REFERENT ADMINISTARCYJNO-BIUROWY Poznań oferta pracy Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów
Stanowisko: REFERENT ADMINISTARCYJNO-BIUROWY
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: przygotowanie wniosków, ofert cenowych, prowadzenie archiwum działu, prace biurowe związane z obsługa działu
Data publikacji: 2018-03-16
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SZAMARZEWSKIEGO 62, 60-569 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowanie wniosków, ofert cenowych, prowadzenie archiwum działu, prace biurowe związane z obsługa działu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTARCYJNO-BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie - 2 lata
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: dyspozycyjność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
SZAMARZEWSKIEGO 62, 60-569 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: kontakt mailowy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: SZAMARZEWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 62
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 16.03.2018
Oferta pracy ważna do: 13.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu poltax. Obsługa urzadzeń biurowych. prowadzenie rejestrów. Przygotowanie korespondencji do wysyłki. Archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie sekretariatu szkoły podstawowej, kadr oraz pomoc w pracach księgowych - współpraca z główną księgową.
Szkoła Podstawowa wim. Kornela Makuszyńskiego Świeminie - 2018-04-27 - Świemino (zachodniopomorskie)
referent ds obsługi organów gminy i sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Brodnica (wielkopolskie)
prowadzenie administracji, dokumentacji pacjentów,prowadzenie ewidencji. opracowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kraków (małopolskie)
prace administracyjne, prowadzenie dokumentacji kadrowej, kontrola pracy pracowników w terenie - prowadzenie dokumentacji fotograficznej
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Głogów (dolnośląskie)
DZIAŁANIA MARKETINGOWE FIRMY: PROMOWANIE PRODUKTÓW Z OFERTY FIRMY, REALIZOWANIE PROJEKTÓW MARKETINGOWYCH POSZUKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY TOWARÓW, PROWADZENIE ANALIZ I BADAŃ RYNKU – W TYM DZIAŁAŃ KONKURENCJI, I INNYCH DZIAŁAŃ MAJĄCYCH WPŁYW NA WIZERUNEK FIRMY, REDAGOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OPRAWY GRAFICZNEJ MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH, PROMOCYJNYCH I REKLAMOWYCH UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z MEDIAMI I AGENCJAMI REKLAMOWYMI W ZAKRESIE REALIZACJI OKREŚLONYCH PROJEKTÓW NAWIĄZYWANIE I UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW SPONSORINGOWYCH POMOC W REALIZACJI PROGRAMÓW SPRZEDAŻOWYCH I PROMOCYJNYCH, ORGANIZACJA TARGÓW I INNYCH IMPREZ WYSTAWIENNICZYCH, OBSŁUGA STRONY WWW, ITP.
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2018-02-01 - Rogoźnica (podkarpackie)
Obsługa Klientów krajowych i zagranicznych, przyjmowanie, terminowe wprowadzenie do systemu i realizacja zamówień od klienta ( w tym również telefonicznych i elektroniczny), prowadzenie negocjacji z klientami odnośnie warunków realizacji zamówień, co do terminu i sposobu dostarczenia wyrobów, wystawianie faktur handlowych za zamówione wyroby gotowe oraz towary handlowe, bonusowe, podręczne, wystawianie stosownych dokumentów wysyłkowych dla klienta, kontakt bezpośredni z klientem w celu optymalizacji procesu sprzedaży w tym bieżące informowanie klientów o możliwości realizacji zamówień, nadzór nad potwierdzaniem terminów realizacji zamówień do klienta, bieżące śledzenie przebiegu realizacji zleceń.
RADPOL S.A - 2017-12-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa kancelaryjno-korespondencyjna oraz zapewnienie funkcjonowania sekretariatu wydziału.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-04-12 - Legionowo (mazowieckie)
.
PPUH Drukarnia REAL - 2017-03-28 - Gostyń (wielkopolskie)
praca w Podlaskiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Białymstoku w dziale księgowości
kontakt przez OHP - 2016-04-26 - Białystok (podlaskie)
1. Zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy GOPS w Żukowie oraz innymi procedurami i regulaminami jednostki.2. Zapoznanie się z ustawą o świadczeniach rodzinnych, ustawie o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz kodeksem postępowania administracyjnego.3. Zapoznanie się z systemem komputerowym do obsługi świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.4. Wprowadzanie danych dotyczących świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego do systemu komputerowego.5. Wydawanie i przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.6. Prowadzenie ewidencji przyjmowanych wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.7. Wysyłanie korespondencji.8. Pomoc przy sporządzaniu list płac.9. Inne czynności wskazane przez kierownika ośrodka.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Żukowo (pomorskie)
-Zapoznanie się z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywała staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy porządkowaniu dokumentacji,- Obsł. Komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
ZGODNIE ZE ZŁOŻONĄ OFERTĄ
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Bytów (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Jaworzno (śląskie)
-prowadzenie spraw związanych z ustawą prawo zamówień publicznych, -prowadzenie spraw związanych z naliczaniem i pobieraniem odpłatności,-realizacja zadań związanych z ochroną danych osobowych i bezpieczeństwem informacji,-prowadzenie obowiązującej w jednostce dokumentacji ewidencyjnej,-prowadzenie spraw zawiązanych z administrowaniem, zarzadzaniem technicznym, obsługą gospodarczą nieruchomości administrowanych przez Dzienny Dom, terminowa realizacja przeglądów,-prowadzenie spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem jednostki,-sporządzanie planów i sprawozdań, -prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych,-sporządzanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych (zarządzeń, instrukcji, regulaminów),-redagowanie strony internetowej i bieżąca aktualizacja,promowanie działań jednostki,-obsługa urządzeń biurowych,-wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego według zaistniałych potrzeb.
DZIENNY DOM "SENIOR-WIGOR" W DĄBROWIE GÓRNICZEJ - 2017-03-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Naliczenie obciążeń i wystawianie faktur na podstawie zawartych umów w Dziale Administracji, w tym obsługa kasy fiskalnej. Opisywanie i rozliczanie rachunków w Dziale. Prowadzenie ewidencji kart drogowych, wynajmu samochodów, rozliczanie zużycia paliwa. Prowadzenie spraw związanych z archiwizacją wytworzonych w komórce organizacyjnej dokumentów. Prowadzenie pojazdu służbowego. Pomoc w przygotowaniu wydarzeń organizowanych przez Teatr. Wysyłkę korespondencji.
TEATR IM. H. MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY - 2018-02-16 - Legnica (dolnośląskie)
Wymagamy minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego, mile widziane doświadczenie związane z rozpatrywaniem reklamacji, bardzo dobra zajomość pakietu MS Office, komunikatywność, operatywność i samodzielność w działaniu. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klienta zagranicznego, rejestrownie zgłoszeń w bazie reklamacyjnej, archiwizowanie dokumentacji. Firma oferuje ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia, wysokość wynagrodzenia będzie ustalona podczas rozmowy kwalifikacyjnej, możliwość rozwoju zawodowego. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: rekrutacja (at) classen.com.pl. W tytule e-maila wpisać nazwę stanowiska. Firma zastrzega sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami. w ofercie należy zamieścić zapis: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz.883).
CLASSEN-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-09 - Zwonowice (śląskie)
-
V&A VIOLETTA SZPEJANKOWSKA - 2018-04-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa techniczna pojazdu, kierowanie, obsługa codzienna.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Olesno (opolskie)
zgodnie z dołaczonym do wniksu programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Żywiec (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Analiza i rozliczanie rozrachunków oraz uzgadnianie sald z kontrahentami; Sporządzanie i księgowanie faktur; Sporządzanie i księgowanie listy płac pracowników; Sporządzanie i księgowanie ZUS-u; Przygotowanie dokumentów do archiwizowania; Wykonywanie spraw bieżących.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Częstochowa (śląskie)
Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera; obsługa klienta; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-19 - Gliwice (śląskie)
Prace biurowe- fakturowanie, sporządzanie zamówień, rozmowy z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Rozwożenie towaru: kraj i zagranica UE. Umowa o pracę na czas określony. Oferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
OPIS STANOWISKA PRACY:- OBSŁUGA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH - PRACA STACJONARNA - STAŁE GODZINY PRACY - OBSŁUGA TELEFONICZNA I MAILOWA POTENCJALNYCH KLIENTÓW- UMAWIANIE I KOORDYNOWANIE SPOTKAŃ DLA PRZEDSTAWICIELI W TERENIE- DORADZTWO I SPRZEDAŻ USŁUG DOPASOWANYCH DO POTRZEB KLIENTA (INFOLINIA+INTERNET)- NAWIĄZYWANIE I PODTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI- ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA
CENTRUM OBSŁUGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK - 2017-04-13 - Rzeszów (podkarpackie)
liczenie towarów w sklepach sieci handlowych, obsługa urządzeń do skanowania
INVENT SP. Z O.O. - 2016-12-09 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Obsługa telefoniczna sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Małkinia Górna (mazowieckie)
ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPECUFIKĄ FIRMY. PRZEKAZANIE NIEZBĘDNEJ WIEDZY Z ZAKRESU ENERGII ODNAWIALNEJ. NAUKA ZACHODZĄCYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE PROCESÓW: ADMINISTRACYJNYCH, SPRZEDAŻOWYCH, FINANSOWYCH, LOGISTYCZNYCH, DYSTRYBUCYJNYCH BIOMASY. ZAPOZNANIE SIĘ Z DOKUMENTACJĄ PRZEDSIĘBIORSTWA I FORMAMI OBIEGU DOKUMENTÓW. NAUKA: PRZYJMOWANIA KORESPONDENCJI, PRACY Z PAKIETEM OFFICE 2013; ZAOPATRZENIA BIUR W ARTYKUŁY BIUROWE.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Modła-Kolonia (wielkopolskie)
Obsługa magazynu zakupów centralnych i sklepu internetowego, współpraca z dostawcami i odbiorcami zakładu, praca w systemie informatycznym Lasów Państwowych, prowadzenie spraw z zakresu realizacji umów oraz reaizacji zamówień, sporządzanie dokumentacji przychodowo-rozchodowej, sporządzanie zestawień i analiz.
Zespół Składnic Lasów Państwowych - 2017-08-24 - Siedlce (mazowieckie)