REFERENT DO SPRAW OBSŁUGI BEZPOŚREDNIEJ W REFERACIE IDENTYFIKACJI I WERYFIKACJI POPRAWNOŚCI REJESTRACJI PODATNIKÓW Kołobrzeg oferta pracy Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW OBSŁUGI BEZPOŚREDNIEJ W REFERACIE IDENTYFIKACJI I WERYFIKACJI POPRAWNOŚCI REJESTRACJI PODATNIKÓW
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: 1. Dokonywanie obsługi bieżącej podatników i innych podmiotów.2. Dokonywanie czynności sprawdzających.3. Dokonywanie identyfikacji i rejestracji podatkowej.4. Wprowadzanie danych do systemów komputerowych.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 lub 8-16 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: http://www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-szczecinie->IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ->OGŁOSZENIA->NABÓR->Nabór na stanowisko pracy referent do spraw obsługi bezpośredniej w Referacie Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników.
Data publikacji: 2017-10-05
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 2, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Dokonywanie obsługi bieżącej podatników i innych podmiotów.2. Dokonywanie czynności sprawdzających.3. Dokonywanie identyfikacji i rejestracji podatkowej.4. Wprowadzanie danych do systemów komputerowych.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 lub 8-16 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: http://www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-szczecinie-
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DO SPRAW OBSŁUGI BEZPOŚREDNIEJ W REFERACIE IDENTYFIKACJI I WERYFIKACJI POPRAWNOŚCI REJESTRACJI PODATNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali urzędnicy do spraw podatków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: http://www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-szczecinie-
Nazwa pracodawcy: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 2, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: http://www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-szczecinie-
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali urzędnicy do spraw podatków
Data dodania oferty pracy: 05.10.2017
Oferta pracy ważna do: 12.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie wniosków,obsługa kancelaryjna wniosków,wprowadzanie danych do systemu komputerowego,ustalanie prawa do świadczeń,przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie przyznania lub odmowy przyznania świadczenia wychowawczego,pomoc przy prowadzeniu składnicy akt i archiwizowanie dokumentacji w zakresie świadczeń, sporządzanie list wypłat do przelewów bankowych w zakresie świadczenia wychowawczego,uczestniczenie w sporządzaniu sprawozdawczości z zadań wykonywanych na stanowiskupraca w godz. 7.30-15.30
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Smołdzinie z siedzibą w Gardnie Wielkiej - 2016-08-22 - Gardna Wielka (pomorskie)
jw.
PROSERVICE FINTECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na samodzielnym stanowisku: prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej (rekrutacja, zwalnianie pracowników, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków oraz ich księgowanie); obsługa ZUS (program Płatnik) oraz rozliczeń podatkowych (U.S., PFRON); obsługa ubezpieczeń grupowych; obsługa zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.- Wynagrodzenie: od 2500-3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w zakresie spraw kadrowo-płacowych. Znajomość Płatnika /ZUS/, programów płacowych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-258-20-41 w.17) lub e-mail: m.poczesny (at) komel.katowice.pl lub pocztowy (ul. Moniuszki 29, 41-200 Sosnowiec).
INSTYTUT NAPĘDÓW I MASZYN ELEKTRYCZNYCH KOMEL - 2016-04-14 - Sosnowiec (śląskie)
- nadzór nad obiegiem dokumentacji magazynowej- archiwizowanie dokumentów- obsługa poczty wysyłkowej- komunikacja wewnątrz firmy- obsługa urządzeń biurowych
GoodMills Polska Sp. Z O.O. - 2017-12-13 - Stradunia (opolskie)
Sporządzanie: listy płac dla pracowników, analiz oraz sprawozdań dotyczących wynagrodzeń pracowników, pism oraz innych wymaganych dokumentów przez ZUS i inne instytucje, prowadzenie wierzytelności komorniczych. Wymagane: wykształcenie min. średnie (mile widziane ekonomiczne), biegła obsługa MS Office, znajomość przepisów ZUS, doświadczenie zawodowe na stanowiskach płacowo-kadrowych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2017-03-20 - Wędrzyn (lubuskie)
praca przy komputerze, sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych
kontakt przez OHP - 2018-04-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Serwis ogumienia i serwis klimatyzacji samochodowej
Firma Wielobranżowa " DAMPOL" Damian Miszewski - 2016-05-31 - Żary (lubuskie)
wprowadzanie danych do programu komputerowego, monitorowanie zleceń w systemmie informatycznym
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Pszczyna (śląskie)
przeprowadzanie postępowań przetargowych, prowadzenie ewidencji składników majątku
kontakt przez OHP - 2016-08-31 - Opole (opolskie)
jw
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Ewa Listosz - 2018-08-14 - Warszawa (mazowieckie)
KSIĘGOWOŚĆ, SEKRETARIAT, EWIDENCJA
Centrum Rehabilitacji i Odnowy Biologicznej Sp. z o.o. Sp.k. (Gryf) - 2016-01-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW
RRB INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
FREZOWANIE SŁUPKÓW PCV, MOCOWANIE SZYB W STOLARCE PCV
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Opoczno (łódzkie)
Księgowanie do rejestru zakupów i sprzedaży, ewidencja środków trwałych.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Łańcut (podkarpackie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wpływajacej, obsługa programów komputerowych, przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie spisów archiwalnych i protokołów brakowania
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Będzin (śląskie)
kierowca,remonty
A&J - 2016-12-27 - Polkowice (dolnośląskie)
DOJAZD I SAMODZIELNA PRACA NA TERENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, ORGANIZACJA STANOWISKA PRACY, PLANOWANIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, DOBIERANIE REKWIZYTÓW DO UJĘĆ FOTOGRAFICZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW FOTOGRAFICZNYCH, WYKONYWANIE RÓŻNEGO TYPU FOTOGRAFII (PORTRETOWYCH, REKLAMOWYCH), PROWADZENIE OBRÓBKI CHEMICZNEJ I CYFROWEJ MATERIAŁÓW FOTOGRAFICZNYCH, ARCHIWIZACJA PRAC;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE MIN. 3 LATA, PRAWO JAZDY KAT.B ORAZ GOTOWOŚĆ DO WYJAZDÓW, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI LUSTRZANEK ORAZ SPRZĘTU STUDYJNEGO, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO, J.ROSYJSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wsparcie Działu Produktu w bieżacych zadaniach, przygotowywanie zestawień na potrzeby Działu Produktu, tłumaczenie i wysyłanie mailowo opracowanych dokumentów.
BIG STAR LIMITED Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Kalisz (wielkopolskie)
-Wykonywanie zleconych zadań admin.-biurowych,- Prowadzenie akt osobowych, kartoteki absencyjnej, ewidencja czasu pracy,- Naliczanie wynagrodzeń pracowników,- Rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, i macierzyńskich,- Onsługa programu PŁATNIK,- Obsł. programu kadrowo-płacowego,- Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kosztów wynagrodzeń z podziałem na ich rodzaje.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Łódź (łódzkie)
praca w dziale księgowości, przeprowadzanie rozliczeń bezdokumentowych, księgowanie, obsługa kasowa klientów, obsługa rachunków bankowych
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Żuromin (mazowieckie)
- rozliczanie czasu pracy pracowników,- prowadzenie spraw pracowniczych,- obsługa magazynu,- obsługa archiwum,- prowadzenie korespondencji,
Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów - 2017-09-14 - Będzin (śląskie)
przyjmowanie i wydawanie zleceń (ubrań itp.), pranie chemiczne lub wodne, prasowanie, praca na kasie fiskalnej i obsługa terminala
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Janina Legierska - 2017-02-24 - Brwinów (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Mysłakowice (dolnośląskie)
pielęgnacja roślin: okręcanie, obrywanie liści i pędów, zbiór i sortowanie owoców,, inne prace: koszenie trawy, utrzymywanie porządku
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Baniocha (mazowieckie)
asystowanie przy dekretacji dokumentów, weryfikacja dok. księgowych, archiwizacja
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Płock (mazowieckie)
- Kompletacja towaru przy pomocy skanera;- Pakowanie i zabezpieczanie towaru;- Zgłaszanie nieprawidłowości związanych z towarem;- Wspomaganie pracy innych działów magazynowych w razie potrzeby
Transfer Multisort Elektronik Sp. z o.o. - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa administracyjna szkoleń w tym:prowadzenie szczegółowej dokumentacji, wystawianie zaświadczeń i świadectwprowadzenie rejestrów i ewidencji wydanych zaświadczeń i świadectwprzeprowadzanie badań ankietowych wśród słuchaczyzbieranie potrzeb od komórek organizacyjnych z zakresu egzaminów oraz pouczeń okresowychudzielanie pomocy słuchaczom w ramach samodzielnej nauki, poprzez udostępnianie aktualizowanego zbioru zasobów literatury ośrodkaarchiwizowania dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Gdynia (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
-wykonywanie prac administracyjnych-opisywanie akt przekazywanych do archiwum-przyjmowanie korespondencji,otwieranie-przygotowanie korespondencji do wysyłki-wprowadzenie danych z dokumentów do systemów komputerowych-kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów rejestracyjnych podatników-zakładanie i uzupełnienie podatkowych akt wymiarowych-archiwizowanie dokumentów-obsługa urządzeń biurowych-analiza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznań
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)