REFERENT DS. TECHNICZNYCH W ODDZIALE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ Racibórz oferta pracy Miejski Zarząd Budynków
Stanowisko: REFERENT DS. TECHNICZNYCH W ODDZIALE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje na stronie internetowej:http://www.mzbraciborz.pl/bip/index.php/menu-przedmiotowe/praca/42-konkursy-na-wolne-stanowiska-urzednicze/294-referent-ds-technicznych-w-oddziale-gospodarki-mieszkaniowej
Data publikacji: 2020-02-06
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Miejski Zarząd Budynków
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stefana Batorego 8, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje na stronie internetowej:http://www.mzbraciborz.pl/bip/index.php/menu-przedmiotowe/praca/42-konkursy-na-wolne-stanowiska-urzednicze/294-referent-ds-technicznych-w-oddziale-gospodarki-mieszkaniowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Do uzgodnienia bezpośrednio z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. TECHNICZNYCH W ODDZIALE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Nazwa pracodawcy: Miejski Zarząd Budynków
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Stefana Batorego 8, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wykaz wymaganych dokumentów dostępny na stronie internetowej:http://www.mzbraciborz.pl/bip/index.php/menu-przedmiotowe/praca/42-konkursy-na-wolne-stanowiska-urzednicze/294-referent-ds-technicznych-w-oddziale-gospodarki-mieszkaniowej
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.mzb.bipraciborz.pl
Ulica pracodawcy: Stefana Batorego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 06.02.2020
Oferta pracy ważna do: 14.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?50ef6e33e5686a238ca7635ef548d8b0
Podobne oferty pracy
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Legnica (dolnośląskie)
Referent ds. ubezpieczeń- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach PO WER. Wymagania: wykształcenie średnie, obsługa komputera, dobrze zorganizowana, opanowana. Przyjmowanie i rozdzielanie pism, przyjmowanie klientów, obsługa urzadzeń biurowych, przygotowywanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Nowy Sącz (małopolskie)
- Prowadzenie rozliczeń finansowych m. in. z inwestorami i podwykonawcami. Przygotowanie analiz finansowych dotyczących planowanej i bieżącej produkcji. Współpraca z biurem brokerskim. Prowadzenie spraw administracyjno - biurowych działu.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice) lub e-mail: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-04 - Katowice (śląskie)
kucharzpracas na dwie zmiany od 06.00 do 23.00
Hotel Polski Sp. z o.o. - 2020-03-05 - Mielec (podkarpackie)
przygotowywanie dokumentacji technicznej CAD 2D lub/oraz 3D.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Zabrze (śląskie)
Zadania główne:1)Gromadzenie dokumentów dotyczących zobowiązań i należności oraz przestrzeganiei monitorowanie terminów płatności z tytułu zobowiązań i należności2)Wprowadzanie dokumentów dotyczących zobowiązań i należności do systemu finansowo-księgowego pod nazwą Finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3) Tworzenie przelewów elektronicznych w zakresie rozrachunków z kontrahentami4)Generowanie wyciągów bankowych z systemu bankowego oraz sprawdzanie ich z dokumentami źródłowymi5) Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym6)Rejestrowanie dowodów księgowych w celu sprawdzenia czy realizacja wydatku znajduje zabezpieczenie w planach finansowych oraz wieloletniej prognozie finansowej7)Prowadzenie rejestru zaangażowania umów oraz wydatków8)Dekretacja dowodów księgowych dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych zgodnie z obowiązującymi zasadami obiegu dokumentów księgowych, zakładowym planem kont, wykazem ksiąg9)Sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania10)Przestrzeganie dyscypliny budżetowej11)Stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie12) Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach13) Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostkach14) Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych15) Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych16)Informowanie Głównego księgowego CUWO w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działanie jednostki.Zadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 27.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-18 - Łódź (łódzkie)
uprawnienia: obsługa wózka jezdniowego+ bezpieczna wymiana butli
CORRECT - K. Błaszczyk i Wspólnicy spółka komandytowa - 2017-01-27 - Ociąż (wielkopolskie)
docieplenia budynków, wykończenia wnętrz
Krzysztof Popławski PHU POP-REM - 2016-08-19 - Będzin (śląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Puck (pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Świdnica (dolnośląskie)
Przyjmowanie i weryfikacja wniosków, przygotowywanie projektów decyzji, prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach klientów, windykacja świadczeń i zasiłków, wiecej informacji na stronie: http://ops.biesiekierz.eu
Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu - 2017-06-13 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)
jw.
PERUN S.A. - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Cramo so.z o.o. - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
Zadania: obsługa dokumentów w imporcie i eksporcie, organizacja transportów zagranicznych, prowadzenie dokumentacji administracyjnej, sporządzanie instrukcji i procedur oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji, prowadzenie archiwum firmy, kontakt z instytucjami zewnętrznymi. Oferujemy: pracę w stabilnej firmie z wieloletnim doświadczeniem, atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników, niezbędne narzędzia pracy, pakiet socjalny. Wymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku, dobra obsługa komputera w tym MS Office, umiejętność swobodnego komunikowania się w mowie i w piśmie w języku polskim i angielskim, umiejętność planowania i organizacji, inicjatywa, samodzielność i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki, dokładność, bardzo dobra organizacją pracy i umiejętnością współpracy. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny oraz e-mailowy kadry (at) adanex.pl
ADANEX SP. Z O.O. - 2018-08-27 - Radlin (śląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie: wyższe inż, o kier. energetyka lub inż. środowiska; obsługa komputera i pakietu MS Office; umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, wysoka kultura osobista; zakres obowiązków: wprowadzanie i raportowanie danych w rejestrach w zakresie działania zespołu, obsługa informacyjno-doradcza klientów indywidualnych, przyjmowanie, analiza, opiniowanie i ocena wniosków, prowadzenie bieżącej korespondencji; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Katowice;
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Katowice (śląskie)
Praca w firmie z branży scenograficznej
POS CREATING PRODUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-14 - Warszawa (mazowieckie)
- Przygotowanie kompletu druków składających sie na wew. indywidualną dokumentację med. pacjenta,- Wypełnianie indywidualnej dokumentacji med. w czesci dot. nanoszenia historii choroby przedstawionych odpowiednich dokumentów wymaganych przez aktualne obowiązujące przepsiy,- rejestrowanie danych identyfikujacych pacjenta, miejsce hospitalizacji i innych danych,- zaopatrywanie gabientów lekarskich w druki dokumentacji medycznej,- Stała współpraca z Działem Sprzdazy Usług medycznych i Statystyki,- Obsł. komputera i innych urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie wniosków, ofert cenowych, prowadzenie archiwum działu, prace biurowe związane z obsługa działu
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2018-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
Kwalifikacja dostawców, aktualizowanie oraz weryfikowanie Rejestru dostawców kwalifikowanych. Wystawianie reklamacji do dostawców, nadzorowanie procesu reklamacyjnego aż do momentu oceny skuteczności działań podjętych przez dostawcę.Przeprowadzenie i dokumentowanie odbiorów pierwszego produktu (FAI), zgodnie z wyznaczonym zakresem i w wymaganym terminie.Dokonywanie oceny i ponownej oceny dostawców. Dokonywanie analiz, opracowywanie raportów z przeprowadzonych akcji korygujących, zapobiegawczych i doskonalących, a także audytów u dostawców.
Kabel-Technik-Polska Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-01-12 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
zapoznanie się ze Statutem Gminy, Referatem Ogólnoorganizacyjnym, ustawą o samorządzie gminnym i innymi niezbędnymi aktami prawnymi, przyjmowanie korespondencji wpływającej do UM, rejestrowanie korespondencji wpływającej do UM w programie do obiegu dokumentacji PROTON, rozdzielanie korespondencji wpływającej do UM według dekretacjiwydawanie druków wniosków, kart usług dot. spraw załatwianych w UM, udzielanie informacji interesantom dot. funkcjonowania UM oraz sposobu i toku załatwiania spraw, udzielanie pomocy w wypełnianiu druków i formularzy, przyjmowanie opłaty skarbowej, obsługa centrali telefonicznej, obsługa sekretariatu (łączenie rozmów do Burmistrza i Zastępcy Burmistrza, obsługa różnego rodzaju spotkań), obsługa urządzeń biurowych typu faks, kseropkopiarka, archiwizowanie dokumentacji urzędowej
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Barlinek (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Marek Zakrzewski Usługi Remontowo Budowlane - 2016-04-29 - Chojnice (pomorskie)
Rozliczanie produkcji, sporządzanie analiz, raportów. Praca w godzinach: 06.00-14.00
Animex Foods sp. z o.o.sp.k. - 2015-12-08 - Opole (opolskie)
Pomocnik malarza / lakiernika: czyszczenie i odtłuszczanie metalowych elementów, zawieszanie i ściąganie z zawieszek.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków:pomoc w przygotowaniu raportów i analiz na potrzeby przedsiębiorstwa, analizowanie kosztów produkcji oraz wyjaśnianie odchyleń, wsparcie w procesach monitorowania okresowych wyników finansowych przedsiębiorstwa, zamykania okresów, udział w procesie budżetowania i planowania finansowego, udział w projektach redukujących poziom kosztów operacyjnych, udział w tworzeniu narzędzi oraz procedur. Oczekiwania: wykształcenie wyższe finansowe (bądź ostatni rok studiów), doświadczenie z zakresu analizy finansowej, controllingu lub księgowości będzie dodatkowym atutem, zaawansowana znajomość MS Excel, sprawna obróbka danych, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, skrupulatność, umiejętności analityczne.
EKO-OKNA S.A. - 2016-04-20 - Kornice (śląskie)
prace interwencyjne: wystawianie faktur, prowadzenie ksiąg cmentarnych
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Sulęcin (lubuskie)
prowadzenie ewidencji podatkowej w formie ryczałtu i PKPiR, ewidencji vat, deklaracji ZUS
BIURO RACHNKOWE Zbigniew Wawrzycki - 2017-09-22 - Garwolin (mazowieckie)
praca związana z działaniem w programach platformy edukacyjnej, finansowania zadań oświatowych ,GUS
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Kraków (małopolskie)
wg
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
-zapoznanie się z organizacją pracy inspektoratu-przyjmowanie i segregacja przychodzącej korenspondencji-rejestrowanie pism i wniosków w dziennku korenspondencji- przyjmowanie i obsługa interesantów-przygotowanie i wysyłka poczty- zakładanie teczek spraw-zgłębienie wiedzy z zakresu Ustawy, Prawa Budowlanego i innych przepisów
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta w zakresie zawierania i wypowiadania umów ubezpieczeń majątkowych i osobowych. Praca na 2 zmiany: 08.00 - 16.00, 10.00 - 18.00. Praca na pełny etat lub 1/2 etatu.
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Elżbieta Dyhdalewicz - 2016-02-08 - Zabrze (śląskie)