oraz wytycznymi projektu,- udział w pracach komisji przetargowej,- opracowanie i przestrzeganie planu przetargów w oparciu o zawarte umowy i terminy ich wygaśnięcia,- prowadzenie rejestru postępowań oraz zawartych umów.
Data publikacji: 2020-07-16
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kujawska 4, 85-031 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- bieżący monitoring możliwości pozyskania dofinansowania w ramach projektów unijnych, rządowych i innych zewnętrznych źródeł finansowania,- przygotowanie kompleksowej dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi i wymaganiami konkursowymi,- nadzorowanie dokumentacji finansowej projektu, rozliczanie wniosków o płatność (w tym o płatność końcową) sporządzanie raportów i sprawozdań,- terminowe, zgodne z obowiązującymi przepisami ustawy prawo zamówień publicznych prowadzenie udzielania zamówienia publicznego, w tym dokumentacji postępowania,- prowadzenie postępowań ofertowych do progu 30 000 euro na podstawie regulaminu wewnętrznego oraz wytycznymi projektu,- udział w pracach komisji przetargowej,- opracowanie i przestrzeganie planu przetargów w oparciu o zawarte umowy i terminy ich wygaśnięcia,- prowadzenie rejestru postępowań oraz zawartych umów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAOPATRZENIAW ODDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM (NR 1985)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania kwalifikacyjne:- obywatelstwo polskie, lub obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, -odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje (zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie kwalifikacji wymaganych na poszczególne stanowiska pracy w stacji sanitarno-epidemiologicznej (Dz. U. 2010 Nr 48, poz. 283),- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- osoba nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe na kierunku zamówienia publiczne lub studia podyplomowe na kierunku zamówienia publiczne,- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,- wymagane doświadczenie na stanowisku związanym z rozliczaniem projektów oraz pozyskiwaniem dofinansowań,- znajomość programów operacyjnych,- bardzo dobra znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020,-doświadczenie w zakresie aplikowania o środki zewnętrzne w tym projekty współfinansowane ze środków UE,- bardzo dobra znajomość źródeł finansowania projektów, w tym szczególnie podstawowych aktów prawnych, zasad oraz wytycznych regulujących realizację projektów w ramach krajowych i regionalnych programów operacyjnych oraz funduszy pomocowych,- znajomość specyfiki realizacji projektów współfinansowanych z UE w sektorze finansów publicznych,- znajomość procedur kontroli projektów,- dobra znajomość obsługi komputera i podstawowych aplikacji (np. programy Excel, Word, PowerPoint, Access).
Nazwa pracodawcy:
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY
danePracodawcy_nip: 9531108025
danePracodawcy_regon: 000293841
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kujawska 4, 85-031 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego, będącego jednocześnie Dyrektorem Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczną w Bydgoszczy przy ul. Kujawskiej 4. 85-031 Bydgoszcz, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.Podpis kandydata do pracyDokumenty dodatkowe: - kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje.Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny w Bydgoszczy z siedzibą przy ul. Kujawskiej 4, 85-031 Bydgoszcz, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy dalej WSSE.Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem:Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bydgoszczy, 85-031 Bydgoszcz, ul. Kujawska 4, e-mail: iod (at) pwisbydgoszcz.pl Dane osobowe (oraz dane do kontaktu o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Dyrektor WSSE zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu w zakresie serwisowania i usuwania awarii. Dane zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane do dnia zakończenia procesu rekrutacji. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji. Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w WSSE.Dokumenty należy przesyłać w terminie :od 15 lipca 2020r. do 24 lipca 2020r.listownie na adres:Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bydgoszczy, Kancelaria ogólna ul. Kujawska 4; 85-031 Bydgoszcz z dopiskiem: Referent ds. zamówień publicznych EAT;lubpocztą elektroniczną na adres:wsse.bydgoszcz (at) pis.gov.plz dopiskiem : Referent ds. zamówień publicznych EATPostępowanie Rekrutacyjne przeprowadzone zostanie w Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy. O terminie i miejscu postępowania kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 52 376 18 55.WSSE zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi osobami.Inne informacje:- CV, list motywacyjny oraz wszystkie składane oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem,- do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów,- osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy,- osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po oficjalnie zakończonym procesie rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 7.30-14.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Kujawska
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 16.07.2020
Oferta pracy ważna do: 24.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bad41c4e022bdc85836c11d0d8a6d17f
Podobne oferty pracy
Obsługa studentów w dziekanacie.
Akademia Polonijna w Częstochowie - 2019-12-03 - Częstochowa (śląskie)
sprzedaz towaru, wycena towaru, przyjecia i zamówienia towaru
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Udanin (dolnośląskie)
współudział w opracowywaniu projektów dokumentów regulujących ochrone informacji niejawnych, prowadzenie i bieżąca aktualizacja dokumentacji szkoleniowej i planistyczno- sprawozdawczej pionu ochrony informacji niejawnych, udział w prowadzonych kontrolach stanu przestrzegania przepisów, pełnienie funkcji inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego, prowadzenie kontroli zgodności funkcjonowania systemów teleinformatycznych ze szczególnymi wymaganiami bezpieczeństwa SWB oraz przestrzegania przez urzytkowników systemów zasad ochrony informacji niejawnych oraz procedur bezpiecznej eksploatacji PBE, organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2015-12-15 - Białystok (podlaskie)
praca na budowie przy pracach budowlanych (murarka/ciesielstwo/zbrojenia itp), prace transportowemiejsce pracy: Elbląg godz. 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej (plany realizacji wyrobów, przewodniki warsztatowe, dokumentacja techniczna - wydawanie i nadzór)Bieżąca obsługa spraw administracyjno-biurowych, Segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji produkcyjnej, Korespondencja z kontrahentami (wysyłanie maili o brakujące certyfikaty, świadectwa jakości itp., złomowanie podzespołów nie nadających się do remontu itd.)Zamawianie materiałów do produkcjiNadzór nad numeracją elementów wyjeżdżających z firmy (nadawanie numeracji, prowadzenie komputerowego rejestru itd.)Przygotowywanie pism i innych dokumentów, Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura, Dbałość o dobry wizerunek firmy.
MEGPOL - 2019-03-18 - Chocianowiec (dolnośląskie)
praca w biurze
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Głogów (dolnośląskie)
-realizacja zamówień sprzedazy, -wystawianie faktur
PT DYSTRYBUCJA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-23 - Kraków (małopolskie)
Do obowiązków będzie należało m.in.:Udział w naliczaniu wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych, sporządzaniu list płacUdział w sporządzaniu rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychProwadzenie spraw oraz dokumentacji płacowo-kadrowejUstalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychWystawianie zaświadczeń Wystawianie dokumentów RP-7Oferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Administratorem danych jest APATOR METRIX S.A. z siedzibą w Tczewie 83-110. Grunwaldzka 14. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami art.22.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-13 - Tczew (pomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji zwiazanej z zamówienieami publicznymi, kosztorysowanie.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2016-07-18 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
- Zapoznanie się z Schematem Organizacyjnym Oddziału ZUS w Kluczborku- Zapoznanie się z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych- zapoznanie się sie z ustawą o ochronie danych osobowych i informacji niejawnych- przyjmowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji oraz przesyłek- prowadzenie korespondencji wychodzącej i przychodzącej- prowadzenie rejestru pism wewnętrznych oraz monitorowanie prawidłowego obiegu dokumentów- rejestrowanie wniosków i Kapitału Początkowego- przekazywanie korespondencji wewnetrznej instytucji zgodnie z dekretacją
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Kluczbork (opolskie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Gliwice (śląskie)
prace związane z przyjęciem i wysłaniem towarów
kontakt przez PUP - 2019-10-10 - Gostycyn (kujawsko-pomorskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
szycie odzieży, konstrukcja form
kontakt przez PUP - 2019-07-02 - Radom (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie delegacji, wystawianie zaświadczeń, prowadzenie rozliczeń.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sopocie - 2017-10-13 - Sopot (pomorskie)
Rejestracja i plany szkoleń dla pracowników, tworzenie kartoteki osobowej, opisywanie akt osobowych, rejestracja urlopów wypoczynkowych.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Płock (mazowieckie)
kompletowanie porzadkowanie dokumentacji przyznanej do przekazywania do archiwum zakładowego- przkazywanie lub wysyłanie dokumentówdo podnajemców, nabywców usług medycznych i innych kontrahentówdostarczanie pism, komounikatów NFZ raportów błędów do kliniki
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie dokumentów projektowychwspółparac przy działaniach promocyjnych projektuarchiwizacja dokumentów projektowych w formie papierowej oraz elektronicznej zgodnie z wytycznymiprowadzenie dziennika korespondecnji
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Gdynia (pomorskie)
sprzątanie korytarzy, hal produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Frydrychowo (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Złotoryja (dolnośląskie)
sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym, księgowanie faktur, list płac, dowodów wewnętrznych, sprawdzanie księgowości z wydrukami systemowymi, obliczanie zobowiązań podatkowych, wypisywanie przelewów na zobowiązania podatkowe, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Głogów (dolnośląskie)
przyjmowanie towarów, sprawdzanie towarów podczas przyjęć pod względem ilościowym i jakościowym, sprawdzanie terminów przydatności do spożycia, rozmieszczenie towarów w magazynie, wydawanie opakowań zwrotnych zgodnie z dokumentem dostawy (FV,WZ), spis towarów, remanenty
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Wręczyca Wielka (śląskie)
składanie zamówień, opracowywanie menu, przygotowywanie gotowych dań
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Gniezno (wielkopolskie)
Sprzedaż imprez oferty turystycznej i ubezpieczeń.
Specjalista ds. rozliczeń.
Prywatne Biuro Podróży Ottokar sp z o.o. - 2018-07-18 - Głogówek (opolskie)
analiza rynku dostawców i materiałow, planowanie zakupów, zapewnienie terminowych dostaw materiałów, analizowanie stanu realizacji zamówień
ETI POLAM Sp.z o.o. - 2017-02-14 - Pułtusk (mazowieckie)
Obsługa urzadzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych, odbieranie i wysyłanie pism
kontakt przez PUP - 2020-02-12 - Opoczno (łódzkie)
obsługa komputera, faksu, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych, przyjmowanie, otwieranie, sprawdzanie i ewidencjonowanie korespondencji wpływającej oraz wychodzącej, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych, przygotowywanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Pińczów (świętokrzyskie)
- obsługa beneficjentów Agencji w zakresie spraw związanych z rejestracją zwierząt oraz ewidencją producentów.- wydawanie posiadaczom zwierząt paszportów dla bydła i ich duplikatów oraz innych druków systemowych.- przestrzeganie procedur i samokształcenie z zakresu zmian w nich wprowadzanych.- przygotowywanie raportów i sprawozdań dotyczących funkcjonowania systemu IRZ oraz współpraca w tym zakresie z OR.- współpraca z Powiatowym Inspektoratem Weterynarii.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2019-09-20 - Wejherowo (pomorskie)
Zatrudnianie, zwalnianie pracowników, prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie porozumień, wypowiedzeń, umów o pracę, zaświadczeń, sporządzanie sprawozdań GUS.PRACA na 3/4 etatu, W GODZ.8-14, NA OKRES PRÓBNY 3M-CE Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZEDŁUŻENIA. Kontakt osobisty,tel:338734030 lub e-mailowo: biuro (at) smlogistic.com.pl.
"SM LOGISTIC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-14 - Wieprz (małopolskie)
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia pracownik, prowadzenie dokumentacji personalnej zatrudnionych pracowników orz zakładanie akt osobowych dla nowych osób, naliczanie wyngrodzeń, systematyczne wprowadzanie kart urlopowych oraz absencji, w tym zwolnień lekarskich do systemu kadrowego firmy, udzielanie informacji i wyjaśnień pracownikom z zakresu podstawowych zagadnień prawa pracy, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie deklaracji ZUS, rozliczanie umów cywilno-prawnych, rozliczanie podatku od osób fizycznych, sprawozdania do GUS.
kontakt przez PUP - 2019-11-22 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)