REFERENT ADMINISTARCYJNO-BIUROWY Poznań oferta pracy Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów

Pozycjonowanie stron Piła

Stanowisko: REFERENT ADMINISTARCYJNO-BIUROWY

Wynagrodzenie: od 2 300 PLN

Zakres obowiązków: przygotowanie wniosków, ofert cenowych, prowadzenie archiwum działu, prace biurowe związane z obsługa działu

Data publikacji: 2018-03-16

Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)

Pracodawca: Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
SZAMARZEWSKIEGO 62, 60-569 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
przygotowanie wniosków, ofert cenowych, prowadzenie archiwum działu, prace biurowe związane z obsługa działu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTARCYJNO-BIUROWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - Ms Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie - 2 lata

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: dyspozycyjność

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Adres pracodawcy:
SZAMARZEWSKIEGO 62, 60-569 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: kontakt mailowy

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: m. Poznań

Gmina pracodawcy: Poznań

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Poznań

Ulica pracodawcy: SZAMARZEWSKIEGO

Numer budynku pracodawcy: 62

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Data dodania oferty pracy: 16.03.2018

Oferta pracy ważna do: 13.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT DS OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu poltax. Obsługa urzadzeń biurowych. prowadzenie rejestrów. Przygotowanie korespondencji do wysyłki. Archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

REFERENT - 2 300 - 2 500 PLN

Prowadzenie sekretariatu szkoły podstawowej, kadr oraz pomoc w pracach księgowych - współpraca z główną księgową.
Szkoła Podstawowa wim. Kornela Makuszyńskiego Świeminie - 2018-04-27 - Świemino (zachodniopomorskie)

REFERENT DS OBSŁUGI ORGANÓW GMINY I SEKRETARIATU - 997,4 PLN

referent ds obsługi organów gminy i sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Brodnica (wielkopolskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNY - od 3 000 PLN

prowadzenie administracji, dokumentacji pacjentów,prowadzenie ewidencji. opracowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kraków (małopolskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - KADROWYCH I KONTAKTU Z KLIENTEM - od 1 750 PLN

prace administracyjne, prowadzenie dokumentacji kadrowej, kontrola pracy pracowników w terenie - prowadzenie dokumentacji fotograficznej
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Głogów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 3 200 PLN

DZIAŁANIA MARKETINGOWE FIRMY: PROMOWANIE PRODUKTÓW Z OFERTY FIRMY, REALIZOWANIE PROJEKTÓW MARKETINGOWYCH POSZUKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY TOWARÓW, PROWADZENIE ANALIZ I BADAŃ RYNKU – W TYM DZIAŁAŃ KONKURENCJI, I INNYCH DZIAŁAŃ MAJĄCYCH WPŁYW NA WIZERUNEK FIRMY, REDAGOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OPRAWY GRAFICZNEJ MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH, PROMOCYJNYCH I REKLAMOWYCH UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z MEDIAMI I AGENCJAMI REKLAMOWYMI W ZAKRESIE REALIZACJI OKREŚLONYCH PROJEKTÓW NAWIĄZYWANIE I UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW SPONSORINGOWYCH POMOC W REALIZACJI PROGRAMÓW SPRZEDAŻOWYCH I PROMOCYJNYCH, ORGANIZACJA TARGÓW I INNYCH IMPREZ WYSTAWIENNICZYCH, OBSŁUGA STRONY WWW, ITP.
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2018-02-01 - Rogoźnica (podkarpackie)

REFERENT BIURA OBSŁUGI KLIENTA - od 2 500 PLN

Obsługa Klientów krajowych i zagranicznych, przyjmowanie, terminowe wprowadzenie do systemu i realizacja zamówień od klienta ( w tym również telefonicznych i elektroniczny), prowadzenie negocjacji z klientami odnośnie warunków realizacji zamówień, co do terminu i sposobu dostarczenia wyrobów, wystawianie faktur handlowych za zamówione wyroby gotowe oraz towary handlowe, bonusowe, podręczne, wystawianie stosownych dokumentów wysyłkowych dla klienta, kontakt bezpośredni z klientem w celu optymalizacji procesu sprzedaży w tym bieżące informowanie klientów o możliwości realizacji zamówień, nadzór nad potwierdzaniem terminów realizacji zamówień do klienta, bieżące śledzenie przebiegu realizacji zleceń.
RADPOL S.A - 2017-12-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

REFERENT - od 1 850 PLN

Obsługa kancelaryjno-korespondencyjna oraz zapewnienie funkcjonowania sekretariatu wydziału.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-04-12 - Legionowo (mazowieckie)

GRAFIK KOMPUTEROWY - od 2 000 PLN

.
PPUH Drukarnia REAL - 2017-03-28 - Gostyń (wielkopolskie)

REFERENT - od 1 850 PLN

praca w Podlaskiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Białymstoku w dziale księgowości
kontakt przez OHP - 2016-04-26 - Białystok (podlaskie)

REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH - 997,4 PLN

1. Zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy GOPS w Żukowie oraz innymi procedurami i regulaminami jednostki.2. Zapoznanie się z ustawą o świadczeniach rodzinnych, ustawie o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz kodeksem postępowania administracyjnego.3. Zapoznanie się z systemem komputerowym do obsługi świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.4. Wprowadzanie danych dotyczących świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego do systemu komputerowego.5. Wydawanie i przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.6. Prowadzenie ewidencji przyjmowanych wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.7. Wysyłanie korespondencji.8. Pomoc przy sporządzaniu list płac.9. Inne czynności wskazane przez kierownika ośrodka.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Żukowo (pomorskie)

REFERENT WYDZ. ŚWIAD. EMERYT.-RENT. (3) + ST FP - 997,4 PLN

-Zapoznanie się z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywała staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy porządkowaniu dokumentacji,- Obsł. Komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

ZGODNIE ZE ZŁOŻONĄ OFERTĄ
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Bytów (pomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Jaworzno (śląskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - od 2 000 PLN

-prowadzenie spraw związanych z ustawą prawo zamówień publicznych, -prowadzenie spraw związanych z naliczaniem i pobieraniem odpłatności,-realizacja zadań związanych z ochroną danych osobowych i bezpieczeństwem informacji,-prowadzenie obowiązującej w jednostce dokumentacji ewidencyjnej,-prowadzenie spraw zawiązanych z administrowaniem, zarzadzaniem technicznym, obsługą gospodarczą nieruchomości administrowanych przez Dzienny Dom, terminowa realizacja przeglądów,-prowadzenie spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem jednostki,-sporządzanie planów i sprawozdań, -prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych,-sporządzanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych (zarządzeń, instrukcji, regulaminów),-redagowanie strony internetowej i bieżąca aktualizacja,promowanie działań jednostki,-obsługa urządzeń biurowych,-wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego według zaistniałych potrzeb.
DZIENNY DOM "SENIOR-WIGOR" W DĄBROWIE GÓRNICZEJ - 2017-03-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

REFERENT W DZIALE ADMINISTRACJI - do 2 100 PLN

Naliczenie obciążeń i wystawianie faktur na podstawie zawartych umów w Dziale Administracji, w tym obsługa kasy fiskalnej. Opisywanie i rozliczanie rachunków w Dziale. Prowadzenie ewidencji kart drogowych, wynajmu samochodów, rozliczanie zużycia paliwa. Prowadzenie spraw związanych z archiwizacją wytworzonych w komórce organizacyjnej dokumentów. Prowadzenie pojazdu służbowego. Pomoc w przygotowaniu wydarzeń organizowanych przez Teatr. Wysyłkę korespondencji.
TEATR IM. H. MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY - 2018-02-16 - Legnica (dolnośląskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH ZE ZNAJOMOŚCIĄ J. NIEMIECKIEGO - od 2 000 PLN

Wymagamy minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego, mile widziane doświadczenie związane z rozpatrywaniem reklamacji, bardzo dobra zajomość pakietu MS Office, komunikatywność, operatywność i samodzielność w działaniu. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klienta zagranicznego, rejestrownie zgłoszeń w bazie reklamacyjnej, archiwizowanie dokumentacji. Firma oferuje ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia, wysokość wynagrodzenia będzie ustalona podczas rozmowy kwalifikacyjnej, możliwość rozwoju zawodowego. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: rekrutacja (at) classen.com.pl. W tytule e-maila wpisać nazwę stanowiska. Firma zastrzega sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami. w ofercie należy zamieścić zapis: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz.883).
CLASSEN-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-09 - Zwonowice (śląskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 2 000 PLN

Obsługa techniczna pojazdu, kierowanie, obsługa codzienna.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Olesno (opolskie)

REFERENT DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

zgodnie z dołaczonym do wniksu programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Żywiec (śląskie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 192 PLN

Analiza i rozliczanie rozrachunków oraz uzgadnianie sald z kontrahentami; Sporządzanie i księgowanie faktur; Sporządzanie i księgowanie listy płac pracowników; Sporządzanie i księgowanie ZUS-u; Przygotowanie dokumentów do archiwizowania; Wykonywanie spraw bieżących.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Częstochowa (śląskie)

REFERENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera; obsługa klienta; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-19 - Gliwice (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 500 PLN

Prace biurowe- fakturowanie, sporządzanie zamówień, rozmowy z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA W TRANSPORCIE MIĘDZYNARODOWYM - od 2 000 PLN

Rozwożenie towaru: kraj i zagranica UE. Umowa o pracę na czas określony. Oferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)

REFERENT DZIAŁU OBSŁUGI KLIANTA - od 2 184 PLN

OPIS STANOWISKA PRACY:- OBSŁUGA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH - PRACA STACJONARNA - STAŁE GODZINY PRACY - OBSŁUGA TELEFONICZNA I MAILOWA POTENCJALNYCH KLIENTÓW- UMAWIANIE I KOORDYNOWANIE SPOTKAŃ DLA PRZEDSTAWICIELI W TERENIE- DORADZTWO I SPRZEDAŻ USŁUG DOPASOWANYCH DO POTRZEB KLIENTA (INFOLINIA+INTERNET)- NAWIĄZYWANIE I PODTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI- ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA
CENTRUM OBSŁUGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK - 2017-04-13 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK INWENTARYZACJI - od 15,6 PLN

liczenie towarów w sklepach sieci handlowych, obsługa urządzeń do skanowania
INVENT SP. Z O.O. - 2016-12-09 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

REFERENT DS OBSŁUGI SEKRETARIATU - od 2 040 PLN

Obsługa telefoniczna sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Małkinia Górna (mazowieckie)

REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPECUFIKĄ FIRMY. PRZEKAZANIE NIEZBĘDNEJ WIEDZY Z ZAKRESU ENERGII ODNAWIALNEJ. NAUKA ZACHODZĄCYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE PROCESÓW: ADMINISTRACYJNYCH, SPRZEDAŻOWYCH, FINANSOWYCH, LOGISTYCZNYCH, DYSTRYBUCYJNYCH BIOMASY. ZAPOZNANIE SIĘ Z DOKUMENTACJĄ PRZEDSIĘBIORSTWA I FORMAMI OBIEGU DOKUMENTÓW. NAUKA: PRZYJMOWANIA KORESPONDENCJI, PRACY Z PAKIETEM OFFICE 2013; ZAOPATRZENIA BIUR W ARTYKUŁY BIUROWE.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Modła-Kolonia (wielkopolskie)

REFERENT DS. MARKETINGU - 2 300 - 2 600 PLN

Obsługa magazynu zakupów centralnych i sklepu internetowego, współpraca z dostawcami i odbiorcami zakładu, praca w systemie informatycznym Lasów Państwowych, prowadzenie spraw z zakresu realizacji umów oraz reaizacji zamówień, sporządzanie dokumentacji przychodowo-rozchodowej, sporządzanie zestawień i analiz.
Zespół Składnic Lasów Państwowych - 2017-08-24 - Siedlce (mazowieckie)


Wybierz powiat