REFERENT DS. TECHNICZNYCH W ODDZIALE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ Racibórz oferta pracy Miejski Zarząd Budynków

Stanowisko: REFERENT DS. TECHNICZNYCH W ODDZIALE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje na stronie internetowej:http://www.mzbraciborz.pl/bip/index.php/menu-przedmiotowe/praca/42-konkursy-na-wolne-stanowiska-urzednicze/294-referent-ds-technicznych-w-oddziale-gospodarki-mieszkaniowej

Data publikacji: 2020-02-06

Lokalizacja: Racibórz (śląskie)

Pracodawca: Miejski Zarząd Budynków

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Stefana Batorego 8, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje na stronie internetowej:http://www.mzbraciborz.pl/bip/index.php/menu-przedmiotowe/praca/42-konkursy-na-wolne-stanowiska-urzednicze/294-referent-ds-technicznych-w-oddziale-gospodarki-mieszkaniowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Do uzgodnienia bezpośrednio z pracodawcą

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. TECHNICZNYCH W ODDZIALE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020

Nazwa pracodawcy: Miejski Zarząd Budynków

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Adres pracodawcy:
Stefana Batorego 8, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wykaz wymaganych dokumentów dostępny na stronie internetowej:http://www.mzbraciborz.pl/bip/index.php/menu-przedmiotowe/praca/42-konkursy-na-wolne-stanowiska-urzednicze/294-referent-ds-technicznych-w-oddziale-gospodarki-mieszkaniowej

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: raciborski

Gmina pracodawcy: Racibórz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Racibórz

Adres strony pracodawcy: www.mzb.bipraciborz.pl

Ulica pracodawcy: Stefana Batorego

Numer budynku pracodawcy: 8

Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 06.02.2020

Oferta pracy ważna do: 14.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?50ef6e33e5686a238ca7635ef548d8b0

Podobne oferty pracy

REFERENT DO SPRAW ARCHIWIZACJI - 1 017,4 PLN

według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Legnica (dolnośląskie)

REFERENT DS. UBEZPIECZEŃ - 997,4 PLN

Referent ds. ubezpieczeń- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach PO WER. Wymagania: wykształcenie średnie, obsługa komputera, dobrze zorganizowana, opanowana. Przyjmowanie i rozdzielanie pism, przyjmowanie klientów, obsługa urzadzeń biurowych, przygotowywanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Nowy Sącz (małopolskie)

REFERENT DS. UMÓW I ROZLICZEŃ - od 2 500 PLN

- Prowadzenie rozliczeń finansowych m. in. z inwestorami i podwykonawcami. Przygotowanie analiz finansowych dotyczących planowanej i bieżącej produkcji. Współpraca z biurem brokerskim. Prowadzenie spraw administracyjno - biurowych działu.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice) lub e-mail: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-04 - Katowice (śląskie)

KUCHARZ - od 2 600 PLN

kucharzpracas na dwie zmiany od 06.00 do 23.00
Hotel Polski Sp. z o.o. - 2020-03-05 - Mielec (podkarpackie)

TECHNOLOG - od 2 800 PLN

przygotowywanie dokumentacji technicznej CAD 2D lub/oraz 3D.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Zabrze (śląskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 120 PLN

Zadania główne:1)Gromadzenie dokumentów dotyczących zobowiązań i należności oraz przestrzeganiei monitorowanie terminów płatności z tytułu zobowiązań i należności2)Wprowadzanie dokumentów dotyczących zobowiązań i należności do systemu finansowo-księgowego pod nazwą Finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3) Tworzenie przelewów elektronicznych w zakresie rozrachunków z kontrahentami4)Generowanie wyciągów bankowych z systemu bankowego oraz sprawdzanie ich z dokumentami źródłowymi5) Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym6)Rejestrowanie dowodów księgowych w celu sprawdzenia czy realizacja wydatku znajduje zabezpieczenie w planach finansowych oraz wieloletniej prognozie finansowej7)Prowadzenie rejestru zaangażowania umów oraz wydatków8)Dekretacja dowodów księgowych dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych zgodnie z obowiązującymi zasadami obiegu dokumentów księgowych, zakładowym planem kont, wykazem ksiąg9)Sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania10)Przestrzeganie dyscypliny budżetowej11)Stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie12) Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach13) Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostkach14) Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych15) Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych16)Informowanie Głównego księgowego CUWO w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działanie jednostki.Zadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 27.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-18 - Łódź (łódzkie)

OPERATOR WÓZKA JEZDNIOWEGO - od 2 000 PLN

uprawnienia: obsługa wózka jezdniowego+ bezpieczna wymiana butli
CORRECT - K. Błaszczyk i Wspólnicy spółka komandytowa - 2017-01-27 - Ociąż (wielkopolskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 500 PLN

docieplenia budynków, wykończenia wnętrz
Krzysztof Popławski PHU POP-REM - 2016-08-19 - Będzin (śląskie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Puck (pomorskie)

REFERENT DO SPRAW KADR - 1 033,7 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Świdnica (dolnośląskie)

REFERENT/INSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH - 2 500 - 3 500 PLN

Przyjmowanie i weryfikacja wniosków, przygotowywanie projektów decyzji, prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach klientów, windykacja świadczeń i zasiłków, wiecej informacji na stronie: http://ops.biesiekierz.eu
Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu - 2017-06-13 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACJI I EKSPORTU Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM - od 2 100 PLN

Zadania: obsługa dokumentów w imporcie i eksporcie, organizacja transportów zagranicznych, prowadzenie dokumentacji administracyjnej, sporządzanie instrukcji i procedur oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji, prowadzenie archiwum firmy, kontakt z instytucjami zewnętrznymi. Oferujemy: pracę w stabilnej firmie z wieloletnim doświadczeniem, atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników, niezbędne narzędzia pracy, pakiet socjalny. Wymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku, dobra obsługa komputera w tym MS Office, umiejętność swobodnego komunikowania się w mowie i w piśmie w języku polskim i angielskim, umiejętność planowania i organizacji, inicjatywa, samodzielność i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki, dokładność, bardzo dobra organizacją pracy i umiejętnością współpracy. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny oraz e-mailowy kadry (at) adanex.pl
ADANEX SP. Z O.O. - 2018-08-27 - Radlin (śląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie: wyższe inż, o kier. energetyka lub inż. środowiska; obsługa komputera i pakietu MS Office; umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, wysoka kultura osobista; zakres obowiązków: wprowadzanie i raportowanie danych w rejestrach w zakresie działania zespołu, obsługa informacyjno-doradcza klientów indywidualnych, przyjmowanie, analiza, opiniowanie i ocena wniosków, prowadzenie bieżącej korespondencji; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Katowice;
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Katowice (śląskie)

MONTER - od 24,5 PLN

Praca w firmie z branży scenograficznej
POS CREATING PRODUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-14 - Warszawa (mazowieckie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA ST POWER (SZPIT. PEDIATR.) - 997,4 PLN

- Przygotowanie kompletu druków składających sie na wew. indywidualną dokumentację med. pacjenta,- Wypełnianie indywidualnej dokumentacji med. w czesci dot. nanoszenia historii choroby przedstawionych odpowiednich dokumentów wymaganych przez aktualne obowiązujące przepsiy,- rejestrowanie danych identyfikujacych pacjenta, miejsce hospitalizacji i innych danych,- zaopatrywanie gabientów lekarskich w druki dokumentacji medycznej,- Stała współpraca z Działem Sprzdazy Usług medycznych i Statystyki,- Obsł. komputera i innych urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Łódź (łódzkie)

REFERENT ADMINISTARCYJNO-BIUROWY - od 2 300 PLN

przygotowanie wniosków, ofert cenowych, prowadzenie archiwum działu, prace biurowe związane z obsługa działu
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2018-03-16 - Poznań (wielkopolskie)

REFERENT DS. ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ DOSTAWCÓW - od 2 500 PLN

Kwalifikacja dostawców, aktualizowanie oraz weryfikowanie Rejestru dostawców kwalifikowanych. Wystawianie reklamacji do dostawców, nadzorowanie procesu reklamacyjnego aż do momentu oceny skuteczności działań podjętych przez dostawcę.Przeprowadzenie i dokumentowanie odbiorów pierwszego produktu (FAI), zgodnie z wyznaczonym zakresem i w wymaganym terminie.Dokonywanie oceny i ponownej oceny dostawców. Dokonywanie analiz, opracowywanie raportów z przeprowadzonych akcji korygujących, zapobiegawczych i doskonalących, a także audytów u dostawców.
Kabel-Technik-Polska Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-01-12 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

zapoznanie się ze Statutem Gminy, Referatem Ogólnoorganizacyjnym, ustawą o samorządzie gminnym i innymi niezbędnymi aktami prawnymi, przyjmowanie korespondencji wpływającej do UM, rejestrowanie korespondencji wpływającej do UM w programie do obiegu dokumentacji PROTON, rozdzielanie korespondencji wpływającej do UM według dekretacjiwydawanie druków wniosków, kart usług dot. spraw załatwianych w UM, udzielanie informacji interesantom dot. funkcjonowania UM oraz sposobu i toku załatwiania spraw, udzielanie pomocy w wypełnianiu druków i formularzy, przyjmowanie opłaty skarbowej, obsługa centrali telefonicznej, obsługa sekretariatu (łączenie rozmów do Burmistrza i Zastępcy Burmistrza, obsługa różnego rodzaju spotkań), obsługa urządzeń biurowych typu faks, kseropkopiarka, archiwizowanie dokumentacji urzędowej
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Barlinek (zachodniopomorskie)

MALARZ BUDOWLANY - od 2 100 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
Marek Zakrzewski Usługi Remontowo Budowlane - 2016-04-29 - Chojnice (pomorskie)

REFERENT DS. ROZLICZEŃ - od 2 000 PLN

Rozliczanie produkcji, sporządzanie analiz, raportów. Praca w godzinach: 06.00-14.00
Animex Foods sp. z o.o.sp.k. - 2015-12-08 - Opole (opolskie)

POMOCNIK MALARZA / LAKIERNIKA - od 2 000 PLN

Pomocnik malarza / lakiernika: czyszczenie i odtłuszczanie metalowych elementów, zawieszanie i ściąganie z zawieszek.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Kraków (małopolskie)

REFERENT W DZIALE CONTROLLINGU - od 1 850 PLN

Zakres obowiązków:pomoc w przygotowaniu raportów i analiz na potrzeby przedsiębiorstwa, analizowanie kosztów produkcji oraz wyjaśnianie odchyleń, wsparcie w procesach monitorowania okresowych wyników finansowych przedsiębiorstwa, zamykania okresów, udział w procesie budżetowania i planowania finansowego, udział w projektach redukujących poziom kosztów operacyjnych, udział w tworzeniu narzędzi oraz procedur. Oczekiwania: wykształcenie wyższe finansowe (bądź ostatni rok studiów), doświadczenie z zakresu analizy finansowej, controllingu lub księgowości będzie dodatkowym atutem, zaawansowana znajomość MS Excel, sprawna obróbka danych, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, skrupulatność, umiejętności analityczne.
EKO-OKNA S.A. - 2016-04-20 - Kornice (śląskie)

REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTÓW - od 2 100 PLN

prace interwencyjne: wystawianie faktur, prowadzenie ksiąg cmentarnych
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Sulęcin (lubuskie)

REFERENT DS EWIDENCJI PODATKOWEJ - od 2 000 PLN

prowadzenie ewidencji podatkowej w formie ryczałtu i PKPiR, ewidencji vat, deklaracji ZUS
BIURO RACHNKOWE Zbigniew Wawrzycki - 2017-09-22 - Garwolin (mazowieckie)

REFERENT DS. ADMINISTRACJI - od 2 600 PLN

praca związana z działaniem w programach platformy edukacyjnej, finansowania zadań oświatowych ,GUS
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Kraków (małopolskie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

-zapoznanie się z organizacją pracy inspektoratu-przyjmowanie i segregacja przychodzącej korenspondencji-rejestrowanie pism i wniosków w dziennku korenspondencji- przyjmowanie i obsługa interesantów-przygotowanie i wysyłka poczty- zakładanie teczek spraw-zgłębienie wiedzy z zakresu Ustawy, Prawa Budowlanego i innych przepisów
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. UBEZPIECZEŃ / AGENT UBEZPIECZENIOWY - od 1 850 PLN

Obsługa klienta w zakresie zawierania i wypowiadania umów ubezpieczeń majątkowych i osobowych. Praca na 2 zmiany: 08.00 - 16.00, 10.00 - 18.00. Praca na pełny etat lub 1/2 etatu.
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Elżbieta Dyhdalewicz - 2016-02-08 - Zabrze (śląskie)