REFERENT DS. SZKOLEŃ I ZARZĄDZANIA WIEDZĄ Łódź oferta pracy LASKOMEX PPHU
Stanowisko: REFERENT DS. SZKOLEŃ I ZARZĄDZANIA WIEDZĄ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Koordynacja procesów szkoleniowych zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń (jako trener wewnętrzny i zewnętrzny), współtworzenie i realizacja koncepcji działalności firmy w zakresie: szkoleń, doradztwa i zarządzania wiedzą, zdobycie umiejętności konsultowania w zakresie doradztwa, ciągłe doskonalenie procesów obowiązujących na stanowisku, administrowanie dokumentacją działu oraz bazą wiedzy.
Data publikacji: 2019-11-14
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: LASKOMEX PPHU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 249, 93-231 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynacja procesów szkoleniowych zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń (jako trener wewnętrzny i zewnętrzny), współtworzenie i realizacja koncepcji działalności firmy w zakresie: szkoleń, doradztwa i zarządzania wiedzą, zdobycie umiejętności konsultowania w zakresie doradztwa, ciągłe doskonalenie procesów obowiązujących na stanowisku, administrowanie dokumentacją działu oraz bazą wiedzy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SZKOLEŃ I ZARZĄDZANIA WIEDZĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: psychologia, zarządzanie,ZZL,coaching lub pokrewne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie na podobnym stanowisku
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praktyczna znajomość dotycząca procesów nauczania, zarządzania potencjałem ludzkim, zarządzania wiedzą w organizacji, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność wytyczania celów i organizacji własnej pracy, umiejętność komunikacji, zdolność szybkiego przyswajania wiedzy
Nazwa pracodawcy: LASKOMEX PPHU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 249, 93-231 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 249
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 14.11.2019
Oferta pracy ważna do: 13.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c78a060d93a865a02f082f7f4f9885de
Podobne oferty pracy
Obserwowanie zdarzeń w miejscach objętych zasięgiem kamer systemu monitoringu wizyjnego miasta, czuwanie nad porządkiem i czystością na terenie miasta Bolesławiec. Szczegóły: http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl/, zakładka Straż Miejska-Ogłoszenia-Oferty pracy
Straż Miejska w Bolesławcu - 2019-11-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa poczty elektronicznej, prowadzenie spraw kancelaryjnych (przyjmowanie i wysyłanie poczty), archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, redagowanie pism, sporządzanie zestawień statystycznych.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obróbka termiczna produktów w komorach wędzarniczych, nadzór i rejestracja procesu obróbki termicznej, prace przygotowawcze, pomocnicze i transportowe
Zakłady Mięsne Haga Plus Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Wg programu stażu (FP 6/0)
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Samodzielny Referat Obsługi Bezpośredniej OB-2: obsługa stanowiska masowego wprowadzania danych - wprowadzanie do systemu danych z deklaracji, wstępna archiwizacja dokumnetów, wykonywanie czynności pomocniczych przy wydawaniu zaświadczeń o dochodach i niezaleganiu, obsługa kancelarii, wykonywanie innych czynności biurowych zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Żory (śląskie)
Praca w dziale księgowości
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ GŁUBCZYCE - 2019-03-21 - Głubczyce (opolskie)
Prace administracyjno-biurowe w dziale kadr i płac
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Kraków (małopolskie)
zakładanie ewidencji osób zgłaszających się do kwalifikacji wojskowej w 2018r., wprowadzanie danych osób stawiających się do kwalifikacji wojskowej w 2018r. do ewidencji wojskowej w wersji papierowej, wprowadzanie danych do ewidencji informatycznej, zakładanie książeczek wojskowych, archiwizacja dokumentacji,
Powiat Świdnicki - 2017-12-18 - Świdnica (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem obcokrajowców, bezpośredni kontakt z obcokrajowcami pochodzącymi m. in. z Ukrainy, Białorusi, Mołdawii i innych. Wizytacja obiektów, w których ulokowani są cudzoziemcy.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Pszczyna (śląskie)
- utrzymanie kontaktu z dostawcami- zarządzanie pracą personelu, dbanie o jakość obsługi klienta, ustalanie grafiku pracy zespołu- rekrutacja nowych pracowników- załatwienie formalności związanych z prowadzeniem lokalu- bezpośredni kontakt z klientem rosyjsko i ukraińskojęzycznymPraca w godz 10:00-18:00Miejsce wykonywania pracy: Łódź
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie ofert dla klientów
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
1. Dokonywanie obsługi bieżącej podatników i innych podmiotów.2. Dokonywanie czynności sprawdzających.3. Dokonywanie identyfikacji i rejestracji podatkowej.4. Wprowadzanie danych do systemów komputerowych.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 lub 8-16 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: http://www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-szczecinie->IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ->OGŁOSZENIA->NABÓR->Nabór na stanowisko pracy referent do spraw obsługi bezpośredniej w Referacie Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników.
Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie - 2017-10-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
naleczanie składek wynagrodzeń na podstawie umów zawartych z pracownikami i zleceniobiorcami oraz dodatkowe ewidencje dotyczace czasu pracy, rozlicza zoobowiązania ubezpieczeniowe wobec ZUS oraz podatkowe wobec urzędu skarbowego,sporządza i przekazuje deklaracje nalażnych skaładek. Oblicza kwoty wypłaty pracowników.
Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej - 2018-08-14 - Lubiewo (kujawsko-pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, dbanie o porządek w sklepie,
kontakt przez OHP - 2018-08-24 - Namysłów (opolskie)
bieżąca obsługa klienta, przygotowanie ofert do aktualnych i potencjalnych klientów, zapoznanie się z produkowanymi asortymentem i obowiazujacym systemem ISO, udział w negocjacjach handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Kutno (łódzkie)
DO UZGODNIENIA
WYTWÓRNIA SZABLONÓW KREŚLARSKICH - LENIAR SPÓŁKA JAWNA - 2019-04-25 - Rogoźnica (podkarpackie)
Prowadzenie kadr, sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-06-19 - Łódź (łódzkie)
polerowanie elementów granitowych, polerowanie rzeźb, granitów, umiejętność rzeźbienia i polerowania, montaż elementów granitowych
Przerób Kamienia Budowlanego Zbigniew Malczewski - 2017-07-03 - Ligota Mała (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów firmy, realizowanie planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych w językach angielskim i rosyjskim, budowanie bazy klientów, utrzymywanie relacji biznesowych z konkurentami rosyjskojęzycznymi i angielskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)
zamówienia publiczne, obsługa programu BHP, przyznawanie odzieży roboczej, wykonywanie zamówień u producentów, przyznaanie środków czystości, monitowowanie wydatków na art. biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Lubań (dolnośląskie)
Montaż instalacji wodno-kanalizacyjnych ziemnych. Montaz instalacji sanitarnych.
INSTALEX Damian Boryczewski - 2017-04-14 - Kamień Krajeński (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie wyższe kierunkowe, doświadczenie na podobnym stanowisku, posiadanie uprawnień elektrycznych SEP do 20 kv, posiadanie uprawnień do obsługi zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50 kW, umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną, kreatywność, samodzielność w realizacji powierzonych zadań oraz dobra organizacja pracy.Zakres obowiązków: utrzymianie sprawności maszyn i urządzeń w firmie, usuwanie problemów elektrycznych, elektronicznych i mechanicznych, serwisowanie, przeglądy i konserwacja urządzeń.
DINO POLSKA S. A. - 2015-12-01 - Krotoszyn (wielkopolskie)
obróbka drewna
PROSBUD Zakład Stolarki Budowlanej Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Krzysztof Żerebiec, Bronisław Żerebiec - 2016-10-28 - Księżpol (lubelskie)
Kontrola nad budżetem placówki, wystawianie faktur, współpraca bezpośrednia z DBFO, prowadzenie ksiąg inwentarzowych,kontrola płatności przez wynajmujący pomieszczenia w placówce, przygotowywanie umów najmu,opisywanie faktur, zamawianie artykułów biurowych, rozliczanie ajenta.
Zespół Szkół nr 79 im Stanisława Kostki Potockiego - 2019-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
rozwożenie towaru i praca na magazynie
PAWEŁ LISOWSKI - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ANPOL". - 2018-08-02 - Samsonów (świętokrzyskie)
obsługa zamówień i fakturowanie klientów instytucjonalnychprzygotowanie rozliczeń i raportów miesięcznych dla klientówewidencja i wysyłka korespondencjiaktualizacja ofert oraz cennikówpraca na platformie internetowejpomoc przy pracach nad składem kataloguStaż odbywać się będzie na Miedzyniu
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zadania:zapoznanie się z Regulaminem Organizacyjnym Zakładu oraz Układem Zbiorowym Pracy odbycie szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych i pozostałych informacji prawnie chronionych przetwarzanych w Oddzialezapoznanie się z pracą, planowaniem i koordynowaniem (udział) zadań w poszczególnych komórkach organizacyjnych do których zostanie skierowana osoba odbywająca staż oraz zapoznanie sięz przepisami regulujAcymi wykonywanie zadań w danej komórce organizacyjnejwykinywanie konkretnych zadań i czynności zleconych przez kierownikadanej komórki nadzorującej pracę osoby odbywającej stażdo obowiązkÓw osoby odbywającej staż będzie należoło wykonywanie czynności polegajĄcych miEdzy innymi na pomocy w bieżącej pracy wydziału, zapoznanie się dokumentacją i jej obiegiem, pomoc przy opracowywaniu dokumentacji, segregowaniu, kompletowaniu aktadresowaniu roznoszeniu wysyŁaniu korespondencjiprzyuczenie się do pracy w systemach informatycznych zgodnie z przydzielonymi uprawnieniami na podstawie odrębnych procedur regulujĄcych kwiestie zarządzania uprawnieniami użytkowników poszczególnych systemÓw informatycznych funkcjonujących w Zakładzie Oferta stażowa kierowana dla osób bezrobotnych w ramach środków FP
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Chorzów (śląskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, administracja, prawo.b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość: Instrukcji Kancelaryjnej stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o strażach gminnych.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyd)planowany termin zatrudnienia 08.05.2018 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu marcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Rejestracja w systemie obiegu dokumentów: wewnętrznej dokumentacji służbowej oraz korespondencji wpływającej do Straży Miejskiej.2.Przedkładanie korespondencji Komendantowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Komendanta.3.Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta.4.Przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą.5.Przygotowywanie wniosków o nadanie, zmianę lub cofnięcie upoważnień.6.Pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Straży Miejskiej w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych.7.Zamawianie materiałów biurowych, środków czystości, papieru ksero, druków, pieczęci, czasopism, literatury fachowej itp., zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.8.Archiwizacja dokumentów Straży Miejskiej
Urząd Miasta Racibórz - 2018-04-04 - Racibórz (śląskie)
Zakres obowiązkó zgodny z Programem Stażu dołączonym do wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Żywiec (śląskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie: brak wymagań; umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych, kreatywność i przedsiębiorczość, elastyczność w podejściu do wykonywanych zadań, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: analizowanie zapotrzebowania konfekcji, pilnowanie stoków magazynowych, tworzenie receptur dla produktów, sporządzanie dokumentów magazynowych ZK, RW, PW, rozliczenie miesięczne pracowników produkcji, zamawianie półproduktów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ARPEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-08 - Gliwice (śląskie)